Miten ilmaista epäsuorasti, että olen kiinnostunut eräästä naisesta?
Olen siis mies itse. En voi tehdä suoraa aloitetta, ts. puhua, mutta haluaisin naisen näkevän että olen kiinnostunut.
Ei ole oikein kokemusta tästä ja siksi kyselen... Pelkkä hymy ja silmiin katsominen ei riitä, sen olen oppinut palstalta.
Kommentit (484)
On jo yli kuukausi kun kyselit tätä asiaa, ap.
Mitä olet siis nyt tehnyt ilmaistaksesi tälle naiselle epäsuorasti, että olet kiinnostunut?
Kysy et lähetkö nurkan taa paneen?
Katsot naista samalla painat kielellä poskea (omaa) niin että se pullistelee ja liikutat kieltä. Samalla kohottelet kulmakarvoja
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa, että yrittää sysätä sopimattoman suhteen vastuun naiselle.
Miten niin? Hänhän kysyy vain, miten ilmaisisi tunteensa naiselle. Mikä siinä on vastuun sysäämistä naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Siis vuosikymmeniä? Yök! Ajattelin, että kyseessä on kaksi keski-ikäistä parin vuoden ikäerolla mutta ikäeroa onkin siis parikymmentä vuotta. Neuvoni on, että unohda koko juttu. Kun itse oli noin 20 v, perässäni pyöri runsaasti omanikäisiäni miehiä ja jos siihen olisi tullut yksikin 40 v proffa / opettaja / mikä lie, olisin tehnyt ilmoituksen poliisille.
Vuosikymmeniä, se ei tarkoita välttämättä 20 vuotta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis vuosikymmeniä? Yök! Ajattelin, että kyseessä on kaksi keski-ikäistä parin vuoden ikäerolla mutta ikäeroa onkin siis parikymmentä vuotta. Neuvoni on, että unohda koko juttu. Kun itse oli noin 20 v, perässäni pyöri runsaasti omanikäisiäni miehiä ja jos siihen olisi tullut yksikin 40 v proffa / opettaja / mikä lie, olisin tehnyt ilmoituksen poliisille.
Vuosikymmeniä, se ei tarkoita välttämättä 20 vuotta...
Indiana jones ja kadonneen seisokin metsästys
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet siis nyt tehnyt ilmaistaksesi tälle naiselle epäsuorasti, että olet kiinnostunut?
Täälläkin kiinnostaa, että mitä aiot tehdä/ teit asialle? Niin Ap, kerro meille mihin toimintatapaan aiot päätyä, ollaan täällä sinun apunasi hengessä mukana!
No täällä nimettömänä vihjailu on varmasti epäsuorin mahdollinen tapa ilmaista mielenkiintonsa naiselle. Voin 100% taata, että ei tärppää ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko työkaveri tai asiakas? Minkälaisessa tilanteessa normaalisti tapaatte?
Sanotaan vaikka näin, että hän on tavallaan minun "asiakkaani" työpaikalla. Ei kuitenkaan varsinainen asiakas, koska sellaisia ei meillä töissä ole, taikka niitä ei kutsuta sillä nimellä.
Vanki ja vanginvartija
Oppilas ja opettaja?
Potilas ja lääkäri?
Miten olis tää:
"Hei h***a, mul on epäsuora."
(Kaikille paheksujille ja mielensäpahoittajille tiedoksi, tuo line on muistaakseni ihan slight modification -tyyppinen versio ihan tunnetun artistin erään musiikkikappaleen sanoituksesta, joten älkää vetäkö poroja sieraimeen.)
20-vuotiaan mielestä 40-vuotias on aivan ikäloppu kääpä. Ja 20-vuotias uskoo vielä rakkauteen. Joten hän todennäköisesti ilmoittaa sun vaimolle, että yrität iskeä häntä. Ota kylmä suihku ja unohda.
Vierailija kirjoitti:
En ole tehnyt mitään erikoista. Katselen kyllä häntä silmiin, mutta minulla on muutenkin tapana katsella ihmisiä silmiin.
Hän on niin suloinen, haluaisin sulkea hänet syliini. Voih
Ap
No menet sanomaan: "Olen sinusta epäsuorasti kiinnostunut. K*kkelini on hieman käyrä"
[quote
En ole tehnyt mitään erikoista. Katselen kyllä häntä silmiin, mutta minulla on muutenkin tapana katsella ihmisiä silmiin.
Ap[/quote]
No AP sun kannattaisi alkaa miettiä siirtoasi, tuolla menolla asia ei etene millään lailla. Mietippä nyt vaihtoehtoja ja kerro niistä meille. Autetaan sua löytään ratkaisu!
Vierailija kirjoitti:
[quote
Ap
No AP sun kannattaisi alkaa miettiä siirtoasi, tuolla menolla asia ei etene millään lailla. Mietippä nyt vaihtoehtoja ja kerro niistä meille. Autetaan sua löytään ratkaisu!
Olisin kaivannut teiltä niitä vaihtoehtoja, mutta en ole paljon saanut niitä...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin kiinnostaa, että mitä aiot tehdä/ teit asialle? Niin Ap, kerro meille mihin toimintatapaan aiot päätyä, ollaan täällä sinun apunasi hengessä mukana!
Miksi haluat olla hengessä mukana, kun pettämisestä haaveileva vanha kääpä yrittää ahdistella nuorta neitokaista?
Tuolla keskustelun alkupäässä oli useita hyviä vinkkejä, miten voisit ottaa kontaktia tuohon ihailemaasi naiseen.
On hankala antaa neuvoja, kun olet antanut aika nihkeästi tietoa meille tietoa esimerkiksi millaisessa tilanteessa tapaatte. Onko hetkeä, jolloin olette kahdestaan tai onko aina muita ympärillä?
Vierailija kirjoitti:
Tuolla keskustelun alkupäässä oli useita hyviä vinkkejä, miten voisit ottaa kontaktia tuohon ihailemaasi naiseen.
On hankala antaa neuvoja, kun olet antanut aika nihkeästi tietoa meille tietoa esimerkiksi millaisessa tilanteessa tapaatte. Onko hetkeä, jolloin olette kahdestaan tai onko aina muita ympärillä?
Muita ei ole aina ympärillä, mutta yleensä on.
Ap
Minä kun olen ollut jostain naisesta kiinnostunut niin olen tavatessa sanonut että mennään illalla kävelylle ja tule kello 18:00 tiettyyn paikkaan, sitten pusu poskelle ja hei iltaan asti. Ei se tuon kummempaa ole