Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, onko idioottimaista sanoa tapailumiehelle, että kalju tai sänkitukka sopisi sinulle hyvin? Miehellä muutama pitkä karva päässä

Vierailija
14.05.2024 |

Komea mies, mutta ilmeisen kiintynyt hiuksiinsa, joita pieni mutta pitkähkö töyhtö enää päälaella. Näyttäisi hurjan hyvältä jos ajaisi sen pois, nyt on aika koomisen näköinen. Iältään vasta 45, joten varmaan siksi vaikea tuosta viimeisestä tukasta luopua. Onko tyhmää sanoa että lyhyeksi ajeltu pää näyttäisi kivalta? Arvaan että on, mutta kysynpä nyt kuitenkin mitä mieltä miehet on?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan se ja sama mitä tapailuakka sanoo.

Vierailija
2/16 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä kyllä identiteettikysymys. Ihan liian vähän puhutaan siitä, miten miehet kokevat kajluuntumisen. Nauraahan sille tietenkin saa, vaikka aihe olisi itselle kuinka arka.

Osalla se aiheuttaa masennusta, asia on koko ajan mielessä, identiteetti kärsii eikä olla valmiita hyväksymään peilikuvaa.

Puhun nyt ihan omasta kokemuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sillä ole tukkaa päässä, koska itse tykkää siitä. Miksi sun mielipiteellä olisi enemmän painoarvoa kuin miehen omalla mielipiteellä? 

Vierailija
4/16 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä kyllä identiteettikysymys. Ihan liian vähän puhutaan siitä, miten miehet kokevat kajluuntumisen. Nauraahan sille tietenkin saa, vaikka aihe olisi itselle kuinka arka.

Osalla se aiheuttaa masennusta, asia on koko ajan mielessä, identiteetti kärsii eikä olla valmiita hyväksymään peilikuvaa.

Puhun nyt ihan omasta kokemuksesta.

Niin, tätä itsekin mietin kun tiedän että kova paikka se on monelle. Mut on kuitenkin myös se, että mies on todella komea ja se komeus pääsisi esiin jos raskisi sen töyhtönsä ajaa pois. Että sitten voisi ehkä taas tuntea itsensä komeaksi? Kaunis kallokin hänellä, kaikilla ei ole.

Ap

Vierailija
5/16 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sillä ole tukkaa päässä, koska itse tykkää siitä. Miksi sun mielipiteellä olisi enemmän painoarvoa kuin miehen omalla mielipiteellä? 

Miehet ovat turhamaisia, ja haluavat naisen hyväksyntää ja olla parhaimmillaan. Mikä paha siinä on että pelkästään kysyy, oletko ajatellut, että...? Ei tuo ole mitenkään loukkaavaa. Ja jos on fiksu mies, niin kokeilee ja uudistuu, kasvaahan se yksi onneton tupsu sinne takaisin, eihän tuo lopullista ole.

Olen kuullut, että vaimot sanelevat miesten mukaan kaapin paikat kun ollaan naimisissa, tämä ei ole mitään sellaista. Mieshän voi tykätä ja ihmetellä miksi ei ole aiemmin itse keksinyt. Niinhän myös useat miehet "vaativat" naiselta pitkiä hiuksia.

Kysyväthän monet myös hiustenleikkuussa tai kampaajalla ammattilaiselta, miten hiukset sopisivat parhaiten ja useinkin antavat päätösvallan parturille.

Vierailija
6/16 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat turhamaisia, ja haluavat naisen hyväksyntää ja olla parhaimmillaan. Mikä paha siinä on että pelkästään kysyy, oletko ajatellut, että...? Ei tuo ole mitenkään loukkaavaa. Ja jos on fiksu mies, niin kokeilee ja uudistuu, kasvaahan se yksi onneton tupsu sinne takaisin, eihän tuo lopullista ole.

Olen kuullut, että vaimot sanelevat miesten mukaan kaapin paikat kun ollaan naimisissa, tämä ei ole mitään sellaista. Mieshän voi tykätä ja ihmetellä miksi ei ole aiemmin itse keksinyt. Niinhän myös useat miehet "vaativat" naiselta pitkiä hiuksia.

Kysyväthän monet myös hiustenleikkuussa tai kampaajalla ammattilaiselta, miten hiukset sopisivat parhaiten ja useinkin antavat päätösvallan parturille.

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
7/16 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen toisen ihmisen ulknäön kommentointi on junttia, erityisesti negatiivinen kommentointi.

Myöskään toisen ihmisen vaatteita, autoa tai kotia ei ole tyyliköästä kommentoida - korkeintaan muutamalla sanalla, jos kirjahyllyssä on kiroja, joista olet itsekin pitänyt.

Vierailija
8/16 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Itselläkin alkoi hiukset harveneen jo 18- vuotiaana. Lapsellisesti ajattelin, että asialla ei ole merkitystä naisten suosiossa. Enpä paljon vääremmässä olisi voinut olla. No, elämä on kuitenkin sujunut ihan hyvin. On perhe, omakotitalo hyvältä alueelta jne . Nykyään kaljuuteni ei häiritse minua millään tavalla mutta oli se nuorena kovaa kun joutui hyljätyksi ko ominaisuuden vuoksi.

Vierailija
9/16 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kutsut tapailumieheksi, ei ole oikea aika ehdotella ulkonäköön liittyviä asioita, ellei toinen itse kysy jotain sellaista.

Vierailija
10/16 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaa sanoa asian kauniin toteavasti esim. osana keskustelua, niin toki voi asiasta mainita.

Vierailija
11/16 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlainen toisen ihmisen ulknäön kommentointi on junttia, erityisesti negatiivinen kommentointi.

Myöskään toisen ihmisen vaatteita, autoa tai kotia ei ole tyyliköästä kommentoida - korkeintaan muutamalla sanalla, jos kirjahyllyssä on kiroja, joista olet itsekin pitänyt.

Tämä. Katsoin jotain deittiohjelmaa telkkarista, jossa treffikumppani sanoi miehelle että sillä on ruma korvis tai jotain vastaavaa, välillä mietin että eikö ihmisillä ole mitään käytöstapoja? Ja tällainen töräyttely ei todellakaan ole mitenkään hyväksytympää oli sukupuoli mikä tahansa.

Vierailija
12/16 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 45-vuotiaan egon pitäisi jo AP:n ehdottelu kestää :)

Itse olen aina ollut käytännöllisyyden kannalla. Itseäni varten en ole juuri hiuksiani laittanut, vaan sen kulloisenkin naisystävän mielipide on merkinnyt aina jotain.

Vierailija
13/16 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko negatiivista kommentointia, jos silittää ja suukottaa kaljua päälakea ja puolihuolimattomasti toteaa että sulle muuten sopisi ihan lyhyt sänki tosi hyvin?

Vierailija
14/16 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tässä on kyse samasta psykologisesta ilmiöstä,jonka vuoksi ihmiset eivät tajua lihonneensa tai muuttuneensa vanhemman näköiseksi. Minäkuvamme on hyvin subjektiivinen, emme välttämättä näe totuutta peilistä. Valokuvista asian sitten näkee -joskin moni haluaa totuuden silti kieltää, sanoen, että kuvakulma saa näyttämään lihavalta tai valaistus kuvassa on huono.

Miehen tapauksessa hän ei ehkä aidosti hahmota, että se nuoruuden pitkä leijonanharja on muuttunut noloksi, vain alueittain kasvavaksi tukoksi. Ota hänestä muutama kuva sellaisesta kulmasta, jossa tuo näkyy selvästi. Ehkä hän ymmärtää asian ilman, että sitä tarvitsee sanoa suoraan.

Vierailija
15/16 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko negatiivista kommentointia, jos silittää ja suukottaa kaljua päälakea ja puolihuolimattomasti toteaa että sulle muuten sopisi ihan lyhyt sänki tosi hyvin?

Manipulointia, eli ei yhtään sen parempaa.

Vierailija
16/16 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kaljuutuva mies on miettinyt päänsä puhki moneen otteeseen että mitä asialle voi tehdä. Vain aniharvalle tilanne on edes lähelle neutraalia, uskallan väittää että valtaosaa se ahdistaa enemmän tai vähemmän. Tosi naiivia siis ajatella ettei mies olisi tullut ajatelleeksi kokonaan kaljuksi ajelemista.

Ja miksi miehen ulkonäköä on ok kommentoida treffeillä? Jos joku mies sanoisi minulle tapailuvaiheessa treffeillä että oletko ajatellut käydä kampaajalla kun sulle sopisi tämä ja tämä, nousisin pöydästä ja lähtisin menemään. Niin törppönä sellaista miestä pitäisin.