Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??

Vierailija
20.02.2020 |

Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.

Kommentit (1354)

Vierailija
281/1354 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivisin paskattaa, niin tottakai käyn. Onneksi on kunnon vessoja, eikä vain sermitettyjä joukkovessoja.

Vierailija
282/1354 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kivaa ole mutta ei tässä iässä enää kehtaa housuunkaan vääntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1354 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn vain yhden pöntön huoneessa kakkosella. Ei siinä oven edessä yleensä ole jonoa joka näkee että minä kävin. Niissä "kakataan yhdessä" vessoissa missä vain joku vanerilevy osittain erottaa pöntöt, ei tulisi mieleenkään käydä. Jo kusella käydessä oksettaa kun siinä vieressä joku vääntää tortua, kaikki hajut, äänet....

Vierailija
284/1354 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pierettää, vaimennan äänen pitämällä ulosteaukon päällä paperia. Ison hädän jälkeen toivoisin, että olisi jotain hajustetta tai tulitikut peittämään käryn. Jos ei ole, pesen pöntön vessanpuhdistusaineella, oli raitoja tai ei, raikastuu. Mieluummin jonkinlainen hyvä tuoksu kuin paskan käry, olkoon hajusteallergikot mitä mieltä tahansa (suurimmalla osalla tuo allergia on psyykkistä).  Jos en käy kakalla, kun kakattaa ja pidättelen, pierut tulee väkisin ulos, siinä sitten hajuhaittaa koko päivälle. Ja olen nainen, mutta silti kakkani ei tuoksu metsämansikalle.

Vierailija
285/1354 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
286/1354 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kehtaan ja sehän on selvää säästöäkin itselle. Aamusuoleni ei odotuta.

Vierailija
287/1354 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos on oikein kunnon hätä, niin ei oo muuta vaihtoehtoa kuin antaa tulla, mutta ei sitä oikein pinnistää ole kiva, sitten jos tuleekin vain pelkkää pierua.

Vierailija
288/1354 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käykään.

Vaan töissä kakalla.

Käyn bussilla töissä.

Vierailija
289/1354 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käykään.

Vaan töissä kakalla.

Käyn bussilla töissä.

Auto käy bensalla, mä käyn kakalla.

Vierailija
290/1354 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D tämä aloitti työviikon hauskasti. Taidankin mennä aamukakalle nyt heti!

Vierailija
291/1354 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kakalla, koska yleensä alkaa pieruttaa niin kovasti, että en jaksa enää pidätellä niitä ja en halua vieressä istuvien kärsivän hajuhaitoista. Kakkaaminen lopettaa yleensä pieruttamisen. Vessassa on toki raikastetta, jota sitten suihkutan ettei jäisi kauhea haju jälkeeni. Suihkuttelen myös vessanpöntöstä mahdolliset jäljet. Eniten inhottaa silti kun kuulen selvästi jonkun toisen äheltävän selvästi läheisessä vessassa vaikka itse yritän toimia mahdollisimman äänettömästi.

Vierailija
292/1354 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti.

Jos jollain on pelkoja asian suhteen, kannattaa miettiä sitä, ketkä kaikki kakkaavatkaan. Miettikää!

Herttuatar Cathrine 🥰

Vierailija
293/1354 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme paskantajia täällä. Ootteko töissä Hesarissa?!

Vierailija
294/1354 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on pakko kehdata kun norovirus iskee. Ei siinä muu auta kun mennä tyhjentämään suoli ja ehkä jopa samalla suun kautta.

Vierailija
295/1354 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vanhimpana ja kokeneimpana koen että vessa on tavallaan mun. Sama pätee kahvinkeittimeen ja kaikkeen muuhunkin.

Eli mun alue ja ei tunnu pahalta tai hävettävältä. Oon töissä suunnilleen enemmän kuin kotona.

En häpeä myöskään kotona paskantamista.

Enemmän odotan että muut palvoo mua kun olen merkannut paikkoja.

Erityisesti naaraat voivat arvostaa voimakasta hajumerkkiä.

Vierailija
296/1354 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti.

Jos jollain on pelkoja asian suhteen, kannattaa miettiä sitä, ketkä kaikki kakkaavatkaan. Miettikää!

Herttuatar Cathrine 🥰

Miettikää mikä läjä valuu Arkadianmäeltä joka päivä.

Vierailija
297/1354 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytänkö sinulle miten kehtaan?

Vierailija
298/1354 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten kehtaan? Ihan tavallisesti menen vessaan ja teen tarpeeni. Ei ketään kiinnosta sun kakat. Mua ei ainakaan vois vähempää kiinnostaa kuka käy ja kuinka monta kertaa kakalla työpäivän aikana. Mitä hemmettiä. Ihan jokaisen ihmisen pyllystä se kakka samalla tavalla ulos työntyy :D

Vierailija
299/1354 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vanhimpana ja kokeneimpana koen että vessa on tavallaan mun. Sama pätee kahvinkeittimeen ja kaikkeen muuhunkin.

Eli mun alue ja ei tunnu pahalta tai hävettävältä. Oon töissä suunnilleen enemmän kuin kotona.

En häpeä myöskään kotona paskantamista.

Enemmän odotan että muut palvoo mua kun olen merkannut paikkoja.

Erityisesti naaraat voivat arvostaa voimakasta hajumerkkiä.

Sinunko ne hajumerkit ovat? Nuuhkin aina ilolla pönttöä kunnon siemauksin. Polvistun pöntön eteen, nostan kannen, työnnän pään pönttöön ja nuuhkin. Jonka jälkeen jätän tietenkin oman hajumerkkini.

Vierailija
300/1354 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kakkaa töissä sisällä vaan menen ulos autooni ja puristan pökäleen tyhjään jogurttiämpäriin. Kansi kiinni ja suihkautus hajuvettä päälle. Joskus joutuu vetämään opi oidi lääkkeitä, saadakseen aikaan ummetuksen, ettei tarvi käydä ämpärillä niin usein.

Eiku...

Mulla vähän sama. En kehtaa mennä työpaikan vessaan. Onneksi mulla on oma huone. Laitan oven lukkoon ja työntelen pökäleen koirankakkapussiin. Pussi kiinni, ikkuna auki ja heitän kakkapussukan ulos ikkunasta. Jos hajua jää, jätän ikkunan hetkeksi auki ja suihkutan vähän jotain ilmanraikastinta.