Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa kenen mies ei ikinä muista/järjestä/lahjo mitenkään tälläisinä päivinä kuten ystävänpäivä, naistenpäivä jne?

Vierailija
14.02.2020 |

Yritän ajatella ettei se haittaa, mutta kyllä pieni harmituksen peikko toisinaan nostaa päätään näinä päivinä. Etenkin kun somea selaa ja saa nähdä toinen toistaan hienompia juttuja joita miehet on vaimoilleen/tyttöystävilleen järjestäneet. Itse ilahdutan miestä ihan tavallisena arkenakin usein esimerkiksi leipomalla hänen lempparijuttuja, saatan ostaa kaupasta jotain mistä ainoastaan hän tykkää jnejne. Itse en saa ikinä mitään vastaavia juttuja. Ja en tarkoita että olisin vailla jotain shampanjaa ja limusiineja tai Pariisin matkaa, vaan ihan joku pieni juttu, ainoastaan se että olisi jotenkin ajatellut riittäisi.

Kommentit (372)

Vierailija
361/372 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää hyvin, kun muistaa aina syntymäpäivän, nimipäivän ja hääpäivän ja saan lämpimän halauksen. Syntymäpäivinä syödään ulkona ja äitienpäivinä tuo aamiaisen sänkyyn.

Aina avaa ovet, kantaa kassit ja imuroi.

Kuka nyt noin monta kissanristäispäivää voisi muistaa? Ei ainakaan kukaan heteromies.

Piilohomonlogiikka, en tee näin tai teen niin, niin eivät pidä homona. Säälittävää!

Vierailija
362/372 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme kumppaneita ja teemme mielellämme asioita yhdessä. Tuntuisi oudolta tuollaiset kuorrutukset ja kaupallisen amerikkalaisen päivän mukaiset hössötykset. En halua olla mikään jalustalla oleva prinsessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/372 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kyllä riittää, että muistetaan syntymäpäivänä ja jouluna ja lasten kanssa ja äitienpäivänä. Niin ja monesti saan hääpäivälahjan, sitä en edes itse muista. Mies tuo joskus arkenakin esim. kukkia halutessaan ilahduttaa ja suklaata/pullaa halutessaan lihottaa. Ulkona syödään nykyään silloin harvoin, kun se onnistuu, siis tosi harvoin. Nuo ensimmäiset olen kyllä joskus sanonut, että ovat ihan vähimmäisvaatimuksia sitten meidän parisuhteessa, mieheni on vähän moukasta perheestä ja tuskin olisi tajunnut koskaan mitään tämmöisiä asioita sanomatta. Ilman sanomista kuuluisin siihen suureen naisjoukkoon, joka ”ei koskaan saa mitään lahjoja”, enkä halua kuulua. Mutta sitä suuremmalla syyllä outoa olisi jotkin ystävänpäivämuistamiset, enkä niitä kyllä kaipaakaan. Niin, itse muistan tietenkin samat.

Noin yleensä arjessa pyrimme olemaan ystävällisiä, tosin se toisen huomioon ottaminen oli kyllä alkuun vaikeaa. Harvassa perheessä poikia opetetaan esim. auttamaan naispuolisia kantamaan painavia juttuja, auttamaan korkealla olevien ottamisessa tms. itse pidän sellaista huomioonottamista ja auttamista sukupuolesta riippumatta tosi kauniina ja hyvänä käytöksenä. Meidän perheessä sitä siis opetettiin, mieheni perheessä ei ja sen myös huomaa ihan arjessa. Inhoan sitä, että pitää huomautella näistä asioista tai pyytämällä pyytää apua, oma mieheni taas saa kyllä pisteet siitä, että on oppinut nuo asiat kyllä ihan yhdellä pyytämisellä.

Vierailija
364/372 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, jonka puoliso ei spontaanisti koskaan osoita haluavansa minua, ota suihin tai tee vuokseni jotain muuta kivaa?

No miten tämä liittyy ketjuun, tietääkö kukaan?

Vierailija
365/372 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenpäivänä ei kuulu antaa lahjoja eikä ”hemmotella”. Kaupallista paskaa koko päivä.

Vierailija
366/372 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista touhua kaikki ystävänpäivät ja naistenpäivät. Näillä keksityillä kaupallisilla päivillä ei ole mitään tekemistä sinun eikä suhteesi kanssa. Ole onnellinen, että miehesi ei ota osaa näihin feikkipäiviin ja mielistele sinua vain siksi, että kalenterissa on merkattu kaikille tämä päivä. Olettaa sopii, että näin toimivat tekevät vain siksi, koska "näin vaan pitää tehdä". Sitten räpsitään someen feikkikuvia, jotta voidaan vakuuttaa itselleen ja muille, että oih, kuinka ihana päivä meillä taas olikaan".

Naisten päivä ei ole mikään keksitty kaupallinen päivä, vaan naisten oikeuksien päivä, jonka merkitys on alunperin todellakin ollut ihan muu kuin joku shoppailun juhla.

Vierailija
367/372 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa hömppää. Ainoa mikä itselle ja miehelleni merkitsee on syntymäpäivät ja ehkä joulu.

Vierailija
368/372 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex. Minä olin aina se, joka muisti häntä lahjuksin ja yllätyksin, hän ei muistanut edes syntymäpäivänä. Tosin pakko sanoa, että romanttisempana eleenä olisin pitänyt vaikkapa yllätyksellistä tiskaamista kuin muodollista kukkaa jonakin määrättynä merkkipäivänä.

Onko mielestäsi romanttinen ele miestä kohtaan, kun sinä tiskaat? Entä miehesi mielestä?

Vierailija
369/372 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole.

Vierailija
370/372 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta tasan tarkkaan alkaa pomppimaan markkinamiesten pillin mukaan ostamassa jotain turhaa joka ikisenä päivänä, minkä joku keksii perustaa. Eihän minulla ole edes mitään aavistusta, milloin on joku naistenpäivä tai ystävänpäivä. Ei sanalla sanoen kiinnosta. 

Vierailija
371/372 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista touhua kaikki ystävänpäivät ja naistenpäivät. Näillä keksityillä kaupallisilla päivillä ei ole mitään tekemistä sinun eikä suhteesi kanssa. Ole onnellinen, että miehesi ei ota osaa näihin feikkipäiviin ja mielistele sinua vain siksi, että kalenterissa on merkattu kaikille tämä päivä. Olettaa sopii, että näin toimivat tekevät vain siksi, koska "näin vaan pitää tehdä". Sitten räpsitään someen feikkikuvia, jotta voidaan vakuuttaa itselleen ja muille, että oih, kuinka ihana päivä meillä taas olikaan".

Naisten päivä ei ole mikään keksitty kaupallinen päivä, vaan naisten oikeuksien päivä, jonka merkitys on alunperin todellakin ollut ihan muu kuin joku shoppailun juhla.

Kauppiaat ovat ainakin ottaneet sen hyvin vastaan

Vierailija
372/372 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa kauppiaita. Miten kauppiaat pääsisivät eroon turhasta krääsästä, jos ei olisi naistenpäivää, joulua, hääpäiviä, syntymäpäiviä ym turhan tavaran ostosjuhlia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi