Haittaako teitä miehen instagram tykkäilyt?
Esimerkiksi random naisten kuvista, joissa rinnat ja peppu ja vähäpukeisuus ovat esillä?
Kommentit (63)
Mistä ihmiset edes tietää jonkun muun instatykkäilyistä? Siis ihan seuraamallako seuraatte, mitä se poikkis tai tyttis on käynyt klikkailemassa?
Kyllä haittaa! Joskus yritän vain ajatella että ”kyllähän minunkin kuvista tykkää ja ei yksi tykkäys kuvasta merkitse mitään”.
Kuitenkin usein mieheni tykkää nimenomaan vain näistä vähäpukeisista kuvista tai hyvin vahvasti meikatuista. Sitten kun on joku koira/ruoka/kaveri/poikaystävä kuva niin silloin ei mieheni tykkäilekään! Se vasta ärsyttääkin.
Mieheni ei ole instassa, facessa on, eikä tule mieleenikään käydä katsomassa, mitä hän siellä tekee ja kenestä tykkää.
Kyllähän ne kertovat arvomaailmasta ja tyylitajusta.
Oho, kaikenlaista sitä sattuukin. Kyllä, kyllä. Voi että.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmiset edes tietää jonkun muun instatykkäilyistä? Siis ihan seuraamallako seuraatte, mitä se poikkis tai tyttis on käynyt klikkailemassa?
Sinulla ei taida olla instaa. Kyllä sen näkee ihan vaikka jos seuraatte samaa henkilöakin.
Tai jos selaat sellaista sivua igssä missä näet kaikkien tykkäykset, myös omasi. Sieltä voit myös esimerkiksi löytää jonkun sivun mitä etsit tms.
Ja suurin osa kyllä välillä ihan vain pällistää mistä kukakin tykkäilllyt. Ei mitään ihmeellistä siinä.
En ole ikinä ymmärtänyt, että MIKSI miehen pitää seurata noita vähäpukeisua instatilejä? En tiedä naisia, jotka seuraisivat jotain random-miesreääten tilejä, siis sellaisia missä esitellään ainoastaan paljasta pintaa. Miksi niitä pitää käydä toljottamassa ja tykkäämässä?
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei ole instassa, facessa on, eikä tule mieleenikään käydä katsomassa, mitä hän siellä tekee ja kenestä tykkää.
Niin, kun miehesi ei siellä ylipäänsä ole :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei taida olla instaa. Kyllä sen näkee ihan vaikka jos seuraatte samaa henkilöakin.
Tai jos selaat sellaista sivua igssä missä näet kaikkien tykkäykset, myös omasi. Sieltä voit myös esimerkiksi löytää jonkun sivun mitä etsit tms.
Ja suurin osa kyllä välillä ihan vain pällistää mistä kukakin tykkäilllyt. Ei mitään ihmeellistä siinä.
Joo, kyllähän niiden samojen seurattavien kohdalla tykkäykset näkee, mutta saako nyt ihan udella, että miksi hitossa sinä seuraat jotain tissi-peppukuvia postailevia bimboja? Muuten en tajua, miksi joku etsimällä etsisi jonkun toisen tykkäyksiä, mutta kukin toki tyylillään. Minä keskityn itse seuraamaan niitä ihmisiä, blogeja, urheiluseuroja jne., jotka itseäni kiinnostavat. Niihin eivät kuulu kenenkään tissit ja peput, joten miesystävä saa halutessaan tykkäillä vaikka koko maailman kaikista tisseistä ja pepuista ilman pelkoa, että minä siitä saisi tietoa tai että sen selville urkkiminen minua edes kiinnostaisi.
En muuten hänen instatykkäilyjään seuraile, mutta minua häiritsee eräs puolituttu nainen, jonka joka ikisestä kuvasta tykkää... Ei tykkää todellakaan kaikkien muiden eikä myöskään minun jokaisesta kuvastani. Tuo nainen lisäilee välillä sellaisia poseerauskuvia esimerkiksi salilta... Tiedän naisen etäisesti, kun on eräs mieheni kaverin kaveri.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtänyt, että MIKSI miehen pitää seurata noita vähäpukeisua instatilejä? En tiedä naisia, jotka seuraisivat jotain random-miesreääten tilejä, siis sellaisia missä esitellään ainoastaan paljasta pintaa. Miksi niitä pitää käydä toljottamassa ja tykkäämässä?
Mutta ilmeisesti - edellä olleesta kommentista 8 päätellen siis - tekin itse seuraatte niitä samoa vähäpukeisia naisia, kun kerran tiedätte, että se poikaystävä niistä kuvista tykkää. Vielä vähemmän minä ymmärrän, miksi hitossa te tyttöystävät niitä alastomia naisia seuraatte.
Tuo on hyvä keino kannustaa naistaan pitämään huolta itsestään. Varsinkin jos mies tietää naisensa olevan some-stalkkeri.
Aivan sama, kunhan tykkää livenä vain minusta.
En tiedä miehen tykkäilyistä, mutta hän näkee vaivaa minun instatilistäni ja tykkäilyistäni. En todellakaan lisää mitään tyrkkykuvia, vaan ihan selfieitä, luontokuvia tms. Jos olen lisännyt uuden kuvan, niin miehelläni on tapana kytätä kuka kuvistani on tykännyt ja kyselee minulta "kuka toi on ja mistä tunnet". Ahdistavaahan se on.
Aloittajan kommentti kertoo enemmän sinusta kuin arvaatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ilmeisesti - edellä olleesta kommentista 8 päätellen siis - tekin itse seuraatte niitä samoa vähäpukeisia naisia, kun kerran tiedätte, että se poikaystävä niistä kuvista tykkää. Vielä vähemmän minä ymmärrän, miksi hitossa te tyttöystävät niitä alastomia naisia seuraatte.
Siis monet perus naapurinäidit ym saattaa jossain tilassa laittaa instagramiin jonkun flirttikuvan ja kun huomaa saavansa niillä tykkäyksiä enemmän kuin koko elämänsä aikana millään muulla kuvalla yhteensä, voi yltyä laittamaan enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tämä rautalangasta vääntää?
Joskus se alastonkuva on jonkun random tilin, jossa pelkkiä alastonkuvia, joskus voi olla tavisnaisen alastonkuva salilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kun miehesi ei siellä ylipäänsä ole :D
??? Fb-profiili on. Instassa ei tietääkseni ole. Enkä osaa kuvitella hänen instaan menevän, aikuisen miehen.
Jokainen voi vapaasti jättää sian. Asap. Mieluiten.
Haittaa silloin jos kyseinen nainen on ns. Tavis, poseeraa tiukassa avonaisessa topissa ja tissit pursuavat kuvassa. Tai peppupose jossa perse on seksuaalisesti tai koko kuva on hyvin seksualinen.