Maksamme miehen kanssa puoliksi kauneudenhoitokuluni. Mitä vikaa siinä on?
Kerroin Kehu miestäsi - ketjussa että maksamme miehen kanssa puoliksi, joskus hän maksaa enemmänkin, mun kauneudenhoitokulut. Hän kun tykkää katsoa niitä, joten pidetään yhdessä huolta että on rahaa ripsihuoltoihin ja kampaajaan ym.
Kerroin, että kummallakaan ei ole paljon rahaa käytössä. Tilanteen mukaan mennään.
Tämä sai alapeukkuja.
Miksi ihmeessä?
Mulla menee ripsihuoltoon kolmen viikon välein n. 70e ja kampaajalle parin kuukauden välein n. 150e.
Kynsihuoltoon menee myös kolmen viikon välein n. 70e.
Miksi mun pitäis yksin maksaa nämä kaikki?
Ihonhoitoon ja meikkeihin kuluu myös rahaa.
Kommentit (88)
- Kylläpä minulta kuluu hirveästi rahaa kosmetiikkkaan.
- No onko sitä pakko niin paljon käyttää?
- no mutta käytän sitä, jotta näyttäisin kauniimmalta sinun silmissäsi; meneehän sinultakin paljon olueeseen!
- Onko tuo nyt hyvä syy?
- totta kai
- Niin, samasta syystähän minä sitä oluttakin....
Tän takia en anna seksiä enää ns. ilmaiseksi. On käsittämätöntä, että jotkut tindermiehet eivät haluaisi edes kahvikupillista maksaa, kun naisen laittautumiseen kivannäköiseksi on mennyt ehkä 5x enemmän rahaa ja vaivaa kun miehen ulkonäköönsä panostamiseen. Sitten pitäisi vielä haaroja avata ja suihin ottaa ilman mitään sitoutumista suhteeseen?! Onneksi moni muukin nainen on herännyt eikä suostu kirjaimellisesti halvalla pantavaksi. Naisen pitäisi saada seksistä joko sitoutumista tai rahallista korvausta.
En ymmärrä mikä tuossa olisi ongelma.
En ymmärrä mikä tuossa olisi ongelma.
Kristiina xx kirjoitti:
Jos minulla olisi miesystävä, joka haluaisi minun olevan posliini, vaatisin silloin häntä maksamaan sokeroinnin eli 70€ 2kk välein
Lisäksi tutuvasti korvauksia kivusta ja särystä.
Vierailija kirjoitti:
"Bambola" -bimbo kirjoitti:
Miehesi voisi sitten romanttisesti laulaa sinulle (vanhan, Fredin ,1960-luvun italialaisen Bambola-iskelmän sanoja hiukan sovittaen):
" Nukke pieni mun,
sinuun purkaudun ;
nyt ja taas aina uudestaan,
Ethän koskaan luotain lähde ,
ethän sä mun luotain lähde ,
hyvä olla on näääääääin..
tässä vain lähekkäin .
Näin kun elää saa...
en pyydä parempaa,
nukke pieni pöydälläin
kun mua jälleen odottaa....jne."
Nainen ei olisi ikinä keksinyt tätä!
Eipä naisten tarvitse nukkeihin purkautuakaan... joten aika loogista että eivät.
meillä vaimo maksoi ruokalaskut puokkiin (minun kaljat siis suurimmalti osin)
ihan oikein mun mielestä . ryyppäsin joka ilta melkein 10 vuotta .
Nainen ei olisi ikinä keksinyt tätä!