Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljastui, ettei mies ja eksänsä ole kertoneet lapsilleen avioerostaan!

Vierailija
15.02.2020 |

Tai sitten mua on vaan ku**tettu. Aloin kesällä seurustella miehen kanssa, jonka kanssa ollaan nopeasti tultu läheisiksi. Ollaan puhuttu yhteen muutosta ja jopa naimisiinmenosta. Samoin ollaan kesällä menossa yhdessä mun siskon häihin sillä ajatuksella, että esitellään mun suku hänelle ja sitten myöhemmin kesällä päinvastoin minut hänen sukulaisilleen ja lapsilleen. Miehellä on kaksi lasta aiemmasta liitosta, jotka asuvat pohjoisessa äitinsä luona. Lapset ovat alle kouluikäisiä ja erosta on kaksi vuotta aikaa.

Paitsi nyt mies kertoi, etteivät ole (muka?) eksänsä kanssa edes kertoneet lapsille erostaan. On vaan sanottu, että isi asuu Helsingissä töiden puolesta. Hän käy siis tapaamassa lapsia joka toinen viikonloppu, ettei pienten lasten tarvitse matkustaa. Mä kuulin tästä ettei lapsille ole kerrottu erosta-jutusta tänään ja olin aika järkyttynyt ja suutuinkin miehelle. En siis huutanut, haukkunut yms. mutta ilmaisin järkytykseni. Mulle tuli ekana mieleen, että entä jos mies onkin naimisissa ja pohjois-Suomessa toinen perhe. Ja jos tämä toinen perhe-kuvio ei pitäisikään paikkaansa ja mies on todella eronnut, niin mitä ihmeen sekoilua tuo on, ettei lapsille ole kerrottu erosta!?!

Mies selittää, että lapset ovat niin pieniä, etteivät ymmärtäisi eroa. Toisaalta sitten sanoi, ettei halua lasten kärsivän erosta. Siis häh!? Sanoin, että mitähän lapset sitten tuumaavat jos ja kun minut esitellään heille kesällä, niin ajattelevatko että ahaa, isillä on kaksi naista. Mies selitti, ettei lapsille tarvitse selittää sen tarkemmin kuka minä olen. Tätä kirjoittaessakin tulee tunne, että homma k*see. Mitä enemmän mietin, niin miehen on pakko olla varattu tai jotain todella outoa joka tapauksessa. Sanoin miehelle, että turha kuvitella minun jäävän johonkin kaappirakkaaksi, ja nyt sitten mies on pitänyt mykkäkoulua koko illan. Ei siis asuta yhdessä, mutta whatsapp-viestien perusteella esittää loukkaantunutta

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto mitä valkoroskaa ketju täynnä.

Niinhän sitä voisi kuvitella. Minun tuntemani tällaista rallia pyörittävä mies on tosin ison firman satoja tuhansia vuodessa tienaava korkeakoulutettu tj, joka on ulkoisesti niin kaukana valkoroskasta kuin olla voi. Sisäisesti sitten toki toinen juttu, mutta nämä kuviot ovat yleisiä nimenomaan ns. paremman väen piireissä.

Mä taidan tuntea tämän TJn. Oli sillä nuorempana yksi pidempi suhde, jossa taisi itse rakastua, mutta se nainen ei halunnut tämän TJn takia erota miehestään, ja hyvä päätös naiselta olikin, ainakin näin vierestä seurattuna. Sen jälkeen repesi kaverilla kokonaan, mukaan tuli kaiken maailman naisia, myös maksullisia. Hirvittää katsella, kun vaimonsa hymyilee kireää hymyä silmät kylminä virallisissa jutuissa, joissa korostetaan perheen merkitystä.

Jos kysytte, miksi en kerro vaimolle niin kerro mitä, eiköhän hän pääpiirteissään tiedä. Noissa piireissä ei vaan avioreroja näemmä ihan helposti oteta.

Jep, kyllä moni näistä vaimoista tietää, mutta kulissit ja hyvä elintaso on heille tärkeintä eli eivät eroa vaikka jo useampi kakkosnainen olisi soitellut ja kertonut itsestään. Surullista kaikille osapuolille.

Oudolta tuntuu sekin, että eikö se maine kiiri = itse luulin, että jokainenhan ton h*oripukin hommat tietää, mutta aina niitä naisia vaan tuntuu riittävän ns. omistakin piireistä, joissa luulisi sanan kiirivän. Yksi tämän kanssa pyörivä on myös itse toisessa firmassa korkeassa asemassa eikä siitä ikinä uskoisi, että viitsii olla yksi ringissä, vai voiko muka olla, että ei näitä  hommia tiedä kun me tavallisemmatkin pulliaiset olemme niiistä perillä.

Pahimmalta sitten tuntuu nämä nuoret harjoittelijat jne joille joskus olen yrittänyt vinkata, että älä tuohon lankea, pari on kyllä ottanut onkeen ja jotkut nauraneet suoraan, että ei olisi mielessäkään. Mutta aina joku jää verkkoonkin.

Vierailija
102/128 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olennainen pointti tuossa on, että mies ei ole edes aloittanut eroprosessia, jos on eronnut. Eroprosessi on se juttu kun realiteetit muuttuu ja asianosaisten, myös lasten tunteet nousee pintaan ja käsitellään. Se on riipivää. Mut ilman sitä ei myöskään ole mahdollisuutta rakentaa uutta. Näin mies ei ole tehnyt. Joka kertoo ainakin siitä et hän on tunnevammainen. Ei kykene kohtaamaan ja käsittelemään tunteitaan vaan hoitaa asiat (myös lastensa) valehtelemalla ja vääristämällä totuutta. Tämä taas tarkoittaa sitä ettei sulla ole hänen kanssaan mahdollisuutta rakentaa aikuista tunne-elämältään kypsää suhdetta, jossa myös sun tunteille on tilaa. Vaan tarjolla on tosiaan keskeskasvuinen, puolitotuuksia ja teinikiukuttelua tarjoava kakara. Ja tämä kaikki jos on "eronnut". Ehkä ei edes ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo, paljastuit sillä ettet muka tiedä miehen vaimon henkilöllisyyttä. Tottakai jos olisit oikea tapaus, tietäisit exän nimen ja olisit sen uteliaisuuttasi stalkannut jo suhteen alussa. Tietäisit ammatin, työpaikan jne. Ja jos mies taas ei ikinä sanoisi nimeä lauseessa tyyliin "pitää kysyä Piialta miten lapsilla meni xxx" niin taas aitona tapauksena olisit tajunnut ettei ole todellinen eronnut äijä. 

Ilman muuta heti suhteen alussa normaali ihminen kysyy entisen puolison nimeä.

Tyyliin kenen kanssa olet ollut naimissa ja kenen kanssa olet lapsesi tehnyt.

Ellei, antaa kuvan ettei sillä niin, väliä ole onko ukko eronnut vai naimisissa samase kenen kanssa.

Tai että on niinsanotusti tullut käytyä höpönassun pesällä.

Nämä ovat yleensä niitä naisia jotka ei "kehtaa" vaatia mieheltä kondomin käyttöä "ku se on niin noloa ja menee mieheltä tunnelma". . .

Olet väärässä. Normaali ihminen ei ole kiinnostunut eksän nimestä vaan huolehtii omista asioistaan ja nykyisestä suhteesta. 

Normaali ihminen kertoo ITSE uudelle suhteelleen jotain menneisyydestään, ja lapsiaan rakastava isä varmasti puhuu paljonkin heistä ja ikävöi, jos näkevät vain kerran kahdessa vkossa kuten tässä provossa. Myös ex-vaimon nimi varmasti tulee esiin, eihän se ole mikään mörkö. Kuka haluaa elämäänsä jonkun joka on polttanut sillan kaikkeen entiseen, vaikka ero olisi ollut vaikeakin? Mulla ainakin on vaan huono kokemus kun tällainen "mies vailla menneisyyttä" kiinnostui musta. Yök.

Vierailija
104/128 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä voisi kuvitella. Minun tuntemani tällaista rallia pyörittävä mies on tosin ison firman satoja tuhansia vuodessa tienaava korkeakoulutettu tj, joka on ulkoisesti niin kaukana valkoroskasta kuin olla voi. Sisäisesti sitten toki toinen juttu, mutta nämä kuviot ovat yleisiä nimenomaan ns. paremman väen piireissä.

Mä taidan tuntea tämän TJn. Oli sillä nuorempana yksi pidempi suhde, jossa taisi itse rakastua, mutta se nainen ei halunnut tämän TJn takia erota miehestään, ja hyvä päätös naiselta olikin, ainakin näin vierestä seurattuna. Sen jälkeen repesi kaverilla kokonaan, mukaan tuli kaiken maailman naisia, myös maksullisia. Hirvittää katsella, kun vaimonsa hymyilee kireää hymyä silmät kylminä virallisissa jutuissa, joissa korostetaan perheen merkitystä.

Jos kysytte, miksi en kerro vaimolle niin kerro mitä, eiköhän hän pääpiirteissään tiedä. Noissa piireissä ei vaan avioreroja näemmä ihan helposti oteta.

Jep, kyllä moni näistä vaimoista tietää, mutta kulissit ja hyvä elintaso on heille tärkeintä eli eivät eroa vaikka jo useampi kakkosnainen olisi soitellut ja kertonut itsestään. Surullista kaikille osapuolille.

Oudolta tuntuu sekin, että eikö se maine kiiri = itse luulin, että jokainenhan ton h*oripukin hommat tietää, mutta aina niitä naisia vaan tuntuu riittävän ns. omistakin piireistä, joissa luulisi sanan kiirivän. Yksi tämän kanssa pyörivä on myös itse toisessa firmassa korkeassa asemassa eikä siitä ikinä uskoisi, että viitsii olla yksi ringissä, vai voiko muka olla, että ei näitä  hommia tiedä kun me tavallisemmatkin pulliaiset olemme niiistä perillä.

Pahimmalta sitten tuntuu nämä nuoret harjoittelijat jne joille joskus olen yrittänyt vinkata, että älä tuohon lankea, pari on kyllä ottanut onkeen ja jotkut nauraneet suoraan, että ei olisi mielessäkään. Mutta aina joku jää verkkoonkin.

Apua täällä taitaa olla kolmas, joka tuntee tän toimarin! On jo ihan vitsi, miten ensinnäkin palkkaa tietyntyyppisiä naisia ja yrittää niitä sitten joka bileissä ja muuallakin varmaan. Itse olen jo vanhempi ja olin firmassa ennen hänen tuloaan joten ei vaaraa, mutta touhu kieltämättä on hurjaa. Ja juttuja kuullut myös entisestä firmastaan. 

Aplle sanoisin, että näitä miehiä todellakin riittää joten leuka pystyyn vaan. Ei ole sun vika ja ihan ajoissa taisit tilanteeseen havahtua.

Vierailija
105/128 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä mies yöpyy Ouluun mennessään? Eikö ap oikeasti tajunnut jo tuosta koko kuviota?

Yöpyy tai sanoo yöpyvänsä lapsuudenkodissaan äitinsä luona. Tässäkin on ollut jotain outoa tunnetta mielessäni pidemmän aikaa. Olen kysynyt, että mentäisiinkö joku kerta Ouluun yhdessä, mutta on tullut erilaisia kieltäviä vastauksia. Ensin se, että ei kannata, on niin rankka matka (tunnin lento) ja minulla on rankka työviikko takana ja toinen edessä, joten parempi mulle että saan levätä omassa kodissani. Sitten on ollut myös selityksiä, että äitinsä tuli niin hyvin ex-vaimon kanssa toimeen, ettei haluaisi minun vielä tapaavan äitiään, jos tämä olisi minua kohtaan ilkeä. Siihen ehdotin, että voitaisiin olla yötä hotellissa, mutta vastaus kääntyi kohtaan yksi eli raskas matka Ouluun. On ollut myös sitä, että "hei ollaan sovittu, että kesällä esitellään puolin ja toisin suvuille, miksi aina jankkaat tästä, ei mennä asioiden edelle. Sitten tulet Ouluun kun on oikea aika". 

Eli summa summarum: järjellä ajateltuna onhan tossa ollut epäilyttäviä tekijöitä myös ennen tätä "ei olla kerrottu lapsille"-juttua. Siten se oli ikään kuin viimeinen pisara muutenkin epäilyttävien asioiden ketjussa. Onneksi elämänkokemusta on jo sen verran, että näen  kuvion. Parikymppisenä olisin varmaan antanut miehen puhua itsensä tästä. 

ap 

Tuokin on muuten todella outoa. Jos mies ja exänsä muka teeskentelevät lapsille etteivät ole eronneet, miksi ihmeessä mies ei sitten yövy perheensä luona siellä käydessään? "Hei lapset, isi on vaan töissä Helsingissä. Isi menee nyt mummille yöksi, heippa."

Vierailija
106/128 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua täällä taitaa olla kolmas, joka tuntee tän toimarin! On jo ihan vitsi, miten ensinnäkin palkkaa tietyntyyppisiä naisia ja yrittää niitä sitten joka bileissä ja muuallakin varmaan. Itse olen jo vanhempi ja olin firmassa ennen hänen tuloaan joten ei vaaraa, mutta touhu kieltämättä on hurjaa. Ja juttuja kuullut myös entisestä firmastaan. 

Aplle sanoisin, että näitä miehiä todellakin riittää joten leuka pystyyn vaan. Ei ole sun vika ja ihan ajoissa taisit tilanteeseen havahtua.

Minä pahoin pelkään, ettemme puhu samasta tyypistä vaan että näitä surullisia tapauksia on vaan aika yllättävän paljon. Usein tällaiset tunnevammaiset myös päätyvät työelämässä johtaviin asemiin. Eivät ole tyhmiä, päinvastoin ja osaavat käsitellä ihmistä. Ja aina löytyy naisia, joita valta ja raha vetävät puoleensa.

Vierailija
107/128 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tuossa jo moni epäilikin, ei se mies ole edes vaimolleen kertonut, että "on eronnut" :D  Tyyppi elää kaksoiselämää, sehän on selvää!  Eikun tyyppi mäkeen ja uutta koukkuun ;)  

Vierailija
108/128 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olennainen pointti tuossa on, että mies ei ole edes aloittanut eroprosessia, jos on eronnut. Eroprosessi on se juttu kun realiteetit muuttuu ja asianosaisten, myös lasten tunteet nousee pintaan ja käsitellään. Se on riipivää. Mut ilman sitä ei myöskään ole mahdollisuutta rakentaa uutta. Näin mies ei ole tehnyt. Joka kertoo ainakin siitä et hän on tunnevammainen. Ei kykene kohtaamaan ja käsittelemään tunteitaan vaan hoitaa asiat (myös lastensa) valehtelemalla ja vääristämällä totuutta. Tämä taas tarkoittaa sitä ettei sulla ole hänen kanssaan mahdollisuutta rakentaa aikuista tunne-elämältään kypsää suhdetta, jossa myös sun tunteille on tilaa. Vaan tarjolla on tosiaan keskeskasvuinen, puolitotuuksia ja teinikiukuttelua tarjoava kakara. Ja tämä kaikki jos on "eronnut". Ehkä ei edes ole

Erittäin hyvin sanottu. Eron käsittely on kaikilla edessä jossain vaiheessa, ennemmin tai myöhemmin. On todella epäreilua uutta kumppania kohtaan, jos eroaminen käsitellään vasta hänen myötään. Tällöin lasten ym. asianosaisten oireilu usein henkilöityy uuteen kumppaniin. Tämä vaikeuttaa hänen asemaansa ja voi jopa pilata välit lapsiin kokonaan, kun nämä yhdistävät uuden kumppanin eroon, vaikkei tällä olisi asian kanssa yhtään mitään tekemistä. On ikävää, jos lapset ja pahimmillaan jopa ex ovat elätelleet toiveita yhteenpaluusta, kunnes uusi kumppani astuu kuvioihin.

Ne tyypit, jotka eivät ole paperilla eronneet eli ovat edelleen naimisissa, ovat sitten ihan oma lukunsa. Heitä kannattaa juosta karkuun niin kovaa kuin pääsee.

Vierailija
109/128 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies olis tuollainen, toivoisin et saisin tietää siitä. Eihän se ap sun velvollisuus ole, mut reilua tätä lasten äitiä kohtaan kyllä, mun mielestäni. On kauheaa joutua elämään valheessa.

Vierailija
110/128 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pahoin pelkään, ettemme puhu samasta tyypistä vaan että näitä surullisia tapauksia on vaan aika yllättävän paljon. Usein tällaiset tunnevammaiset myös päätyvät työelämässä johtaviin asemiin. Eivät ole tyhmiä, päinvastoin ja osaavat käsitellä ihmistä. Ja aina löytyy naisia, joita valta ja raha vetävät puoleensa.

Totta varmasti tämä! Tuli vain niin mieleen itselleni erään firman toimari ja tuumansa ja toimensa, todellakin...

Mutta siis, ei hänestäkään kukaan ulospäin voisi uskoa mitään, niin fiksun oloinen ja kahvihuoneessa juttelee alaisille ja muka on erittäin tasa-arvoinen ja tulevaisuuteen katsova ja mitä lie vaan annapa, kun pääsee vähänkään työmatkalle tai iltatilaisuuteen.

Että siinä mielessä ei ole ihme, jos joku nainenkin tähän hienoon kulissikuvaan uskoo ja uskoo varmaan olevansa juuri nyt se erityinen, sillä varmaan osaa kaikki oikeat asiat sanoa. Sitten kun temput on jo tehty paljastuu oikea karva, mutta se on naisen kohdalta myöhäistä sitten ja uudet ei taas usko jos kerrotaan. Eli varsinaisia kaksoiseläjiä todellakin ellei kolmois- tai nelos.

On tosiaankin surullista.

Vierailija
111/128 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan yleistähän tämmöinen taitaa olla. Mullakin tuli Tinderissä vastaan yksi tyyppi, jonka sinkkuuntumisesta ei tainnut tietää edes oma vaimo vielä, muusta perheessä puhumattakaan :P :D 

Vierailija
112/128 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse jatkaisi liittoa häntäheikin kanssa, en vaikka olisin missä "piireissä".

En jaksa ymmärtää, miksi pitää elää kulisseissa, vaikka elämä olisi täyttä pa**aa.

Vierailija
113/128 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä tässä nyt on niin vaikeata. Ukko sanoo ,että tunnin lento Ouluun on raskas, haistakoon, ,,,, .Olet terve parhaassa iässä oleva nainen, ei oole raskasta lento, ei.

Siispä ostat liput sille seuraavalle lennolle Ouluun pariksi päiväksi kun ukkokin menee. Se on pikku lomanen ja järjestelykysymys.

Entä tämä hänen äiti juttu. Ihan menet käymään heillä . Sanot miehelle ,että kyllä kestät sen ,jos tuleva anoppikokelas on ilkeä. Onhan se sitä sit myöhemminkin ja sen kyllä kestät.

Se on siinä ,tämä tarina.

Jos mies suuttuu, älä välitä. Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa.

Ja nyt ei Mitään tekosyitä nillitetä.

Vierailija
114/128 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä tilanne?

Vierailija
115/128 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mikä tilanne?

Hänellä on jo uudet provot.

Vierailija
116/128 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiskahtaa kyllä hieman. Tiedän miehen, joka kertoi naisystävälle eronneensa, mutta lapset tulivat ja menivät miten sattui, koska ”emme halunneet eron jälkeen sopia mitään järjestelyä lasten asumisen suhteen kun ovat niin pieniä.” Todellisuudessa mies oli edelleen tukevasti naimisissa. Esitti vaan vuokrakaksiossaan sinkkuisää.

Missä päin tämä mies asuu? Kuulostaa tutulta...

Vierailija
117/128 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, av-yhteisö janoaa tilannekatsaustasi!

Vierailija
118/128 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
119/128 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No

Vierailija kirjoitti:

Haiskahtaa kyllä hieman. Tiedän miehen, joka kertoi naisystävälle eronneensa, mutta lapset tulivat ja menivät miten sattui, koska ”emme halunneet eron jälkeen sopia mitään järjestelyä lasten asumisen suhteen kun ovat niin pieniä.” Todellisuudessa mies oli edelleen tukevasti naimisissa. Esitti vaan vuokrakaksiossaan sinkkuisää.

Missä päin tämä mies asuu? Kuulostaa tutulta...

Sinä voit aloittaa, missä se sinun tuttu on?

Vierailija
120/128 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä on tilanne?