Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljastui, ettei mies ja eksänsä ole kertoneet lapsilleen avioerostaan!

Vierailija
15.02.2020 |

Tai sitten mua on vaan ku**tettu. Aloin kesällä seurustella miehen kanssa, jonka kanssa ollaan nopeasti tultu läheisiksi. Ollaan puhuttu yhteen muutosta ja jopa naimisiinmenosta. Samoin ollaan kesällä menossa yhdessä mun siskon häihin sillä ajatuksella, että esitellään mun suku hänelle ja sitten myöhemmin kesällä päinvastoin minut hänen sukulaisilleen ja lapsilleen. Miehellä on kaksi lasta aiemmasta liitosta, jotka asuvat pohjoisessa äitinsä luona. Lapset ovat alle kouluikäisiä ja erosta on kaksi vuotta aikaa.

Paitsi nyt mies kertoi, etteivät ole (muka?) eksänsä kanssa edes kertoneet lapsille erostaan. On vaan sanottu, että isi asuu Helsingissä töiden puolesta. Hän käy siis tapaamassa lapsia joka toinen viikonloppu, ettei pienten lasten tarvitse matkustaa. Mä kuulin tästä ettei lapsille ole kerrottu erosta-jutusta tänään ja olin aika järkyttynyt ja suutuinkin miehelle. En siis huutanut, haukkunut yms. mutta ilmaisin järkytykseni. Mulle tuli ekana mieleen, että entä jos mies onkin naimisissa ja pohjois-Suomessa toinen perhe. Ja jos tämä toinen perhe-kuvio ei pitäisikään paikkaansa ja mies on todella eronnut, niin mitä ihmeen sekoilua tuo on, ettei lapsille ole kerrottu erosta!?!

Mies selittää, että lapset ovat niin pieniä, etteivät ymmärtäisi eroa. Toisaalta sitten sanoi, ettei halua lasten kärsivän erosta. Siis häh!? Sanoin, että mitähän lapset sitten tuumaavat jos ja kun minut esitellään heille kesällä, niin ajattelevatko että ahaa, isillä on kaksi naista. Mies selitti, ettei lapsille tarvitse selittää sen tarkemmin kuka minä olen. Tätä kirjoittaessakin tulee tunne, että homma k*see. Mitä enemmän mietin, niin miehen on pakko olla varattu tai jotain todella outoa joka tapauksessa. Sanoin miehelle, että turha kuvitella minun jäävän johonkin kaappirakkaaksi, ja nyt sitten mies on pitänyt mykkäkoulua koko illan. Ei siis asuta yhdessä, mutta whatsapp-viestien perusteella esittää loukkaantunutta

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat aloittaja keskusteltua tästä asiasta miehen kanssa. Huonoltahan tuo tilanne toki näyttää salailuineen ja mykkäkouluineen. Hankala uskoa, että miehellä on puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija
62/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykkäkoulu on varoitusmerkki. Älä ikinä, ikinä, ap, ota miestä, jolla on tuollaisia taipumuksia. t. Been there

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka ero olisi lapsille kertomista lukuunottamatta selvä (mitä kyllä epäilen vahvasti), ihan miehen reagointi tilanteeseen on huolestuttava. Jos jo seurusteluvaiheessa on tuollaista manipulointia, mieti millaisia riidat ovat sitten, kun arki alkaa eikä tarvitse enää näyttää itsestään parhaita puolia.

Vierailija
64/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap!?

Vierailija
65/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto mitä valkoroskaa ketju täynnä.

Niinhän sitä voisi kuvitella. Minun tuntemani tällaista rallia pyörittävä mies on tosin ison firman satoja tuhansia vuodessa tienaava korkeakoulutettu tj, joka on ulkoisesti niin kaukana valkoroskasta kuin olla voi. Sisäisesti sitten toki toinen juttu, mutta nämä kuviot ovat yleisiä nimenomaan ns. paremman väen piireissä.

Vierailija
66/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mies yöpyy Ouluun mennessään? Eikö ap oikeasti tajunnut jo tuosta koko kuviota?

Vierailija
67/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin vastaavassa tilanteessa aikoinaan ja tein miehelle ansan, kosin koska oli karkauspäivä ja kerroin myös epäileväni olevani raskaana. Mies hämmentyi ensin, suuttui sitten. Ja käänsi lopulta jutun niin että MINÄ olin käsittänyt väärin eikä hän on ollut ikinä kertonut virallisesti eronneensa. 

Vierailija
68/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tutustuin nykyiseen puolisooni 15 vuotta sitten, hänellä oli ystävä tai "ystävä", joka pyöritti naissirkusta.

Sälli oli eronnut nelikymppinen. Hänellä oli mimmit Turussa, Jyväskylässä ja Tampereella. Itse hän asui Espoossa, työnsä puolesta reissaili ainakin näissä kolmessa kaupungissa. Hän soitteli mun (silloiselle) miesystävälle (nykyään puoliso) puheluita, joissa kertoi kulkemisistaan, kuulumisistaan, naisistaan yms. yms.).

Pahin homma oli, kun enemmän tutustuttiin, että jätkä kutsui meidät tässä kotikaupungissamme (yksi edellisistä mainituista) ravintolaan syömään yhdessä hänen ja täkäläisen naisystävänsä kanssa. Naisystävä ei tiennyt näistä muista muijista mitään! Naisystävä oli sekä minua, kumppaniani että tätä sälliä nuorempi (noin 35-vuotias, itse olin silloin noin 43, kuten tää sällikin, kumppanini minua kymmenisen vuotta vanhempi). Oli armottoman hirveää, kun tämä naisystävä ylisti tään sällin herkkyyttä, rehellisyyttä ja aitoutta. Samalla kun olin ihan itse kuullut autossa kajarin kautta käydyissä puheluissa (sälli tiesi että kuulen), miten hauskaa hänellä on pyörittää näitä naisia (oli ylpeä siitä).

Ei lähdetty heidän kanssa jatkoille ruokailun jälkeen. Plus kerroin (silloiselle) miesystävälleni (nykyään puolisolle) , että tän kaverin nyt ignooraan.

Vierailija
69/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tutustuin nykyiseen puolisooni 15 vuotta sitten, hänellä oli ystävä tai "ystävä", joka pyöritti naissirkusta.

Sälli oli eronnut nelikymppinen. Hänellä oli mimmit Turussa, Jyväskylässä ja Tampereella. Itse hän asui Espoossa, työnsä puolesta reissaili ainakin näissä kolmessa kaupungissa. Hän soitteli mun (silloiselle) miesystävälle (nykyään puoliso) puheluita, joissa kertoi kulkemisistaan, kuulumisistaan, naisistaan yms. yms.).

Pahin homma oli, kun enemmän tutustuttiin, että jätkä kutsui meidät tässä kotikaupungissamme (yksi edellisistä mainituista) ravintolaan syömään yhdessä hänen ja täkäläisen naisystävänsä kanssa. Naisystävä ei tiennyt näistä muista muijista mitään! Naisystävä oli sekä minua, kumppaniani että tätä sälliä nuorempi (noin 35-vuotias, itse olin silloin noin 43, kuten tää sällikin, kumppanini minua kymmenisen vuotta vanhempi). Oli armottoman hirveää, kun tämä naisystävä ylisti tään sällin herkkyyttä, rehellisyyttä ja aitoutta. Samalla kun olin ihan itse kuullut autossa kajarin kautta käydyissä puheluissa (sälli tiesi että kuulen), miten hauskaa hänellä on pyörittää näitä naisia (oli ylpeä siitä).

Ei lähdetty heidän kanssa jatkoille ruokailun jälkeen. Plus kerroin (silloiselle) miesystävälleni (nykyään puolisolle) , että tän kaverin nyt ignooraan.

Ja sitten nämä "herkät, rehelliset ja aidot " nauraa aina kajarin kautta ressukka-uhrilleen.

Koska yleisöä pitää aina olla.

Älkää erehtykö ressukoiksi jotka ovat pelkkiä vitsejä näille pöljille.

Vierailija
70/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä mies yöpyy Ouluun mennessään? Eikö ap oikeasti tajunnut jo tuosta koko kuviota?

Yöpyy tai sanoo yöpyvänsä lapsuudenkodissaan äitinsä luona. Tässäkin on ollut jotain outoa tunnetta mielessäni pidemmän aikaa. Olen kysynyt, että mentäisiinkö joku kerta Ouluun yhdessä, mutta on tullut erilaisia kieltäviä vastauksia. Ensin se, että ei kannata, on niin rankka matka (tunnin lento) ja minulla on rankka työviikko takana ja toinen edessä, joten parempi mulle että saan levätä omassa kodissani. Sitten on ollut myös selityksiä, että äitinsä tuli niin hyvin ex-vaimon kanssa toimeen, ettei haluaisi minun vielä tapaavan äitiään, jos tämä olisi minua kohtaan ilkeä. Siihen ehdotin, että voitaisiin olla yötä hotellissa, mutta vastaus kääntyi kohtaan yksi eli raskas matka Ouluun. On ollut myös sitä, että "hei ollaan sovittu, että kesällä esitellään puolin ja toisin suvuille, miksi aina jankkaat tästä, ei mennä asioiden edelle. Sitten tulet Ouluun kun on oikea aika". 

Eli summa summarum: järjellä ajateltuna onhan tossa ollut epäilyttäviä tekijöitä myös ennen tätä "ei olla kerrottu lapsille"-juttua. Siten se oli ikään kuin viimeinen pisara muutenkin epäilyttävien asioiden ketjussa. Onneksi elämänkokemusta on jo sen verran, että näen  kuvion. Parikymppisenä olisin varmaan antanut miehen puhua itsensä tästä. 

ap 

Vierailija
71/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokematon nainen joutunut pelimiehen uhriksi. Mahtoi jo loppua tämä lovestory.

Vierailija
72/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä tapauksi ettei mies ja eksänsä kerro lapsille mitään.

Uusi tyttöystävä on yhtäkkiä ihan lapsenlikan ja piian asemassa. Kätevää ja edullistakin, kaikin eduin.

Jos muuta tohtii vaatia mökötetään, koska järkytytään muka toisen "pikkumaisuudesta".

Vierailija
73/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

["

-  sanoo yöpyvänsä lapsuudenkodissaan äitinsä luona

-   äitinsä tuli niin hyvin ex-vaimon kanssa toimeen, ettei haluaisi minun vielä tapaavan äitiään, jos tämä olisi minua kohtaan ilkeä

-   "hei ollaan sovittu, että kesällä esitellään puolin ja toisin suvuille, miksi aina jankkaat tästä, ei mennä asioiden edelle. Sitten tulet kun on "oikea aika". 

-    ei olla kerrottu lapsille"

HAH HAH HAH !!  

Miten tommonen vielä aika huono ja löysä pascanjauhanta menee läpi sellaiselle joka tosissaan haluaa kunnollista parisuhdetta?

Potkikaa nyt heti pesuuksille tommosia sulhoja,  älkääkä tuhlatko sekuntiakaan arvokasta elämäänne hölmöihin.

Vierailija
74/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaistoihin kannattaa luottaa. Hälytyskellot soivat yleensä ihan aiheesta, luottakaa siihen siskot.

Vierailija
75/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhuu ap!?

Täällä taas. On ollut rankka päivä ja olen purkanut stressiä perjantain palkkapäivän kunniaksi shoppailemalla itselleni kaikkea kivaa ja tutustumassa Triplan ravintolatarjontaan. Miehen kanssa keskustelu meni aamupäivällä siten, joka todistaa tässäkin ketjussa monen ennustamat asiat ja samoin oman tuntumani. Sanoin, että suhteella on toivoa vain JOS mies: 1) toimittaa mulle virallisen todistuksen avioerosta 2) esittelee mut sukulaisilleen ja ex-puolisolleen tämä kuukauden aikana (on ensi viikolla taas menossa pohjoiseen) ja 3) kertoo lapsilleen erosta (sanoin, että minua ei siis tarvitsisi esitellä lapsille, koska en haluaisi lapsille tulevan tunnetta, että olen syypää eroon). Mies otti saman hyökkäävän manipulatiivisen asenteen kuin eilenkin "eli sä syytät mua valehtelijaksi", "mä en yhtään tykkää sun asenteestas", "mun täytyy nyt todellakin miettiä tätä meidän suhdetta" jne jne. 

Eikös tuo jo  kerro, että on naimisissa. Vilpitön eronnut tyyppi olisi tajunnut, miten oudolta tuo kuvio vaikuttaa ja ymmärtänyt mun kysymykset. Muutenkin keskustelu miehen kanssa oli niin outo. Ihan kuin olisin keskustellut tyhjän kuoren kanssa. Tuntuu pahalta, että vielä muutamia viikkoja sitten ajattelin, että tuossa on mies kenen kanssa oikeasti haluan mennä naimisiin. Oli mulla toki pieni outo fiilis siitä, ettei mies halunnut mua mukaansa kotiseudulleen mutta sen verran rakastunut olotila saa aikaan, että en ajatellut tarpeeksi kriittisesti. Nyt mulla on tunne, että seurustelut oli tässä. Täytän kohta 40 ja tämä oli ensimmäinen mies, kenen kanssa tuli vahva yhteenkuuluvuuden tunne, mutta se oli näemmä täysin perusteetonta. 

ap 

Vierailija
76/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap. Et ole tehnyt mitään väärää, olet vain kohdannut herra väärän.

Vierailija
77/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto mitä valkoroskaa ketju täynnä.

Niinhän sitä voisi kuvitella. Minun tuntemani tällaista rallia pyörittävä mies on tosin ison firman satoja tuhansia vuodessa tienaava korkeakoulutettu tj, joka on ulkoisesti niin kaukana valkoroskasta kuin olla voi. Sisäisesti sitten toki toinen juttu, mutta nämä kuviot ovat yleisiä nimenomaan ns. paremman väen piireissä.

Valkokaulusapinat (joka anopin unelmat ulospäin) niitä pahimpia pelimiehiä on.

Oikein ylpeilevät valloituksillaan joita huijaavat 6-0.

Nähty on.

Ei mitään kunnioitusta naisia kohtaan (muistaaka esimerkkinä se törkeä nimeltämainitsematon salakuvausjuttukin missä tämä yksi kokokansan söpöliini lesoili yhtä hölmöillle kavereilleen ).

Vierailija
78/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen sepustuksen ap kirjoitellut. Provoa kaikki, kuten jokainen tarkka tekstinlukija on huomannutkin.

Mites mies esimerkiksi vietti joulun, olitteko yhdessä vai oliko koko ajan lasten kanssa.

Entä uusi vuosi? Entä miehen syysloma? Entä tuleva lasten hiihtoloma?

Pettämisiä ja petkutuksia toki tapahtuu koko ajan.

Mutta tämä tarina on ap:n mielikuvitusta.

Vierailija
79/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä ap. Et ole tehnyt mitään väärää, olet vain kohdannut herra väärän.

Kiitos <3

Nyt en jaksa ajatella vielä jatkosta (varmaan joku shokkivaihe päällä), mutta ehkä myöhemmin alan miettiä, selvitänkö vaimon henkilöllisyyden ja otan yhteyttä. Mulla on yksi kaveri, kuka on ihan huippu kotisalapoliisi. Toisaalta en jaksa vielä kertoa edes ystävilleni tästä erosta ja miehen todellisen luonteen paljastumisesta. 

ap

Vierailija
80/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhuu ap!?

Täällä taas. On ollut rankka päivä ja olen purkanut stressiä perjantain palkkapäivän kunniaksi shoppailemalla itselleni kaikkea kivaa ja tutustumassa Triplan ravintolatarjontaan. Miehen kanssa keskustelu meni aamupäivällä siten, joka todistaa tässäkin ketjussa monen ennustamat asiat ja samoin oman tuntumani. Sanoin, että suhteella on toivoa vain JOS mies: 1) toimittaa mulle virallisen todistuksen avioerosta 2) esittelee mut sukulaisilleen ja ex-puolisolleen tämä kuukauden aikana (on ensi viikolla taas menossa pohjoiseen) ja 3) kertoo lapsilleen erosta (sanoin, että minua ei siis tarvitsisi esitellä lapsille, koska en haluaisi lapsille tulevan tunnetta, että olen syypää eroon). Mies otti saman hyökkäävän manipulatiivisen asenteen kuin eilenkin "eli sä syytät mua valehtelijaksi", "mä en yhtään tykkää sun asenteestas", "mun täytyy nyt todellakin miettiä tätä meidän suhdetta" jne jne. 

Eikös tuo jo  kerro, että on naimisissa. Vilpitön eronnut tyyppi olisi tajunnut, miten oudolta tuo kuvio vaikuttaa ja ymmärtänyt mun kysymykset. Muutenkin keskustelu miehen kanssa oli niin outo. Ihan kuin olisin keskustellut tyhjän kuoren kanssa. Tuntuu pahalta, että vielä muutamia viikkoja sitten ajattelin, että tuossa on mies kenen kanssa oikeasti haluan mennä naimisiin. Oli mulla toki pieni outo fiilis siitä, ettei mies halunnut mua mukaansa kotiseudulleen mutta sen verran rakastunut olotila saa aikaan, että en ajatellut tarpeeksi kriittisesti. Nyt mulla on tunne, että seurustelut oli tässä. Täytän kohta 40 ja tämä oli ensimmäinen mies, kenen kanssa tuli vahva yhteenkuuluvuuden tunne, mutta se oli näemmä täysin perusteetonta. 

ap 

Mitä v-tt-ua! 

Miksi sinä nevottelet vielä tuon apinan kanssa?

Kilometrin päähän haisee koko juttu ja sinä siellä sanlet pokkana jotain ehtoja tällaiselle.

Meni maku (oot kuitenkn jo aikuinen 40v!) , pärjäile.