Lähes kaikki miespuoliset ystäväni pitävät ylipainoisista naisista
Jotenkin ei mene yhteen palstan mielipiteiden kanssa. :D
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinulla beta-miehiä kavereina.
minun kaverit tykkää hoikista jumppatytöistä, ja itsekin käyvät hakerasti jumpassa yms.
En nyt sanoisi beta-miehiksi. Suurimmalla osalla kroppa tikissä ja kasvoistakin ovat komeita. Mutta pitävät tuhdeista naisista.
Ap
Millainen ikäjakauma? Koulutustaso?
Oma mieheni kuuluu tuohon porukkaan myös. On tykännyt tuhdeista aina, normaalipainoisia pitää liian laihoina. Akateeminen.
Vierailija kirjoitti:
Sinä naisena arvioit väärin muiden naisten painon. Nuo naiset on varmaan niitä kurvikkaita, ei ylipainoisia
Niin, ainoastaan miehenä osaa arvioida oikein naisten painon :D
Vierailija kirjoitti:
minun kaverit tykkää hoikista jumppatytöistä, ja itsekin käyvät hakerasti jumpassa yms.
Ai alfamiehet käy jumpassa 😂😂😂
Olisiko sillä luonteella ehkä jotain tekemistä tämän asian kanssa?? Hei haloo...kyllä niitä fitnessnaisia suhteessa on vähemmän kuin niitä ns. ylipainoisia.
Itekin tyytyväisenä hyvässä parisuhteessa hoikan ja urheilullisen miehen kanssa, itellä 20kg ylipainoa. Miehellä alkaa stondaamaan herkästi katsellessaan pyllistelyäni. Liekö vaikutusta asiaan. Seksiä saan aina halutessani, eli melko usein. Luonteiltamme olemme täysin samanlaisia ja luottamus on syystäkin luja. Makuuhuoneessa korostuvat taas maskuliinisuus/feminiinisyys eli se seksuaalinen viehätys, ei niinkään arkielämässä. Arjessa toimimme yksikkönä ja kumpikin johtaa vuoron perään, toimii, ainakin 15v kohta toiminut. Tilannetaju on molemmilla vahva, mikä on todella suuri plussa. Mutta tosiaan, ei kaatunut tuohon ylipainoon parisuhde, eikä mieheltä ole vieläkään halut kadonneet, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Oisko sillä persoonan kanssa enemmän tekemistä kuin itse painon? Ylipainoisia nyt on enemmän kun hoikkia, ei passaa olla ronkeli.
Sen verran ollaan juteltu ihanteista, että tiedän heidän tykkäävän, kun naisellaon persettä, reittä ja mahaa. Yksi erityosesti pitää selluliittia seksikkäänä.
Ap
Itselläni on muutama kilo ylipainoa. Vatsassa ei oikeastaan ole läskiä, vaan läski on kertynyt reisiin ja rintoihin (en kuitenkaan ole mikään erityisen timmi). Ei ole ikinä ollut miehistä puutetta ja on aina kehuttu enkä ole koskaan saanut kuulla mitään läskittelyä tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt sanoisi beta-miehiksi. Suurimmalla osalla kroppa tikissä ja kasvoistakin ovat komeita. Mutta pitävät tuhdeista naisista.
ApMillainen ikäjakauma? Koulutustaso?
Oma mieheni kuuluu tuohon porukkaan myös. On tykännyt tuhdeista aina, normaalipainoisia pitää liian laihoina. Akateeminen.
22-30 ja koulutustaso vaihtelee amiksesta akateemiseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnostani olen tiimalasivartaloinen, eli kaikki ylimääräinen rasva kerääntyy mahan sijasta takapuoleen, reisiin, tisseihin..
Tämähän on naisilla se "toivotuin" ylipainoisuuden muoto, johon et itse juuri pysty vaikuttamaan, ainoastaan geenit määräävät. Mutta hienoa, että kohdallasi on käynyt onni. :)
Mikäli taas olet omenavartaloinen ja perseetön tikkujalka, jolla on rintoina työrukkaset, niin rauhassa saa kyllä olla. :D
Mutta eipä siinä, mennään sillä mitä on annettu..
Itse olen tuollainen, jolla täytteet menee rintoihin, peffaan ja reisiin. Ei mitään vientiä. Omppukavereilla käynyt parempi flaksi. Mutta kai se on persoonasta ja kasvoistakin kiinni. Mutta kyllähän se kypsyttää olla ikuinen hylkiö.
Hmmj kirjoitti:
Itekin tyytyväisenä hyvässä parisuhteessa hoikan ja urheilullisen miehen kanssa, itellä 20kg ylipainoa. Miehellä alkaa stondaamaan herkästi katsellessaan pyllistelyäni. Liekö vaikutusta asiaan. Seksiä saan aina halutessani, eli melko usein. Luonteiltamme olemme täysin samanlaisia ja luottamus on syystäkin luja. Makuuhuoneessa korostuvat taas maskuliinisuus/feminiinisyys eli se seksuaalinen viehätys, ei niinkään arkielämässä. Arjessa toimimme yksikkönä ja kumpikin johtaa vuoron perään, toimii, ainakin 15v kohta toiminut. Tilannetaju on molemmilla vahva, mikä on todella suuri plussa. Mutta tosiaan, ei kaatunut tuohon ylipainoon parisuhde, eikä mieheltä ole vieläkään halut kadonneet, päinvastoin.
Lisäyksenä vielä että olen myös itse tuota tiimalasi-tyyppiä eli isohkot tissit ja -perse.
On se jännä.
Itselläkin hoikkana naisena on ollut aina menekkiä ja jokainen mieheni on jopa pitänyt kauniina ja seksikkäänä, eikä ikinä ole tarvinnut olla lihava.
Mitenköhän nuo miehet voikin olla niin erilaisia 🤔
Jotkut miehet ja naiset tajuaa, että ihminen on muutakin, kuin BMI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnostani olen tiimalasivartaloinen, eli kaikki ylimääräinen rasva kerääntyy mahan sijasta takapuoleen, reisiin, tisseihin..
Tämähän on naisilla se "toivotuin" ylipainoisuuden muoto, johon et itse juuri pysty vaikuttamaan, ainoastaan geenit määräävät. Mutta hienoa, että kohdallasi on käynyt onni. :)
Mikäli taas olet omenavartaloinen ja perseetön tikkujalka, jolla on rintoina työrukkaset, niin rauhassa saa kyllä olla. :D
No ei määrää pelkät geenit vaan myös ruokavalio ja hormonit. Kuka tahansa pystyy luomaan itselleen pallomahan riittävän sinnikkäällä huonoilla elintavoilla.
Vierailija kirjoitti:
On se jännä.
Itselläkin hoikkana naisena on ollut aina menekkiä ja jokainen mieheni on jopa pitänyt kauniina ja seksikkäänä, eikä ikinä ole tarvinnut olla lihava.
Mitenköhän nuo miehet voikin olla niin erilaisia 🤔
Siis onko sulle ihan oikeasti yllätys, että ihmiset ovat erilaisia vai yritätkö väittää, että miehet tykkäisivät oikeasti vain yhdenlaisista naisista.
Höh. Minä nykyisenä pullukkana (170/76), olen tasapaksu pökkelö enkä taatusti viehätä suunnilleen ketään. Hoikkana olen pienirintainen (kuten isompanakin, minulla rinnat on suht samankokoiset aina painosta riippumatta), mutta sentään kroppa muuten näyttää nätiltä ja kerää, tai siis keräsi, katseita.
"Vuonna 2017 lähes kolme neljäsosaa 30-vuotiaista ja sitä vanhemmista miehistä ja kaksi kolmasosaa naisista oli ylipainoisia (painoindeksi vähintään 25 kg/m2)."
Johtuisko eniten siitä, että ylipainoisistaon eniten tarjontaa?
Musta tuntuu et mun sukuni miehet isän puolelta kans tykkää pyöreämmistä, en siis tarkoita mitään vaikeasti lihavia jotka puuskuttaa parin askeleen jälkeen. Mut ne on maalta et en tiiä vaikuttaako se.
Oletko sinä, AP, ylipainoinen ja ajattelivat pitää sut tyytyväisenä jos joskus lykästäis?
No meneekö sinusta yleensäkään asiat yksi yhteen IRL ja palstan mielipiteet?
Aika usein on asioita, joita saa lähes poikkeuksetta täysin päinvastaista kommenttia IRL kun taas palstalla kaikki on päinvastaista mieltä. Olen usein ihmetellyt ja naureskellut asiaa.