Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emme ostaneet toisillemme ystävänpäivälahjaa, mutta ei se haittaa

Vierailija
14.02.2024 |

Jotkut taitavat olla tarkkoja siitä, että muistaa täytyy.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin ukolle kahden euron suklaalevyn ja se itse osti Lidlistä itselleen perhetililtä jonkun työkalun. Se osti mulle aamulenkillään koiran kanssa sydämenmuotoisia ruisleipiä, kahvimaitoa ja kympin lampun mun pöydälle. 

Tosi romanttista. Samat asiat me oltais ostettu muutenkin, mutta nyt ne vaan nimettiin lahjoiksi. 

Vierailija
2/12 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies tuskon muistaa koko päivää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha päivä. Amerikasta kopioitua huuhaata.

Vierailija
4/12 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen lahjaa?!

Vierailija
5/12 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee samaan kastiin muidenkin juhlapäivien kanssa. Vain lapselliset antavat lahjoja aikuisena.

Vierailija
6/12 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla ystäviä, me ollaan naimisissa.

Vierailija
7/12 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä. Jos ei romantiikka kuki, tuskin se parisuhdekaan. 

Vierailija
8/12 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä neuloin Strömsö-villasukat - sain tinasydämen. Pieni Sacherkakku on varattu illaksi. Pieniä iloja.

Vierailija
9/12 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee samaan kastiin muidenkin juhlapäivien kanssa. Vain lapselliset antavat lahjoja aikuisena.

Jos saat hyvin mietityn lahjan, eikö se ilahduta? Useimmat tuntemani, jotka sanovat lahjojen antamista lapselliseksi, ovat vain pihejä. Eikä vain rahan suhteen, he eivät vain viitsi nähdä vaivaa, jos näkee vaivaa huomioiminen ei välttämättä edes maksa mitään.

Vierailija
10/12 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian on naistenpäivä, saa nähdä mitä lahjoja saatte. Pääsiäislahjoja kannattaa jo ruveta miettimään että osuvat oikein. Kyllä krääsää taas menee kaupaksi. Kauppa se on aina vaan se mikä kannattaa. 

Vierailija
11/12 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pian on naistenpäivä, saa nähdä mitä lahjoja saatte. Pääsiäislahjoja kannattaa jo ruveta miettimään että osuvat oikein. Kyllä krääsää taas menee kaupaksi. Kauppa se on aina vaan se mikä kannattaa. 

Meillä on tänään Sacherkakku, 300g (ainakin 3 syöjää), naistenpäivää voisi juhlia jätskikakulla) ja pääsiäisenä suklaamunia. Normaalisti meillä ei ole leivoksia, pullaa tai makeaa. Eikä kauppoja olisi, jos ne eivät kannattaisi. Minun villi arvaukseni on, ettet itse kasvata ja valmista kaikkea tarvitsemaasi.

Vierailija
12/12 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en saa lahjoja naistenpäivänä tai ystävänpäivänä. Äitienpäivänä ja syntymäpäivänä saatan saada. Asialla ei ole minulle merkitystä, mutta on yksi asia, jolla mieheni minua toisinaan ilahduttaa tällaisina päivinä ja se on kukat. Rakastan kukkia ja minusta on ihana saada niitä edes muutamana päivänä vuodesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän