Miten ilmaista epäsuorasti, että olen kiinnostunut eräästä naisesta?
Olen siis mies itse. En voi tehdä suoraa aloitetta, ts. puhua, mutta haluaisin naisen näkevän että olen kiinnostunut.
Ei ole oikein kokemusta tästä ja siksi kyselen... Pelkkä hymy ja silmiin katsominen ei riitä, sen olen oppinut palstalta.
Kommentit (484)
Vierailija kirjoitti:
Ootko työkaveri tai asiakas? Minkälaisessa tilanteessa normaalisti tapaatte?
Sanotaan vaikka näin, että hän on tavallaan minun "asiakkaani" työpaikalla. Ei kuitenkaan varsinainen asiakas, koska sellaisia ei meillä töissä ole, taikka niitä ei kutsuta sillä nimellä.
Vierailija kirjoitti:
Onko nainen pomosi? Selittäisi hankaluuden lähestyä.
Hankaluus on siinä, että aloittajalla on vaimo.
Ap on varmaan naisen opettaja ja siksi lähestyminen mietityttää?
Vierailija kirjoitti:
Tee pari ykskäsipunnerrusta.
Seuraavaksi kilauta bemarin avaimet reteesti baaritiskille ja tilaa pullo sampkanjaa.
Noista se lähtee.
Kannattaa myös kierteellä lötkäistä se limainen Slerba siihen tiskiin, niin ei jää mitenkään epäselväksi homman nimi.
Jos ei asiakas, niin mikä sitten? Ja kerro samalla meille, että haetko vain seksiä vai muutakin? Ja mitä siihen tulee, että olet varattu. Voin kokemuksella sanoa, että on paljon pystyyn kuolleita suhteita, joista onkin syytä lähteä etsimään uutta suhdetta.
Mikä teidän ikäero on? Ootko antanut ymmärtää sun tunteet tai miten hän suhtautuu suhun yleensäkin?
Vierailija kirjoitti:
Ap on varmaan naisen opettaja ja siksi lähestyminen mietityttää?
Tai tyyliin joku urheiluvalmentaja?
Mun vinkkini on, että hakeutuisin seuraan ja juttelisin niitä näitä. Varmaan yrittäisin viedä keskustelua henkilökohtaisemmalle tasolle. Yrittäisin muistella mistä asioista pitää ja sitä kautta huomioida. Tiedätkö esimerkiksi onko teillä mitään yhteisiä kiinnostuksen kohteita joiden kautta veisit keskustelua eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä teidän ikäero on? Ootko antanut ymmärtää sun tunteet tai miten hän suhtautuu suhun yleensäkin?
Joitakin vuosikymmeniä. Kyllä hän näyttäisi pitävän minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisissa tilanteissa te tapaatte?
On ärsyttävää vastata kysymykseen kysymyksellä.
Paitsi jos kyseessä on vastaamisen kannalta erittäin oleellinen tarkentava kysymys.
Olet siis naimisissa oleva äijänkäppyrä, joka on ihastunut naispuolisen opiskelijaan. Liekö tämä vastapuoli edes täysikäinen. Joka tapauksessa moraalitonta ja unohda haihattelusta. Tyttö ei taatusti ole sinusta kiinnostunut. Keskity omaan vaimosi ja mahdollisiin lapsiisi. Kylmä suihku auttaa.
Miten tämä nainen on osoittanut kiinnostusta
, jos hän kerta näyttäisi pitävän sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joitakin vuosikymmeniä. Kyllä hän näyttäisi pitävän minusta.
No sitten ajattelisi et sun on helppo lähteä tuosta kehittämään juttua. Tuutte toimeen jne, se on jo alku. Mä en ymmärrä mikä tuossa on esteenä , muutakin sä itse?
Siis vuosikymmeniä? Yök! Ajattelin, että kyseessä on kaksi keski-ikäistä parin vuoden ikäerolla mutta ikäeroa onkin siis parikymmentä vuotta. Neuvoni on, että unohda koko juttu. Kun itse oli noin 20 v, perässäni pyöri runsaasti omanikäisiäni miehiä ja jos siihen olisi tullut yksikin 40 v proffa / opettaja / mikä lie, olisin tehnyt ilmoituksen poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi ei voisi puhua. Sillä selviää helpoiten.
Ap on selvästikin ukkomies.
Olen kyllä.
Ap
Miten olisi jos ensin eroaisit ja vasta sitten alkaisit miettimään kiinnostuksen osoittamista toisaalle? Sen verran jos arvostaisit omaa kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Siis vuosikymmeniä? Yök! Ajattelin, että kyseessä on kaksi keski-ikäistä parin vuoden ikäerolla mutta ikäeroa onkin siis parikymmentä vuotta...
Mulla on ystävä, jolla on 10v nuorempi mies. Kyllä ystäväkin aluksi kamppaili tuon ajatuksen kanssa, että itse on vanhempi osapuoli, mutta hyvin heillä menee, ovat olleet pari vuotta yhdessä.
Itse taas olen naimisissa itseäni 16v vanhemman miehen kanssa. Parisuhde voi toimia vaikka ikäeroa on.
Oksettavaa, että yrittää sysätä sopimattoman suhteen vastuun naiselle.
Entä jos Ap kysyisit numeroa ja sitten laittaisit viestiä että mitä kuuluu tai keksit juttua jostain aiheesta? Tässä jäi epäselväksi että tunnetko naisen yleisellä tasolla vai oletteko puhuneet mitään sen henkilökohtaisemmin?
Täällähän naiset antoi vihjeitä siitä, miten itse iskevät miehiä. Eli tee samoin: katso kohti ja hymyile. Jos ei reaktiota, ei ole kiinnostunut. Näinhän se menee.
AP ootteko jutelleet, ootko esim. asiakkaana, vai onks hän ees tietoinen susta millään lailla? Hyvä mies, jos on näin hankalaa saada sulta mitää tietoo, niin ei oo ihme et toi sun asia ei etene!