Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyykkietikka, käytätkö?

Vierailija
16.02.2020 |

Miksi ja mitä hyötyä? Suosituksia mikä olisi hyvä pyykkietikka?
Putsaako se muuten samalla pyykkikonetta?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Pyykki on raikkaampaa ja värit kirkkaampia. Myös kone pysyy raikkaamman tuoksuisena. Teen pyykkietikan itse, en ole koskaan ostanut kaupasta valmiita.

Vierailija
2/26 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Putsaa konetta ja pysyy pyykki raikkaana. Käytän tuoksutonta pp-ainetta. Ihan rajamäen väkiviinaetikkaa käytän, joskus saatan laittaa sekaan eteeristä öljyä jos haluan tuoksua. Ei ole mitään järkeä ostaa ns. valmiita pyykkietikoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesulat käyttävät tavallista Rajamäen etikkaa. Toimii.

Vierailija
4/26 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee kiveshielle.

Vierailija
5/26 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ihan väkiviinaetikkaa, ei haise vaatteista pesun jälkeen. Raikastaa ja poistaa sähköistystä. Lisäksi neutraloi pesuainejäämiä pyykistä sekä koneesta ja ehkäisee jossain määrin kalkkisaostumia.

Vierailija
6/26 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän alusvaate- ja urheiluvaatepyykissä Smarketista ostettua jotain Onni tms. merkkistä pyykkietikkaa. Mä tykkään, kun noissa kaupan pyykkietikoissa on joku vieno kiva tuoksu ja maksan sen takia mieluusti niistä vähän enemmän kuin ihan perusetikasta.

Etikka poistaa jumppakampperista pinttynyttäkin hienhajua, eukä tekstiilit ole sähköisiä pesun jälkeen. Ihan hyvä tuote on, suosittelen.

Vierailija
7/26 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän. Putsaa konetta ja pysyy pyykki raikkaana. Käytän tuoksutonta pp-ainetta. Ihan rajamäen väkiviinaetikkaa käytän, joskus saatan laittaa sekaan eteeristä öljyä jos haluan tuoksua. Ei ole mitään järkeä ostaa ns. valmiita pyykkietikoita.

Hyi hitto.

Vierailija
8/26 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän ihan väkiviinaetikkaa, ei haise vaatteista pesun jälkeen. Raikastaa ja poistaa sähköistystä. Lisäksi neutraloi pesuainejäämiä pyykistä sekä koneesta ja ehkäisee jossain määrin kalkkisaostumia.

Paljonko laitat sitä?

Vierailija
9/26 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko laitat sitä?

Käytän vanhaa erisan pesuainepullon korkkia mittana, sellaisen yhden täyden mitallisen laitan, olisiko 35ml.

Vierailija
10/26 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän alusvaate- ja urheiluvaatepyykissä Smarketista ostettua jotain Onni tms. merkkistä pyykkietikkaa. Mä tykkään, kun noissa kaupan pyykkietikoissa on joku vieno kiva tuoksu ja maksan sen takia mieluusti niistä vähän enemmän kuin ihan perusetikasta.

Etikka poistaa jumppakampperista pinttynyttäkin hienhajua, eukä tekstiilit ole sähköisiä pesun jälkeen. Ihan hyvä tuote on, suosittelen.

Teen pyykkietikan itse ja laitan kyllä siihen tuoksua, tosi helppo ja halpa tehdä itsekin.

Vierailija
11/26 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvemmaksi tulee kun ostaa mieleisen tuoksuista eteeristä öljyä ja sekottelee itse.

Vierailija
12/26 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto.

Mitäs hyi hittoa tässä nyt on?

Vierailija
13/26 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ihan tavallista Lidlin etikkaa jos vaatteissa on ei-toivottua hajua. Ajaa saman asian kuin kallis pyykkietikka.

Vierailija
14/26 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätte siis kaikessa pyykinpesussa, valko-ja tumma, petivaatteet, pyyhkeet jne?

Vierailija
15/26 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätte siis kaikessa pyykinpesussa, valko-ja tumma, petivaatteet, pyyhkeet jne?

Käytän kyllä

Vierailija
16/26 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Raikastaa pyykkiä. Olen ostanut ihan ruokakaupasta jotain Heti-pyykkietikkaa. Seuraavaksi voisi kyllä tehdä itsekin. Pelkkää etikkaakin olen käyttänyt mutta mies käyttää paremmin tuota kaupan pulloa.

Vierailija
17/26 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän. Raikastaa pyykkiä. Olen ostanut ihan ruokakaupasta jotain Heti-pyykkietikkaa. Seuraavaksi voisi kyllä tehdä itsekin. Pelkkää etikkaakin olen käyttänyt mutta mies käyttää paremmin tuota kaupan pulloa.

Laitat sen pelkän etikan sinne kaupan pulloon?

Vierailija
18/26 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän kyllä

Kaikissa lämpötiloissa ohjelmissa.

Laitatko huuhtelu vai pesuaine lokeroon?

Vierailija
19/26 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän kyllä

Kaikissa lämpötiloissa ohjelmissa.

Laitatko huuhtelu vai pesuaine lokeroon?

Joo. Huuhtelulokeroon.

Vierailija
20/26 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, enkä myöskään mitään huuhteluainetta. Ei ne ole tarpeellisia, pyykkietikka on tämän hetken muotituote, ehkä jopa jo menossa pois muodista. Tarpeeksi kuumalla kun pesee, niin kone pysyy puhtaana ja vaatteet ovat pesun jälkeen raikkaita ilman lisäkemikaaleja.