Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??
Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.
Kommentit (1354)
Pakko on käydä paskalla töissä, kun ei ole varaa kunnon autoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Housuun pask*malla hajuongelma onneksi poistuu.
Vessan hajuongelma poistuu joo...
Meillä on eriöissä raikastussuihkeet
Minulla se ei ole pelkästään kehtaamiskysymys, vaan yksinkertaisesti en saisi torttua edes tulemaan töissä, koska itselläni se vaatii aina täysin privaatin tilan ja tietyn tunnelman, muuten ei torttu tule, Vieraissa paikoissa voin olla sujuvasti 4-5 päivääkin vääntämättä tortilloa. Eri asia tietysti jos pakki menee totaalisesti sekaisin, ja kurapaskaa pukkaa, niin silloinhan on tietenkin pakko mennä, mutta tällaista tilannetta minulla ei ole ollut töissä onneksi koskaan.
M49
Tässä töissä olen ja torttua väännän juuri. En ole wc:ssä vaan työpaikan takana olevassa metsikössä. Täällä saa äänet raikaa. Oma riuku ja monttu.
Onhan siellä vessat. Miksi ei kehtaisi?
Vierailija kirjoitti:
Pakko on käydä paskalla töissä, kun ei ole varaa kunnon autoon.
Kunnon autossa onkin paras käydä paskalla. Mullakin on vaan vanha voorti.
Eihän sitä torttua tarvitse välttämättä siinä taukotilan penkillä vääntää.
Vois sen pöntön ja pöntön ympäryksen kuitenkin siivota jälkeensä. Eikä töräytellä täysillä kuin kotona.
rarehanu kirjoitti:
Eihän sitä torttua tarvitse välttämättä siinä taukotilan penkillä vääntää.
Usein taukotila ja huussi on vierekkäin.
Ompahan tosi tärkeä,tieto!!!!!Poistetaan wc,t työstä kokonaan tai laitetaan maksullisiksi.POISTUU SITTEN TÄMÄKIN JANKKAAMINEN!!!!!!POISTAKAA KOKO KETJU TARPEETTOMANA!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vois sen pöntön ja pöntön ympäryksen kuitenkin siivota jälkeensä. Eikä töräytellä täysillä kuin kotona.
Jätäkö sä kotonasi pöntön siivoomatta?
Kunnon rautaripulipaskat työajalla, työpäivän paras hetki!
Retaferia naamaan kirjoitti:
Kunnon rautaripulipaskat työajalla, työpäivän paras hetki!
Joko paskannat rautakankea tai sitten ripulia. Eri asioita ovat.
Vierailija kirjoitti:
Minulla se ei ole pelkästään kehtaamiskysymys, vaan yksinkertaisesti en saisi torttua edes tulemaan töissä, koska itselläni se vaatii aina täysin privaatin tilan ja tietyn tunnelman, muuten ei torttu tule, Vieraissa paikoissa voin olla sujuvasti 4-5 päivääkin vääntämättä tortilloa. Eri asia tietysti jos pakki menee totaalisesti sekaisin, ja kurapaskaa pukkaa, niin silloinhan on tietenkin pakko mennä, mutta tällaista tilannetta minulla ei ole ollut töissä onneksi koskaan.
M49
Lähes viikko ilman tortunvääntöä? Eikö se ala olemaan jo haitallista, itsellä alkaa peräsuolta vihlomaan jo päivän ummetuksella, kun tottunut joka päivä sontimaan.
Voi luoja mikä ketju ette voi olla todellisia. Ulostamisen voi välttää työpäivän aikana kun ei juo kahvia.
Minä en käy ollenkaan töissä tämän takia. Ja tämä on totta, en ole myöskään Porvoolainen.
Mieluiten töissä peellä. Siihen menee kuitenkin aika paljon kallista aikaa. Lisäksi kuluu paperia ja vettä.
Meillä on paljon naisten vessoja ja vähän naispuolisia työkavereita. Ihan rauhassa saan haista. Ja hyvän tauon; kahvia ei jaksa loputtommasti lipittää.
Vierailija kirjoitti:
Helposti.
Jos jollain on pelkoja asian suhteen, kannattaa miettiä sitä, ketkä kaikki kakkaavatkaan. Miettikää!
Herttuatar Cathrine 🥰
Meghan! Jopa kuningatar Elizabeth... Mutta voitteko oikeasti kuvitella Camillaa pöntöllä?
Duunissani on yleensä ollut paljon vaativampiakin asioita huolehdittavina, kiireessä on kakitkin pitänyt tehdä.
Käsien pesuun menee enemmän aikaa.