Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beijaflor =)

24.07.2006 |

Hei, täällä huutelen kun ei hetkeen ole kuulunut mitään =)

Kävin sitten kurkkimassa teidän pinoa ja sieltähän sinutkin löysin =)

Vau miten pitkällä jo sullakin viikot, miten olet voinut?

Onnittelut rouvittumisesta, menikö puku hyvin päälle?

Mekin mennään miehen kanssa maistraattiin ens kuussa, sormukset saan huomenna :) Eli hyvin siis menee taas meillä.

Mulla olo aika tuskaista edelleen, supisteluja on tosi paljon ja muutenkin kipuja ja pahoinvointia, mutta kun ei oikein voi levätäkään kun on tuo vilkas esikoinen niin eipä ne itsestään ohikaan mene...

Tulis jo lokakuu ja sais nyytin kainaloon, oon ihan väsynyt tähän raskaanaoloon..Mutta toisaalta ainahan tuo syksy on kesän jälkeen pian tullut :)

Olipa muuten kamala ukonilma täällä tänään...

Mutta nyt mentävä nukkumaan jotta aamulla jaksaa alkaa leipomaan, ilmoittelehan itsestäs ja hyviä vointeja =o)

Terkuin,

Camelot 27+4

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, no enpä ois huomannu ellei joku olis tammikuisissa pistäny viestiä et joku huhuilee mua täällä:)

Oli ihan kamala se maanantainen ukonilma. Huh..Olin tossa lutakossa biitsillä tänään ja nyt on sit ihan hirvee päänsärky ollu koko päivän. Luin siellä vauvalehtiä eikä ollu hattua päässä niin siitä vissiin johtuu.

Hei suuren suuret onnittelut maistraattiin menosta!!!Ihanaa kuulla että teillä menee hyvin. Oot ollu paljon ajatuksissa, kun muistan kun viimeksi mailailtiin niin olit about 16 viikolla ja musta tuntu etten ikinä pääse sinne asti:) Lokakuu on niin lähellä jo. Mulle tulee lokakuun 30 päivä 30 raskausviikkoa täyteen. Koska sulla tarkalleen on LA?

Meidän häät sujui tosi hyvin. Jännitti niin vietävästi että oikeesti istuttiin miehen kans ihan paniikissa ennen session alkua ja mietittiin et voisko jotenki perua:) Jännitti niin sinne " alttarille" kävely, häät siis oli appivanhempien pihalla. Kaikki meni kuitenkin upeasti ja mä kerroin jo auliisti vauvauutista ja sit tajusin kysyy joskus aika myöhään et onko mies kertonu kellekään omalle sukulaiselleen ja eihän tuo ollu..patistelin sitten ja ehti just käydä kutakuinki kaikki läpi ennenku vieraat lähti:) Tosin vikat lähti vatsa kahdelta yöllä kun vihkiminen oli klo14, joten aika rankat juhlat oli ja ei puhettakaan että mitään oltas hääyönä puuhattu;)

Mulla oli tossa ikävääkin neuvolassa kun ekassa lääkärissä sanottiin että kohtu ei vastaa viikkoja eikä sydänääniäkään kuulunu. Pääsin tarkistusultraan viikon päästä ja kaikki oli hyvin kuitenki. Nyt on alkanu kuumottelemaan että jos rakenneultrassa tai brunon 4d ultrassa kävis...oikeesti kyl pitäs säästää rahaa.

Mies on lokakuun puoleenväliin asti sellasessa työssä että on viikkotolkulla poissa kotoa. Aattelinkin että jos vielä jaksat niin tavattasko joku päivä?Vois käydä vähän vaatteita hypistelemässä:)

Kiva kun huhuilit! Nyt pitää taas mennäs syömään jospa se päänsärky tästä helpottas.

Beijaflor

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla