Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokainen jolla on lemmikki haluaisi myös vauvan

Vierailija
16.02.2020 |

Lemmiki on vain korvikelapsi jolla yritetään tyydyttää hoivaviettiä. Jokainen sisimmässään kuitenkin haluaisi oikean lapsen. Ihan turha yrittää uskotella itselleen tai muille jotakin muuta. Ihminen on mestari huijaamaan itseään. Jos oikeasti seisoo sanojensa takana niin ei hanki lasta EIKÄ lemmikkiä!

Vähän sama asia kuin sähköautovastustajat jotka kuitenkin käyttävät kaikenlaisia sähkölaitteita..

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin koiran että uskallan käydä lenkillä iltaisin metsässä. Auttaako vauvakin jos joku hyökkää päälle?

No voi herranjumala sentään! Menisit vaikka jonnekin itsetunto- tai itsepuolustuskurssille! Se koira ei muutenkaan auta yhtään mitään vaan sen saa aseellinen hyökkääjä hengettömäksi halutessaan.

Kerro se poliisille, voivat lopettaa koko poliisikoiralaitoksen.

Poliisikoiratko ovat luodinkestäviä?

Jokaisella hyökkäävästi käyttäytyvälläkö on ampuma-ase?

Kyllä se koira veitseenkin pysähtyy. Taidat olla niitä sotakoirallaan rehvastelevia sekopäitä jotka luulevat koiran olevan joku voittamaton jumala. Minulla on ollut "kovaluontoinen" sakemanniuros ja kyllä senkin murisevan ja purevan sekopään sai maahan väännettyä tällainen pienikin mies vaikka käsistä tuli hieman verta. Koira kyllä sitten lopetettiin myöhemmin liian hankalana. Samasta kennelistä mistä poliisi ja armeija hankkii koiriaan.

En ymmärrä miksi kukaan tulisi painimaan siihen koirani kanssa. Sillä aikaa minä tietenkin juoksisin karkuun.

Vierailija
42/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin koiran että uskallan käydä lenkillä iltaisin metsässä. Auttaako vauvakin jos joku hyökkää päälle?

No voi herranjumala sentään! Menisit vaikka jonnekin itsetunto- tai itsepuolustuskurssille! Se koira ei muutenkaan auta yhtään mitään vaan sen saa aseellinen hyökkääjä hengettömäksi halutessaan.

Varmasti niin, homman juju on siinä että kun minulla on se koira, minun kimppuuni käymisestä on enemmän vaivaa kuin sellaisen jolla ei ole koiraa. En ole paras mahdollinen uhri. Tosi harvoin käydään sellaisten kimppuun joilla on iso koira mukana.

Ei kyllä käydä muidenkaan kimppuun. Tuo on täysin vainoharhaista Suomessa.

Mutta ok, kunhan muistat vaan pitää sen sotakoirasi kytkettynä ja keräät ulosteet.

Kerroinkin jo että en asu Suomessa. Koira on ihan leppoisaluonteinen rotu. Toimii vain kokonsa puolesta sellaisena ”otetaan seuraava” signaalina.

Tuo on edelleenkin täysin vainoharhaista kuvitella, että joku tuolla sateisessa ja kymässä metsässä joku kyttäisi ihmisiä, että kenen kimppuun kävisi.

En ole sama vastaaja, mutta maassa jossa asun arvioidaan tapahtuvan n. 85 000 raiskausta vuodessa. Tämä on Euroopassa, maa toki paljon Suomea suurempi. On siellä joukossa muutama puskakyttääjäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pistooli mukana lenkillä kaikkien näiden sotakoirahullujen takia :(

Tähän on Suomi tullut..

Sinäkö olet siis se päällekäyjä joka aikoo ensin ampua koirani? 😆 ja nyt suret kun tarvii jo pistoolin että voi hyökätä ihmisten kimppuun? Hirveän vaivaloiseksi mennyt Suomessakin tuo hyökkäily?

Jos olet yhtään lukenut uutisia, niin poliisi joutui perustamaan oman yksikön jatkuvasti yleistyvien koirahyökkäysten takia. Näistä saa koko ajan lukea lehdistä. Että mikähän tässä oikeasti on se ongelma :D

Ei minulla ole mitään ongelmaa. Onko sinulla? Minä käyn leppoisilla iltakävelyillä koiran kanssa.

Vierailija
44/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti niin, homman juju on siinä että kun minulla on se koira, minun kimppuuni käymisestä on enemmän vaivaa kuin sellaisen jolla ei ole koiraa. En ole paras mahdollinen uhri. Tosi harvoin käydään sellaisten kimppuun joilla on iso koira mukana.

Mutta ok, kunhan muistat vaan pitää sen sotakoirasi kytkettynä ja keräät ulosteet.

Kerroinkin jo että en asu Suomessa. Koira on ihan leppoisaluonteinen rotu. Toimii vain kokonsa puolesta sellaisena ”otetaan seuraava” signaalina.

Tuo on edelleenkin täysin vainoharhaista kuvitella, että joku tuolla sateisessa ja kymässä metsässä joku kyttäisi ihmisiä, että kenen kimppuun kävisi.

En ole sama vastaaja, mutta maassa jossa asun arvioidaan tapahtuvan n. 85 000 raiskausta vuodessa. Tämä on Euroopassa, maa toki paljon Suomea suurempi. On siellä joukossa muutama puskakyttääjäkin.

Todennäköisempää on tuolla metsässä joutua jonkun vapaana juoksevan sotakoiran puruleluksi.

Vierailija
45/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisempää on tuolla metsässä joutua jonkun vapaana juoksevan sotakoiran puruleluksi.

Fifty-fifty mutta niitä varten minulla on makupaloja taskussa.

Vierailija
46/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se vauva suojelee siinä vaiheessa.

Vierailija
47/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se koira veitseenkin pysähtyy. Taidat olla niitä sotakoirallaan rehvastelevia sekopäitä jotka luulevat koiran olevan joku voittamaton jumala. Minulla on ollut "kovaluontoinen" sakemanniuros ja kyllä senkin murisevan ja purevan sekopään sai maahan väännettyä tällainen pienikin mies vaikka käsistä tuli hieman verta. Koira kyllä sitten lopetettiin myöhemmin liian hankalana. Samasta kennelistä mistä poliisi ja armeija hankkii koiriaan.

Niinkö arvelet. Mulla on muutama hölmö labbis aikoinaan. Toistan itseäni, kerro toki poliisille tärkeät havaintosi, vaikka heillä voi olla erilainen kokemus koiran hyödyistä, ja enemmän kokemuspohjaa.

Vierailija
48/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten saanut kasvatettua parhaasta mahdollisesta aineksesta kuin murisevan ja purevan sekopään? Ja kehtaat vielä kertoa tämän? Miten sait tuon aikaiseksi? Joka iltaisilla painimatseilla vai pitikö koiraa hakata lisäksi?

Vierailija
49/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi epälooginen trolli.

Kissathan ovat todella omatoimisia. Joo pitää laittaa ruoka kulhoon, leikittää ja siivota kakka, mutta hyvin kaukana lapsesta.

Vierailija
50/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö arvelet. Mulla on muutama hölmö labbis aikoinaan. Toistan itseäni, kerro toki poliisille tärkeät havaintosi, vaikka heillä voi olla erilainen kokemus koiran hyödyistä, ja enemmän kokemuspohjaa.

Sinun logiikalla koirien pitäisi taluttaa ihmisitä hihnassa eikä päin vastoin. Asia nyt on kuitenkin niin, että ihminen on alistanut koiran, koska ihminen on vahvempi. En käsitä miksi tästä edes pitää kinata.

Kaiken lisäksi poliisi käyttää koiria myös ihan vain jäljittämiseen, huumekoirina jne jne.

Jotain pakoon juoksevaa heikkoa nistiä ei oikein voi verrata hyväkuntoiseen mieheen mahdollisesti jonkun aseen kanssa.

Vierailija
51/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi epälooginen trolli.

Kissathan ovat todella omatoimisia. Joo pitää laittaa ruoka kulhoon, leikittää ja siivota kakka, mutta hyvin kaukana lapsesta.

Juuri näin. Lapsi tuottaa valtavaa iloa ja onnea ja lapsen oppimista on upeaa seurata. Kissat taas ovat lähinnä aivan helvetin rasittavia makuuhuoneen ovea kynsiessään ja yöllä maukuessaan. Ja koko ajan jotain ongelmaa ja eläinlääkäri ottaa 500 euroa / kerta.

Vierailija
52/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on siinä sarjassa mielipiteitä, joihin ei pitäisi edes reagoida mitenkään, niin käsittämättömän typerä se on. Totta AP:n väittämässä on kyllä tuo hoivavietin tyydyttäminen, jonkintasoinen sellainen varmasti suurimmalta osalta ihmisistä löytyy. Se, että hoivavietti automaattisesti ja aina vaatisi tyydyttyäkseen oman lapsen, ei luojan kiitos todellakaan pidä paikkaansa. E ikä luonnollisestikaan se, että kaikkien hoivavietti kohdistuisi ylipäätään ihmiseen. 

Minä en edes lapsena leikkinyt vauvanukeilla. Leikin barbeilla, kannoin kotiini pyöreitä kiviä ja kuvittelin niiden olevan marsuja, tein muovipurkkiin pesän pajunkissoille jne. Heti, kun omaan kotiin pääsin muuttamaan otin kissan ja siitä lähtien minulla on ollut kissa/kissoja. Lapsista en haaveillut silloin, kun olin itse lapsi ja lyhyt työpätkä nuorena aikuisena karkoitti viimeisetkin haluni omaan lapseen. En ole koskaan, edes ohimenevästi kokenut minkäänlaista halua omaan lapseen. Esim koiranpennut puolestaan herättävät välittömän halun pennun hankkimiseen :)

Vierailija
53/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi epälooginen trolli.

Juuri näin. Lapsi tuottaa valtavaa iloa ja onnea ja lapsen oppimista on upeaa seurata. Kissat taas ovat lähinnä aivan helvetin rasittavia makuuhuoneen ovea kynsiessään ja yöllä maukuessaan. Ja koko ajan jotain ongelmaa ja eläinlääkäri ottaa 500 euroa / kerta.

Jotkut ostaa hevosen ja maksaa tuhansia euroja ELL:ille tietämättä tuleeko elukka edes enää kuntoon vai pitäisikö suosiolla laittaa makkaratehtaalle. Toisille lapset ovat kaikki. Kumpaakaan ei tosin ole välttämätöntä hankkia, jos rahanmeno tuntuu hirvittävän. Eipä minultakaan löydy lasta tai lemmikkiä, koska haluan käyttää rahat itseeni.

Vierailija
54/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni lemmikki ja vauva ovat kärjistettynä kuin kahvi ja tee. Eli molempia juon, mutta en yhtäaikaa ja kumpikin omalla tavallaan rikastuttavat elämään. Kuitenkaan lemmikit eivät ole olleet minulle ihmisiä, vaan rakkaita olentoja, joiden kanssa ja kautta tätä elämää voi laajentaa. 

Vierailija
55/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi epälooginen trolli.

Myös provojen kirjoittelu tuottaa valtavaa onnea ja iloa, miksi siis kukaan hankkisi mitään muuta kuin älypuhelimen. Se ei raavi ovia öisin eikä kakkaa housuun.

Oliko tämäkin nyt toimiva vertaus kuten tuo sinun?

Vierailija
56/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun logiikalla koirien pitäisi taluttaa ihmisitä hihnassa eikä päin vastoin. Asia nyt on kuitenkin niin, että ihminen on alistanut koiran, koska ihminen on vahvempi. En käsitä miksi tästä edes pitää kinata.

Kaiken lisäksi poliisi käyttää koiria myös ihan vain jäljittämiseen, huumekoirina jne jne.

Jotain pakoon juoksevaa heikkoa nistiä ei oikein voi verrata hyväkuntoiseen mieheen mahdollisesti jonkun aseen kanssa.

Mistä sinä noita johtopäätöksiäsi oikein vedät? Eihän mikään anna täydellistä suojaa hyökkäystä vastaan, mutta on myös täysin mahdollista ettei kimppuusi käydä koiran takia. On myös mahdollista että koira onnistuu katkaisemaan (vaikka sitten aseettoman) hyökkäyksen. Tapauksia löytyy. Poliisikoirathan on asia erikseen, ja koulutetaan tehtäväänsä. Niitä on käytetty varmasti käytetty kiinniottotilanteissa menestyksekkäästi tuhansia kertoja. En ole asiantuntija, ehkä netistä löytyy tietoa.

Ihminen on kesyttänyt koiran, ja jalostanut sitä mieleisekseen, eli erilaisiin hyödyllisiin tehtäviin. Ihminen ja koira ovat tehneet siis yhteistyötä jo tuhansia vuosia. Sitä en tosiaan tiedä miksi tästä pitää kinata, eipä se ainakaan minun egon päälle ole käynyt, eli en ole tehnyt sinusta mitään hlökoht oletuksia.

Vierailija
57/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kysymys. Mitä te lapsettomat anarkistit mesoatte VAUVAPALSTALLA??? Hiukan asettaa outoon valoon osan näistä kommenteista..

Menkää riehumaan koira.fi -sivuston AV-palstalle!

Ei kai kukaan oikeasti enää armon vuonna 2020 kuvittele, että portaalin nimellä on yhtään minkäänlaista merkitystä aihe vapaan ketjuissa? Jos mitään järkevää sanottavaa aiheeseen ei ole, kannattaa pysyä hiljaa, niin säilyy illuusio sinunkin älykkyytesi normaalista tasosta.

Vierailija
58/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kysymys. Mitä te lapsettomat anarkistit mesoatte VAUVAPALSTALLA??? Hiukan asettaa outoon valoon osan näistä kommenteista..

Menkää riehumaan koira.fi -sivuston AV-palstalle!

Ei kai kukaan oikeasti enää armon vuonna 2020 kuvittele, että portaalin nimellä on yhtään minkäänlaista merkitystä aihe vapaan ketjuissa? Jos mitään järkevää sanottavaa aiheeseen ei ole, kannattaa pysyä hiljaa, niin säilyy illuusio sinunkin älykkyytesi normaalista tasosta.

Uskottele itsellesi ihan mitä huvittaa. Minä en mihinkään koira-sivustolle mene vaikka ei muka nimellä ole merkitystä.

Vierailija
59/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi epälooginen trolli.

Älä yleistä, kissoja on monenlaisia.

Meidän kissa nukkuu samassa huoneessa omalla paikallaan yöllä hiljaa. Joskus tulee (hiljaa) yöllä vessaan mukaan ja kiehnää jaloissa.

Aikoinaan herätti aamuyöllä, koska hänellä oli nälkä. Ongelma hoitui sillä, että annetaan tuplaruuat illalla ja ei aamulla ruokaa ollenkaan.

Kissamme haluaa todella usein huomiota eli paijausta, usein sylissä tai kyljessä kiinni. Ei onneksi yhtä innoissaan tästä kuin koira tai lapsi. Koko ajan myös "juttelee" ja tuo erittäin paljon iloa elämään ja ei LAINKAAN murhetta tai hankaluuksia. 😊

Vierailija
60/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika provosoiva aloitus varmasti tarkoituksella, mutta itselläni se todellakin meni näin. Olin aivan koiraHULLU ennen lapsia. Sen jälkeen kun sain lapsia, koirat alkoivat olemaan vain koiria. Nyt ei omia koiria enää ole eikä tule, ja tuttujen vuffeja silitän kohteliaasti, siinä se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme