Paljastui, ettei mies ja eksänsä ole kertoneet lapsilleen avioerostaan!
Tai sitten mua on vaan ku**tettu. Aloin kesällä seurustella miehen kanssa, jonka kanssa ollaan nopeasti tultu läheisiksi. Ollaan puhuttu yhteen muutosta ja jopa naimisiinmenosta. Samoin ollaan kesällä menossa yhdessä mun siskon häihin sillä ajatuksella, että esitellään mun suku hänelle ja sitten myöhemmin kesällä päinvastoin minut hänen sukulaisilleen ja lapsilleen. Miehellä on kaksi lasta aiemmasta liitosta, jotka asuvat pohjoisessa äitinsä luona. Lapset ovat alle kouluikäisiä ja erosta on kaksi vuotta aikaa.
Paitsi nyt mies kertoi, etteivät ole (muka?) eksänsä kanssa edes kertoneet lapsille erostaan. On vaan sanottu, että isi asuu Helsingissä töiden puolesta. Hän käy siis tapaamassa lapsia joka toinen viikonloppu, ettei pienten lasten tarvitse matkustaa. Mä kuulin tästä ettei lapsille ole kerrottu erosta-jutusta tänään ja olin aika järkyttynyt ja suutuinkin miehelle. En siis huutanut, haukkunut yms. mutta ilmaisin järkytykseni. Mulle tuli ekana mieleen, että entä jos mies onkin naimisissa ja pohjois-Suomessa toinen perhe. Ja jos tämä toinen perhe-kuvio ei pitäisikään paikkaansa ja mies on todella eronnut, niin mitä ihmeen sekoilua tuo on, ettei lapsille ole kerrottu erosta!?!
Mies selittää, että lapset ovat niin pieniä, etteivät ymmärtäisi eroa. Toisaalta sitten sanoi, ettei halua lasten kärsivän erosta. Siis häh!? Sanoin, että mitähän lapset sitten tuumaavat jos ja kun minut esitellään heille kesällä, niin ajattelevatko että ahaa, isillä on kaksi naista. Mies selitti, ettei lapsille tarvitse selittää sen tarkemmin kuka minä olen. Tätä kirjoittaessakin tulee tunne, että homma k*see. Mitä enemmän mietin, niin miehen on pakko olla varattu tai jotain todella outoa joka tapauksessa. Sanoin miehelle, että turha kuvitella minun jäävän johonkin kaappirakkaaksi, ja nyt sitten mies on pitänyt mykkäkoulua koko illan. Ei siis asuta yhdessä, mutta whatsapp-viestien perusteella esittää loukkaantunutta
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto mitä valkoroskaa ketju täynnä.
Niinhän sitä voisi kuvitella. Minun tuntemani tällaista rallia pyörittävä mies on tosin ison firman satoja tuhansia vuodessa tienaava korkeakoulutettu tj, joka on ulkoisesti niin kaukana valkoroskasta kuin olla voi. Sisäisesti sitten toki toinen juttu, mutta nämä kuviot ovat yleisiä nimenomaan ns. paremman väen piireissä.
Varakkaammilla on rahaa tehdä näin, ei kaikille ole varaa pitää esim. useampaa asuntoa. Ja tutkimusten mukaan kaikkein parhaassa asemassa olevat miehet pettävät eniten.
Miten tuo tilanne voi edetä mihinkään, kun aloittajan kertomaa stoori oli pelkkää provoa.
Siitä löytyy liikaa ristiriitaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo tilanne voi edetä mihinkään, kun aloittajan kertomaa stoori oli pelkkää provoa.
Siitä löytyy liikaa ristiriitaisuuksia.
Ei ollut mielestäni mitään ristiriitaisuuksia ja vastaavia tilanteita läheltä nähneenä en epäile hetkeäkään, etteikö tämäkin olisi totta.
Mitä säälittävää tässä on? Pelkäätkö olevas ex-miehen säätö? Säälittävää.