Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***MAALISMASUT MA-KE***

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon voimahaleja ja jaksamisia kaikille km kokeneille! Ihan on itku silmässä kirjoituksianne täällä luettu...kamalaa kun osa joukosta tippuu...ja toisaalta odottaa vielä että pääseekö itsekään pitkälle kun on ne kaksi km takana jo...

just noist kirjoituksista tuli mieleen, että jos ei tänä vuonna eka olis menny kesken niin la olis ollu 1,5 kk:n päästä, syyskuun puolivälissä...kohta olis alkanut äitiysloma...=/ oudolta tuntuu...

Olo on samanlainen ku tähänkin asti! Maha pömpöttää ihan tajuttomasti! Tissit on arat (tekee tosi hyvää kun muksut kiipeää sy liin ja törkkää vaikka kyynärpäällään...AI!) ja kuvottaa...muakaan ei ekan ja vikan oksennuskerran jälkeen ole oksettanut, mutta kokoajan aamusta tuonne iltapäivään on sellainen ihme kuvotus...joutuu hengittämäänkin välillä tosi syvään. Mies nauraa mulle kun palelen ihan kamalasti! Eilenkin meillä oli sisällä 25 astetta lämmintä ja mä olin täysissä pukeissa paksun viltin alla sohvalla kananlihalla tärisin =) eikä se vaan voi ymmärtää että kuinka toisella voi olla niin kylmä kun itseltä valuu hiki.

Mäkin uskalsin varata neuvola-ajan...22.8...aika siihen menee varmaan tosi nopeasti kun nyt alkaa kahden viikon loma ja se aika on heti ekalla työviikolla sen jälkeen...

En vissiin aiemmin kommentoinut noita päivähoitojärjestelyjä. Mä ajattelin pitää parina päivänä viikossa hoidossa ihan sen takia että siellä on tutut kaverit ja ei sieltä hoidosta kuitenkaan olla pois kuin vajaa vuosi...ei olisi sitten niin iso kynnys mennä uudestaan ja sitten mun mielestä tärkeä asia: mä en osaa tarjota virikkeitä lapsille samalla tapaa mitä saavat hoidossa tehdä! Mä olen ihan liian laiska askartelemaan lasten kanssa tms...tuntuu että on ihan tarpeeksi muutenkin tekemistä. Ulkoleikit multakin sentään luonnistuu, mutta muuten olen aika toivoton...ihan yhtä huono olen säännöllisessä päivärytmissä ym......mutta hyvin ollaan pärjätty tähänkin asti...saa nyt nähdä sitten mitä loppujen lopuksi hoidon kanssa tehdään, mutta jos ovat niin vain vähän viikossa, lähinnä leikkimässä...

Huh huh tulipa tarinaa....

Vointeja kaikille! Toivotaan pikaista uutta plussaa km kokeneille ja meille muille tukkupakkaukset jarrusukkia matkaan!

Äiti1983 rv 8+0 (JEEE!)

Vierailija
62/65 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka työpäivä takana - oli ihan kamalaa... ei siitä enempää. Toivottavasti loppuviikon pino olisi jo iloisempi. Kyllä nyt alkaa olla maalismasujen km prosentit aivan liian suuret. Halauksia vielä jokaiselle ja pari nenäliinaa matkaan.

Huomenna neuvolaan... ja iltaan töihin...Olen syönyt nyt kurkun ja pari tomaattia .. seuraavaksi siirryn ilmeisesti halaamaan pyttyä tai jos hyvä tuuri on nukahdan ennen kun tarvii voi Yäk Yäk yäk.... Jos joku oireeton tarvisi hiukan pahoinvointia voisin pistää ihan hyvän mielen pitimiksi ;)

Ai niin ei varmaan lohduta, pojusta näkyi syke ultrasta 6+1

Lytte 7+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/65 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sekoitinkaan sinut ja nimimerkin "Nau"... lahopäinen kun oon...

Siis osanotto Naulle ja toki pahoitteluni myös siitä sinulle, Buam, kun näyt kokeneen todella monta vastoinkäymistä raskauksiin liittyen... Mutta toivotaan että tällä kertaa on riittävästi onnenkantamoista pelissä ja kaikki menee ongelmitta.

Nasuliini, lahopäinen odottaja rv 6+3 ;)

Vierailija
64/65 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä alkaa oleman pulkassa ja olo naatti.

Lootuskalle tsemppauksia!! Onneksi on pieniä muruja kotona pyörimässä niin päivisin paljon tekemistä että sais vähän ajatuksia muualle... Helppo sanoa.. Halauksia!

Täällä tänään toinen vai kolmas päivä ettei juurikaan kuvota eikä tisseissä tunnu. Hei Apua! Oireet tänne ja mars! Väsy, palelu(muitakin vilukissoja siis löytyy :) ja ajoittaiset tuntemukset vaan vaivaa. Pelottaa, luonnollisesti. Eipä tuo ressi auta, aika näyttää. Toivottavasti kaikki niin kuin pitää ja pieni kasvaa hyvin.. <3

Ensimmäinen ultra olis ensi viikon perjantaina, sinne siis tähdätään.

Tekisi vain mieli kuuluttaa kaikille; Meille tulee uusi vauva! Saisi tämän turvonneen masun kanssa lyllertää rauhassa :)

Mutta iltatoimiin...

Jo-hanna ja Lupu 5+1

Vierailija
65/65 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaista huomenta kaikille vanhoille ja uusille palstailijoille.Muutaman päivän

nettipimennon aikana täällä on ehtinyt tapahtua jo yhtä ja toista.Suurimmat

pahoittelut kaikille keskenmenon kokeneille ison halin kera:)

Ultrassa kaikki oli niinkuin piti.Kaveri oli 11mm pitkä ja pieni sydän pomppaili

villisti.Täten uskalsin varata ajan ekaan neuvolaan ensi torstaille.

Ikävämpi löydös löytyi mun vasemmasta munasarjasta,minne näiden lapsetto-

muushoitojen "ansiosta" oli kasvanut kaksi isohkoa kystaa.Toivottavasti eivät

ala oireilemaan vaan kuivuisivat pois ilman mitään hoitoja..

Kohti loppu viikkoa mennään toivottavasti kesäkelit jatkuu:)

Jaksuja kaikille ja mukavaa mahan kasvattelua!