Turn-off naisessa
Täällä kun on liekehtivä topic epämiellyttävistä miehen piirteistä, niin laitetaas sama toisinpäin.
Eli arvon miehet, mikäs naisessa saa viisarin jäätymään?
Omasta puolestani vastaan nämä seuraavat ensimmäisenä mieleen tulevat:
1. Sivistymättömyys
2. Pahan hajuinen hengitys
3. Liiallinen ylipaino / laihuus
4. Omahyväisyys
5. Intersektionaalisen feminismin kannatus (1. ja 3. kohta usein sisältyvät tähän)
Kommentit (185)
Jos nainen ei halua haistella kiveshikeäni.
Kaikesta muusta voidaan neuvotella, mutta deal braker on fundamentalistinen suhtautuminen seksiin, jossa ajatustapana, että on oikeaa vain kahden syvästi rakastuneen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta muusta voidaan neuvotella, mutta deal braker on fundamentalistinen suhtautuminen seksiin, jossa ajatustapana, että on oikeaa vain kahden syvästi rakastuneen välillä.
No eikö parisuhteessa olla rakastuneita ja harrasteta seksiä vain sen oman puolison kanssa? En minä perusta yhdenillan jutuista, ei ole minun juttu. Ei siihen liity mitään fundamentaliikkaa, eri perspektiivi se vain on. En minä halua satunnaista seksiä jo taudin saamisen ja mahdollisen raskautumisen vuoksi. On myös psykologiset syyt, miksi en tykkää seksistä jonkun random miehen kanssa. Kyllä se seksi on parasta silloin, kun on toiseen rakastunut. En ymmärrä irtosuhteilijoita, mutta en minä näe tarvetta paheksua heidän elämäntyyliään. Siinäpähän tekevät mitä tekevät, minä pidän kuitenkin pääni asiassa ja olen siihen täysin oikeutettu.
Ulkoisesti ylipainoisuus esim bmi yli 23
- Lyhyys, alle 170 cm.
- kimittävä ääni
- naama norsunrutulla
- ylipaino
- kynitty tukka
- lävistykset muualla kuin korvissa, miel ei edes siellä
- sivistymättömyys
Läski perse
Yli paino
Feministi
Punainentukka
Kova ääninen
- Sivistymättömyys
- Rinnattomuus (kohtuulliset pitää olla)
- Tupakointi
- Täytettä huulissa, rinnoissa tai pakaroissa
- Liika ylipaino (saa olla, kunhan ei haittaa terveyttä)
- Eksoottinen ulkonäkö
- Liika "aikuisuus", pitää olla pilkettä ja tiettyä tyttömäisyyttä silmäkulmassa
- Jos naisen mielestä suutelu, läheisyys ja seksi ovat toissijaisia parisuhteessa
- Näkyvät lihakset
Riippu tissit
Pannut joskus neeperin kanssa
Tatuoinnit
Liian lyhyet hiukset
Keskustelutaidon puuttuminen
Ei harrasta mitään liikuntaa
Sulkeutuneisuus
Aina matkustelemassa / suunnittelemassa reissua
Kunnianhimo
Vanha ketju enkä ole vielä lukenut kaikkia kommentteja siitä, mutta: Ehkä pahin itselle osunut on aivan ihana nainen, mutta paljastui että harrastaa urheilua paljon, hyvä niin, mutta nää punttia ja salibandykaverit onkin miehiä! Se oli turnoff!
Vierailija kirjoitti:
Missä te näihin feministeihin törmäätte kun itse en koskaan? Onko se vain teoreettinen uhka?
Täh?
Jokainen treffeillä tapaamani nainen on ilmoittanut olevansa feministi.
Ihan itse ja kysymättä.
Seuraavalta pitää varmaan kysyä, että miksi tulit treffeille kun miehet noin inhottavat?
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun naiset listasivat yleisimpiä turn-offeja miehistä niin yleisimmät olivat ”juopottelu” ”ei osaa keskustella” tai ”tupakoi”
Ilmeisesti miehet vetävät tästä herneet nenäänsä :D
Pitäähän miehen saada näyttää yliajetulta spugulta. Kunhan saa itsestään huoltapitävän naisen joka on nyrkin ja hellan välissä. Välillä käy lisää bisseä kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä te näihin feministeihin törmäätte kun itse en koskaan? Onko se vain teoreettinen uhka?
Täh?
Jokainen treffeillä tapaamani nainen on ilmoittanut olevansa feministi.
Ihan itse ja kysymättä.
Seuraavalta pitää varmaan kysyä, että miksi tulit treffeille kun miehet noin inhottavat?
Feministi ei inhoa miehiä, kannattaa vaikka tutustua aiheeseen niin saat paremman ymmärryksen ja opit ehkä käsitteen tasa-arvo
Räväkkyys, ylipaino ja tatuoinnit eli nämä klassiset. Hiljattain olen alkanut kiinnittää huomiota naisten kaulaan ja siihen onko siinä voimakkaat juonteet eli ns "tech neck" ja jos on, niin se on dealbreaker. Kertoo siitä, että tuijottaa liian paljon näyttöä.
-ylipaino
-feminismi
-tatuoinnit
-siilitukka
-lävistykset
-aiempi ulkkismies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi itselle suurin este. Loppuu tutustuminen välittömästi jos rööki huulessa.
M33
Minusta tupakointi on jokaisen oma asia. Minusta tuollainen paljastaa juuri ahdasmielisen asenteen.
Olen nainen, mutta en ihmettele jos joku ei tupakoinnista tykkää. Tupakoitsijat haisee, ramppaa röökillä ärsyttävästi, rahaa menee älyttömästi, pilaa ulkonäön jne. Tietty se on jokaisen oma asia mutta vaikuttaa ihmiseen.
ei luoja tech neck :D
No tuo niska voi olla myös vaikka tohtorilla tai näyttöpäätteen kautta työtä tekevällä.
Mutta ihan hausta ketju ja yllättäen tatuoinneista ei pidetä? Näin moni on siitä maininnut. Ihan ilahduttavaa, koska en itsekkään niistä pidä. Mutta olen yllättynyt, koska melkein kaikilla naisilla on nykyään tatuointi jossakin paikkaa. Katso vaikka uimahallissa.
Tarkentaisiko joku tuota tupakkahommaa? Mä tupakoin mutta en ikinä silloin kun seurassa on joku joka ei tupakoi. Toki pitkässä suhteessa ei toimisi. Mutta ihan deittaillessa, onko muka dealbreaker?
Musta se on oikeestaan parasta seksissä. Joskus jopa squirttaan, kun mies kylkiasennossa jyystää takaapäin.