Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljastui, ettei mies ja eksänsä ole kertoneet lapsilleen avioerostaan!

Vierailija
15.02.2020 |

Tai sitten mua on vaan ku**tettu. Aloin kesällä seurustella miehen kanssa, jonka kanssa ollaan nopeasti tultu läheisiksi. Ollaan puhuttu yhteen muutosta ja jopa naimisiinmenosta. Samoin ollaan kesällä menossa yhdessä mun siskon häihin sillä ajatuksella, että esitellään mun suku hänelle ja sitten myöhemmin kesällä päinvastoin minut hänen sukulaisilleen ja lapsilleen. Miehellä on kaksi lasta aiemmasta liitosta, jotka asuvat pohjoisessa äitinsä luona. Lapset ovat alle kouluikäisiä ja erosta on kaksi vuotta aikaa.

Paitsi nyt mies kertoi, etteivät ole (muka?) eksänsä kanssa edes kertoneet lapsille erostaan. On vaan sanottu, että isi asuu Helsingissä töiden puolesta. Hän käy siis tapaamassa lapsia joka toinen viikonloppu, ettei pienten lasten tarvitse matkustaa. Mä kuulin tästä ettei lapsille ole kerrottu erosta-jutusta tänään ja olin aika järkyttynyt ja suutuinkin miehelle. En siis huutanut, haukkunut yms. mutta ilmaisin järkytykseni. Mulle tuli ekana mieleen, että entä jos mies onkin naimisissa ja pohjois-Suomessa toinen perhe. Ja jos tämä toinen perhe-kuvio ei pitäisikään paikkaansa ja mies on todella eronnut, niin mitä ihmeen sekoilua tuo on, ettei lapsille ole kerrottu erosta!?!

Mies selittää, että lapset ovat niin pieniä, etteivät ymmärtäisi eroa. Toisaalta sitten sanoi, ettei halua lasten kärsivän erosta. Siis häh!? Sanoin, että mitähän lapset sitten tuumaavat jos ja kun minut esitellään heille kesällä, niin ajattelevatko että ahaa, isillä on kaksi naista. Mies selitti, ettei lapsille tarvitse selittää sen tarkemmin kuka minä olen. Tätä kirjoittaessakin tulee tunne, että homma k*see. Mitä enemmän mietin, niin miehen on pakko olla varattu tai jotain todella outoa joka tapauksessa. Sanoin miehelle, että turha kuvitella minun jäävän johonkin kaappirakkaaksi, ja nyt sitten mies on pitänyt mykkäkoulua koko illan. Ei siis asuta yhdessä, mutta whatsapp-viestien perusteella esittää loukkaantunutta

Kommentit (128)

Vierailija
81/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoisen sepustuksen ap kirjoitellut. Provoa kaikki, kuten jokainen tarkka tekstinlukija on huomannutkin.

Mites mies esimerkiksi vietti joulun, olitteko yhdessä vai oliko koko ajan lasten kanssa.

Entä uusi vuosi? Entä miehen syysloma? Entä tuleva lasten hiihtoloma?

Pettämisiä ja petkutuksia toki tapahtuu koko ajan.

Mutta tämä tarina on ap:n mielikuvitusta.

En tajua miksi edes vastaan tähän. Kuten sanoin, on ollut jo ennen tätä paljastusta myös outoja merkkejä ilmassa, mutta tämä oli viimeinen piste. Ei ne oudot merkit kyllä mihinkään lomiin ole liittyneet sinänsä. Lapset eivät ole koulussa, joten koulujen loma-ajat eivät kosketa heitä. Minä en pidä syyslomaa eikä liioin mieskään. Jouluna ja uutenavuotena olin itse ystäväni kanssa kahden viikon matkalla, jonka olimme varanneet jo viime vuoden keväänä. Mies oli käynyt joulupäivänä pohjoisessa ja välipäiviksi palannut Helsinkiin töihin. Ei siitä mulle tullut mieleen mitään outoa, päinvastoin harmittelin sitä että onpa harmi kun et ehdi enemmän viettää aikaa lasten kanssa vaan pitää tulla jo töihin. 

ap

Vierailija
82/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"  ehkä myöhemmin alan miettiä, selvitänkö vaimon henkilöllisyyden ja otan yhteyttä. Mulla on yksi kaveri, kuka on ihan huippu kotisalapoliisi."

Anna nyt jukolauta olla jo ja pysy kaukana tuollaisista jatkossa.

Älä nyt ainakaan alennu miksikään stalkkeriksi ja jatka elämäsi tuhlaamista moiseen alentumalla.

Ei niin sisällyksetöntä saa aikuisen naisen elämä olla että jumittuu tollaseen perään parkumaan. Noita sattuu sinkuille aina silloin tällöin jotka estii kumppaniaan. Ylpeydelle se vähän ottaa mut pääasia että hoksaa missä mennään ja häipyy helkkarin äkkiä kuvioista eikä jää neuvottelemaan kuin joku yksinkertainen lisää huijattava ääliö vielä siihen.

Taikaisin satulaan nyt ja vähän äkkiä karauta kauas tolasesta hiipparista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mykkäkoulu on varoitusmerkki. Älä ikinä, ikinä, ap, ota miestä, jolla on tuollaisia taipumuksia. t. Been there

Äsh.

Toihan neuvottelee vielä tämän unelmansa kanssa tyyliin " kyl mää voin olla sun kaa sitten JOS sää". . . 

Plääh.

Vierailija
84/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"  ehkä myöhemmin alan miettiä, selvitänkö vaimon henkilöllisyyden ja otan yhteyttä. Mulla on yksi kaveri, kuka on ihan huippu kotisalapoliisi."

Älä nyt ainakaan alennu miksikään stalkkeriksi ja jatka elämäsi tuhlaamista moiseen alentumalla.

Ei niin sisällyksetöntä saa aikuisen naisen elämä olla että jumittuu tollaseen perään parkumaan. Noita sattuu sinkuille aina silloin tällöin jotka estii kumppaniaan. Ylpeydelle se vähän ottaa mut pääasia että hoksaa missä mennään ja häipyy helkkarin äkkiä kuvioista eikä jää neuvottelemaan kuin joku yksinkertainen lisää huijattava ääliö vielä siihen.

Ei mulla ole mitään stalkkausajatuksia, mutta mietin olisiko todennäköisen vaimon kuitenkin hyvä tietää, mitä miehensä puuhailee? 

ap

Vierailija
85/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo, paljastuit sillä ettet muka tiedä miehen vaimon henkilöllisyyttä. Tottakai jos olisit oikea tapaus, tietäisit exän nimen ja olisit sen uteliaisuuttasi stalkannut jo suhteen alussa. Tietäisit ammatin, työpaikan jne. Ja jos mies taas ei ikinä sanoisi nimeä lauseessa tyyliin "pitää kysyä Piialta miten lapsilla meni xxx" niin taas aitona tapauksena olisit tajunnut ettei ole todellinen eronnut äijä. 

Vierailija
86/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo, paljastuit sillä ettet muka tiedä miehen vaimon henkilöllisyyttä. Tottakai jos olisit oikea tapaus, tietäisit exän nimen ja olisit sen uteliaisuuttasi stalkannut jo suhteen alussa. Tietäisit ammatin, työpaikan jne. Ja jos mies taas ei ikinä sanoisi nimeä lauseessa tyyliin "pitää kysyä Piialta miten lapsilla meni xxx" niin taas aitona tapauksena olisit tajunnut ettei ole todellinen eronnut äijä. 

Ilman muuta heti suhteen alussa normaali ihminen kysyy entisen puolison nimeä.

Tyyliin kenen kanssa olet ollut naimissa ja kenen kanssa olet lapsesi tehnyt.

Ellei, antaa kuvan ettei sillä niin, väliä ole onko ukko eronnut vai naimisissa samase kenen kanssa.

Tai että on niinsanotusti tullut käytyä höpönassun pesällä.

Nämä ovat yleensä niitä naisia jotka ei "kehtaa" vaatia mieheltä kondomin käyttöä "ku se on niin noloa ja menee mieheltä tunnelma". . .

Vierailija
87/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto mitä valkoroskaa ketju täynnä.

Niinhän sitä voisi kuvitella. Minun tuntemani tällaista rallia pyörittävä mies on tosin ison firman satoja tuhansia vuodessa tienaava korkeakoulutettu tj, joka on ulkoisesti niin kaukana valkoroskasta kuin olla voi. Sisäisesti sitten toki toinen juttu, mutta nämä kuviot ovat yleisiä nimenomaan ns. paremman väen piireissä.

Toimitusjohtajuus ei liity valkoroskaisuuteen mitenkään. On kyllä totta, että tällaisen kuvion pyörittäminen vaatii mieheltä vähintään keskitason kognitiivisia kykyjä, joten ihan perus-jokerifani - iltalehden lukijalta ei tällainen onnistu. Ja muut tässä ketjussa ovat mielestäni vielä enemmän w t kuin ap, esim. tuo, joka on raskaana eksälleen.

-eri

Vierailija
88/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkus useampikin on jo täällä todennut, koko stoori on ap:n keksimä.

Harjoittelee kenties novellien kirjoittamista lehtiin...

Et viitsisi enää jatkaa, kukaan fiksu ei usko tarinaasi.

Vierailija
89/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoisen sepustuksen ap kirjoitellut. Provoa kaikki, kuten jokainen tarkka tekstinlukija on huomannutkin.

Mites mies esimerkiksi vietti joulun, olitteko yhdessä vai oliko koko ajan lasten kanssa.

Entä uusi vuosi? Entä miehen syysloma? Entä tuleva lasten hiihtoloma?

Pettämisiä ja petkutuksia toki tapahtuu koko ajan.

Mutta tämä tarina on ap:n mielikuvitusta.

En ole ap enkä tunne häntä, mutta sen tiedän, että tällaisia miehiä todella on. Usein osaavat olla todella ihania ja monesti myös komeita, fiksuja, menestyneitä jne. Nainen luulee tavanneensa elämänsä miehen, kunnes matto vedetään täysillä jalkojen alta. Voimia ap, et ole ainoa, jolle on käynyt vastaavaa etkä ole tehnyt mitään väärin. Älä menetä uskoasi miehiin yhden kuspään takia, kunnollisiakin miehiä on. (Ps. En tiedä mikä tuossa Oulussa on, mutta tunnen kaksi sieltä kotoisin olevaa pettäjää..)

Vierailija
90/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkus useampikin on jo täällä todennut, koko stoori on ap:n keksimä.

Harjoittelee kenties novellien kirjoittamista lehtiin...

Et viitsisi enää jatkaa, kukaan fiksu ei usko tarinaasi.

Mene pois. Ei kuulu sinulle, mitä ketjuja me luemme ja mihin kirjoitamme.

Vierailija
91/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menipä ketju keljuksi. Itse toivottelen ap:lle kaikkea hyvää ja parempaa tuuria jatkoon. Onneksi olit tässä kohtaa jämäkkä, myöhemmin olisi tullut vielä suurempi itku.

Kaksipiippuinen juttu kannattaako sitten vaimolle ilmoitella vaikka kuinka tekisi mieli. Itse aviovaimona haluaisin kyllä tietää, mutta tuon miehen vaimon puolesta ei tietenkään osaa sanoa. Omalta kannaltasi kannattaa kyllä tarkkaan miettiä, että kannattaako oikeasti ilmoitella - siitä kun saattaa syntyä soppa jota et voikaan hallita (ikinä ei tiedä vaikka siellä olisi mitä mielenterveydellisiä asioita), vaikka itse lopulta haluaisit mennä elämässäsi jo eteenpäin. Mieti siis rauhassa kaikilta kanteilta.

Voimia.

Vierailija
92/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä voisi kuvitella. Minun tuntemani tällaista rallia pyörittävä mies on tosin ison firman satoja tuhansia vuodessa tienaava korkeakoulutettu tj, joka on ulkoisesti niin kaukana valkoroskasta kuin olla voi. Sisäisesti sitten toki toinen juttu, mutta nämä kuviot ovat yleisiä nimenomaan ns. paremman väen piireissä.

Toimitusjohtajuus ei liity valkoroskaisuuteen mitenkään. On kyllä totta, että tällaisen kuvion pyörittäminen vaatii mieheltä vähintään keskitason kognitiivisia kykyjä, joten ihan perus-jokerifani - iltalehden lukijalta ei tällainen onnistu. Ja muut tässä ketjussa ovat mielestäni vielä enemmän w t kuin ap, esim. tuo, joka on raskaana eksälleen.

-eri

Raskaana exälleen. Uskomatonta kylläkin, näitä löytyy.

Tiedän tapauksen joka tarkoituksellisesti hankkiutui raskaaksi nimenomaan exälleen .

Perusteli sillä, että halusi lisää ihainia lapsia , mutta niin että kaikilla (3kpl) lapsilla on sama isä, eikä tätä isäukkoa kuitenkaan siihen arkeen heidän jalkoihin pyörimään.

No miksei. 

Iskän nykyiselle lasta kaipaavalle morsmaikulle (jonka kanssa ei halunnut lisää lapsia)  kiva ylläri tosin.

Vierailija
93/128 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan mun ja mun ex-miehen kuviolta. Paitsi että mm. lapsiluku ei ihan täsmää. Lapset ei tiedä, että ollaan erottu. Aattelevat vaan, että asutaan eri kaupungeissa työkuvioiden takia. Ei kyllä itseasiassa taideta kunnolla edes ollakaan erottu, kun oon raskaana tälle ex-miehelleni parhaillaan. Säätöjä on ollut molemmilla puolin ja toisin, ootkohan just sä yksi mun exän säädöistä?

Säälittävää... ootko raukka tosissas...

Vierailija
94/128 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole mitään stalkkausajatuksia, mutta mietin olisiko todennäköisen vaimon kuitenkin hyvä tietää, mitä miehensä puuhailee? 

ap

Tuo kommentoija on todennäköisesti itse pettäjä ja pelkää, että kakkosnainen kertoisi vaimolle. Onhan se pettäjälle mukavaa, kun puoliso hoitaa kotia ja lapsia, kun itse saa elää sinkkuelämää. Stalkkeriksi haukkuminen on samaa tasoa kuin mykkäkoulu ym, sille ei pidä antautua. Tuommoisilla ihmisillä ei ole moraalia, joten älä välitä.

Miesystäväsi vaimo tai ex-vaimo suhtatuu miten suthautuu, kun kerrot asiasta, mutta on varmasti lopussa kiitollinen. On tietenkin vielä mahdollisuus, että heillä on joku hyväkin syy olla kertomatta lapsille - jos heidän perheessä tai suvussa on vaikka sattunut jotain traumaattista vasta, isovanhempi esim kuollut ja nyt "menettäisi" isänkin, sairautta tai kehitysvammaa/autismia. Tai sitten ovat vain saamattomia nahjuksia, mikä ei tosin ole hyvä asia sekään.

Kävi miten kävi, tsemppiä sulle ap. Vaikutat fiksulta ihmiseltä ja löydät kyllä tasositasi seuraa ennemmin tai myöhemmin. 

Vierailija
95/128 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan mun ja mun ex-miehen kuviolta. Paitsi että mm. lapsiluku ei ihan täsmää. Lapset ei tiedä, että ollaan erottu. Aattelevat vaan, että asutaan eri kaupungeissa työkuvioiden takia. Ei kyllä itseasiassa taideta kunnolla edes ollakaan erottu, kun oon raskaana tälle ex-miehelleni parhaillaan. Säätöjä on ollut molemmilla puolin ja toisin, ootkohan just sä yksi mun exän säädöistä?

Se että sinä ja exäs olette rajattomia ja epäkypsiä, ei tee muista ihmisistä "säätöjä".

Vierailija
96/128 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että sinä ja exäs olette rajattomia ja epäkypsiä, ei tee muista ihmisistä "säätöjä".

Ja lapsille tuollaiset valehtelevat ja vastuuttomat vanhemmat on aika kurja juttu. Ihan varta vastenko tehtailette vielä lisää lapsia?

Vierailija
97/128 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan tuntea tämän TJn. Oli sillä nuorempana yksi pidempi suhde, jossa taisi itse rakastua, mutta se nainen ei halunnut tämän TJn takia erota miehestään, ja hyvä päätös naiselta olikin, ainakin näin vierestä seurattuna. Sen jälkeen repesi kaverilla kokonaan, mukaan tuli kaiken maailman naisia, myös maksullisia. Hirvittää katsella, kun vaimonsa hymyilee kireää hymyä silmät kylminä virallisissa jutuissa, joissa korostetaan perheen merkitystä.

Jos kysytte, miksi en kerro vaimolle niin kerro mitä, eiköhän hän pääpiirteissään tiedä. Noissa piireissä ei vaan avioreroja näemmä ihan helposti oteta.

Vierailija
98/128 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohis:

itse tiedän pariskunnan, jonka mies ei pystynyt kertomaan kaukana asuville vanhemmilleen, että oli eronnut.

Heidän kouluikäiset lapsensa tiesivät, koska äiti kertoi.

En tiedä, kuka lopulta kertoi isovanhemmille.

Maija

p.s. pariskunnan ero meni muutenkin todella ikävästi; vanhemmat riitelivät huoltajuudesta oikeudessa asti ym.

Vierailija
99/128 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan tuntea tämän TJn. Oli sillä nuorempana yksi pidempi suhde, jossa taisi itse rakastua, mutta se nainen ei halunnut tämän TJn takia erota miehestään, ja hyvä päätös naiselta olikin, ainakin näin vierestä seurattuna. Sen jälkeen repesi kaverilla kokonaan, mukaan tuli kaiken maailman naisia, myös maksullisia. Hirvittää katsella, kun vaimonsa hymyilee kireää hymyä silmät kylminä virallisissa jutuissa, joissa korostetaan perheen merkitystä.

Jos kysytte, miksi en kerro vaimolle niin kerro mitä, eiköhän hän pääpiirteissään tiedä. Noissa piireissä ei vaan avioreroja näemmä ihan helposti oteta.

Jep, kyllä moni näistä vaimoista tietää, mutta kulissit ja hyvä elintaso on heille tärkeintä eli eivät eroa vaikka jo useampi kakkosnainen olisi soitellut ja kertonut itsestään. Surullista kaikille osapuolille.

Vierailija
100/128 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta heti suhteen alussa normaali ihminen kysyy entisen puolison nimeä.

Tyyliin kenen kanssa olet ollut naimissa ja kenen kanssa olet lapsesi tehnyt.

Ellei, antaa kuvan ettei sillä niin, väliä ole onko ukko eronnut vai naimisissa samase kenen kanssa.

Tai että on niinsanotusti tullut käytyä höpönassun pesällä.

Nämä ovat yleensä niitä naisia jotka ei "kehtaa" vaatia mieheltä kondomin käyttöä "ku se on niin noloa ja menee mieheltä tunnelma". . .

Olet väärässä. Normaali ihminen ei ole kiinnostunut eksän nimestä vaan huolehtii omista asioistaan ja nykyisestä suhteesta.