Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herra Ylppö päivärinnassa

Vierailija
17.02.2020 |

Sanoo olevansa aspergeri mutta voi jestas kuinka fiksun kuvan antoi itsestään! Etenkin kun vertaa viime viikon vieraaseen, hynyseen, juttujen taso oli aivan toinen! Aivan upeaa analyysiä itsestään ja omista vahvuuksista ja haasteista. Ilmeisen älykäs kaveri.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi sietää. On aina ollut leuhka ja tekotaiteellinen.

Hipsterit varmaan ihailee.

Hynynen on aito eikä esitä mitään.

Toinen on leuhka täynnä sitä ihteensä ja toinen on epäiistin näköinen limanen kutusilmä.

Kumpi ja kampi.

Limanen kutusilmä XDDDD Minusta Hynynen on ehkä Suomen parhaimman näkönen mies, ainakin julkkiksista. Musiikkiaan en ole kuunnellut, mutta jos olisin mies, haluaisin olla Hynysen näkönen. 

Ehkä me vesimiehet ollaan semmosia hynysiä kaikki, en minä nytkään hynysestä paljon poikkea vaikka nainen olen, on vain tissit ja enemmän läskiä, eikä partaa. Mutta ihan sama tyyli muutoin.

Jännä että sä profiloit automaattisesti hynysen kutusilmäksi vaikkei tossa nimellä kumpaakaan yksilöity.

Vierailija
22/37 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miten ylppö ja hynynen voivat olla kavereita. toinen niin feikki kun olla voi, ja toinen taas niin aito kuin olla voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylppö on Harjavallasta. Itseään täynnä. Ilmeisesti näille muusikoille löytyy kuitenkin ottajia joka sormelle. En jaksaisi kuunnella tuon itsekeskeistä narinaa.

Yhtä seksikäs kuin Toivo Sukari.

Aahh.

Vierailija
24/37 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miten ylppö ja hynynen voivat olla kavereita. toinen niin feikki kun olla voi, ja toinen taas niin aito kuin olla voi.

Täydentää toisiaan kuin matti ja teppo.

Vierailija
25/37 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen on leuhka täynnä sitä ihteensä ja toinen on epäiistin näköinen limanen kutusilmä.

Kumpi ja kampi.

Limanen kutusilmä XDDDD Minusta Hynynen on ehkä Suomen parhaimman näkönen mies, ainakin julkkiksista. Musiikkiaan en ole kuunnellut, mutta jos olisin mies, haluaisin olla Hynysen näkönen. 

Ehkä me vesimiehet ollaan semmosia hynysiä kaikki, en minä nytkään hynysestä paljon poikkea vaikka nainen olen, on vain tissit ja enemmän läskiä, eikä partaa. Mutta ihan sama tyyli muutoin.

Jännä että sä profiloit automaattisesti hynysen kutusilmäksi vaikkei tossa nimellä kumpaakaan yksilöity.

Ei tarvi kummonen sherlokki olla, että viestin tulkitsi.

Hynystä kommentoidaan usein "epäsiistin" näköiseksi.. ja tämä kutusilmä oli kuulemma sellanen.

Leuhkastakaan ei ole mitään epäselvyyttä, ylppöhän se.

Vierailija
26/37 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylppö on Harjavallasta. Itseään täynnä. Ilmeisesti näille muusikoille löytyy kuitenkin ottajia joka sormelle. En jaksaisi kuunnella tuon itsekeskeistä narinaa.

Yhtä seksikäs kuin Toivo Sukari.

Aahh.

onk tää se Topi, mistä täällä aina puhutaan?

Vierailija
27/37 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi ja kampi.

Moi Mari!

Vierailija
28/37 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemminkin jing ja jang. Ihan erilaisia.

Tietääkö kukaan kumpi on matti ja kumpi teppo, ei. Nämä kyllä erottaa, kun heissä ei ole mitään samaa.

Vierailija
29/37 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee aina myötähäpeä, kun kuuntelen tota, ah niin syvällistä ja älykästä, ylppöä. 

Vierailija
30/37 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemminkin jing ja jang. Ihan erilaisia.

Tietääkö kukaan kumpi on matti ja kumpi teppo, ei. Nämä kyllä erottaa, kun heissä ei ole mitään samaa.

matin käsi on kuulemma tepon pää.

Vierailija
31/37 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee aina myötähäpeä, kun kuuntelen tota, ah niin syvällistä ja älykästä, ylppöä. 

no onhan ne tosi . . . sillee. . .syvältä. Eiku siis syvällisii.

Vierailija
32/37 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo Ylppö on koko ajan julkisuudessa ja Seiskassa kertomassa kuinka yksinäinen on ja kuinka ei halua julkisuutta???

Vierailija
33/37 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kylmäsi kun kertoi että nuorena oli tarkkiksella. Ja sai kuitenkin erittäin korkeat pisteet as testistä. Tarkkis ei ole oikea paikka asseille!

Luuletko, että se kiinnosti opettajia 80-luvun Harjavallassa?

Vierailija
34/37 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä aloittajan kommenttia älykkyydestä. Suurimmalla osalla aspergereja on korkea älykkyysosamäärä. Sosiaalisia taitoja, joustavuutta ja kykyä sopeutua muutoksiin ei useinkaan huomioida silloin, kun älykkyydestä puhutaan.

Vierailija
35/37 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kylmäsi kun kertoi että nuorena oli tarkkiksella. Ja sai kuitenkin erittäin korkeat pisteet as testistä. Tarkkis ei ole oikea paikka asseille!

Silloin laitettiin hankalat tyypit tarkkikselle. Tänä päivänä laitetaan hankalat tyypit oppimishäiriösten ja aasien kanssa samalle luokalle. Eli sama jatkuu

Vierailija
36/37 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti se on, ei mikään aspergeri. Oli jo penskana hyvin huomionkipeä.

Minusta näytti ihan pirulta kiiluvine silmineen. Olen siis tuo joka oli samassa koulussa ja luokkamme teki usein tarkkiksen kanssa millon mitäkin retkiä jne.

Jotkut aspergerit ovat äärettömän huomionkipeitä. Toiset päinvastoin syrjäytyvät. Asperger näyttäytyy monella tavoin eri ihmisillä.

Ylpölle pointsit siitä, että on tuonut asian mediassa esille. Maailma tarvii autismitietoutta.

Vierailija
37/37 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti se on, ei mikään aspergeri. Oli jo penskana hyvin huomionkipeä.

Minusta näytti ihan pirulta kiiluvine silmineen. Olen siis tuo joka oli samassa koulussa ja luokkamme teki usein tarkkiksen kanssa millon mitäkin retkiä jne.

Jotkut aspergerit ovat äärettömän huomionkipeitä. Toiset päinvastoin syrjäytyvät. Asperger näyttäytyy monella tavoin eri ihmisillä.

Ylpölle pointsit siitä, että on tuonut asian mediassa esille. Maailma tarvii autismitietoutta.

No hän on kyllä ihan itse itsensä diagnosoinut, ei lääkäri, joten voisi olla leveilemättä olevansa Asperger, kun ei luultavasti ole. On vain huomionhakija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi