Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaksi eri isää on joillekin naisille kauhea häpeä?

Vierailija
14.02.2020 |

Ymmärrän jos nyt neljän kanssa ehtinyt lisääntyä 25-vuotiaana, mutta jos 40-vuotiaalla on ollut pitkä suhde josta eronnut ja saanut uudelle miehelle iltatähden niin mitä ihmeellistä siinä on? Jotkut loukkaantuvat kun kysytään, onko samalle miehelle, vaikka lapsia olisi useita. Aivan kuin asia olisi suurikin loukkaus. :D

Ei, mun lapset ei ole useammalle - yhdelle vain, mutta jos ero olisi aikanaan tullut niin miksipäs ei olisi ollut ”jopa” kaksi eri isää?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäonnistuminen ja tahvoaivoisuus ovat mielestäni hienoja. Eli todellakin mainostan kaikille mahdollisille vastaantulijoille, että minulla ei itse asiassa ole tarkkaa tietoa siitä, kuka on kunkin lapseni isä, mutta koska sählääminen on tämän päivän sankaruutta ja selviytyjäismäisyyttä, olen siis paras ihminen ikinä kun toimin näin. Kerään aina kaikissa sosiaalisissa tilanteissa maksimipisteet huolimatta siitä mitä omatuntoni itse asiassa sanoo.

Vierailija
22/55 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo kysymys kertoo kysyjästä jotain. Nimittäin että hengaa piireissä joissa lapsia putkautellaan aina joka seurustelukumppanille, jolloin siitä tulee oletus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Weeteille ominainen piirre.

Kysyminen siis.

Vierailija
24/55 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reva levällään useille miehille on ylpeyden aihe joillekin vähä-älyisille.

Vierailija
25/55 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytäänköhän miehiltä usein että onko niitten lapset samalle naiselle?

Minusta on todennäköisempää, että miehen lapset ovat useammalle eri naiselle, kuin naisen lapset useammalle eri miehelle.

No mutta kysytkö miehiltä onko niitten lapsilla sama äiti?

Vierailija
26/55 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Weeteille ominainen piirre.

Kysyminen siis.

Totuus kirpaisee. Joko on neljäs rundi meneillään?

Vierailija
27/55 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko sai ihmettelemään naisen kahta isää.

Vierailija
28/55 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo kysymys kertoo kysyjästä jotain. Nimittäin että hengaa piireissä joissa lapsia putkautellaan aina joka seurustelukumppanille, jolloin siitä tulee oletus.

Nyt siis ei puhuttu siitä, että kaikkien kanssa lisäännytään. Ainakin omassa akateemisessa piirissä ei ole tavatonta, että ihmiset eroaa pitkän suhteen jälkeen, ja osa saattaa vielä haluta lisää lapsia uudessa parisuhteessa. ”Kaikkien kanssa lisääntyminen” ei ole tyypillistä siis. Oletkohan aika nuori vielä? Ajatus saattaa hieman muuttua siitä kuin on 30 tai 50... kolmekymppinen naimisissa oleva ajattelee helposti vielä aika naiivisti, ettei kukaan eroa ”ei ainakaan meidän piireissä” tai varsinkaan halua ikinä koskaan lisää lapsia jos ero tulisi ja todellisuus saattaa olla toinen kun olet itse keski-iässä. Aika moni on syyllistynyt nuorempana ajattelemaan noin - minä itsekin... ;)

Vierailija
29/55 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kahdelle miehelle lapsia kertoo heti kättelyssä naisesta, että on mennyt harrastamaan syntiä AINAKIN kahdesti!!! Likainen nainen!

Vierailija kirjoitti:

Reva levällään useille miehille on ylpeyden aihe joillekin vähä-älyisille.

Vierailija
30/55 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdelle miehelle lapsia kertoo naisen arvosta - hän on todistetusti harrastanut seksiä ainakin kahden ERI miehen kanssa. Sietääkin hävetä!

Vierailija
31/55 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyjällä on selkeästi joku vika ihmisten välisessä kanssakäymisessä mikäli hän möläyttelee tuollaisia. Vähän niin kuin ystäväni naapuri, joka kysyi ystävältäni onko hän juonut raskaana ollessa kun lapsella näyttää olevan "sellaiset piirteet". Lapsi on ihan normaalin näköinen, ja ystäväni on absolutisti ollut aina.

Sen sijaan itse en halua/halunnut itselleni lapsia vähän kaikkien kanssa, ainoastaan yhden miehen kanssa vain, enkä olisi ottanut eron jälkeen miehekseni tätä nykyistä mikäli hänellä olisi ollut lapsia muiden kuin exvaimonsa kanssa. Olen ihan suoraan hylännyt miesehdokkaan, kun hän kertoi että hänellä on kahden exnaisen kanssa tehdyn laposen lisäksi yksi 2-vuotias, eron jälkeisestä pikasuhteesta. Jep, ei kiitos. Hänelle on kyllä löytynyt monta muuta ottajaa, että kukin sopii jollekin, vaan kaikki ei samalle.

Vierailija
32/55 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Vähän kaikkien” kanssa :DDD

Vierailija kirjoitti:

Kysyjällä on selkeästi joku vika ihmisten välisessä kanssakäymisessä mikäli hän möläyttelee tuollaisia. Vähän niin kuin ystäväni naapuri, joka kysyi ystävältäni onko hän juonut raskaana ollessa kun lapsella näyttää olevan "sellaiset piirteet". Lapsi on ihan normaalin näköinen, ja ystäväni on absolutisti ollut aina.

Sen sijaan itse en halua/halunnut itselleni lapsia vähän kaikkien kanssa, ainoastaan yhden miehen kanssa vain, enkä olisi ottanut eron jälkeen miehekseni tätä nykyistä mikäli hänellä olisi ollut lapsia muiden kuin exvaimonsa kanssa. Olen ihan suoraan hylännyt miesehdokkaan, kun hän kertoi että hänellä on kahden exnaisen kanssa tehdyn laposen lisäksi yksi 2-vuotias, eron jälkeisestä pikasuhteesta. Jep, ei kiitos. Hänelle on kyllä löytynyt monta muuta ottajaa, että kukin sopii jollekin, vaan kaikki ei samalle.

Vierailija
33/55 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysytäänköhän miehiltä usein että onko niitten lapset samalle naiselle?

Totta kai kysytään. Tosin miesten lapsista tiedetään yleensä harvemmin (siis onko lapsia ylipäätään vai ei), mutta kyllä tuota on tullut vastaan. 

Ja minusta niitä eri isiä pitäisi hävetä vielä paljon enemmän. Ehkä se auttaisi estämään turhia eroja.

m42

Vierailija
34/55 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat yhtä paljon äidin kuin isänkin ja onhan se vähän ongelmallista jaksaa pyörittää suhteita moneen sukuun yhtaikaa. Ydinperheellä on helpompaa. Siksi.

Äiti yksin ei saa omia yhteisiä lapsia ja heittää lasten isää kuin vanhaa rukkasta syrjään lasten elämästä, mutta moni usealle miehelle lapsia saanut tekee juuri näin! Jollain isistä ei ole osaa eikä arpaa muuta kuin maksajana enintään!

nainen

Vierailija
35/55 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt tuppaavat loukkaantumaan helposti. Ei tosin kaikki, mutta huomattava osa.

Vierailija
36/55 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää luokkaerottelusta puheessa, mutta.

Kyllä usein menestynyt nainen jättää epätyydyttävän suhteen taakseen siinä 30-40 vuotiaana. Jos on parikymppisinä pariuduttu ja rakkaus puuttuu, niin ovi käy. Siinä usein on ne kaksi teiniä mukana, joillain vielä 10 vuotiaita, osa odottaa lakkiaisiin.

Näillä naisilla on usein myös rakkauslapsi uuden miesystävän kanssa. Jos odottavat ylppäreihin, niin usein löytyy uusi rakas kuitenkin, eksän vastakohta aikalailla, mutta elämä soljuu ilman lapsia.

Tämä ryhmä w-t toimii enemmän tunteella. Suhdetta ei lasten takia jatketa, a-borttia ei tunnesyistä tehdä, ja sama saattaa toistua useampia kertoja. Eletään hetkessä ja vahvasti itseään ajatellen.

En ole ikinä kysynyt onko jonkun lapsilla sama isä, ei tulisi mieleenikään.

Vierailija
37/55 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt siis ei puhuttu siitä, että kaikkien kanssa lisäännytään. Ainakin omassa akateemisessa piirissä ei ole tavatonta, että ihmiset eroaa pitkän suhteen jälkeen, ja osa saattaa vielä haluta lisää lapsia uudessa parisuhteessa. ”Kaikkien kanssa lisääntyminen” ei ole tyypillistä siis. Oletkohan aika nuori vielä? Ajatus saattaa hieman muuttua siitä kuin on 30 tai 50... kolmekymppinen naimisissa oleva ajattelee helposti vielä aika naiivisti, ettei kukaan eroa ”ei ainakaan meidän piireissä” tai varsinkaan halua ikinä koskaan lisää lapsia jos ero tulisi ja todellisuus saattaa olla toinen kun olet itse keski-iässä. Aika moni on syyllistynyt nuorempana ajattelemaan noin - minä itsekin... ;)

Sama juttu. Vaan yllättävän moni erosi, omakotitalot muuttui kerrostaloiksi ja takaisin omakotitaloiksi. Yksi lähti Intiaan ja Iltatähden kansalaisuus muuttui. Nyt meillä on ihana tuttavaperhe Intian maaseudulla ❤️ Elämä on rikasta ja muuttujia täynnä, kolmekymppinen kulkee vielä kuplassaan.

Vierailija
38/55 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aika nuori, vaan aika nelikymppinen ja tiedän että akateemisetkin eroaa ja tekee uusia perheitä, mutta se ei ole oletus. Se ei ole asia jota luontevasti kysellään ensimmäisellä tapaamiskerralla, koska kukaan ei varsinaisesti oleta että lapset on tehty monen kanssa vaan se liitto aika usein saattaa jopa pysyä kasassa. Sitten on ne piirit, joissa lasten vanhemmat ei todennäköisesti pysy yhdessä.

Vierailija
39/55 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa 2010-luvulle! Mulla neljä lasta kolmelle eri miehelle. Kaikkien isyydet selvitetty, minusta reilumpaa näin lapsia kohtaan!

Vierailija
40/55 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aika nuori, vaan aika nelikymppinen ja tiedän että akateemisetkin eroaa ja tekee uusia perheitä, mutta se ei ole oletus. Se ei ole asia jota luontevasti kysellään ensimmäisellä tapaamiskerralla, koska kukaan ei varsinaisesti oleta että lapset on tehty monen kanssa vaan se liitto aika usein saattaa jopa pysyä kasassa. Sitten on ne piirit, joissa lasten vanhemmat ei todennäköisesti pysy yhdessä.

Tuossa viestissä 39 se aika hyvin kuvattiinkin, mitä itsekkin ajattelen. On olemassa uusperheitä ja sitten on olemassa uusperheitä. On niitä, joille tulee ero siitä lasten isästä, tulee uusi lapsi, mutta elämä on tasapainoista ja suunnitelmallista. Sitten on niitä joille vaan tapahtuu asioita. Tulee lapsia milloin kenenkin kanssa, tulee eroja ja tulee uusia miehiä/naisia. Asiat vaan tapahtuu, ihminen on ihan tuuliajolla eikä itse päätä suuntaa.

sama