Mies lähti viettämään iltaa jäin kotiin
Paikalla olisi ollut isäntä parin lapset. Vituttaa katsoa muiden lapsia kun itse emme ole sellaista saaneet vaikka haluaisimme.
Kommentit (26)
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi sitä ja lapsi tätä.. mene puhumaan tuosta traumasta jo jollekin.
Kukas maksaa kulut.
Jonkun sun ketjun mukaan olette jotain todella tärkeitä varakkaita VAIKUTTAJIA, että mites sulla ei terapiaan ole varaa?
Varaa on mutta en halua maksaa terapiasta mitään.
Terapiasta ei ole apua lapsettomuuteen.Jos lapsettomuus vaivaa korvien välissä noin paljon niin terapia voisi tehdä ihan hyvää....
Kukas maksaa terapia laskun.
No jos vaikka ihan sä vaikuttaja itse, tai se sun vaikuttaja miehesi tai vaikka sen sun vaikuttaja miehesi vaikuttaja isä tai vaikuttaja miehesi vaikuttaja adoptio äiti
🙄
Varjossa kirjoitti:
Vapaa oli menemään yritti saada mut lähtemään mukaansa. En halunnut. Olen mieluummin kotona tekemättä mitään.
No mikäs siinä sitten kun kaikkia saivat tehdä mitä halusivat. Kaikki hyvin ja rauha maassa.
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi sitä ja lapsi tätä.. mene puhumaan tuosta traumasta jo jollekin.
Kukas maksaa kulut.
Jonkun sun ketjun mukaan olette jotain todella tärkeitä varakkaita VAIKUTTAJIA, että mites sulla ei terapiaan ole varaa?
Varaa on mutta en halua maksaa terapiasta mitään.
Terapiasta ei ole apua lapsettomuuteen.Jos lapsettomuus vaivaa korvien välissä noin paljon niin terapia voisi tehdä ihan hyvää....
Kukas maksaa terapia laskun.
No jos vaikka ihan sä vaikuttaja itse, tai se sun vaikuttaja miehesi tai vaikka sen sun vaikuttaja miehesi vaikuttaja isä tai vaikuttaja miehesi vaikuttaja adoptio äiti
🙄
Minä enkä mieheni suostuta tuosta maksamaan. Miehen isälle ja adoptioäidille asia ei kuulu
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vapaa oli menemään yritti saada mut lähtemään mukaansa. En halunnut. Olen mieluummin kotona tekemättä mitään.
No mikäs siinä sitten kun kaikkia saivat tehdä mitä halusivat. Kaikki hyvin ja rauha maassa.
Ei ole hyvin koska meillä ei ole lasta
Pieni vinkki blogi uskottavuutta ajatellen: yli 2v tuomioita ei anneta koskaan ehdollisena.
https://www.lily.fi/blogit/punaisen-talon-varjossa/