Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kommentti ennen treffejä "mä en sit halua, että naisessa on muita karvoja, kun ripset, kulmat ja hiukset"

Vierailija
16.02.2020 |

Mies vaikutti aluksi mukavalta, mutta tuo kommentti vei fiilikset täysin. Lähtisitkö itse tuollaisen jälkeen?

Kommentit (284)

Vierailija
221/284 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle voin sanoa, et se nenäkarvojen nyppiminen on aika tuskasta.

Vierailija
222/284 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan lähtisi tuollaisen miehen kanssa treffeille, en edes vastaisi mitään tuollaisen viestin jälkeen. Minun karvoistani määrää tasan yksi ihminen ja se olen minä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/284 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BT kirjoitti:

Ottamatta kantaa siihen onko itselläni karvoitusta tuo on niin typerä kommentti etten menisi mihinkään tuollaisen tyypin kanssa.

Yksikin pieni lipsautus ja virhe niin toivo on mennyt? Vaikka itse sheivaisitkin eli ongelmaa ei ole? Reilu peli on perseestä.

Eikä puhettakaan, että aikuinen nainen pystyisi kysymään mieheltä että miksi tämä möläytti noin ennen ensimmäisiä treffejä. Toista mahdollisuutta ei pysty antamaan kun on itse niin nössö ja vätys.

Toisaalta jos tämä mies pienen virheen jälkeen osoittautuisikin elämän mieheksi niin sitten ei voisi ulista mammapalstalla.

Tuollainen mies voi osoittautua jonkun toisen elämän mieheksi, mutta ei mun.

Voisihan tuota kysyä, mutta koska maku tyyppiin on jo mennyt niin mitä sitä turhia, kun ei kuitenkaan pysty enää kiinnostumaan.

Vierailija
224/284 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes miettisi. Miksi sun pitää kysyä netistä? Hanki itsetunto, nainen!

Juuri näin! Eli karvat pois ja nussimaan kun on miestä tarjolla. Kyllä aikuisella ihmisellä pitää olla itsetunto kunnossa ettei pieni satunnainen paneskelu aiheuta mitään itsekunnioitusongelmia tms. Ei ole kovin iso vaiva sheivata jos jannu siitä tykkää. Eiköhän hänkin harrasta sinun lämmittämistä ja esileikkiä vaikkei itselleen siitä mitään saakaan. N22v

Ei kai kaikki nykynuoret ole tuollaisia?

On vähän vahemmatkin. Lähinnnä sellaiset ihmiset joille seksi on anutinto eikä siitä tarvitse tehdä yhtään vaikeampaa kuin mitä se on.

Vierailija
225/284 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kurjalta.

Kyllähän monet ovat sitä mieltä, että posliini on hieman parempi kuin karvat.

Eikä minullakaan ole karvoja muualla.

Mutta en silti lähtisi, koska harvemmin kukaan kuitenkaan järkyttyy karvoista. Aika lapsellista.

Enkä haluaisi miestä, joka olisi noin pinnallinen, kiinnittäisi noin paljon huomiota toisten karvoihin ja saattaisi sättiä silloin, jos joskus olisikin sänkeä.

Vierailija
226/284 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuohon voisi sanoa, kuin että onnea etsintään. Itsekkin tykkäisin että miehellä olis 30senttinen varustus ja miljoona tilillä, ei nyt vaan realistista 👍

En todellakaan vaivautuisi tuollaisen kanssa mihinkään.

Vierailija
227/284 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauton kommentti ja tuskin jäät mistään paitsi. Toisaalta totuuden puhujia on vihattu läpi historian.

Karvat pukee vain japanilaisia teinityttöjä. Jonkun räkämaton riekaleen voi toki jättää, jos tuntee olonsa voimaatuneemmaksi sen kanssa. Vaikka eläinrakas olenkin niin sopulit ja murmelit eivät sänkyyn kelpaa. Naisen koirakin saa lipoa vain omia pallejaan isännän ollessa paikalla.

Vierailija
228/284 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavallinen viesti alfalta naiselle, jolta hakee vain pillua. Jos mies olisi ollut mielestäsi ihan älyttömän komea, niin tuo viesti ei olisi haitannut sinua yhtään. Mikä on normaalia, koska siedämme henkilöiltä, joita itse pidämme miellyttävinä huonoa ja epäasiallista käytöstä. Miehen näkökulmasta tuo on koepallo. Jos reaktiosi ollut hyväksyvä, niin saanti olisi olisi ollut varmaan.

Voit olla varma, että mies tokaisi tuon saman jutun päivän sisään toiselle naiselle.

Vierailija
229/284 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi

Vierailija kirjoitti:

Ihan asiallinen pyyntö. Kuka haluaa karvaisen naisen? Haluaisitko itse suu seksissä imeä karvaisia palleja?

Ahahaa. Nyt on iso ajatusvirhe Tässä. Luuletko oikeasti että naiset HALUAA antaa miehelle suu-s€ksiä? Se on vastenmielustä, mutta jos välittää miehestä, siihen saattaa joskus suostua. P*lleja en ottaisi suuhuni, on niissä karvat tai ei

Tai sitten sinussa on vikaa jos et halua antaa suuseksiä ja ajatusvirheet ovatkin omassa päässäsi. Minua kullin imeminen ainakin kiihottaa. N28v

Tai sinulla on ajatusvirhe itselläsi. Ei minuakaan kiihota kllin tai pallien imeminen- mitä minä siitä saan. En mitään

Onpa sääli, itselleni kumppanille nautinnon tuottaminen on seksissä erittäin merkityksellistä.

Vierailija
230/284 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekalla seksikerralla (ainoan partnerini kanssa) olin tahallani hieman puska. Jos mies olisi sanonut siitä mitään negatiivista, se ois ollu siinä.

Mäkin vedin yhtä mimmiä ekan kerran semmoisella Jacky makupalan kovuisella kalulla  - jos se ois sanonu mitään negatiivista, se ois ollu siinä.

Vierailija
231/284 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukkaset tulisi mokomalle moukalle. Minulla on kanssa samantyylinen ongelma -> tapasin netin kautta miehen, jonka kanssa olemme tapailleet jonkin aikaa. Ensimmäisen kerran kun menimme syömään, järkytyin siitä, mikä mässytyksen ääni voikaan ihmisestä lähteä. Kyseessä erittäin korkeasti koulutettu ja korkeassa asemassa oleva mies. Nyt en oikein edes halua mennä enään ravintolaan syömään, saatikka kutsua luokseni illalliselle, koska se mäiskytyksen ääni on minun korville aivan kamalaa. Mitä teen? Jätänkö, kärsinkö, vai sanonko, että voisitko syödä suu kiinni?

Vierailija
232/284 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Eli karvat pois ja nussimaan kun on miestä tarjolla. Kyllä aikuisella ihmisellä pitää olla itsetunto kunnossa ettei pieni satunnainen paneskelu aiheuta mitään itsekunnioitusongelmia tms. Ei ole kovin iso vaiva sheivata jos jannu siitä tykkää. Eiköhän hänkin harrasta sinun lämmittämistä ja esileikkiä vaikkei itselleen siitä mitään saakaan. N22v

Mitä helvettiä just luin? N22? Oikeasti?

Vierailija
233/284 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekka-Rane kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekalla seksikerralla (ainoan partnerini kanssa) olin tahallani hieman puska. Jos mies olisi sanonut siitä mitään negatiivista, se ois ollu siinä.

Mäkin vedin yhtä mimmiä ekan kerran semmoisella Jacky makupalan kovuisella kalulla  - jos se ois sanonu mitään negatiivista, se ois ollu siinä.

No oishan se aika tylyä sanoa tuossakin tilanteessa jotain negatiivista. :D

Vierailija
234/284 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi suoraan mitä haluaa, nainen tekee tästä ongelman. Vaikka naisella ei niitä karvoja olisikaan. Kumpi on aikuisen ihmisen käytöstä?

Mikäli taas naiselle on ongelma niiden karvojen ajeleminen niin sitten ei tietenkään kannata tämän miehen kanssa lähteä treffeille, hän on tehnyt kantansa asiaan selväksi ja tämä on selvästi hänelle tärkeä asia. Mikä ihme tässä on vaikeaa? Eikö mies saisi kertoa mitä haluaa? Nainen kuitenkin todennäköisesti haluaa rehellisen miehen, vai olisiko paskanpuhuja mukavampi?

Kaverilla on selvästi varaa valita ja varmasti löytää karvattoman naisen jos ei tällä kertaa natsannut.

Omalla kohdallani kyse olisi vain siitä, että jos karvat ovat tuon luokan kynnyskysymys, tyyppi on niin jälkeenjäänyt, että siitä turn-offista ei käännytä on-asentoon enää ikinä ja millään.

Vierailija
235/284 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi suoraan mitä haluaa, nainen tekee tästä ongelman. Vaikka naisella ei niitä karvoja olisikaan. Kumpi on aikuisen ihmisen käytöstä?

Mikäli taas naiselle on ongelma niiden karvojen ajeleminen niin sitten ei tietenkään kannata tämän miehen kanssa lähteä treffeille, hän on tehnyt kantansa asiaan selväksi ja tämä on selvästi hänelle tärkeä asia. Mikä ihme tässä on vaikeaa? Eikö mies saisi kertoa mitä haluaa? Nainen kuitenkin todennäköisesti haluaa rehellisen miehen, vai olisiko paskanpuhuja mukavampi?

Kaverilla on selvästi varaa valita ja varmasti löytää karvattoman naisen jos ei tällä kertaa natsannut.

Rehellinen voi olla olematta samaan aikaan tyly. Kohteliaat käytöstavat ja kunnioittava käytös jos eivät onnistu rehellisyyden kanssa yhtäaikaa, niin etsin jonkun paremmalla aivokapasiteetilla.

Vierailija
236/284 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet luontaisesti karvaton niin sehän on Match made in heaven. Itse en ole joten se kaatuisi siihen. Ja mulla on parempaakin tekemistä kuin poistaa käsikarvojani. Sama jos mies vaatisi että näytän Instagram-beibeltä ilman meikkiä – ei onnistu.

Vierailija
237/284 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä just luin? N22? Oikeasti?

Nuorella naisella voipi olla itseluottamuksen ja -arvostuksen kehitys vielä vaiheessa.

Vierailija
238/284 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kurjalta.

Kyllähän monet ovat sitä mieltä, että posliini on hieman parempi kuin karvat.

Eikä minullakaan ole karvoja muualla.

Mutta en silti lähtisi, koska harvemmin kukaan kuitenkaan järkyttyy karvoista. Aika lapsellista.

Enkä haluaisi miestä, joka olisi noin pinnallinen, kiinnittäisi noin paljon huomiota toisten karvoihin ja saattaisi sättiä silloin, jos joskus olisikin sänkeä.

Sama. Lisäksi minulle kaikki ehdottomuuden ja toisen pukeutumisen tai ulkonäön kontrollointi on iso turn off. Mikäli mies ei kestä yhtään (edes välillä) naisen luonnollista karvoitusta, niin tulee lähinnä mieleen, että on jotain potenssiongelmia.

Vierailija
239/284 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en. Sano, että etsii itselleen kaljurotan.

Tää on päivän paras. Kaljurotta heh!

Vierailija
240/284 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman arvonsa tunteva laatunainen ei edes saa tuollaisia viestejä.

Miksi sättäätte tuollaisten elukoiden kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän