Millaista on olla 10/10 ulkonäöltä ja liikkua julkisilla paikoilla :(
Tällä videolla nuori nainen kertoo miten ei voi liikkua yksin ilman että joku tulee aina ahdistelemaan. Ajatelkaa millaista elämä olisi hänen kengissään.. ttps://m.youtube.com/watch?v=RPLzVMIXE9E
Kommentit (423)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä, ettei kauniin ihmisen ongelmia oteta todesta. Vannon, että olisin mieluummin tavis kuin kauniina pidetty. Olisi ihanaa olla rauhassa, sulautua tapettiin. Ylenmääräinen huomio ei ole kivaa, se on PELOTTAVAA! Toivon todella, että te epäilijät, kadehtijat tai ketä lienettekään, saisitte itse kokea saman, ja tulisitte sitten kertomaan, oliko kivaa. (Ja tiedoksi vielä, en ole edes koskaan käyttänyt meikkiä enkä pukeudu paljastavasti - eli kaikkeni olen tehnyt, eikä se auta kun geenit on mitä on.)
Kiitos, minäkin toivon, että toiveesi toteutuu ja minusta tulee kaunis ja ihailtu ja saan valita parhaat miehet päältä . Vastalahjaksi toivon, että sinusta tulee ruma ja lihava, niin saat olla rauhassa ilman kovasti inhoamaasi positiivista huomiota ja kohteliaisuuksia. :)
Kiitos, kiitos. Lihavuutta en toivo, liitännäissairauksien vuoksi, mutta rumuus ei haittaisi. Pikku korjaus: ei se huomio ole mitään "positiivista", ei ainakaan minun kannaltani. Liika on liikaa. Vai söisitkö itse vaikkapa kermakakkua vielä tuputettuna yhä lisää ja lisää, vaikka olosi on jo huono ja maha ratkeamaisillaan?
No tässä vinkkejä millä saatat saada ainakin vähemmän huomiota: pukeudu epämuodikkaisiin repsottaviin ja vanhoihin vaatteisiin, leikkauta epäimarteleva kampaus esim päätä myöten oleva potta, hanki rumat epämuodikkaat lasit, älä meikkaa yhtään. Jos rahaa on niin mene plastiikkakirurgille leikkauttamaan itsestäsi rumempi, se onnistuu surkealtakin kirurgilta.
Joo kiitti vinkeistä. Mainitsin jo aiemmin, etten meikkaa enkä pukeudu paljastavasti. Vaatteeni ja hiukseni repsottavat, mutta niin pitkälle en mene, että jättäisin ne pesemättä. Enkä viitsi käyttää tekorillejä, kun en niitä tarvitse. Plastiikkakirurgia on jo tosi huono vitsi. Eli ei tässä nyt ollut yhtään käyttökelpoista vihjettä mulle, mutta ehkä joku muu saa niistä jotain irti. Muuten luotan siihen, että ikä tekee tehtävänsä.
Mutta siis onko sinulla mies, joka kenties on kiinnittänyt sinuun huomiota ulkonäkösi takia ja olisit mieluummin koko ikäsi sinkku?
Sivusta mutta usko että aika monikin olisi mielummin sinkku kuin ihmisen kanssa joka olisi vain ulkoisen viehättävyyden takia yhdessä. Usko tai älä on niitä ihmisiä jotka viehättyvät luonteesta ensin ja sitten ulkonäöstä, se voi mennä niinkinpäin, mutta tätähän et halua myöntää koska ajattelet itse kovin pinnallisesti.
No väittihän Kiira Korpikin, joka on naimisissa miesmallin kanssa, että tärkeintä on miehen luonne.
Sillä miesmallilla nyt vaan sattu olemaan se paras luonne. Mikä sattuma.
Rumalla miehillä taas aina on paska luonne. Sen naiset tietävät heti kun se sanoo moi. Siis miten tuollainen pervo kehtaa tulla ahdistelemaan. Yök. Soitan poliisit kohta.
No usein menee niin että mitä paremman näköinen mies, sitä parempi luonnekin. Minua on tullut iskemään myös sellaisia vähemmän hyvännäköisiä ja heti kättelyssä jutut ovat olleet pahimmillaan ala-arvoisia. Esim. yksi täysin tuntematon mies sanoi suoraan että esitän parempaa kuin olen (ei näillä sanoilla tosin) mutta samassa yritti saada minua kanssaan kahville. Ei tarvinnut kauaa miettiä lähdenkö.
Olisit lähtenyt jos mies olisi näyttänyt Jason Momoalta.
En olisi. Mutta veikkaanpa, ettei Momoa olisi puhunut sillä tavalla.
Tietenkin olisit. Ja heti nytkin alat kuvitella mielessäsi Jason Momoalle hyviä luonteenpiirteitä, koska hän on komea ja menestynyt.
Jos joku 5/10 nainen tulisi minulle juttelemaan ja selittämään, että esitän parempaa kuin olen, niin sanoisin vaan että jaah ja poistuisin tilanteesta. Jos nainen taas olisi kaunis, niin kysyisin häneltä tietenkin, että miksi niin ajattelet ja yrittäisin päästä juttusille. Ihan luonnollista.
T: Sama
Ai. No mulle tuollainen heitto kertoo ihmisestä ihan riittävästi, ulkonäöstä riippumatta, eikä kiinnosta tehdä minkäänlaista tuttavuutta. Tämä kyseinen mies olisi kyllä saanut pakit joka tapauksessa, mutta vastaavalla tavalla käyttäytyvä paremman näköinen saisi myös. Ulkonäkö ei kompensoi, jos luonne on mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia ihmetyttää näissä tapauksissa.
Jos se kauniina oleminen aiheuttaa niin paljon ahdistusta ja ikäviä tilanteita, mikä siinä sitten houkuttaa tehdä kaikkensa sellaisen houkuttelevan ulkonäön eteen? Voisiko joku vastata tähän?
Kyllä minä haluan näyttää hyvältä ja huolitellulta, mutta tarkoittaako se silloin sitä että minua saa ahdistella? Pitäisikö minun hillitä omaa ulkonäköäni ja jättää hiukset harjaamatta, koska ihmisillä ei ole muuten käytöstapoja? Tottakai on kiva näyttää hyvältä ja mukavaa että ihmiset ajattelee niin, mutta ahdistelu ja tuijottaminen on asia erikseen!
Täysin totta! Mutta onko tämänkin tytön aivan pakko näyttäytyä ig:ssä alusvaatteisillaan keimaillen ja peppukuvia esitellen? Vielä parisuhteessa oleva? Hänestä paistaa jotenkin sellainen huomioh oramaisuus läpi.
Ja ennen kuin joku sanoo, että olen kateellinen, niin itsekin treenaan ja pidän kropastani huolta, mutta ei ole tarvetta esitellä itseäni tuolla tavoin somessa.
Tottakai voi laittautua sekä esitellä itseään somessa, mutta aika idioottimaista itkeä sitten huomiosta.
Tai no, ei idioottimaista, kun saa sillä itkemisellä lisää huomiota. Mitä haluaakin.
Onhan tuolla tytön Youtube-kanavalla video siitäkin, missä itkee kun hänestä on puhuttu ilkeästi av:lla. Varmaan tehnyt tämänkin aloituksen itse saadakseen huomiota. Tästä kun voi tehdä taas yhden uhriutumisvideon.
Enemmäkin ehkä 5/10. Ei oo kyllä kauheen hääppösen näkönen ämmä.
Näyttää edelleen kyl ihan yhtä rotalta
En nyt oikeastaan edes tiedä miksi vapaaehtoisesti tänne kirjoitan, ehkä kaipaan haukkuja ja nöyryytystä mutta menköön nyt sitten.
En ole omasta mielestäni 10/10 mutta ihan ok. Miehet poikailevat minua keskellä kirkasta päivää metrossa, puistossa, kadulla. Ja baareissa tietenkin. Ravintoloissa ja kaupoissa yms. tiedän saavani silloin tällöin parempaa kohtelua kuin muut.
Olen ollut sinkku viimeksi ylä-asteella ja mukava luonteeni ei siihen varmastikaan ole syy. Olen nimittäin hiljainen, ujo ja kaikinpuolin omituinen luonteeltani.
Ajattelin nyt vain kertoa oman kokemukseni. Täydellisistä ulkonäköä ei mielestäni vaadita siihen että vastakkainen sukupuoli huomio. Enemminkin hymyilevä, avoimelta vaikuttava ja ok-tason ulkonäkö riittävät siihen että miehet lähestyvät ja monen mielestä ahdistelevat naista.
Lähipiirissä on hyvin kaunis nainen, rikkaasta perheestä, ”hyvissä” naimisissa ja lapsetkin siunaantuneet helposti. Kyllä sen huomaa, että ihmiset suhtautuvat häneen myönteisesti, kun on vielä hyvin mukavakin. Tiedän, että on turhaa olla kateellinen mut en voi mitään viiltävälle kateuden tunteelle hänen onnistumisistaan ja elämästään. :(
Jos se kauniina oleminen aiheuttaa niin paljon ahdistusta ja ikäviä tilanteita, mikä siinä sitten houkuttaa tehdä kaikkensa sellaisen houkuttelevan ulkonäön eteen? Voisiko joku vastata tähän?
Minä pukeudun välillä epäimarteleviin huppareihin ja meikkinä on ripsari ja bb-voide. Että enpä mielestäni mitenkään erityisesti tekemällä tee kaikkeani, jotta minut huomattaisiin. Joskus 2018 loppupuolella odotin talvitakissa bussia, jalassa farkut ja ainoa paljas iho näkyi naamassa ja käsissä. Silti joku ma___mu tuli flirttailemaan. Eikä ollut todellakaan eka kerta.
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikeastaan edes tiedä miksi vapaaehtoisesti tänne kirjoitan, ehkä kaipaan haukkuja ja nöyryytystä mutta menköön nyt sitten.
En ole omasta mielestäni 10/10 mutta ihan ok. Miehet poikailevat minua keskellä kirkasta päivää metrossa, puistossa, kadulla. Ja baareissa tietenkin. Ravintoloissa ja kaupoissa yms. tiedän saavani silloin tällöin parempaa kohtelua kuin muut.
Olen ollut sinkku viimeksi ylä-asteella ja mukava luonteeni ei siihen varmastikaan ole syy. Olen nimittäin hiljainen, ujo ja kaikinpuolin omituinen luonteeltani.
Ajattelin nyt vain kertoa oman kokemukseni. Täydellisistä ulkonäköä ei mielestäni vaadita siihen että vastakkainen sukupuoli huomio. Enemminkin hymyilevä, avoimelta vaikuttava ja ok-tason ulkonäkö riittävät siihen että miehet lähestyvät ja monen mielestä ahdistelevat naista.
Olet vain vaatimaton. Minulla on samanlainen luonne ja ei kyllä pokailla. Olet varmasti sen näköinen että pääsisit missikisoissa ainakin semifinaaliin. Tai jos muka olet esim kuten minä (lyhyt, normaalipainon ylärajalla, kohta 40 v) ja silti kaikkialla pokaillaan niin onneksi olkoon sitten.
Pizzeriassa turkkilainen työntekijä rupesi ehdottelemaan tapaamista, että vois tuoda pizzaa illalla kämpille yms, koin tilanteen ahdistavaksi varsinkin kun kännykkänsä antoi ja sanoi et kirjoita numero... Sit kyseli kaikkea, älysin sanoa että on poikaystävä (mikä ei totta pelkästään ystävä) mut kyl naama venähti sen jälkeen, vitutti varmaan antaa ilmaiseksi cocis:D
En enää uskalla käydä tuossa pizzeriassa yksin, pelottava ja ahdistava tilanne kun ketään muita asiakkaita ei ollut läsnä, odotin ruokaa kotiin vietäväksi ja toinen vaan tunkee pöytään juttelemaan. Olisi pitänyt sanoa etten ole kiinnostunut, mut luulisi että näki et mua ahdisti....harmi,koska sieltä saa hyvät pizzat, kebabit yms, mut sattuneesta syystä en uskalla yksin mennä sinne
Vierailija kirjoitti:
Minä pukeudun välillä epäimarteleviin huppareihin ja meikkinä on ripsari ja bb-voide. Että enpä mielestäni mitenkään erityisesti tekemällä tee kaikkeani, jotta minut huomattaisiin. Joskus 2018 loppupuolella odotin talvitakissa bussia, jalassa farkut ja ainoa paljas iho näkyi naamassa ja käsissä. Silti joku ma___mu tuli flirttailemaan. Eikä ollut todellakaan eka kerta.
Eikä tule olemaan viimeinen kerta, varaudu siihen.. Nämä ma mulit kun tuppaa olemaan sellaisia saalistajia, että pian tulee melko päätöntä meininkiä jos näille suo edes yhden katseen takaisin. Heille kun tosiaan se yksi katse on jo kutsu treffeille! Itse vaaleana naisena kuljen laput silmillä varsinkin näiden tyyppien lähettyvillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tule olemaan viimeinen kerta, varaudu siihen.. Nämä ma mulit kun tuppaa olemaan sellaisia saalistajia, että pian tulee melko päätöntä meininkiä jos näille suo edes yhden katseen takaisin. Heille kun tosiaan se yksi katse on jo kutsu treffeille! Itse vaaleana naisena kuljen laput silmillä varsinkin näiden tyyppien lähettyvillä.
Minua mamutkaan ei lähestyneet enää sen jälkeen kun täytin n 35 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vastasin aiemmin jo, mutta tulee taas nuoruus mieleen. En meikannut koskaan, en värjännyt hiuksiani. Pukeuduin tahallani vaatteisiin jotka eivät herättäneet huomiota. Olin ok ja siisti. Jatkuva tuijotus silti joka paikassa. Voin kuvitella mitä painajaista olisi ollut, jos olisin lisäksi meikannut ja pukeutunut huuomiotaherättävästi.
Vaikka nuoruus oli tod. hienoa aikaa, en kaipaa sinne takaisin. Joskus tuijotetaan vieläkin, mutta lähinnä ihmettelen sitä. Surullista on muuten se, mitä ennakkoluuloja tai oletuksia voidaan toisista tehdä pelkän ulkonäön takia.
Palkataan vaan kassoille niitä nuorempia ja kauniimpia. Mielestäni syrjivää
Vaikka ulkonäkö olisi kaunis, luonne ei välttämättä ole ja jos luonne olisikin kiva niin jokainen meistä vanhenee sitten viimeistään loppuu kiinnostus miehiltä
Itse olen perus tavis, en kaunis mutten mielestäni rumakaan
Olen saanut olla suht rauhassa elämäni aikana, huutelua lukuunottamatta, olen nyt 30, ei köy kateeksi niitä kauniita jotka joutuu lähes päivittäin ahdistelun kohteeksi, en vaihtaisi osia,, en ymmärrä miksi jotkut on kateellisia näille kaunottarille jotka joutuu päivittäin jonkinlaisen ahdistelun kohteeksi, itse en ole, liiasta kauneudesta on vain haittaa koska ei ne miehet katso kuin ulkonäköä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin aiemmin jo, mutta tulee taas nuoruus mieleen. En meikannut koskaan, en värjännyt hiuksiani. Pukeuduin tahallani vaatteisiin jotka eivät herättäneet huomiota. Olin ok ja siisti. Jatkuva tuijotus silti joka paikassa. Voin kuvitella mitä painajaista olisi ollut, jos olisin lisäksi meikannut ja pukeutunut huuomiotaherättävästi.
Vaikka nuoruus oli tod. hienoa aikaa, en kaipaa sinne takaisin. Joskus tuijotetaan vieläkin, mutta lähinnä ihmettelen sitä. Surullista on muuten se, mitä ennakkoluuloja tai oletuksia voidaan toisista tehdä pelkän ulkonäön takia.
Joo, se menee niin että hyvännäköisiin liitetään muitakin positiivisia piirteitä vaikkei tietäisi ihmisestä mitään. Tutkittu juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tuijottavat.
Minua mamutkaan ei lähestyneet enää sen jälkeen kun täytin n 35 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, se menee niin että hyvännäköisiin liitetään muitakin positiivisia piirteitä vaikkei tietäisi ihmisestä mitään. Tutkittu juttu.
Ja ennakkoluuloja. Oli tosi raskasta se, ettei otettu tosissaan, ei omia mielipiteitä, ei pyrkimyksiä, ei kutsumusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ennakkoluuloja. Oli tosi raskasta se, ettei otettu tosissaan, ei omia mielipiteitä, ei pyrkimyksiä, ei kutsumusta.
Kuka ei ottanut tosissaan? Miehetkö?
Ai että, tuollainen lady kun tulee kadulla vastaan leuka tippuu asfalttiin ja kuola rupeaa valumaan, aivot menevät hormooneista ihan tukkoon ja makkara haarojen välissä alkaa pulottaa siihen malliin, että ei pysty kävelemään eteenpäin. T. Just a Duunari
En tykännyt hänen nenän muodosta kymppinä ja meikkiä liikaa
Eli siksikin videon tyttö varmaan siis värjäsi hiuksensa ruskeista blondiksi, koska ei halua huomiota? Vaikka tuo on takuuvarma keino saada sitä.