Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähes kaikki miespuoliset ystäväni pitävät ylipainoisista naisista

Vierailija
16.02.2020 |

Jotenkin ei mene yhteen palstan mielipiteiden kanssa. :D

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ohjata yhden minun suuntaani?

Vierailija
2/46 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla beta-miehiä kavereina.

minun kaverit tykkää hoikista jumppatytöistä, ja itsekin käyvät hakerasti jumpassa yms.

Vierailija
4/46 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on pari selitystä.

1. Enemmistö ihmisistä on ylipainoisia (BMI vähintään 25). Ei kertakaikkisesti ole tarjontaa hoikista, tai sitten miehen oma taso ei riitä fitnessmimmiin.

2. Miehet yleensä pitävät isoista luomutisseistä ja/tai pyllystä. Ovat aika harvinaisuuksia hoikilla.

Vierailija
5/46 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudattavat periaatetta ”Jos on liian kranttu, jää kokonaan ilman”

Vierailija
6/46 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noudattavat periaatetta ”Jos on liian kranttu, jää kokonaan ilman”

Tarkkasilmäinen paljastaa noi jo kammarin puolella. Vaikka mulla onkin painoa en ota ketä tahansa. Saa mun puolesta jatkaa etsimistä

Vierailija
7/46 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sinulla beta-miehiä kavereina.

minun kaverit tykkää hoikista jumppatytöistä, ja itsekin käyvät hakerasti jumpassa yms.

En nyt sanoisi beta-miehiksi. Suurimmalla osalla kroppa tikissä ja kasvoistakin ovat komeita. Mutta pitävät tuhdeista naisista.

Ap

Vierailija
8/46 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niiltä voi saada helpommin.

Vierailija
9/46 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin on! Terveisin ylipainoinen keski-ikäinen nainen, joka on aina saanut seuraa kun sitä haluaa.

Ps. Kaikki elämässä ei ole vain painosta kiinni.

Vierailija
10/46 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niiltä voi saada helpommin.

No miksi et sitten saa niiltä "hoikilta"?

Vierailija
11/46 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän on pari selitystä.

1. Enemmistö ihmisistä on ylipainoisia (BMI vähintään 25). Ei kertakaikkisesti ole tarjontaa hoikista, tai sitten miehen oma taso ei riitä fitnessmimmiin.

2. Miehet yleensä pitävät isoista luomutisseistä ja/tai pyllystä. Ovat aika harvinaisuuksia hoikilla.

Tuo kakkonen pitää paikkansa mun miehen kohdalla. Olen 15 kg ylipainoinen ja miehen mielestä uskomattoman seksikäs, joskus olen miettinyt laihduttamista ja mies on ollut eri mieltä. Luonnostani olen tiimalasivartaloinen, eli kaikki ylimääräinen rasva kerääntyy mahan sijasta takapuoleen, reisiin, tisseihin ja käsivarsiin. Mies itse on hoikka ja urheilullinen.

Vierailija
12/46 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta. Myös tuntemani fitness-naiset viehättyvät enimmäkseen pulleista miehistä. Erityisen ihanina pidetään sellaista 170-senttistä 100-kiloista könsikästä, jonka korvat söpösti eivät näy poskien takaa ja niskamakkarat hikoavat jo yhden porrasvälin kävelemisestä. Ai naminami.

Vierailija
13/46 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen normaalipainoinen, ehkä enemmänkin hoikka. Aina mun seurustelukumppanit on valittanut, kun olen saanut muutaman ns. parisuhdekilon.  Mulla vielä kilot kertyy helposti takapuoleen, mutta se ei ole lisännyt viehättävyyttäni. Olenkin ilmeisesti joku kaappihomomagneetti, sillä mieheni ovat aina kuolanneet  poikavartaloisia naisia.

Vierailija
14/46 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin totta. Myös tuntemani fitness-naiset viehättyvät enimmäkseen pulleista miehistä. Erityisen ihanina pidetään sellaista 170-senttistä 100-kiloista könsikästä, jonka korvat söpösti eivät näy poskien takaa ja niskamakkarat hikoavat jo yhden porrasvälin kävelemisestä. Ai naminami.

Ja jos tällainen saalis on vielä elämäntapatyötön päihteiden käyttäjä, saa todellakin hätistellä misukoita kimpustaan! Nyt on tämäkin salattu totuus sitten julki.

Vierailija
15/46 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä naisena arvioit väärin muiden naisten painon. Nuo naiset on varmaan niitä kurvikkaita, ei ylipainoisia

Vierailija
16/46 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samankaltaisia kokemuksia minullakin. Minulla on n. 15 kg ylipainoa eli en suinkaan ole mikään siro keijukainen, mutta vartaloni on sopusuhtainen ja kasvot nätit, niin tälläkin hetkellä ottajia olisi pari kolme kappaletta. Minulla on tosin tunteita vain yhtä heistä kohtaan, niin valinta on aika selvä.

Vierailija
17/46 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos seksiä haluaa,niin ylipainoinen nainen vaa ja pari kehua niin saanti varmaa  , ja vielä helpompaa jos yh + ylipaino.

suhteeseen  sitte jos ei ketään muuta saa koko maapallolta.

Vierailija
18/46 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai? Liittyikö siihen, että nykyään normaalipainoinen satai hoikka on jo harvinaisuus? Ylipainoisia on enemmän kun normaalipainoisia, ja laiha on jo todellinen harvinaisuus.

Vierailija
19/46 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän on pari selitystä.

Tuo kakkonen pitää paikkansa mun miehen kohdalla. Olen 15 kg ylipainoinen ja miehen mielestä uskomattoman seksikäs, joskus olen miettinyt laihduttamista ja mies on ollut eri mieltä. Luonnostani olen tiimalasivartaloinen, eli kaikki ylimääräinen rasva kerääntyy mahan sijasta takapuoleen, reisiin, tisseihin ja käsivarsiin. Mies itse on hoikka ja urheilullinen.

Huh! Sinulla on ylipainoa vaikka se kerääntyisi mihin tahansa kehon osaan. Ja sitten annat miehesi päättää ettei sinun ”tarvitse” laihduttaa.

Ota itseäsi niskasta kiinni!

Vierailija
20/46 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sillä persoonan kanssa enemmän tekemistä kuin itse painon? Ylipainoisia nyt on enemmän kun hoikkia, ei passaa olla ronkeli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän