Paljastui, ettei mies ja eksänsä ole kertoneet lapsilleen avioerostaan!
Tai sitten mua on vaan ku**tettu. Aloin kesällä seurustella miehen kanssa, jonka kanssa ollaan nopeasti tultu läheisiksi. Ollaan puhuttu yhteen muutosta ja jopa naimisiinmenosta. Samoin ollaan kesällä menossa yhdessä mun siskon häihin sillä ajatuksella, että esitellään mun suku hänelle ja sitten myöhemmin kesällä päinvastoin minut hänen sukulaisilleen ja lapsilleen. Miehellä on kaksi lasta aiemmasta liitosta, jotka asuvat pohjoisessa äitinsä luona. Lapset ovat alle kouluikäisiä ja erosta on kaksi vuotta aikaa.
Paitsi nyt mies kertoi, etteivät ole (muka?) eksänsä kanssa edes kertoneet lapsille erostaan. On vaan sanottu, että isi asuu Helsingissä töiden puolesta. Hän käy siis tapaamassa lapsia joka toinen viikonloppu, ettei pienten lasten tarvitse matkustaa. Mä kuulin tästä ettei lapsille ole kerrottu erosta-jutusta tänään ja olin aika järkyttynyt ja suutuinkin miehelle. En siis huutanut, haukkunut yms. mutta ilmaisin järkytykseni. Mulle tuli ekana mieleen, että entä jos mies onkin naimisissa ja pohjois-Suomessa toinen perhe. Ja jos tämä toinen perhe-kuvio ei pitäisikään paikkaansa ja mies on todella eronnut, niin mitä ihmeen sekoilua tuo on, ettei lapsille ole kerrottu erosta!?!
Mies selittää, että lapset ovat niin pieniä, etteivät ymmärtäisi eroa. Toisaalta sitten sanoi, ettei halua lasten kärsivän erosta. Siis häh!? Sanoin, että mitähän lapset sitten tuumaavat jos ja kun minut esitellään heille kesällä, niin ajattelevatko että ahaa, isillä on kaksi naista. Mies selitti, ettei lapsille tarvitse selittää sen tarkemmin kuka minä olen. Tätä kirjoittaessakin tulee tunne, että homma k*see. Mitä enemmän mietin, niin miehen on pakko olla varattu tai jotain todella outoa joka tapauksessa. Sanoin miehelle, että turha kuvitella minun jäävän johonkin kaappirakkaaksi, ja nyt sitten mies on pitänyt mykkäkoulua koko illan. Ei siis asuta yhdessä, mutta whatsapp-viestien perusteella esittää loukkaantunutta
Kommentit (128)
Näitä tällaisia on oikeasti yllättävän paljon... Reissuhommia ja jopa muutetaan töiden perässä toiselle paikkakunnalle (tai toiseen maahan) ja käydään perhettä sitten tapaamassa lomilla ja vapailla. Se on kyllä kummallista miten joku jaksaa pyörittää tuollaista kulissia...
Vierailija kirjoitti:
Näitä tällaisia on oikeasti yllättävän paljon... Reissuhommia ja jopa muutetaan töiden perässä toiselle paikkakunnalle (tai toiseen maahan) ja käydään perhettä sitten tapaamassa lomilla ja vapailla. Se on kyllä kummallista miten joku jaksaa pyörittää tuollaista kulissia...
Mies jaksaa, kun ei tarvitse miettiä muuta, kuin töitä. Ei ole vastuuta mistään muusta, kuin siitä, että saa rahaa, jotta voi pitää sen perheen tyytyväisenä... Sillähän nämä reissaajat perustelevat työnsä - siitä maksetaan hyvin ja saa olla rauhassa.
Yksityisetsivä voisi selvittää Oulun kuviota. Vaikka selvähän se on: ei uutta naista voi viedä lasten kotiin, perhe-elämän keskelle. Vaimokin hämmästyisi ja voisi suuttua. Äijä pelasi aikaa kesään, kun lupaili, että sitten suku näkee.
Tuollainen mököttäminen ja kiukuttelu asiasta kertoo jo, ettei ole puhtaat jauhot pussissa.
Vierailija kirjoitti:
Yksityisetsivä voisi selvittää Oulun kuviota. Vaikka selvähän se on: ei uutta naista voi viedä lasten kotiin, perhe-elämän keskelle. Vaimokin hämmästyisi ja voisi suuttua. Äijä pelasi aikaa kesään, kun lupaili, että sitten suku näkee.
Helpoin ja halvin vaihtoehto on pyytää mies esittämään todiste avioerostaan. Jos ei siihen pysty, niin tapaus on selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies jaksaa, kun ei tarvitse miettiä muuta, kuin töitä. Ei ole vastuuta mistään muusta, kuin siitä, että saa rahaa, jotta voi pitää sen perheen tyytyväisenä... Sillähän nämä reissaajat perustelevat työnsä - siitä maksetaan hyvin ja saa olla rauhassa.
Harvoin muuten on niin, että se perheen vaimo olisi se reissutöitä tekevä.
Itse ap:n sijassa unohtaisin kaikki yksityisetsivät ja todistusaineistot.
Minulle riittäisi pelkästään jo tuo pelleily, ettei lapsille ole kerrottu ja nyt vielä miehen hyökkäävä marttyyriasenne. En jäisi katselemaan miten tilanne etenee.
Mitäs tässä kommentoimaan, kuin että aikamoisena pellenä sinua pidetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös maistraatista kuka vaan saa tietää onko henkilö se ja se avioliitossa? Mun mielestä ei ole salaista tietoa kun sieltähän noi juorulehdetkin kyselee, et onko eropaperit jätetty:D
Ei saa. Siviilisääty on yksityisyyden suojan alla olevaa tietoa.
Mutta voi pyytää Oulun käräjäoikeudesta tuomion, jolla kyseinen mieshenkilö on tuomittu avioeroon. Jos sellaista tuomiota ei löydy, henkilö ei ole eronnut.
Ei hitto mitä valkoroskaa ketju täynnä.
Ois niitä kunnollisiakin miehiä, mutta ei.
Tässä taas kerran näkee sen, että useimmiten niissä jutuissa, missä kuvioissa on ns toinen nainen, olisi vaimojenkin fiksumpaa ensin syytellä sitä äijää ja uskoa että ainakin 80% tilanteesta on hänen ansiostaan. Se äijähän todennäköisimmin nämä "it's complicated"-kuviot järjestää! Ja on suhteessa aloitteellinen. Toki oman pilvilinnan romahtaessa on helpompaa osoitella sormella ulkopuolista ja täysin tuntematonta, mutta tämänkin ketjun perusteella moni nainen voi oikeasti luulla pitkäänkin tapailevansa rehellisesti eronnutta, huolehtivaista iskää, joka ei lasten takia halua "edetä liian nopeasti". Ja sitten selviääkin, ettei oikeastaan edes ole sitä eroa, mistä lapset voisivat järkyttyä.
Ap, ennustan seuraavaa: jos jatkat tivaamista, miehen mykkäkoulu jatkuu. Jos et tällä erää enää pyydä keskustelua vaan annat olla jonkun aikaa, mies tulee ennen pitkää takaisin, ehdotellen mitä teillä nyt onkin tapana tehdä: treffejä, seksiä, jne aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Jos tällöin huomautat, että olet edelleen hämmentynyt, hän suuttuu, ja mykkäkoulu jatkuu taas. Et siis oikeastaan voi nyt voittaa. Muuten kuin jättämällä suhteen sikseen.
Toinen nainen olet ja arkiviikkojen sängynlämmittäjä. Palvelet ja passaat, mikässiinämiehen on kellotellessa seslongilla.
Näyttää siltä, että lasten lisäksi erosta ei ole kerrottu vaimollekaan.
Mitä AP menettää sillä, että laittaisi ex(?)-vaimolle viestiä ja kertoo tilanteen? Jos toinen lapsista on vaikka autistinen tai lapset niin nuoria, että eivät siksi ole kertoneet vielä? Ok, onhan se silti outoa ja tietenkin tuo mököttäminen ja luuserointi kertoo, ettei kaikki ole kotona. Kuitenkin jos mies on pettäjä, niin vaimolla on oikeus tietää. Kukapa ei haluaisi totuutta tietää?
Vaimon tietoja ja elämää selvittämällä voisi saada vastauksen. Facebook, Instagram ym. kertovat paljon, samoin ihan nimen googlettaminen.
Reaktion perusteella kuulostaa siltä, ettei virallista avioeroa ole tehty. Ehkä mies oikeasti kuvittelee ”jonain päivänä” sitä hakevansa, tiedä häntä.
Itse olen viimeisen vuoden sisällä törmännyt yhteensä kahteen muutoin kiinnostavaan päälle nelikymppiseen mieheen, mutta molemmista selvisi aika nopeasti, että kyse on ukkomiehen haaveilusta, että jos uuden tosi hyvän löytäisi, niin voisi erota ihan virallisestikin, paitsi että lapset, niille olisi kyllä vaikeaa kertoa. Aluksi puheet siis olivat sellaisia, että sain käsityksen olevani tekemisissä jo eronneen miehen kanssa, mutta kumpikaan ei ollut tarpeeksi paatunut valehdellakseen kaikesta. Niin että hiljalleen kokonaiskuva alkoi muodostua.
Toinen miehistä vaikuttaisi nykyään olevan jopa onnellinen vaimonsa kanssa, ja puhuu tästä siinä missä lapsistaankin, sen jälkeen kun tein selväksi, etten ala mihinkään varatun kanssa. Toinen taas jatkaa itselleenkin valehtelua, esim. viimeksi jutellessa ”ex” oli juuri painostanut hänet vastoin tahtoaan koko perheen kylpylälomalle, ja lapsille kyllä kerrotaan erosta sitten kun talo on myyty (ei ole tietääkseni myynnissä).
Täähän kuulostaa erään entisen mäkisankarin sähläykseltä..
Vierailija kirjoitti:
Itse ap:n sijassa unohtaisin kaikki yksityisetsivät ja todistusaineistot.
Minulle riittäisi pelkästään jo tuo pelleily, ettei lapsille ole kerrottu ja nyt vielä miehen hyökkäävä marttyyriasenne. En jäisi katselemaan miten tilanne etenee.
Näin juuri. Ei tuossa nyt ole mitään järkeä enää. Ei jatkoon tuo äijä.
Tuskinpa vaan on mikään provo, onhan näitä tossusankareita. AP:n miehen tapauksessa skippaisin koko jutun, eihän tuolla vaikuta olevan edellytyksiä parisuhteeseen noine luonteenpiirteineen, oli ero totta tai ei. Paljolta pahalta mieleltä välttyy kun ei lähde tuollaisiin kuvioihin. Onneksi AP:llä toimii vaistot.