Millaista on olla 10/10 ulkonäöltä ja liikkua julkisilla paikoilla :(
Tällä videolla nuori nainen kertoo miten ei voi liikkua yksin ilman että joku tulee aina ahdistelemaan. Ajatelkaa millaista elämä olisi hänen kengissään.. ttps://m.youtube.com/watch?v=RPLzVMIXE9E
Kommentit (423)
Mun mielestä tommonen tusinablondi. Näkee, että on käyttänyt valtavasti aikaa kehonsa muokkaukseen ja ehkä käynyt kauneusleikkauksissakin. Ei säväytä erityisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia ihmetyttää näissä tapauksissa.
Jos se kauniina oleminen aiheuttaa niin paljon ahdistusta ja ikäviä tilanteita, mikä siinä sitten houkuttaa tehdä kaikkensa sellaisen houkuttelevan ulkonäön eteen? Voisiko joku vastata tähän?
Nostan tämän. Osaisiko joku vastata tähän?
Ajattelepa nuori mies, hyvännäköinen joka pitää itsestään huolta, pitää trendivaatteista ja tykkää laittautua kun memee ulos, onko se automaatio sille että pitäisi vastenmielisestä huomiosta, naiset kävisivät lääppimässä ja heittäisivät rivouksia. Pitäisikö tällaista ahdistuja mielestäsi muuttaa itseään vai pitäisikö muiden muuttaa käytöstää asiallisemmaksi, koska kyseessä on ihminen ei objekti.
Tämä! Homon näkökulmasta tämä menee juuri näin, kun mahakkaat keski-ikäiset ukot tulee jatkuvasti ehdottelemaan nuorelle ja komealle homomiehelle. Haluat näyttää hyvältä, jos sattuu tulemaan kiinnostavia komeita tyyppejä vastaan. Sitten nää, jotka ei mätsää millään tavalla, tulee jonossa ehdottelemaan mitä sattuu. Joskus alkaa ottaa sen verran päähän, että tekis mieli sanoo pahasti.
T: Se sama kuin tuolla viestissä 36
No sille ei voi mitään että ihminen ei aina tiedä kenelle saa mennä juttelemaan (ahdistelu ei tietenkään ole ok) mutta kyllä minäkin nuorempana menin baarissa juttelemaan eräälle miehelle ja sitten kaverinsa veti minut sivuun ja sanoi että ko mies on vain mallien kanssa. En sittemmin olekaan lähestynyt ketään koska en tajunnut olevani mieheen verrattuna liian ruma.
Mikä on todennäköisyys, että 30 v. sliipattu, komea homomies innostuu 45+ mahakkaasta normiukosta? En itse näe kovin suuria todennäköisyyksiä, vaikka kuinka mukava ihminen kyseessä olisikin.
Saatko koskaan huomiota sliipatuilta komeilta kolmekymppisiltä? Jos saat, niin kumpi parempi: huomiota sekä rumilta että komeilta, vai ei lainkaan huomiota?
No sanotaanko, että viimeksi kun vanhempi mahakas ukko tuli baarissa ihan viereen istumaan ja alkoi vaivihkaa omalla reidellään makaavan käden sormilla rapsuttelemaan minun reittäni, niin ei kyllä ollut mukavaa huomiota. Eikä edes tajunnut lähteä, kun ihan nätisti sanoin, että nyt ei kiinnosta. Lopulta piti korottaa ääntä ja sanoa vähän rumemmin.
Ja kyllä mieluummin olisi odottanut siihen komeaa samanikäistä tyyppiä.
Mutta kysyinkin että kumpi on parempi, sekä ikävä että mukava huomio, vai ei huomiota lainkaan/huomio vain ei-komeilta? Siis esim tuo videon nainen seurustelee, eli on saanut ainakin kerran huomiota myös omasta mielestä ihanalta mieheltä, ja tuskin naisen ulkonäkö oli tällekään miehelle yhdentekevä.
IG kuvien perusteella vaikea sanoa ulkonäöstä mitään. Hirveästi meikkiä ja kuvat on phostoshopattuja niinkuin näillä kaikilla ig_beibeillä. Ja kuvat on tietenkin 2020 tyyliin täyttä teatteria. Otetaan samasta tilanteesta 200 kuvaa ja niistä kuvista valitaan se jossa kroppa ja ilme näyttää parhaimmalta. Ja se kuva sitten vielä käsitellään kaikilla mahdollisilla tavoilla. Joissakin kuvissa näytttää jopa pelottavan elottomalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä, ettei kauniin ihmisen ongelmia oteta todesta. Vannon, että olisin mieluummin tavis kuin kauniina pidetty. Olisi ihanaa olla rauhassa, sulautua tapettiin. Ylenmääräinen huomio ei ole kivaa, se on PELOTTAVAA! Toivon todella, että te epäilijät, kadehtijat tai ketä lienettekään, saisitte itse kokea saman, ja tulisitte sitten kertomaan, oliko kivaa. (Ja tiedoksi vielä, en ole edes koskaan käyttänyt meikkiä enkä pukeudu paljastavasti - eli kaikkeni olen tehnyt, eikä se auta kun geenit on mitä on.)
Kiitos, minäkin toivon, että toiveesi toteutuu ja minusta tulee kaunis ja ihailtu ja saan valita parhaat miehet päältä . Vastalahjaksi toivon, että sinusta tulee ruma ja lihava, niin saat olla rauhassa ilman kovasti inhoamaasi positiivista huomiota ja kohteliaisuuksia. :)
Kiitos, kiitos. Lihavuutta en toivo, liitännäissairauksien vuoksi, mutta rumuus ei haittaisi. Pikku korjaus: ei se huomio ole mitään "positiivista", ei ainakaan minun kannaltani. Liika on liikaa. Vai söisitkö itse vaikkapa kermakakkua vielä tuputettuna yhä lisää ja lisää, vaikka olosi on jo huono ja maha ratkeamaisillaan?
No tässä vinkkejä millä saatat saada ainakin vähemmän huomiota: pukeudu epämuodikkaisiin repsottaviin ja vanhoihin vaatteisiin, leikkauta epäimarteleva kampaus esim päätä myöten oleva potta, hanki rumat epämuodikkaat lasit, älä meikkaa yhtään. Jos rahaa on niin mene plastiikkakirurgille leikkauttamaan itsestäsi rumempi, se onnistuu surkealtakin kirurgilta.
Joo kiitti vinkeistä. Mainitsin jo aiemmin, etten meikkaa enkä pukeudu paljastavasti. Vaatteeni ja hiukseni repsottavat, mutta niin pitkälle en mene, että jättäisin ne pesemättä. Enkä viitsi käyttää tekorillejä, kun en niitä tarvitse. Plastiikkakirurgia on jo tosi huono vitsi. Eli ei tässä nyt ollut yhtään käyttökelpoista vihjettä mulle, mutta ehkä joku muu saa niistä jotain irti. Muuten luotan siihen, että ikä tekee tehtävänsä.
Mutta siis onko sinulla mies, joka kenties on kiinnittänyt sinuun huomiota ulkonäkösi takia ja olisit mieluummin koko ikäsi sinkku?
Sivusta mutta usko että aika monikin olisi mielummin sinkku kuin ihmisen kanssa joka olisi vain ulkoisen viehättävyyden takia yhdessä. Usko tai älä on niitä ihmisiä jotka viehättyvät luonteesta ensin ja sitten ulkonäöstä, se voi mennä niinkinpäin, mutta tätähän et halua myöntää koska ajattelet itse kovin pinnallisesti.
No väittihän Kiira Korpikin, joka on naimisissa miesmallin kanssa, että tärkeintä on miehen luonne.
Ja miesmallilla ei voi olla myös hyvä luonne? Jos on varaa valita ja mahdollista saada samassa paketissa luonteen lisäksi ulkonäkö, miksi ei sellaista valitsisi. Kai nyt jokainen haluaa parhaan mihin omat rahkeet riittävät.
Niin eli myönnät että vaikka kuinka pölöttäisi sisäisestä kauneudesta, valitsee silti sekä sisäisesti että ulkoisesti kauniin kuin vain sisäisesti kauniin. Eli ulkonäkö ei ole yhdentekevää.
En voi puhua kaikkien puolesta mutta uskoisin, ettei useimmille ulkonäkö ole yhdentekevä. Voin aivan hyvin myöntää, ettei ole minullekaan.
Ei halua huomiota mutta haluaa huomiota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se kauniina oleminen aiheuttaa niin paljon ahdistusta ja ikäviä tilanteita, mikä siinä sitten houkuttaa tehdä kaikkensa sellaisen houkuttelevan ulkonäön eteen? Voisiko joku vastata tähän?
Ajattelepa nuori mies, hyvännäköinen joka pitää itsestään huolta, pitää trendivaatteista ja tykkää laittautua kun memee ulos, onko se automaatio sille että pitäisi vastenmielisestä huomiosta, naiset kävisivät lääppimässä ja heittäisivät rivouksia. Pitäisikö tällaista ahdistuja mielestäsi muuttaa itseään vai pitäisikö muiden muuttaa käytöstää asiallisemmaksi, koska kyseessä on ihminen ei objekti.
Tämä! Homon näkökulmasta tämä menee juuri näin, kun mahakkaat keski-ikäiset ukot tulee jatkuvasti ehdottelemaan nuorelle ja komealle homomiehelle. Haluat näyttää hyvältä, jos sattuu tulemaan kiinnostavia komeita tyyppejä vastaan. Sitten nää, jotka ei mätsää millään tavalla, tulee jonossa ehdottelemaan mitä sattuu. Joskus alkaa ottaa sen verran päähän, että tekis mieli sanoo pahasti.
No sille ei voi mitään että ihminen ei aina tiedä kenelle saa mennä juttelemaan (ahdistelu ei tietenkään ole ok) mutta kyllä minäkin nuorempana menin baarissa juttelemaan eräälle miehelle ja sitten kaverinsa veti minut sivuun ja sanoi että ko mies on vain mallien kanssa. En sittemmin olekaan lähestynyt ketään koska en tajunnut olevani mieheen verrattuna liian ruma.
Mikä on todennäköisyys, että 30 v. sliipattu, komea homomies innostuu 45+ mahakkaasta normiukosta? En itse näe kovin suuria todennäköisyyksiä, vaikka kuinka mukava ihminen kyseessä olisikin.
Saatko koskaan huomiota sliipatuilta komeilta kolmekymppisiltä? Jos saat, niin kumpi parempi: huomiota sekä rumilta että komeilta, vai ei lainkaan huomiota?
Ohis
Miksi purnaat tästä eivät nämä kaksi ääripäätä ole ainoat vaihtoehdot. Jokainen haluaa asiallista kohtelua ja huomiota. Jos menen ravintolaan totta kai haluan että tarjoilija minut huomio tai töissä työystävä tervehtii. Jos haluan jonkun huomion menen itse juttelemaan jos koen että sitä en häneltä saa. Miksi te kuvittelet että taivaalta nuo asiat pitäisi tipahdella kovin katkera vaikutus tulee.
Vierailija kirjoitti:
Tässä kyseisen tytön kuvia parin vuoden takaa:
Huima ero. Ei varmasti ollut ennen haitaksi asti huomiota. Erona nykyiseen: Hiukset laitettu uusiksi, erilaista kauneuskirurgiaa, kymmenen kiloa meikkiä ... Eipä tosiaan kaipaa huomiota. Muuten vain somettaa.
Sinänsä ihan rohkaiseva esimerkki nuo kuvat siitä, että harmaahiirulaisesta voi muuttaa ulkonäön totaalisesti ihan rahalla.
Kiitos linkistä. Eiköhän tää keissi ja keskustelu ollut tässä. Ihan vaan vahingossa tusinatytteli on tuunannut itsestään instabeiben ja itkee kun saa huomiota. Voi voi sentään. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Miksi purnaat tästä eivät nämä kaksi ääripäätä ole ainoat vaihtoehdot. Jokainen haluaa asiallista kohtelua ja huomiota. Jos menen ravintolaan totta kai haluan että tarjoilija minut huomio tai töissä työystävä tervehtii. Jos haluan jonkun huomion menen itse juttelemaan jos koen että sitä en häneltä saa. Miksi te kuvittelet että taivaalta nuo asiat pitäisi tipahdella kovin katkera vaikutus tulee.
No siksi että voi ainakin ajatella, että asiat voisi olla huonomminkin, kuin että on niin kaunis, että saa paljon huomiota sekä ikäviltä että ihanilta ihmisiltä. Ja tietenkin se huomio tulee joillekin nimenomaan "taivaalta" eli hyvien geenien takia. En saisi itsestäni tuon videon näköistä naista vaikka tekisin mitä. Hänellä on luonnostaan loistavat mittasuhteet ja naama josta saa tuon näköisen. Minulla ei (ja ikääkin liki 20 v enemmän).
Vierailija kirjoitti:
Vali vali, sääli tyttöä. Ulkonäköä voi aina tuunata vaatimattomammaksi jos ahdistaa. Pesee vaan meikin naamasta, laittaa hiukset kiinni, pukeutuu väljiin vaatteisiin ja lakkaa hakemasta jokaisen vastaan tulevan miehen huomiota. Kyllä, huomiota saa jos sitä haluaa saada.
Totta, mutta onhan se myös aika surullista ettei saa meikata ja pukeutua kuten tykkää? Että on tuntemattomien miesten huomion välttämiseksi pakotettu pukeutumaan ja laittautumaan vaatimattomasti? Sanon tämän kokemuksesta, koska itse inhosin miesten huomiota (en edes ole miehiin päin) ja tein vuosikausia juuri kuten kommentissasi "neuvot" eli en meikannut, pidin hiuksia kiinni tai leikkasin siiliksi, pukeuduin löysiin vaatteisiin (usein miesten puolelta ostettuihin) ja mataliin kenkiin jne. Kaupan päälle vielä hapan ilme naamalle aina kun liikuin ihmisten ilmoilla. Nyt olen täyttämässä 30 ja huomaan miten epäreilua tämä on! Kyllä minäkin tykkäisin käyttää jotain kaunista mekkoa ja ihania kenkiä, kihartaa hiukset ja näyttää OMASTA mielestäni oikein nätiltä ja iloita siitä. Niinpä olen nyt alkanut protestoimaan tätä vastaan, että naisten täytyy tehdä itsestään vaatimattoman näköisiä koska oma syy jos miehet lähentelee. Enkä nyt tarkoita että täytyisi keimailla mikroshortseissa ja tissivakopaidoissa, vaan että jokainen voisi olla ihan oma tavallinen itsensä ja käyttää niitä hyvin istuvia vaatteita, jopa meikkiä ilman että syyllistetään.
Vierailija kirjoitti:
Huima ero. Ei varmasti ollut ennen haitaksi asti huomiota. Erona nykyiseen: Hiukset laitettu uusiksi, erilaista kauneuskirurgiaa, kymmenen kiloa meikkiä ... Eipä tosiaan kaipaa huomiota. Muuten vain somettaa.
Sinänsä ihan rohkaiseva esimerkki nuo kuvat siitä, että harmaahiirulaisesta voi muuttaa ulkonäön totaalisesti ihan rahalla.
Eihän tuossa muuta ole kuin että ei ole vielä aikuinen, huonosti otettuja kuvia, rumentavia ilmeitä ja laittanut itseään jopa suorastaan rumentavasti. Tasan 10 minuutin kohdalla on ensimmäinen normaali kuva normaalista naisesta ja siinä on kyllä hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Eikö ole vielä kummempaa, kuten kyseisen aloituksen videon tytön tapauksessa tämä on muuttanut ulkonäkönsä isolla vaivalla keinotekoisesti täysin tuohon muotoon, sekä sen lisäksi hankkii tulonsa tekemällä Youtube-videoita, eli hakemalla huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Siis aivan järkyttävä video!!!! Kuinka joku kehtaa!!??!!
Siis täysin normaalin näköinen tyttö kaikissa vanhoissa valokuvissa ja sitten pokkana selittää, että ”Siis niin hirveä siis niin kauhea siis aivan järkky! Siis mitä mä oikein ajattelin siis miten kauheat vaatteet ja meikki ja hiukset! Siis siis siis!”. Voiko olla typerämpää ihmistä olemassa. Nätti tyttö joka kehtaa valittaa ulkonäöstään. Miten pinnalliseksi tää maailma on mennyt. Toivottavasti oma tyttäreni ei koskaan rupea puhumaan itsestään noin vaan arvostaa itseään sellaisena kuin hänet on luotu ja meikkaa ja pukeutuu just niinkuin haluaa tekemättä itsestään tuollaista numeroa. Voi luoja tätä YouTube ja Instagram huomionhakuisuutta....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole ulkonäöltään täysi 10. Ei kukaan.
Sanoi räsynukke katsellessaan Barbie-nukkea.
Olipa huono vertaus, barbiehan on täysin luonnoton!
Vähän ohis mutta ei hän mun mielestä mitenkään erityisesti valitellut saamastaan huomiosta. Seuraajat olivat häntä pyytäneet tekemään videon, jossa puhuu tuosta aiheesta.. mulla on yksi kaveri joka oikeasti jatkuvasti valittaa kun saa kaikilta pervoilta viestejä, mutta silti jatkaa vähäpukeisten kuvien postaamista instagramiin ym. Itse en ole somessa ollenkaan ja olen joskus ehdottanut hänellekin, että ehkä voisit sitten harkita sen poistamista mutta eihän se nyt käy :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa muuta ole kuin että ei ole vielä aikuinen, huonosti otettuja kuvia, rumentavia ilmeitä ja laittanut itseään jopa suorastaan rumentavasti. Tasan 10 minuutin kohdalla on ensimmäinen normaali kuva normaalista naisesta ja siinä on kyllä hyvännäköinen.
Hiuksetkin muuttivat väriään ihan luonnonoikusta?
Miten muuten ihminen, joka hankkii elantonsa hakemalla huomiota somessa, ei nyt haluakaan huomiota? Toki tälläkin valitustempulla sai sitä taas lisää. Taitavaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja nyt pitää varmaan nykyistä ulkonäköä "omanaan". Pesis noi pois niin sais olla ihan rauhassa.
Tosi kaunis tyttö oli mutta en jaksanut kuunnella videon juttua koska hänen puheensa oli jotenkin jumittavaa. Olen kuunnellut liikaa tuollaisia luennoitsijoita yliopistossa ettei enää yhtään jaksa keskittyä jossei ole kiinnostava puhetyyli. Kaunis kyllä oli ja varmasti saapi paljon huomiota.
Juu. Elikkäs perus 2020 ig-blondi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vali vali, sääli tyttöä. Ulkonäköä voi aina tuunata vaatimattomammaksi jos ahdistaa. Pesee vaan meikin naamasta, laittaa hiukset kiinni, pukeutuu väljiin vaatteisiin ja lakkaa hakemasta jokaisen vastaan tulevan miehen huomiota. Kyllä, huomiota saa jos sitä haluaa saada.
Totta, mutta onhan se myös aika surullista ettei saa meikata ja pukeutua kuten tykkää? Että on tuntemattomien miesten huomion välttämiseksi pakotettu pukeutumaan ja laittautumaan vaatimattomasti? Sanon tämän kokemuksesta, koska itse inhosin miesten huomiota (en edes ole miehiin päin) ja tein vuosikausia juuri kuten kommentissasi "neuvot" eli en meikannut, pidin hiuksia kiinni tai leikkasin siiliksi, pukeuduin löysiin vaatteisiin (usein miesten puolelta ostettuihin) ja mataliin kenkiin jne. Kaupan päälle vielä hapan ilme naamalle aina kun liikuin ihmisten ilmoilla. Nyt olen täyttämässä 30 ja huomaan miten epäreilua tämä on! Kyllä minäkin tykkäisin käyttää jotain kaunista mekkoa ja ihania kenkiä, kihartaa hiukset ja näyttää OMASTA mielestäni oikein nätiltä ja iloita siitä. Niinpä olen nyt alkanut protestoimaan tätä vastaan, että naisten täytyy tehdä itsestään vaatimattoman näköisiä koska oma syy jos miehet lähentelee. Enkä nyt tarkoita että täytyisi keimailla mikroshortseissa ja tissivakopaidoissa, vaan että jokainen voisi olla ihan oma tavallinen itsensä ja käyttää niitä hyvin istuvia vaatteita, jopa meikkiä ilman että syyllistetään.
En minä ainakaan syyllistä, en vain tällaisena näkymättömänä voi ymmärtää että huomion saaminen on niiiiin kamalaa. Varmaan saat huomiota mielestäsi kivoilta naisiltakin, osasyynä hyvä ulkonäkösi? (oletan siis että pidät naisista ja kaipaat heiltä huomiota)