Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokainen jolla on lemmikki haluaisi myös vauvan

Vierailija
16.02.2020 |

Lemmiki on vain korvikelapsi jolla yritetään tyydyttää hoivaviettiä. Jokainen sisimmässään kuitenkin haluaisi oikean lapsen. Ihan turha yrittää uskotella itselleen tai muille jotakin muuta. Ihminen on mestari huijaamaan itseään. Jos oikeasti seisoo sanojensa takana niin ei hanki lasta EIKÄ lemmikkiä!

Vähän sama asia kuin sähköautovastustajat jotka kuitenkin käyttävät kaikenlaisia sähkölaitteita..

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin koiran että uskallan käydä lenkillä iltaisin metsässä. Auttaako vauvakin jos joku hyökkää päälle?

No eipä ole kukaan hyökännyt päälle vaikka ei ole koiraa. Sen sijaan koirat näyttävät hyökkäilevän jatkuvasti toisten kimppuun.

P.s. vauvasta kasvaa sinua puolustava nuori

No me emme ehkä asu aivan samanlaisessa paikassa. En asu Suomessa. Joka tapauksessa lemmikkejä, varsinkin koiria, mutta myös kissoja, hankitaan edelleen myös siksi että niille on jokin käytännön tarve.

Vauvasta ei koskaan oikein tiedä mitä siitä kasvaa, mutta on minulla niitäkin ollut. Ovat alakouluikäisiä nyt, eikä heistä vieläkään ole turvaa. Koira onneksi katsoo heidänkin peräänsä.

Vierailija
22/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin koiran että uskallan käydä lenkillä iltaisin metsässä. Auttaako vauvakin jos joku hyökkää päälle?

No voi herranjumala sentään! Menisit vaikka jonnekin itsetunto- tai itsepuolustuskurssille! Se koira ei muutenkaan auta yhtään mitään vaan sen saa aseellinen hyökkääjä hengettömäksi halutessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei! Ikinä en halua omia lapsia! Läheltä oon nähnyt miten paljon ne tuottaa huolta ja ainaisia riitoja mistä milloinkin.

Malliesimerkki tekosyystä. Tuotatko sinäkin vanhemmillesi huolta ja ainaisia riitoja? Aika huono perhe jos näin on.

Kotimaan uutisista on viime vuosina löytynyt muutama esimerkki kajahtaneesta vanhemmasta. Monen kohdalla olen kysynyt ääneen, miksi ihmeessä teitte lapsia kerta tuo tuntuu vievän järjen?

Itse en aio saada, koska kärsin ääniyliherkkyydestä ja omaan rehellisesti sanottuna huonot hermot.

Vierailija
24/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi herranjumala sentään! Menisit vaikka jonnekin itsetunto- tai itsepuolustuskurssille! Se koira ei muutenkaan auta yhtään mitään vaan sen saa aseellinen hyökkääjä hengettömäksi halutessaan.

Kerro se poliisille, voivat lopettaa koko poliisikoiralaitoksen.

Vierailija
25/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti niin, homman juju on siinä että kun minulla on se koira, minun kimppuuni käymisestä on enemmän vaivaa kuin sellaisen jolla ei ole koiraa. En ole paras mahdollinen uhri. Tosi harvoin käydään sellaisten kimppuun joilla on iso koira mukana.

Vierailija
26/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nii haluaisin vauvan. Odotan kovasti lastenlasta.

Vierailija
27/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän huolta ja vaivaa minulle koituu minun kissoista kuin lapsesta. Voi kun näistä kissoista pääsisi eroon..

Pistä toriin ilmoitus. Kaveri myi 50e kaksi kattia ja samana iltana oli jo joku tulossa hakemaan niitä. Saa aika ajoin kuvia niistä wa:han kun halusi varmistaa niiden jakselevan hyvin myös jatkossa. Tätä ei ole tietenkään mikään pakko tehdä, ellei halua enää saada kuulumisia vanhoista perheenjäsenistä.

Vierailija
28/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kysymys. Mitä te lapsettomat anarkistit mesoatte VAUVAPALSTALLA??? Hiukan asettaa outoon valoon osan näistä kommenteista..

Menkää riehumaan koira.fi -sivuston AV-palstalle!

Vierailija
29/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti niin, homman juju on siinä että kun minulla on se koira, minun kimppuuni käymisestä on enemmän vaivaa kuin sellaisen jolla ei ole koiraa. En ole paras mahdollinen uhri. Tosi harvoin käydään sellaisten kimppuun joilla on iso koira mukana.

Ei kyllä käydä muidenkaan kimppuun. Tuo on täysin vainoharhaista Suomessa.

Mutta ok, kunhan muistat vaan pitää sen sotakoirasi kytkettynä ja keräät ulosteet.

Vierailija
30/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kysymys. Mitä te lapsettomat anarkistit mesoatte VAUVAPALSTALLA??? Hiukan asettaa outoon valoon osan näistä kommenteista..

Menkää riehumaan koira.fi -sivuston AV-palstalle!

No tämähän nyt on vain provo, mutta mielestäni ihan hauska sellainen. Kyllä noihin aina välillä törmää oikeassa elämässäkin joiden mielestä eläimet on vauvan korvikkeita. Eikä edes pelkästään eläimet vaan myös harrastukset ja jopa työ jos siihen suhtautuu liian suurella innolla.

Vierailija
31/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisikoiratko ovat luodinkestäviä?

Vierailija
32/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ok, kunhan muistat vaan pitää sen sotakoirasi kytkettynä ja keräät ulosteet.

Kerroinkin jo että en asu Suomessa. Koira on ihan leppoisaluonteinen rotu. Toimii vain kokonsa puolesta sellaisena ”otetaan seuraava” signaalina.

Vierailija
33/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella hyökkäävästi käyttäytyvälläkö on ampuma-ase?

Vierailija
34/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Vierailija
35/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroinkin jo että en asu Suomessa. Koira on ihan leppoisaluonteinen rotu. Toimii vain kokonsa puolesta sellaisena ”otetaan seuraava” signaalina.

Tuo on edelleenkin täysin vainoharhaista kuvitella, että joku tuolla sateisessa ja kymässä metsässä joku kyttäisi ihmisiä, että kenen kimppuun kävisi.

Vierailija
36/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pistooli mukana lenkillä kaikkien näiden sotakoirahullujen takia :(

Tähän on Suomi tullut..

Sinäkö olet siis se päällekäyjä joka aikoo ensin ampua koirani? 😆 ja nyt suret kun tarvii jo pistoolin että voi hyökätä ihmisten kimppuun? Hirveän vaivaloiseksi mennyt Suomessakin tuo hyökkäily?

Vierailija
37/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on edelleenkin täysin vainoharhaista kuvitella, että joku tuolla sateisessa ja kymässä metsässä joku kyttäisi ihmisiä, että kenen kimppuun kävisi.

Lue nyt tuo kirjoittamani viesti ihan ajatuksen kanssa. Siinä ei ole montaa lausetta.

Vierailija
38/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella hyökkäävästi käyttäytyvälläkö on ampuma-ase?

Kyllä se koira veitseenkin pysähtyy. Taidat olla niitä sotakoirallaan rehvastelevia sekopäitä jotka luulevat koiran olevan joku voittamaton jumala. Minulla on ollut "kovaluontoinen" sakemanniuros ja kyllä senkin murisevan ja purevan sekopään sai maahan väännettyä tällainen pienikin mies vaikka käsistä tuli hieman verta. Koira kyllä sitten lopetettiin myöhemmin liian hankalana. Samasta kennelistä mistä poliisi ja armeija hankkii koiriaan.

Vierailija
39/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä että lukemisen ymmärtäminen on huonontunut suomalaisilla provoilla. Se johtuu siitä että teille ei luettu ääneen kun olitte lapsia.

Vierailija
40/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pistooli mukana lenkillä kaikkien näiden sotakoirahullujen takia :(

Tähän on Suomi tullut..

Sinäkö olet siis se päällekäyjä joka aikoo ensin ampua koirani? 😆 ja nyt suret kun tarvii jo pistoolin että voi hyökätä ihmisten kimppuun? Hirveän vaivaloiseksi mennyt Suomessakin tuo hyökkäily?

Jos olet yhtään lukenut uutisia, niin poliisi joutui perustamaan oman yksikön jatkuvasti yleistyvien koirahyökkäysten takia. Näistä saa koko ajan lukea lehdistä. Että mikähän tässä oikeasti on se ongelma :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi