Turn-off naisessa
Täällä kun on liekehtivä topic epämiellyttävistä miehen piirteistä, niin laitetaas sama toisinpäin.
Eli arvon miehet, mikäs naisessa saa viisarin jäätymään?
Omasta puolestani vastaan nämä seuraavat ensimmäisenä mieleen tulevat:
1. Sivistymättömyys
2. Pahan hajuinen hengitys
3. Liiallinen ylipaino / laihuus
4. Omahyväisyys
5. Intersektionaalisen feminismin kannatus (1. ja 3. kohta usein sisältyvät tähän)
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi itselle suurin este. Loppuu tutustuminen välittömästi jos rööki huulessa.
M33
I feel you. Olen itse siis nainen, mutta todellakaan homma ei etene mihinkään, jos vastapuoli tupakoi. Äärimmäisen vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä aknesta naisella?
T. Finninaama
Ei ole turn off. Voi olla jopa turn on, jos nainen on itse sinut asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silaritissit. Panen kyllä kerran mutta en toiste. Pienet tisssit taas ei ole yhtään turn-off, ei minkään kokoiset.
Pllureiäksi kelpaa mikä vaan teille miehille. Asia erikseen että kelpaako mies edes kertapanoksi naisille
Niin, ja tämähän onkin yksi suurimmista ongelmista. Miksi naiset pihtaavat, ei pysty ymmärtämään. Kyllä se pillureissäkin hyvältä tuntuu kun vetelee kullilla edestakaisin. Tai jos ei tunnu niin sitten naisessa on jotain vikaa joko jalkojen tai korvien välissä, tai molemmissa.
Aha, et sit tiennyt et diltsut on keksitty. Eipä tuu tautejakaan ja koon voi valita.
Täytyy kyllä sanoa, että ilahduin kovasti lukiessani tämän ketjun. Hyvä miehet!! :)
T. Nainen
Onko myös lävistetty napa sellainen lävistys joka on turn-off?
Ihmeellistä ettei kukaan ole vielä maininnut mielialalääkitystä.
T. Lääkettä ahdistukseen käyttävä nainen
Pakko kysyä yhtä juttua. Itselläni on niin, että jos olen riittävän kiinnostunut jostain miehestä (ihastuminen itselleni on lähinnä henkimaailman juttuja, jotain alkukantaista siihen liittyy) niin on loppujen lopuksi hyvin vähän asioita, jotka siinä kohtaa minut pois pelottaisivat. Listaisin minä tässä kohtaa ihan mitä vaan. Onko niin, että miehillä ei ole samaa? Onko miehet pragmaattisempia kuin naiset tässä asiassa?
Lapset
Tupakka
Tatuoinnit
Lävistykset
Kilo pakkelia look
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä yhtä juttua. Itselläni on niin, että jos olen riittävän kiinnostunut jostain miehestä (ihastuminen itselleni on lähinnä henkimaailman juttuja, jotain alkukantaista siihen liittyy) niin on loppujen lopuksi hyvin vähän asioita, jotka siinä kohtaa minut pois pelottaisivat. Listaisin minä tässä kohtaa ihan mitä vaan. Onko niin, että miehillä ei ole samaa? Onko miehet pragmaattisempia kuin naiset tässä asiassa?
Olen nainen mutta kommentoin: ihastua tai ainakin viehättyä voin melkein kenestä vain miehestä. Ja se on nimenomaan henkimaailman juttuja, jotain alkukantaista vetovoimaa. Mutta se kiinnostunko oikeasti, siis suhdemielessä, on jo täysin eri asia. Silloin kuvaan astuvat monenlaiset kriteerit kumppaniehdokkaalle.
Eli sekaisin voi mennä sellaisestakin miehestä, joka ei millään lailla ole "aviomiesainesta" :)
Voisiko joku nyt jo vihdoin kertoa millainen se kauhujen feministi oikein on? Tämänkin ketjun aloittaja teki ketjun "tasa-arvon nimissä" mutta kuitenkin vastustaa feminismiä joka ajaa tasa-arvoa (molempien sukupuolien).
Kaikki tuntemani feministit ovat hauskoja, kauniita, hyvä sän gyssä, rentoja ja hyviä keskustelemaan, myös älykkäitä.
Haluan itse feministinaisen,
M32
Tupakointi
Tatuoinnit
Ryyppääminen
Holtiton rahankäyttö
Narsistinen käytös
Jätkämäisyys, vaatteita myöten
Fanaattinen jonkun aatteen palvominen
Missä on feministinaisia? Muualla kuin Hgissä? Tampereella ainakin on paljon Suomi-naisia jotka ovat mulle ehdoton turn-off.
tupakoiminen ja / tai nuuskaaminen (pätee myös miehiin)
Huulitäytteet, ripsipidennytkset ja, hiuslisäkkeet jotka paistavat kilometrin päähän feikkeinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silaritissit. Panen kyllä kerran mutta en toiste. Pienet tisssit taas ei ole yhtään turn-off, ei minkään kokoiset.
Pllureiäksi kelpaa mikä vaan teille miehille. Asia erikseen että kelpaako mies edes kertapanoksi naisille
Niin, ja tämähän onkin yksi suurimmista ongelmista. Miksi naiset pihtaavat, ei pysty ymmärtämään. Kyllä se pillureissäkin hyvältä tuntuu kun vetelee kullilla edestakaisin. Tai jos ei tunnu niin sitten naisessa on jotain vikaa joko jalkojen tai korvien välissä, tai molemmissa.
Aha, et sit tiennyt et diltsut on keksitty. Eipä tuu tautejakaan ja koon voi valita.
pillurei! Eikä se edestakainen jumputus naisille nyt niin hienolta tunnu.
Aika turhaa mitkä kaikki on minulle turn-off tai turn-on kun toisille saattaa olla just toisinpäin.
Mutta tässä muutama:
Turn-off:
- äiti
- viidentoista vuoden ikäero tai enemmän (alaspäin)
- omistaa kissan
- tatuointi(tai useampi)
- ei pitkää parisuhdetta takana
Turn-on:
- silmälasit
- 8cm lyhyempi tai enemmän
- normaali vartaloinen tai curve (ja siinä oikean määrityksen mukaa)
- ylempitoimihenkilö/esimies
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku nyt jo vihdoin kertoa millainen se kauhujen feministi oikein on? Tämänkin ketjun aloittaja teki ketjun "tasa-arvon nimissä" mutta kuitenkin vastustaa feminismiä joka ajaa tasa-arvoa (molempien sukupuolien).
Kaikki tuntemani feministit ovat hauskoja, kauniita, hyvä sän gyssä, rentoja ja hyviä keskustelemaan, myös älykkäitä.
Haluan itse feministinaisen,
M32
Niinpä. Jokainen ihmisoikeuksia kannattava ihminen, ei pelkäståän nainen, on feministi. Feminismi ajaa kaikkien etua.
Minä ja kaikki tuntemani naiset olemme feministejä mutta enme mellakoi vihaisina vaan pyrimme asioiden parantamiseen rauhallisesti älyä käyttäen.
Olen nainen ja näytän naiselta sekä rakastan miesten seuraa ja tiedän ettå naiset ja miehet on luotu toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Shokkivärillä värjätyt hiukset
Lyhyet hiukset
Lävistykset, korvareikien venytykset
Hoitamattomat/puhdistamattomat hampaat
Epähygieenisyys
Kainalokarvat
Siistimättömät alapääkarvat
Ylipaino
Voimaantunut feminismiluonne... Nykypäivää...
Lapsiviha
Jne...
Ohittaisit lyhythiuksisen naisen, vaikka olisi muutoin ns. täydellinen?
Koulutuksellaan leuhkiminen, triviatiedoilla keuliminen.