Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on olla 10/10 ulkonäöltä ja liikkua julkisilla paikoilla :(

Vierailija
16.02.2020 |

Tällä videolla nuori nainen kertoo miten ei voi liikkua yksin ilman että joku tulee aina ahdistelemaan. Ajatelkaa millaista elämä olisi hänen kengissään.. ttps://m.youtube.com/watch?v=RPLzVMIXE9E

Kommentit (423)

Vierailija
221/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kyseisen tytön kuvia parin vuoden takaa:

Huima ero. Ei varmasti ollut ennen haitaksi asti huomiota. Erona nykyiseen: Hiukset laitettu uusiksi, erilaista kauneuskirurgiaa, kymmenen kiloa meikkiä ... Eipä tosiaan kaipaa huomiota. Muuten vain somettaa.

Sinänsä ihan rohkaiseva esimerkki nuo kuvat siitä, että harmaahiirulaisesta voi muuttaa ulkonäön totaalisesti ihan rahalla.

Kiitos linkistä. Eiköhän tää keissi ja keskustelu ollut tässä. Ihan vaan vahingossa tusinatytteli on tuunannut itsestään instabeiben ja itkee kun saa huomiota. Voi voi sentään. 😂

Et kai sinä nyt tuota linkkiä tarvinnut tajutaksesi, ettei ko. nainen ole luonnostaan tuon näköinen, vaan on tuunannut itseään jo kauan nykytrendien näköiseksi? 

Vierailija
222/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen värähtelee solutasolla. Musikaalisista ihmisistä tulee usein hyvä energia, erikoinen energia. Sama koskee monia muita taiteenharjoittajia.

Eli ” kippoenergia” näkee todellakin päälle päin. Vaikka kadulla kulkiessa. Joitain ihmisiä vain kääntyy katsomaan uudelleen. Vaikka ei keksi erityistä syytä siihen. Tämä on se solutason värähtely.

Anteeksi mutta mitä helvatan tekemistä jollain kippoenergialla on viehättävyyden kanssa? Nyt puhutaan nimenomaisesti ulkoisesta kauneudesta, ei siitä niin sanotusta sisäisestä. Ketju koskee ulkonäköä. Muuten, minkään maailman kiva luonne ei auta, jos ulkonäkö on epämiellyttävä. Näin se vaan menee. Olemme pohjimmiltamme petoeläimiä, ja haemme kumppanistamme fyysisesti viehättäviä piirteitä suvun jatkamista varten. Siinä ei persoona auta mitään, jos ulkonäkö ei säväytä. Tätä biologista faktaa ei voi ylipuhua kukaan millään lässyttämisellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut miesten viehättyvyysasteikon molemmissa päissä. Olen kokenut sen, miltä tuntuu kun miehet miltei sylkevät päälle, haukkuvat ja pahoinpitelevät rumuuden vuoksi ja toisaalta sen, kun tarjoavat ilmaisia asioita, kosivat kadulla, tuijottavat, kuolaavat ja käyttäytyvät kuin idiootit kiimassa. Kokemusteni vuoksi en kunnioita yhtäkään miestä enkä siedä heitä elämässäni. En itkisi, vaikka joku tauti tai tekoäly pyyhkisi koko miessukupuolen maailmasta.

Vierailija
224/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kauneudesta oli hyötyä, koska sain helposti hyvän työpaikan, ohitin kokeneempia halutessa jne.

Ikäviä puolia oli mm se, että miesten oli vaikea ymmärtää sanaa EI. Usein alkoi lespoksi tai leuhkaksi huutelu.

Vierailija
225/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se kauniina oleminen aiheuttaa niin paljon ahdistusta ja ikäviä tilanteita, mikä siinä sitten houkuttaa tehdä kaikkensa sellaisen houkuttelevan ulkonäön eteen? Voisiko joku vastata tähän?

Minä pukeudun välillä epäimarteleviin huppareihin ja meikkinä on ripsari ja bb-voide. Että enpä mielestäni mitenkään erityisesti tekemällä tee kaikkeani, jotta minut huomattaisiin. Joskus 2018 loppupuolella odotin talvitakissa bussia, jalassa farkut ja ainoa paljas iho näkyi naamassa ja käsissä. Silti joku ma___mu tuli flirttailemaan. Eikä ollut todellakaan eka kerta.

Eikä tule olemaan viimeinen kerta, varaudu siihen.. Nämä ma mulit kun tuppaa olemaan sellaisia saalistajia, että pian tulee melko päätöntä meininkiä jos näille suo edes yhden katseen takaisin. Heille kun tosiaan se yksi katse on jo kutsu treffeille! Itse vaaleana naisena kuljen laput silmillä varsinkin näiden tyyppien lähettyvillä.

Suomalaiset eivät tarvitse yhtä katsettakaan niin jo tulkitsevat, että nainen on halukas treffeille. Minua ulkomaalaiset miehet eivät ole yhtä italialaista lukuun ottamatta tulleet iskemään tai muuten ahdistelemaan, mutta suomalaiset senkin edestä.

Vierailija
226/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia ihmetyttää näissä tapauksissa.

Jos se kauniina oleminen aiheuttaa niin paljon ahdistusta ja ikäviä tilanteita, mikä siinä sitten houkuttaa tehdä kaikkensa sellaisen houkuttelevan ulkonäön eteen? Voisiko joku vastata tähän?

Nostan tämän. Osaisiko joku vastata tähän?

Ajattelepa nuori mies, hyvännäköinen joka pitää itsestään huolta, pitää trendivaatteista ja tykkää laittautua kun memee ulos, onko se automaatio sille että pitäisi vastenmielisestä huomiosta, naiset kävisivät lääppimässä ja heittäisivät rivouksia. Pitäisikö tällaista ahdistuja mielestäsi muuttaa itseään vai pitäisikö muiden muuttaa käytöstää asiallisemmaksi, koska kyseessä on ihminen ei objekti.

Tämä! Homon näkökulmasta tämä menee juuri näin, kun mahakkaat keski-ikäiset ukot tulee jatkuvasti ehdottelemaan nuorelle ja komealle homomiehelle. Haluat näyttää hyvältä, jos sattuu tulemaan kiinnostavia komeita tyyppejä vastaan. Sitten nää, jotka ei mätsää millään tavalla, tulee jonossa ehdottelemaan mitä sattuu. Joskus alkaa ottaa sen verran päähän, että tekis mieli sanoo pahasti.

T: Se sama kuin tuolla viestissä 36

No sille ei voi mitään että ihminen ei aina tiedä kenelle saa mennä juttelemaan (ahdistelu ei tietenkään ole ok) mutta kyllä minäkin nuorempana menin baarissa juttelemaan eräälle miehelle ja sitten kaverinsa veti minut sivuun ja sanoi että ko mies on vain mallien kanssa. En sittemmin olekaan lähestynyt ketään koska en tajunnut olevani mieheen verrattuna liian ruma.

Mikä on todennäköisyys, että 30 v. sliipattu, komea homomies innostuu 45+ mahakkaasta normiukosta? En itse näe kovin suuria todennäköisyyksiä, vaikka kuinka mukava ihminen kyseessä olisikin.

Saatko koskaan huomiota sliipatuilta komeilta kolmekymppisiltä? Jos saat, niin kumpi parempi: huomiota sekä rumilta että komeilta, vai ei lainkaan huomiota?

Ohis

Miksi purnaat tästä eivät nämä kaksi ääripäätä ole ainoat vaihtoehdot. Jokainen haluaa asiallista kohtelua ja huomiota. Jos menen ravintolaan totta kai haluan että tarjoilija minut huomio tai töissä työystävä tervehtii. Jos haluan jonkun huomion menen itse juttelemaan jos koen että sitä en häneltä saa. Miksi te kuvittelet että taivaalta nuo asiat pitäisi tipahdella kovin katkera vaikutus tulee.

Olen eri kommentoija ja mielestäni sinä itse moitit nyt aika mustavalkoisesti vain toista osapuolta. Nämä huomiosta valittavat (mutta selvästi ulkonäköään tiettyyn suuntaan muokkaavat) eivät 99,99% tapauksissa itse koskaan myönnä, että he myös pitävät huomiosta, kunhan se tulee tietynlaiselta ihmiseltä. Mikset sinä arvostele heitä siitä? Minusta on ihan asiallista kysyä, olisivatko he tyytyväisiä, jos kukaan ei koskaan huomioisi heitä millään tavalla, he kun väittävät, että huomio niin ahdistaa. 

Vierailija
227/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pukeudun välillä epäimarteleviin huppareihin ja meikkinä on ripsari ja bb-voide. Että enpä mielestäni mitenkään erityisesti tekemällä tee kaikkeani, jotta minut huomattaisiin. Joskus 2018 loppupuolella odotin talvitakissa bussia, jalassa farkut ja ainoa paljas iho näkyi naamassa ja käsissä. Silti joku ma___mu tuli flirttailemaan. Eikä ollut todellakaan eka kerta.

Vastasin aiemmin jo, mutta tulee taas nuoruus mieleen. En meikannut koskaan, en värjännyt hiuksiani. Pukeuduin tahallani vaatteisiin jotka eivät herättäneet huomiota. Olin ok ja siisti. Jatkuva tuijotus silti joka paikassa. Voin kuvitella mitä painajaista olisi ollut, jos olisin lisäksi meikannut ja pukeutunut huuomiotaherättävästi.

Vaikka nuoruus oli tod. hienoa aikaa, en kaipaa sinne takaisin. Joskus tuijotetaan vieläkin, mutta lähinnä ihmettelen sitä. Surullista on muuten se, mitä ennakkoluuloja tai oletuksia voidaan toisista tehdä  pelkän ulkonäön takia.

Joo, se menee niin että hyvännäköisiin liitetään muitakin positiivisia piirteitä vaikkei tietäisi ihmisestä mitään. Tutkittu juttu.

Ja ennakkoluuloja. Oli tosi raskasta se, ettei otettu tosissaan, ei omia mielipiteitä, ei pyrkimyksiä, ei kutsumusta.

Kuka ei ottanut tosissaan? Miehetkö?

Miehet. Nimenomaan miehet.

Elämän aikana on kyllä ollut karseaa tajuta miten mikäkin asia voi mennä pieleen vain ennakkoluulojen ja oletusten takia.

Vierailija
228/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kauneudesta oli hyötyä, koska sain helposti hyvän työpaikan, ohitin kokeneempia halutessa jne.

Ikäviä puolia oli mm se, että miesten oli vaikea ymmärtää sanaa EI. Usein alkoi lespoksi tai leuhkaksi huutelu.

Varmaan hyviä puolia oli enemmän kuin huonoja. Se on oikeastaan keskustelun pointti minulle--joo, kauneudesta voi seurata ikäviä lieveilmiöitä mutta ei niin ikäviä että haluaisi luopua kauneudestaan. Sen sijaan minä huomaamaton rusina vaihtaisin heti osia esim videon naisen kanssa.

Vierailija
229/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen näyttää ukrainalaiselta postimyynimorsiammelta.

Siitä johtuu kiinnostus. Haluaisin tietää kuinka moni mies tarjoaa rahaa.

Vierailija
230/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on rankkaa, koko ajan tuijotetaan joko salaa tai avoimesti, jotkut tulevat jopa koskettelemaan. Ikävuodesta 14-35 päivittäin jouduin silitellyksi, tai kourituksi. Nyt nelkymppisenä saan olla rauhassa.

Vieraat, varsinkin naiset haukkuivat ääneen ilman että olimme ikinä edes puhuneet. Ihan kuin olisin kuuro tai niin typerä etten ymmärtäisi.

Jotkut, "vale-ystävät" halusivat kanssani baariin tai ravintolaan koska pöytään tuli yleensä paljon ilmaista juotavaa, mitäpä siitä että minua ahdisteltiin sen vuoksi.

Onneksi muutama oikea ystäväkin on ollut.

Olen tuttavapiiristäni ainoa, joka odotti vanhenemista.

Ikävää kaltaisellesi seiskalle, kuvittele kuinka kympille käy.

Vierailija
231/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis eikö tuo kertonut kohtelusta lähinnä ulkomailla? (Muistan katsoneeni videon joskus, en jaksa katsoa enää.) Siinä ei ole mitään ihmeellistä, että vaaleaa naista lähestytään tietyissä maissa. Itse olen matkustanut pari kertaa yksin Etelä-Euroopassa ja huomiota tuli ihan hirveästi. Olin nuori, mutten mitenkään kovin kummoisen näköinen: en nyt ruma mutten todellakaan poikkeuksellisen kauniskaan. Riitti, että on vaalea iho ja tukka.

Vierailija
232/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*ttuako te kauniit valitatte. Ahdistelu on toki väärin ja kamalaa, minuakin on ahdisteltu joskus, vaikka olen ruma. Mutta kehtaatte väittää, että ette saa ystäviä kauneutenne takia! Olisin mieluummin kadehdittu ja inhottu kauneuden vuoksi kuin kiusattu ja syrjitty rumuuden takia. 

Vierailija
233/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kyseisen tytön kuvia parin vuoden takaa:

Huima ero. Ei varmasti ollut ennen haitaksi asti huomiota. Erona nykyiseen: Hiukset laitettu uusiksi, erilaista kauneuskirurgiaa, kymmenen kiloa meikkiä ... Eipä tosiaan kaipaa huomiota. Muuten vain somettaa.

Sinänsä ihan rohkaiseva esimerkki nuo kuvat siitä, että harmaahiirulaisesta voi muuttaa ulkonäön totaalisesti ihan rahalla.

Kiitos linkistä. Eiköhän tää keissi ja keskustelu ollut tässä. Ihan vaan vahingossa tusinatytteli on tuunannut itsestään instabeiben ja itkee kun saa huomiota. Voi voi sentään. 😂

Et kai sinä nyt tuota linkkiä tarvinnut tajutaksesi, ettei ko. nainen ole luonnostaan tuon näköinen, vaan on tuunannut itseään jo kauan nykytrendien näköiseksi? 

Totta kai tajusin, mutta tuossa videossa asia konkretisoituu harvinaisen selvästi, vieläpä henkilön itsensä toimesta. Ja kaikille käynee selväksi minkälaisia ihmisiä nämä kauneudestaan kärsijät todellisuudessa ovat.

Vierailija
234/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen värähtelee solutasolla. Musikaalisista ihmisistä tulee usein hyvä energia, erikoinen energia. Sama koskee monia muita taiteenharjoittajia.

Eli ” kippoenergia” näkee todellakin päälle päin. Vaikka kadulla kulkiessa. Joitain ihmisiä vain kääntyy katsomaan uudelleen. Vaikka ei keksi erityistä syytä siihen. Tämä on se solutason värähtely.

Anteeksi mutta mitä helvatan tekemistä jollain kippoenergialla on viehättävyyden kanssa? Nyt puhutaan nimenomaisesti ulkoisesta kauneudesta, ei siitä niin sanotusta sisäisestä. Ketju koskee ulkonäköä. Muuten, minkään maailman kiva luonne ei auta, jos ulkonäkö on epämiellyttävä. Näin se vaan menee. Olemme pohjimmiltamme petoeläimiä, ja haemme kumppanistamme fyysisesti viehättäviä piirteitä suvun jatkamista varten. Siinä ei persoona auta mitään, jos ulkonäkö ei säväytä. Tätä biologista faktaa ei voi ylipuhua kukaan millään lässyttämisellä.

Joissakin ihmisissä on hyvä energia, ovat ns. ”eläinkuiskaajia”. Petoeläimetkin nöyrtyvät heidän edessään.

Solutason värähdys aiheuttaa viisarin heilahtamisen, tämä ei niinkään liity ulkonäköön. Kippoenergia kuuluu tähän samaan sarjaan.

Vierailija
235/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei muutu niin kauan kuin naiset vaan hyväksyvät ahdistelun osana miesten muka normaalia käytöstä. Tuossakin videossa oli naisen puolelta anteeksipyytävä sävy: tämä ei ole 'me too' -juttuja (eli anteeksi, kun mua harmittaa olla ahdisteltu) ja 'miehet nyt vaan on tuollaisia' (anteeksi, kun ettehän te mitään itsellenne voi)

Vierailija
236/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkasin linkkiä, mutta videohan kestää melkein puoli tuntia :D Toki ihan nätti tyttö, mutta meikkaamiseenkin on varmasti mennyt aikaa pitkä tovi. On tässä parempaakin tekemistä. Keskittyisitte tytöt vähemmän tuohon meikkaamiseen. Jos haluatte meikata niin pistäkää vähän ripsiä tummemmiksi ja vähän huulipunaa, niin siinä ihan tarpeeksi ehostusta! Sisäiset asiat ja mielentila on tärkeämpiä asioita kuin jotkut tietyt meikin sävyn parametrit.

Vierailija
237/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei todellakaan ole 10/10, enemmän 6/10 tai 7/10. En huomioisi mitenkään.

T. 35v setä

Vierailija
238/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskan vitut. Hyvännäköinen ihminen saa päinvastoin olla rauhassa, kun kukaan ei uskalla lähestyä. 7 saa aina enemmän lähestymisiä kuin 10. Fakta.

Tämä.

Samoin vanhempi nainen saa enemmän lähestymisiä kuin nuorempi, kunhan ylittää tietyn tason. Vanhempaa naista on yksinkertaisesti helpompaa ja hyväksytympää lähestyä, ja mahdolliset pakit ovat yleensä vähemmän tylyt.

Muistan itsekin koulusta kuinka kahta parhaimman näköistä ei lähestynyt oikeastaan kukaan. Semmoiset nätit ja seksikkyyttään korostavat mutta ei missitasoiset saivat lähestymisiä ihan tauotta.

Vierailija
239/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. 35v setä

Onpas sinulla korkeat standardit. Eipä ihme että minua kohdellaan kuin ilmaa, olen varmaan sitten - 15/10.

Vierailija
240/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 35v setä

Onpas sinulla korkeat standardit. Eipä ihme että minua kohdellaan kuin ilmaa, olen varmaan sitten - 15/10.

Pitäisi nähdä kuva ilman meikkiä niin voisi arvioida paremmin.

Ketju on lukittu.