Jokainen jolla on lemmikki haluaisi myös vauvan
Lemmiki on vain korvikelapsi jolla yritetään tyydyttää hoivaviettiä. Jokainen sisimmässään kuitenkin haluaisi oikean lapsen. Ihan turha yrittää uskotella itselleen tai muille jotakin muuta. Ihminen on mestari huijaamaan itseään. Jos oikeasti seisoo sanojensa takana niin ei hanki lasta EIKÄ lemmikkiä!
Vähän sama asia kuin sähköautovastustajat jotka kuitenkin käyttävät kaikenlaisia sähkölaitteita..
Kommentit (68)
Minulla on lemmikkejä enkä halua lapsia , lemmikit on allergisia niille.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lemmikkejä, mutta jos tulisin raskaaksi en kertoisi edes miehelle vaan tekisin abortin. Missään nimessä ei vauvaa minulle
Olen itekin lapseton ja tekisin samoin, mutta onhan miehesi tietoinen ettet halua lapsia? Ihan sillä ettei turhaan odota perheenlisäystä ja pääsisi etsimään sellaisen naisen joka niitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lemmikkejä, mutta jos tulisin raskaaksi en kertoisi edes miehelle vaan tekisin abortin. Missään nimessä ei vauvaa minulle
Olen itekin lapseton ja tekisin samoin, mutta onhan miehesi tietoinen ettet halua lapsia? Ihan sillä ettei turhaan odota perheenlisäystä ja pääsisi etsimään sellaisen naisen joka niitä haluaa.
Ollaan oltu yhdessä 15v ja ollaan nelikymppisiä joten kyllä aihe on tullut esille
En todellakaan allekirjoita, että jokainen lemmikinomistaja oikeasti haluaisikin vauvan.
Mutta luulen kyllä, että hoivavietillä on jotain tekemistä kummankin asian haluamisen kanssa. Joku haluaa vauvan, joku haluaa lemmikin, kumpaakin halua ajaa ainakin osittain hoivavietti. Toki muitakin syitä voi olla.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan allekirjoita, että jokainen lemmikinomistaja oikeasti haluaisikin vauvan.
Mutta luulen kyllä, että hoivavietillä on jotain tekemistä kummankin asian haluamisen kanssa. Joku haluaa vauvan, joku haluaa lemmikin, kumpaakin halua ajaa ainakin osittain hoivavietti. Toki muitakin syitä voi olla.
Ainoa asia mikä molempia yhdistää on motivaatio. Lemmikkiä ei kannata pitää saati hommata, jos yhtään epäröi omia rahallisia samaten ajallisia resurssejaan. Meillä meni viime vuonna vanhan koiran hoitoihin 1400e. Harva tulee miettineeksi näitä asioita ennen kuin vasta eläin sairastuu ja joudutaan mahdollisesti lopettamaan joka sekin maksaa, ellet tiedä jotain tuttua metsästäjää ja omista maata mihin haudata elikko.
Mitenhän vaikka käärme tai tarantula ovat lapsenkorvikkeita? :D
61 kysyy... saanko kysyä, miksi toisten kokemuksia pitää alapeukuttaa? En väittänyt mitään muiden elämästä, kerroin vain oman kokemukseni. Onko siinä jotain väärin? Onko väärin, että en ole koirahullu koko loppuelämääni?