Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi elämykset alkavat tuntua niin laimeilta kun ikää tulee lisää?

Vierailija
25.01.2025 |

Miksei vaikkapa konsertissa saa sellaista hurmosta kuin nuorena sai? 

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikki on jo koettu

Vierailija
2/46 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tapahtunut tuota vielä

t.31v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas päinvastoin, mutta elämykset eivät tule konserteista, vaan esim. luonnosta, hevosista, ystävien kanssa olemisesta.

Vierailija
4/46 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan kertausta. 

Vierailija
5/46 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee. Esim ulkomaanmatkat on jääneet kun ei niistä enää mitään erityistä irtoa.

Ulkomailla on taloja autoja katuja ihmisiä...Boooring...

Vierailija
6/46 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla jo kokenut kaikki. Yleensä se hurmos tulee siitä että kokee jotain ennenkokemattomaan ihanaa. Sama kokemus toistettuna tarpeeksi monta kertaa tappaa hurmoksen.

Vierailija
7/46 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena asiat oli Wautsi wau. Nyt se sama on Jaahha joopa joo tyyliä.

Vierailija
8/46 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee. Esim ulkomaanmatkat on jääneet kun ei niistä enää mitään erityistä irtoa.

Itse nautin näin vanhempana ulkomaanmatkoista enemmän kuin nuorena, kun nyt tietää mitä itse haluaa ja osaa hakea sen. Ei mene aika hukkaan taloja, autoja, katuja katsellessa.

Ja tavallaan nautin konserteista ja ihmisistäkin enemmän kuin nuorena, kun nyt ei ole mitään stressiä enää elämässä. Ei tarvitse miettiä riittääkö rahat tai pitäisikö olla jossain muualla ja pärjääkö ne kaikki kun itse huitelen huvittelemassa. Musiikki on hyvää vieläkin, kuten kaikki muutkin hyvät asiat. Ainoastaan alkoholia ei voi oikeastaan vetää yhtä paljon kuin nuorena, mutta en sitäkään kaipaa, pari lasia illassa riittää ihan hyvin hyvän ruuan ohessa.

Vierailija
9/46 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmat kokemukset, vähemmät ensikerrat ja eri ikäisten erilaiset hormonit vaikuttavat tuohon. Toisaalta itselläni iän myötä esim. luontokokemukset ovat syvempiä ja sykähdättyvämpiä, esim. kevään tulo.

Vierailija
10/46 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole tapahtunut tuota vielä

t.31v

Sinä oletkin vielä lapsukainen. Nauti siitä. Kun vielä voit.

Vierailija
11/46 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyvän kuoleman oire. Virta vähenee kunnes loppuu.

Vierailija
12/46 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioihin tottuu ja niistä tulee toiston myötä tylsiä.

Tästä syystä kumppaniakin pitää vaihtaa tiheään.

Vierailija
13/46 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse nautin näin vanhempana ulkomaanmatkoista enemmän kuin nuorena, kun nyt tietää mitä itse haluaa ja osaa hakea sen. Ei mene aika hukkaan taloja, autoja, katuja katsellessa.

Ja tavallaan nautin konserteista ja ihmisistäkin enemmän kuin nuorena, kun nyt ei ole mitään stressiä enää elämässä. Ei tarvitse miettiä riittääkö rahat tai pitäisikö olla jossain muualla ja pärjääkö ne kaikki kun itse huitelen huvittelemassa. Musiikki on hyvää vieläkin, kuten kaikki muutkin hyvät asiat. Ainoastaan alkoholia ei voi oikeastaan vetää yhtä paljon kuin nuorena, mutta en sitäkään kaipaa, pari lasia illassa riittää ihan hyvin hyvän ruuan ohessa.

Niin, miten tämä nyt auttaa ketjun aloittanutta?

Vierailija
14/46 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämys on elämys vain ensimmäisen kerran. 

Vierailija
15/46 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmat kokemukset, vähemmät ensikerrat ja eri ikäisten erilaiset hormonit vaikuttavat tuohon. Toisaalta itselläni iän myötä esim. luontokokemukset ovat syvempiä ja sykähdättyvämpiä, esim. kevään tulo.

Samoin. Tietää, että keväitä on vähemmän edessä koettavana kuin koettuina.

Vierailija
16/46 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu jo nyt.

N19

Vierailija
17/46 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsertti on vain laulaja huutamassa lavalla mikrofooniin, ja ahdas ihmismytty.

Mitä elämystä siinä on?

Vierailija
18/46 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri ja jotkut ihmiset pihistelee koko nuoruutensa että voi sitten eläkkeellä nauttia kyllä siitä on nautinnot kaukana kun raihnaisena kipua helteessä rappuja lomalla ja ysiltä nukkuun.

Vierailija
19/46 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te olette ehtineet kokemaan kaiken??

Olen nähnyt Queenin, Alice Cooperin jne livenä, reissannut yli 100 matkaa ympäri maailmaa, asunut ulkomailla, kasvattanut lapsia, tehnyt töitä ja vasta raapaissut pintaa näin 64v:nä!?

Koen ja haltioidun kokemastani yhä täysillä - oli se sitten uinti kesäaamuna klo 06 autiojärvellä, ateria huippuravintolassa (ei välttämättä mich*) tai oman lapsenlapsen syntymän todistaminen.

Tuntuidi oudolta jos mikään ei enää hetkauta??

Vierailija
20/46 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tälle vuodelle ole hankkinut festareille lippuja. Olotila on niin turta. Kai sitä voisi taas innostaa, jos mielessä tapahtuisi muutos. Näkemyksistä ja suhtautumisesta kiinni mielekkyys.

Oon 32v ja niin kyllästynyt elämään. Vanhempieni ja työkaverin asenne tarttunut muhun.