Herra Ylppö päivärinnassa
Sanoo olevansa aspergeri mutta voi jestas kuinka fiksun kuvan antoi itsestään! Etenkin kun vertaa viime viikon vieraaseen, hynyseen, juttujen taso oli aivan toinen! Aivan upeaa analyysiä itsestään ja omista vahvuuksista ja haasteista. Ilmeisen älykäs kaveri.
Kommentit (37)
Johan sen kuulee sanoituksista että pikkusen eri tasoilla mennään.
Ihminen antaa itselleen diagnooseja ja analyyseja ja niitä jakaa myös lääkärit. Jokainen voi valita elääkö nimien ja diagnoosien kanssa ja onko elämänsä johtaja vai vaivojensa vanki. Ylppö on julkinen hahmo joka puhuu mitä haluaa.
Ene tunne tyyppiä, paitsi että taannoin etsi seuraa Tinderistä hehkuttaen, mikä unohtumaton julkkis on. Hyvä kun ei ollut cv:tä mukana. Ja oli aito ilmoitus, koska selosti iltapäivälehdissä, että etsii seuraa Tinderistä...
Vierailija kirjoitti:
Ene tunne tyyppiä, paitsi että taannoin etsi seuraa Tinderistä hehkuttaen, mikä unohtumaton julkkis on. Hyvä kun ei ollut cv:tä mukana. Ja oli aito ilmoitus, koska selosti iltapäivälehdissä, että etsii seuraa Tinderistä...
Itse siis etsin myös Tinderistä seuraa, mutta tuo "olen arvostettu julkisuuden henkilö" -asenne hiukkasen tympi....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse siis etsin myös Tinderistä seuraa, mutta tuo "olen arvostettu julkisuuden henkilö" -asenne hiukkasen tympi....
Ei aspergeri osaa valehdella, aivan kuten itsekin sanoi
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin olen sitä mieltä että Ylppö on Hynystä älykkäämpi.
”Marii, miul on erektio!”
Vierailija kirjoitti:
Ihminen antaa itselleen diagnooseja ja analyyseja ja niitä jakaa myös lääkärit. Jokainen voi valita elääkö nimien ja diagnoosien kanssa ja onko elämänsä johtaja vai vaivojensa vanki. Ylppö on julkinen hahmo joka puhuu mitä haluaa.
Aivan kuten Jouni Hynynen
Minua kylmäsi kun kertoi että nuorena oli tarkkiksella. Ja sai kuitenkin erittäin korkeat pisteet as testistä. Tarkkis ei ole oikea paikka asseille!
En voi sietää. On aina ollut leuhka ja tekotaiteellinen.
Hipsterit varmaan ihailee.
Hynynen on aito eikä esitä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minua kylmäsi kun kertoi että nuorena oli tarkkiksella. Ja sai kuitenkin erittäin korkeat pisteet as testistä. Tarkkis ei ole oikea paikka asseille!
niin.minuakin kylmäsi kun mäntymäki riehui koulun käytävillä. Ja luokkaamme teki usein tarkkuuden kanssa retkiä yhdessä. Vaikutti ADHD sekopäältä.
itse se itsensä diagnosoi aspergeriksi, ei sillä sellasta ole.
Huomionkipeä tyyppi on aina ollut.
Ja mitä ihme slangia yrittää vääntää "skidit" jne, ei ole PK-seudulta päinkään.
Vierailija kirjoitti:
Hipsterit varmaan ihailee.Hynynen on aito eikä esitä mitään.
Toinen on leuhka täynnä sitä ihteensä ja toinen on epäiistin näköinen limanen kutusilmä.
Kumpi ja kampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Marii, miul on erektio!”
Noloa jälkikasvulle noi yöks-statementit?
Kas kun ei painata t-paitaan sloganiksi noita erektio-ällötyksiään aikunen mies.
Jännä että tuli ero... Ton biiseistä joka toinen kertoo pettämisestä, vieraisiin ihastumisesta tai siitä että tekisi mieli pettää.
Ylppö on Harjavallasta. Itseään täynnä. Ilmeisesti näille muusikoille löytyy kuitenkin ottajia joka sormelle. En jaksaisi kuunnella tuon itsekeskeistä narinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hipsterit varmaan ihailee.Hynynen on aito eikä esitä mitään.
Toinen on leuhka täynnä sitä ihteensä ja toinen on epäiistin näköinen limanen kutusilmä.
Kumpi ja kampi.
Limanen kutusilmä XDDDD Minusta Hynynen on ehkä Suomen parhaimman näkönen mies, ainakin julkkiksista. Musiikkiaan en ole kuunnellut, mutta jos olisin mies, haluaisin olla Hynysen näkönen.
Ehkä me vesimiehet ollaan semmosia hynysiä kaikki, en minä nytkään hynysestä paljon poikkea vaikka nainen olen, on vain tissit ja enemmän läskiä, eikä partaa. Mutta ihan sama tyyli muutoin.
Narsisti se on, ei mikään aspergeri. Oli jo penskana hyvin huomionkipeä.
Minusta näytti ihan pirulta kiiluvine silmineen. Olen siis tuo joka oli samassa koulussa ja luokkamme teki usein tarkkiksen kanssa millon mitäkin retkiä jne.