Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako teitä miehen instagram tykkäilyt?

Vierailija
18.02.2020 |

Esimerkiksi random naisten kuvista, joissa rinnat ja peppu ja vähäpukeisuus ovat esillä?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on hyvä keino kannustaa naistaan pitämään huolta itsestään. Varsinkin jos mies tietää naisensa olevan some-stalkkeri.

Ei vaan tuo on yksi tapa nopeuttaa eroon päätymistä.

Vierailija
22/63 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt, että MIKSI miehen pitää seurata noita vähäpukeisua instatilejä? En tiedä naisia, jotka seuraisivat jotain random-miesreääten tilejä, siis sellaisia missä esitellään ainoastaan paljasta pintaa. Miksi niitä pitää käydä toljottamassa ja tykkäämässä?

Mutta ilmeisesti - edellä olleesta kommentista 8 päätellen siis - tekin itse seuraatte niitä samoa vähäpukeisia naisia, kun kerran tiedätte, että se poikaystävä niistä kuvista tykkää. Vielä vähemmän minä ymmärrän, miksi hitossa te tyttöystävät niitä alastomia naisia seuraatte.

Et taida ymmärtää instan ideaa? Kun painaa sitä "haku"-toimintoa, niin siihen tulee myös kuvia, joista seuraamasi ihmiset on käyneet tykkäämässä. Minä en vähäpukeisia naisia seuraa, mutta näen kuvia, joista seuraamani ihmiset ovat käyneet tykkäämässä. Eli jos seuraan miestäni instassa ja hän on käynyt tykkäämässä jostain kuvasta, niin satunnaisesti niitä kuvia tulee ehdotukseksi minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän parikin tapausta, kun miehen instatykkäily on paljastanut pettämisen. Kyseessä ei siis ollut mikään somejulkkisten kuvien tykkääminen, vaan ihan tällaisia tuttuja/puolituttuja/uusia tuttavuuksia. Kyllähän se on ihan jees pysyä kartalla mitä se toinen siellä somessa puuhaa... Jos vaikka yhtäkkiä jätkien viikonloppureissun jälkeen ilmestyy joku uusi nainen seurattaviin ja tämän kuvista aletaan intohimoisesti tykkäämään, niin aika todennäköisesti kyseessä on joku reissupano...

Vierailija
24/63 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää instassa toi kun siellä pystyy kaikki seuraamaan, mitä joku muu on tykännyt tai seurannut, sen takia en tykkää tai seuraa siellä juuri mitään tai sitten pitäisi tehdä uusi tili ja jättää seuraamatta kaikki tutut ja ystävät.. 

Vierailija
25/63 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt, että MIKSI miehen pitää seurata noita vähäpukeisua instatilejä? En tiedä naisia, jotka seuraisivat jotain random-miesreääten tilejä, siis sellaisia missä esitellään ainoastaan paljasta pintaa. Miksi niitä pitää käydä toljottamassa ja tykkäämässä?

Mutta ilmeisesti - edellä olleesta kommentista 8 päätellen siis - tekin itse seuraatte niitä samoa vähäpukeisia naisia, kun kerran tiedätte, että se poikaystävä niistä kuvista tykkää. Vielä vähemmän minä ymmärrän, miksi hitossa te tyttöystävät niitä alastomia naisia seuraatte.

Pitääkö tämä rautalangasta vääntää?

Joskus se alastonkuva on jonkun random tilin, jossa pelkkiä alastonkuvia, joskus voi olla tavisnaisen alastonkuva salilta.

Alastonkuva salilta? Tavisnaisen? Nyt oikeasti, kuka tavisnainen postaa alastonkuvan salilta? Tai kuka jotakuinkin täysjärkinen nainen muutenkaan postaa itsestään mihinkään kuvia, joita kukaan ei-ääriuskonnollinen voisi pitää tyrkkyinä tai sellaisina, että niistä tykkäämisessä olisi jotain epäilyttävää?

Vierailija
26/63 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa instatykkäilyt ja seurailut paljastavat useinkin pettämisen.

Nimimerkillä todistanut tämän omalla kohdalla 2 kertaa edellisten kanssa.

Eli tyhmähän sinä olet jos et noita asioita yhtäään seuraile vaan ummistat silmäsi.

Tottakai tervejärki tässäkin ja harkintakyky.

Vierailija
27/63 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää instassa toi kun siellä pystyy kaikki seuraamaan, mitä joku muu on tykännyt tai seurannut, sen takia en tykkää tai seuraa siellä juuri mitään tai sitten pitäisi tehdä uusi tili ja jättää seuraamatta kaikki tutut ja ystävät.. 

Katsos kun tämä on se sosiaalisen median idea. Jakaminen ja yhteisöllisyys.

Vierailija
28/63 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa. Joko hyväksyt nämä seuraamiset/ tykkäilyt tai sitten vaan et. Asiasta sanomisilla yleensä ei ole sitä toivottua tulosta. Ei olis oikein mun mies sellainen, kenen elämä pyörii jonkun Instagramin ja tykkäilyjen ympärillä, niin kuin ei minunkaan.

Vierailija
29/63 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi sellaista miestä jonka elämä pyörii instamisujen tuijottamisessa.

Vierailija
30/63 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf. Ei mun Instassa ole näkynyt pitkään aikaan kenenkään muun tykkäilyitä.

Vierailija
31/63 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kuvitella olevani miehen kanssa joka katselee instabeibejä ja tykkäilee niistä. Se on niiden luuserimiesten touhua. Sen huomaa kun klikkailee auki niitä profiileja jonkun instamisukan kuvan alta.

Vierailija
32/63 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmiset edes tietää jonkun muun instatykkäilyistä? Siis ihan seuraamallako seuraatte, mitä se poikkis tai tyttis on käynyt klikkailemassa?

Sinulla ei taida olla instaa. Kyllä sen näkee ihan vaikka jos seuraatte samaa henkilöakin.

Tai jos selaat sellaista sivua igssä missä näet kaikkien tykkäykset, myös omasi. Sieltä voit myös esimerkiksi löytää jonkun sivun mitä etsit tms.

Ja suurin osa kyllä välillä ihan vain pällistää mistä kukakin tykkäilllyt. Ei mitään ihmeellistä siinä.

No en silti ymmärrä, miksi mustasukkainen osapuoli seuraa myös niitä tissipyllytyrkkyjä jos siitä kerran tulee paha mieli?

Vierailija
33/63 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin aika junttina. Etenkin jos kommentoisi jotain niin hävettäisi hänen puolestaan (ja omastakin puolestani, kun kerran seurustelisin moisen urpon kanssa). Kaikki lääh puuh on vain niin ällönoloa.

Oma mies ei ole somessa ollenkaan.

Vierailija
34/63 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Juuri tämän(kin) takia pysyn mieluummin sinkkuna, eipähän tarvitse kestää mitään vammaista äijänrötjäkettä joka käy "tykkäilemässä" feikkiperseitä instassa. Voisi kuvitella että jotkut 19+ kundit tekevät tuota mutta aikuiset miehetkin. yök yök..

Vierailija
35/63 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tyhmähän sinä olet jos et noita asioita yhtäään seuraile vaan ummistat silmäsi.

Miten jäi kiinni? Oliko siis kyse jostain tutuista vai uusista tuttavuuksista?

Vierailija
36/63 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insta on täynnä näitä miehiä, jotka tykkäilee puolialastomana olevien naisten kuvista. Osa vielä kommentoi niitä. Osa vielä oksettaa ihan siitä syystä, että mies on 40+ ja tämä kuvassa oleva nainen noin 20v. Eli mies voisi tykätä ja kommentoida oman tyttärensä ja/tai tyttären kaverin kuvista....yök! 

Sitten on se amatöörivalokuvausmaailma. Kuvaajat (amatööri) 99% miehiä, jotka ottavat tai seuraavat kaverinsa puolialastomien naisten kuvista. Usein kuvissa vielä samoja naisia ja näitä "tavataan" kuvauksien merkeissä. Kyseessä siis harrastustoiminta ja raha ei esim liiku. Nämä naiset tykkäävät otattuttaa perseistään kuvia ja miehet niitä ottaa. Sitten kuvia kehutaan toisilleen, eli miehet toisten ottamista kuvista jne. Ilmiö on minusta aika oksettava., etenkin kun osissa kyse on vanhoistä äijistä ja nuorista tytöistä/naisista. Ja parasta, oma mies on amatöörikuvaaja eikä näe toiminnassa mitään ihmeitä. Eikä ymmärrä miksi en pidä, että tapaa näitä naisia ja ottaa niistä kuvia (vaatteet päällä) ja sitten alkaa seuraamaan näiden naisten instatilejä, joissa ovat useissa kuvissa puolialasti ja sitten vielä tykkäilee kuvista. Kuulema kuuluu harrastustapoihin, että seurataan AINA toisten tilejä, että NÄHDÄÄN mitä on tehnyt. En tiedä, mitä enää ajattelisi. Vituttaa vaan kun miehellä on luuri kädessä ja miettii, että mitähän kuvia siellä taas katselee........

Vierailija
37/63 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Itsekin olin miehen kanssa joka tykkäili jatkuvasti eri naisten vähäpukeisista kuvista. Väitti heitä kavereikseen.

Sitten selvisikin että oli harrastellut puhelinseksiä ja flirttailut viesteillä näille.

Kyllä nainen vaistoaa. Tiesin koko ajan että varmasti pettää ja olin oikeassa.

Kiitos siis some!

Vierailija
38/63 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei ole instassa, facessa on, eikä tule mieleenikään käydä katsomassa, mitä hän siellä tekee ja kenestä tykkää.

Niin, kun miehesi ei siellä ylipäänsä ole :D

??? Fb-profiili on. Instassa ei tietääkseni ole. Enkä osaa kuvitella hänen instaan menevän, aikuisen miehen.

Et taida oikein oivaltaa koko instan tarkoitusta. Olen 60-vuotias mies ja seuraan autourheiluun ja metsästykseen liittyviä juttuja. Ei se tarkoita sitä, että olen siellä tyrkkyjen takia.

Eri

Vierailija
39/63 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsos kun tämä on se sosiaalisen median idea. Jakaminen ja yhteisöllisyys.

Juuri näin, ja sen takia sinne pitäisikin tehdä oma tili jossa saisi olla anonyymi.

Vierailija
40/63 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei ole instassa, facessa on, eikä tule mieleenikään käydä katsomassa, mitä hän siellä tekee ja kenestä tykkää.

Niin, kun miehesi ei siellä ylipäänsä ole :D

??? Fb-profiili on. Instassa ei tietääkseni ole. Enkä osaa kuvitella hänen instaan menevän, aikuisen miehen.

Et taida oikein oivaltaa koko instan tarkoitusta. Olen 60-vuotias mies ja seuraan autourheiluun ja metsästykseen liittyviä juttuja. Ei se tarkoita sitä, että olen siellä tyrkkyjen takia.

Eri

Tottakai se että jotkut miehet tätä tekevät ei taas tarkoita että nyt jokaisen naisen mies pettää somen kautta. Hyvä että on näitäkin miehiä.

Usein nuoret miehet seuraavat paljon vähäpukeisia kuvia lisääviä naisia. Vaikka oma tyttöystävä olisi miten hyvännäköinen tahansa.

Sitten osa on näitä ketkä flirttailevat siellä muille naisille. Yleistä. On omaa kokemusta sekä kavereiden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi