Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??

Vierailija
20.02.2020 |

Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.

Kommentit (1354)

Vierailija
341/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä menee mukavasti kolme varttia muutenkin tylsästä työpäivästä. Ja mitä kamalammat jarruraidat ja hakun saa jätettyä jälkeensä, sen paremmalla mielellä olen.

*hajun

Vierailija
342/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näköjään onnekas, koska minulle riittää aamukakka kaffin ja syömingin jälkeen. Ikinä ei ole tullut tarvetta kakata muualla kuin kotona. Toki jos litkisin kaffia pitkin päivää, voisi olla maha kuralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vain pommi pönttöön, jos joku kauhistelee, niin on oma ongelma. 

Vierailija
344/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä en kehtaa työajalla pelata pokemon go:ta, tai kehtaan siis kyllä muuten mutta jos tulee sopiva raidi niin on pakko mennä "kakalle" - tai kakalle.  Käyn varmuuden vuoksi miesten vessassa että jos tulee kakki niin haisu menee miesten syyksi.  Hienokin neiti voi käydä wc:ssä "kaunistautumassa" ja odotan aina ovi kiinni korvassa että kaikki on poistuneet ennenkuin tulen ulos.

Vierailija
345/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina sontimassa naistenvessassa kun ne on siistimpiä ja ei haise valmiiksi pahalle.

Sinne kun jättää kunnon jarrujäljet niin pääsee jäseneksi firman autokerhoon.

Vierailija
346/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan käydä, jos kakattaa. Mielestäni ei ole terveellistä ainakaan pantata jotain 8 tuntia, ei tosiaan voi olla hyväksi suolistolle/terveydelle! Sitä paitsi ilmanraikastimet on keksitty. Se on tietty eri asia, jos jättäisi jarrujäljet pönttöön, jäljet pitää todellakin siivota.

Vierailija
347/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimistolla naisten vessassa eräs täti vetää melkein joka päivät hirveän pahahajuiset paskat ja jättää AINA jarrujäljet siivoamatta. Että kehtaakin kun toimistossa muutenkin vain muutama nainen niin kaikki tietää jo tasan tarkkaan kenen jäljet ne on, niin tyyppi senkun jatkaa sontimista. Muuten ulkoapäin oikein siisti, aina laittautunut nainen, käyttää hienoja parfyymeja yms.

Vierailija
348/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen näköjään onnekas, koska minulle riittää aamukakka kaffin ja syömingin jälkeen. Ikinä ei ole tullut tarvetta kakata muualla kuin kotona. Toki jos litkisin kaffia pitkin päivää, voisi olla maha kuralla.

Mulla sama :-D Käyn kerran päivässä kakalla, ja se tapahtuu kotona aamupalan jälkeen.

349/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otatte keskustelun näin idioottimaisesta asiasta?

Vierailija
350/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuttomat ilmanraikastin suihkeet poistavat kaikki hajut tehokkaasti eivätkä vain peitä hajua. Voi huoletta tehdä tarpeensa. Jos ei olisi niin toisin oman pullon.

Vierailija
351/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se haju, mutta ne äänet. Prööööööööööööttttt töt töt töt töööööö!!!! Pröts! Pöööörts! Prut pröt pröt!!!

Joo ja tietysti äänieristys on niin olematon, että kaikki vessaäänet kuuluu oven ulkopuolelle ja jälkihaju viimeistään paljastaa! :D Tärkeintä on varmistaa reitti lähtiessä ja juosta äkkiä pois ja toivoa tietysti ettei vessan takana ole joku odottamassa. Se vasta onkin noloa. Kannattaapa hirveästi muuten polttaa tulitikkua kakkosen jälkeen -haisee sekä tulitikku että paska!

Vierailija
352/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama :-D Käyn kerran päivässä kakalla, ja se tapahtuu kotona aamupalan jälkeen.

Tämä! Hirveää, jos ei tulekaan aamulla!

Vierailija
353/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta,kuin ap tekee housuihin. Ei haise- eihän.

Vierailija
354/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulitikut jemmattu vessaan ja melko hyvin haisut sitten lähtee.

Vierailija
355/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen firma teillä on jos on aikaa pitää tilastoa vessapaperin kulutuksesta?

Vierailija
356/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en siihen pysty. Tukalaa on ja ummetus tulee pidättämisestä, mutta en vain kykene kakkimaan muualla kuin kotona. Joskus, tyyliin kerran vuodessa, pakon edessä olen käynyt salaa asiakkaille tarkoitetussa vessassa. Olen ilmeisen estynyt persoona, kun pylly menee suppuun ihmisten ilmoilla.

Vierailija
357/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin rehti paskallakäynti, kuin kylmähiki, kaasuttelu ja mahan kuplinta.

Vierailija
358/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan käydä paskalla missä vaan.

Ihmisen perustarve.

Vierailija
359/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on vaan pakko, ei voi mitään. Välttelen tätä kyllä viimeiseen asti.

Jokaisen ihmisen normaali suoritus,kuten pissaaminen.Mitä hävetävää on käydä kakalla töissä,kylässä,paarissa?

Vierailija
360/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne semmoista automerkkiä. Minä käyn töissä Matstalla