Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista on olla 10/10 ulkonäöltä ja liikkua julkisilla paikoilla :(

Vierailija
16.02.2020 |

Tällä videolla nuori nainen kertoo miten ei voi liikkua yksin ilman että joku tulee aina ahdistelemaan. Ajatelkaa millaista elämä olisi hänen kengissään.. ttps://m.youtube.com/watch?v=RPLzVMIXE9E

Kommentit (423)

Vierailija
241/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ole ulkonäöltään täysi 10. Ei kukaan.

No on tuo nyt aika täydellinen. Mieti itse kuinka moni on hänen näköisensä. Aika harva kaduntallaaja on edes 9/10. En siis ihmettele miten tämä Nea saa niin paljon huomiota. Itsekin kiinnittäisin huomiota häneen kadulla.

Täytyy kyllä sanoa että omasta mielestä on naamalta aivan tavallisen näköinen. Urheilullinen kroppa on, mutta jos vertaan omaan naisihanteeseen niin minun makuuni liian siro ja muodoton. Eli toisin sanoen ei omasta mielestä kyllä mikään täydellinen ole. 7/10 sanon itse.

Tässä näkee sen ettei kukaan ole 10/10 ihan siksi että se kauneus on katsojan silmissä. Se mikä toisen mielestä olisi 10/10 ei ole jonkun toisen mielestä. Mielipidekysymyksiä nämä ovat ja siksi ei voi sanoa että joku olisi suoraan tietyn arvoinen yleisellä mittarilla. Voi sanoa vain oman mielipiteen.

Vierailija
242/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei todellakaan ole 10/10, enemmän 6/10 tai 7/10. En huomioisi mitenkään.

T. 35v setä

Onpas sinulla korkeat standardit. Eipä ihme että minua kohdellaan kuin ilmaa, olen varmaan sitten - 15/10.

En kyllä lähestyisi 10/10 naistakaan noin vain. Ainoa että huomioin jonkun tuntemattoman on jos huomaan ensin että hän vilkuilee minua. Ja 90% naisista on minun asteikolla alle 5/10. Jos otetaan persoona mukaan niim varmaan yksi nainen sadasta on yli 5/10. Videon tyttö ei ylittäisi 5/10 koska joku tubetus yksinään on jo täydellinen turn off

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V*ttuako te kauniit valitatte. Ahdistelu on toki väärin ja kamalaa, minuakin on ahdisteltu joskus, vaikka olen ruma. Mutta kehtaatte väittää, että ette saa ystäviä kauneutenne takia! Olisin mieluummin kadehdittu ja inhottu kauneuden vuoksi kuin kiusattu ja syrjitty rumuuden takia. 

Ymmärrän näkökulmaasi. Olen siis kommentoija nro 22, yksi näistä jotka valittivat viehättävän ulkonäön aiheuttamista ikävistä puolista.

Minäkin kohtasin joskus ikäviä naispuolisia ihmisiä. Mutta en jaksa surra niitä toteutumattomia ystävyyksiä, koska luulisin, että ne, jotka jo kalkkiviivoilla tuomitsevat "liian kauniin" naisen tyhmäksi, tyrkyksi, ahneeksi, omaneduntavoittelijaksi tai miksi tahansa, eivät edes ole ihmisiä, jotka ystävikseni haluaisin. Olen - ulkonäöstäni huolimatta tai sen ansiosta? en tiedä - saanut elämäni varrella hyviä naispuolisia ystäviä, myös muutamia miespuolisia. Minulla on vähän yli kymmenen tärkeää ystävää, joukossa myös miespuolisia (yksi niistä on ex-puoliso ja kaksi on serkkuja, mutta sitten on myös pari ihan muuta). 

Tiedostan myös, että ulkonäköni ansiosta, ehkä, minun on ollut helppo tehdä miellyttävä vaikutus esim. työhaastatteluissa tai ensitapaamisissa. Mutta, pelkkä ulkonäkö ei todellakaan riitä; päinvastoin liika hyvännäköisyys voi olla myös haitta. Itse olen aina käynyt työhaastatteluissa yms. ehostamattomana, koska en halua vaikuttaa ulkonäkökeskeiseltä. On mahdollista luottaa omaan naamaansa ilman ehostustakin, kun se tuntuu tekevän vaikutuksen ihan semmoisenaankin.

Että kyllä joo, ei hyvästä ulkonäöstä ole pelkkää haittaa, luultavasti siitä voi olla monessa tilanteessa myös etua.

Kommentoija 22 (60 vee, ei enää täräyttävä, mutta hyvännäköiseksi mainittu edelleen)

(ps. puolisolleni olen kuulemma edelleen täräyttävä.)

Vierailija
244/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ole ulkonäöltään täysi 10. Ei kukaan.

No on tuo nyt aika täydellinen. Mieti itse kuinka moni on hänen näköisensä. Aika harva kaduntallaaja on edes 9/10. En siis ihmettele miten tämä Nea saa niin paljon huomiota. Itsekin kiinnittäisin huomiota häneen kadulla.

Täytyy kyllä sanoa että omasta mielestä on naamalta aivan tavallisen näköinen. Urheilullinen kroppa on, mutta jos vertaan omaan naisihanteeseen niin minun makuuni liian siro ja muodoton. Eli toisin sanoen ei omasta mielestä kyllä mikään täydellinen ole. 7/10 sanon itse.

Tässä näkee sen ettei kukaan ole 10/10 ihan siksi että se kauneus on katsojan silmissä. Se mikä toisen mielestä olisi 10/10 ei ole jonkun toisen mielestä. Mielipidekysymyksiä nämä ovat ja siksi ei voi sanoa että joku olisi suoraan tietyn arvoinen yleisellä mittarilla. Voi sanoa vain oman mielipiteen.

Kuitenkin keskitasoa parempi. Kuka on mielestäsi sitten 9/10, löytyykö itsesi ikäisistä sellaisia lainkaan? (videon nainenhan on 22 v)

Vierailija
245/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V*ttuako te kauniit valitatte. Ahdistelu on toki väärin ja kamalaa, minuakin on ahdisteltu joskus, vaikka olen ruma. Mutta kehtaatte väittää, että ette saa ystäviä kauneutenne takia! Olisin mieluummin kadehdittu ja inhottu kauneuden vuoksi kuin kiusattu ja syrjitty rumuuden takia. 

Ymmärrän näkökulmaasi. Olen siis kommentoija nro 22, yksi näistä jotka valittivat viehättävän ulkonäön aiheuttamista ikävistä puolista.

Minäkin kohtasin joskus ikäviä naispuolisia ihmisiä. Mutta en jaksa surra niitä toteutumattomia ystävyyksiä, koska luulisin, että ne, jotka jo kalkkiviivoilla tuomitsevat "liian kauniin" naisen tyhmäksi, tyrkyksi, ahneeksi, omaneduntavoittelijaksi tai miksi tahansa, eivät edes ole ihmisiä, jotka ystävikseni haluaisin. Olen - ulkonäöstäni huolimatta tai sen ansiosta? en tiedä - saanut elämäni varrella hyviä naispuolisia ystäviä, myös muutamia miespuolisia. Minulla on vähän yli kymmenen tärkeää ystävää, joukossa myös miespuolisia (yksi niistä on ex-puoliso ja kaksi on serkkuja, mutta sitten on myös pari ihan muuta). 

Tiedostan myös, että ulkonäköni ansiosta, ehkä, minun on ollut helppo tehdä miellyttävä vaikutus esim. työhaastatteluissa tai ensitapaamisissa. Mutta, pelkkä ulkonäkö ei todellakaan riitä; päinvastoin liika hyvännäköisyys voi olla myös haitta. Itse olen aina käynyt työhaastatteluissa yms. ehostamattomana, koska en halua vaikuttaa ulkonäkökeskeiseltä. On mahdollista luottaa omaan naamaansa ilman ehostustakin, kun se tuntuu tekevän vaikutuksen ihan semmoisenaankin.

Että kyllä joo, ei hyvästä ulkonäöstä ole pelkkää haittaa, luultavasti siitä voi olla monessa tilanteessa myös etua.

Kommentoija 22 (60 vee, ei enää täräyttävä, mutta hyvännäköiseksi mainittu edelleen)

No 90 % ajasta hyvästä ulkonäöstä on pelkkää hyötyä.

Vierailija
246/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No 90 % ajasta hyvästä ulkonäöstä on pelkkää hyötyä.

Ellei siis aidosti halua olla täysin erakko ja ilman mitään kontaktia muihin ihmisiin. Silloin toki on helpompaa olla ilmaa muille.

Vierailija
247/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 35v setä

Onpas sinulla korkeat standardit. Eipä ihme että minua kohdellaan kuin ilmaa, olen varmaan sitten - 15/10.

En kyllä lähestyisi 10/10 naistakaan noin vain. Ainoa että huomioin jonkun tuntemattoman on jos huomaan ensin että hän vilkuilee minua. Ja 90% naisista on minun asteikolla alle 5/10. Jos otetaan persoona mukaan niim varmaan yksi nainen sadasta on yli 5/10. Videon tyttö ei ylittäisi 5/10 koska joku tubetus yksinään on jo täydellinen turn off

Kuka sinulle on sitten lähes täydellinen, esim julkisuuden henkilöistä ulkonäöltään?

Vierailija
248/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo nyt kovin kummoinen ollut.

Vierailija
249/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskan vitut. Hyvännäköinen ihminen saa päinvastoin olla rauhassa, kun kukaan ei uskalla lähestyä. 7 saa aina enemmän lähestymisiä kuin 10. Fakta.

Niinpä. Minä olen koko elämäni kuullut niiiiiin monilta kaikkea kehua ulkomuodosta, kaikkia tosi hämmentäviäkin tilanteita, joissa en ole todellakaan osannut odottaa sitä. Itsetuntoni ei ole koskaan ollut erityisen hyvä, koska kaikista kehuista huolimatta kukaan ei ikinä lähesty minua missään enkä kuule oikeastaan ikinä mitään kaunista sisimmästäni. Paitsi tältä ulk. miekkosella, joka jäänee historiaan mitättömien suuttumustensa vuoksi.

Suurin osa naikkosista on myös ilkeitä. Työelämä on joskus täyttä hlvettiä, kun minua kohdellaan kuin roskaa. Yllättäen miekkoset sanovat kyllä myös negatiivisista asioista, mutta ihan eri sävyyn kuin naikkoset.

No minä en ole minkään näköinen ja minua kohdellaan kuin roskaa. Eikä miehet kiinnostu.

Onnea sinulle. Minusta miekkoset ovat aina kiinnostuneet, mutta eivät ihmisenä. Naikkoset ovat aina ilkeitä. No eivät aina, mutta valtaosa.

Kiinnostuuko miehet edes naisista ensisijaisesti ihmisinä? En tiedä. Mutta olisi kiva kun kiinnostuisivat edes jostain.

Täältä sivusta huutelen, mutta minusta ainakin tuntuu todella arvottomalta olla se, jonka kanssa tahdottaisiin tutustua lähemmin ja seurustella, mutta jonka ystävyys ei miehille kelpaa. Jos torjun ihastuksensa ilmaisevan miehen kauniisti, eivät seurani ja juttuni, jotka aikaisemmin olivat parasta maailmassa, äkkiä enää kiinnostakaan.

Vierailija
250/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskan vitut. Hyvännäköinen ihminen saa päinvastoin olla rauhassa, kun kukaan ei uskalla lähestyä. 7 saa aina enemmän lähestymisiä kuin 10. Fakta.

Niinpä. Minä olen koko elämäni kuullut niiiiiin monilta kaikkea kehua ulkomuodosta, kaikkia tosi hämmentäviäkin tilanteita, joissa en ole todellakaan osannut odottaa sitä. Itsetuntoni ei ole koskaan ollut erityisen hyvä, koska kaikista kehuista huolimatta kukaan ei ikinä lähesty minua missään enkä kuule oikeastaan ikinä mitään kaunista sisimmästäni. Paitsi tältä ulk. miekkosella, joka jäänee historiaan mitättömien suuttumustensa vuoksi.

Suurin osa naikkosista on myös ilkeitä. Työelämä on joskus täyttä hlvettiä, kun minua kohdellaan kuin roskaa. Yllättäen miekkoset sanovat kyllä myös negatiivisista asioista, mutta ihan eri sävyyn kuin naikkoset.

No minä en ole minkään näköinen ja minua kohdellaan kuin roskaa. Eikä miehet kiinnostu.

Onnea sinulle. Minusta miekkoset ovat aina kiinnostuneet, mutta eivät ihmisenä. Naikkoset ovat aina ilkeitä. No eivät aina, mutta valtaosa.

Kiinnostuuko miehet edes naisista ensisijaisesti ihmisinä? En tiedä. Mutta olisi kiva kun kiinnostuisivat edes jostain.

Täältä sivusta huutelen, mutta minusta ainakin tuntuu todella arvottomalta olla se, jonka kanssa tahdottaisiin tutustua lähemmin ja seurustella, mutta jonka ystävyys ei miehille kelpaa. Jos torjun ihastuksensa ilmaisevan miehen kauniisti, eivät seurani ja juttuni, jotka aikaisemmin olivat parasta maailmassa, äkkiä enää kiinnostakaan.

No et varmaan itsekään haluaisi olla vain ystävä sellaisen miehen kanssa, johon olet ihastunut ja jonka kanssa haluaisit muutakin kuin ystävyyttä? Ei tuo ulkonäköön liity mitenkään. Olen rumilus eikä miehet halua olla minunkaan ystäviäni, eivätkä kyllä muutakaan.

Vierailija
251/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen värähtelee solutasolla. Musikaalisista ihmisistä tulee usein hyvä energia, erikoinen energia. Sama koskee monia muita taiteenharjoittajia.

Eli ” kippoenergia” näkee todellakin päälle päin. Vaikka kadulla kulkiessa. Joitain ihmisiä vain kääntyy katsomaan uudelleen. Vaikka ei keksi erityistä syytä siihen. Tämä on se solutason värähtely.

Anteeksi mutta mitä helvatan tekemistä jollain kippoenergialla on viehättävyyden kanssa? Nyt puhutaan nimenomaisesti ulkoisesta kauneudesta, ei siitä niin sanotusta sisäisestä. Ketju koskee ulkonäköä. Muuten, minkään maailman kiva luonne ei auta, jos ulkonäkö on epämiellyttävä. Näin se vaan menee. Olemme pohjimmiltamme petoeläimiä, ja haemme kumppanistamme fyysisesti viehättäviä piirteitä suvun jatkamista varten. Siinä ei persoona auta mitään, jos ulkonäkö ei säväytä. Tätä biologista faktaa ei voi ylipuhua kukaan millään lässyttämisellä.

Joissakin ihmisissä on hyvä energia, ovat ns. ”eläinkuiskaajia”. Petoeläimetkin nöyrtyvät heidän edessään.

Solutason värähdys aiheuttaa viisarin heilahtamisen, tämä ei niinkään liity ulkonäköön. Kippoenergia kuuluu tähän samaan sarjaan.

Aivan sama mitä henkisiä ominaisuuksia ihmisessä on. Niillä ei valitettavasti ole mitään merkitystä jos on kyseessä kaunis ihminen. Ulkonäkö voi aiheuttaa paljon hyvää, mutta myös hyvin paljon pahaa.

Muistan kun lukiossa eräs opettaja sai kerran päähänsä lukea kiinalaisia aforismeja. Eräs niissä herätti minussa silloin ihmetystä. Se meni näin:

Kauniit kasvot, kova kohtalo.

Vierailija
252/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi ainakin hitsin vaivaannuttavaa jäädä kaveriväleihin miehen kanssa, joka on ilmaissut kiinnostuksensa enempään. Olen kokenutkin tämän ja ei toiminut millään tavalla. Vastaavasti en itsekään haluaisi olla kaveri minut torjuneen miehen kanssa, vaikka hänestä pitäisinkin.

Vierailija
253/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kanssa ei voi olla ystävä. Sitten on toivoa kunhan on tarpeeksi vanha.

Vierailija
254/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalattomasti meikkiä, ei 10/10. Perus nätti.

Vierailija
255/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 35v setä

Puhumattakaan naisten itsetunnosta noin yleensä. Fiksut ja nätit katselevat k-päitä kun kuvittelevat etteivät saa parempaa ja k-päät jotka luulevat itsestään liikoja tavoittelevat missejä jopa naisen (huonoitsetuntoisen) löydettyään. Täälläkin joku setä painaa naisia alas.

Vierailija
256/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et varmaan itsekään haluaisi olla vain ystävä sellaisen miehen kanssa, johon olet ihastunut ja jonka kanssa haluaisit muutakin kuin ystävyyttä? Ei tuo ulkonäköön liity mitenkään. Olen rumilus eikä miehet halua olla minunkaan ystäviäni, eivätkä kyllä muutakaan.

Miksi haluaisit seurustella ihmisen kanssa, jonka ystävyys ei sinulle kelpaa? Eikö se ihminen olekaan hyvä tyyppi, jonka haluat pitää elämässäsi? Ihastuksella nimittäin on tapana hälventyä, kun ottaa rauhallisesti ja pitää vähän aikaa etäisyyttä toiseen.

Vierailija
257/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisit seurustella ihmisen kanssa, jonka ystävyys ei sinulle kelpaa? Eikö se ihminen olekaan hyvä tyyppi, jonka haluat pitää elämässäsi? Ihastuksella nimittäin on tapana hälventyä, kun ottaa rauhallisesti ja pitää vähän aikaa etäisyyttä toiseen.

No ei minun ihastukseni kyllä noin vain hälvenny. En tietenkään halua kiduttaa itseäni ja katsella kuinka mies, jonka kanssa haluaisin seurustella, seurusteleekin muiden naisten kanssa koska minussa oli jotain vikaa. Se on sitten eri juttu jos se ihastus hälvenee vaikka kuukauden päästä.

Vierailija
258/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se kauniina oleminen aiheuttaa niin paljon ahdistusta ja ikäviä tilanteita, mikä siinä sitten houkuttaa tehdä kaikkensa sellaisen houkuttelevan ulkonäön eteen? Voisiko joku vastata tähän?

Minä pukeudun välillä epäimarteleviin huppareihin ja meikkinä on ripsari ja bb-voide. Että enpä mielestäni mitenkään erityisesti tekemällä tee kaikkeani, jotta minut huomattaisiin. Joskus 2018 loppupuolella odotin talvitakissa bussia, jalassa farkut ja ainoa paljas iho näkyi naamassa ja käsissä. Silti joku ma___mu tuli flirttailemaan. Eikä ollut todellakaan eka kerta.

Eikä tule olemaan viimeinen kerta, varaudu siihen.. Nämä ma mulit kun tuppaa olemaan sellaisia saalistajia, että pian tulee melko päätöntä meininkiä jos näille suo edes yhden katseen takaisin. Heille kun tosiaan se yksi katse on jo kutsu treffeille! Itse vaaleana naisena kuljen laput silmillä varsinkin näiden tyyppien lähettyvillä.

Suomalaiset eivät tarvitse yhtä katsettakaan niin jo tulkitsevat, että nainen on halukas treffeille. Minua ulkomaalaiset miehet eivät ole yhtä italialaista lukuun ottamatta tulleet iskemään tai muuten ahdistelemaan, mutta suomalaiset senkin edestä.

Suomalaiset nimenomaan tekevät näitä kännisiä isku yrityksiä, mutta ei puhettakaan että selvästä päästä mitään huutelua, perseen puristelua saatika sellaista flirttailevaa katsetta juurikaan luoda naiseen, koska epävarmuus.

Ulkomailla miehet ovat varsinkin vaaleita naisia kohtaan suorasukaisempia. Ei käytöstapoja ja juurikin tällaista lapsellista huutelua, vislailua ja jopa kourimista olen joutunut kokemaan ulkomailla asuessani. Todella naista halventavaa käytöstä sellainen.

Vierailija
259/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja höpö höpö paitsi jos oot sillai tietyllä tavalla söpö mutta et seksikäs kaunis niin saat varmaan olla rauhassa.

Vierailija
260/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Nea on kyllä ihan taviksen näköinen, sellainen perusnätti. Ei mikään 10/10 tai edes 9/10.

Juopot ja runkkarit ovat kyllä huutelemassa kaikille alle 30v naisille jotka ovat vähintään perusnättejä.

Nuoruus jo pelkästään tuo paljon huomiota miehiltä, hyvässä ja pahassa.

Ketju on lukittu.