Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nöyryyttävimmät työpaikan virkistäytymispäivät

Vierailija
13.02.2020 |

Oma ykkönen on eräs virkistyspäivä, jossa piti osallistua naurujoogaan. Siinä sitten kuljettiin salia ympäri kädet vatsalla hokien "hoh-hoh hoh-hoh hoo".

Kommentit (1208)

Vierailija
321/1208 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli viimeksi ohjelmassa kuntosali ja pt teki kaikille oman treeniohjelman ja käytiin läpi salin laitteita. Yksi _sai_ jäädä pois lääkärintodistuksella, muiden piti osallistua. Päivän parasta antia oli se, kun pt alkoi ohjeistaa esimiestä liikkeessä, minkä hän oli aina tehnyt väärin, siis omasta mielestään oikein.

Vierailija
322/1208 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurujooga oli muuten ihan ok, mutta se oli epämiellyttävää kun mentiin lattialle jonoon istumaan ja piti kallistua taaksepäin toisen syliin/haaroväliin niin, että oma pää laskeutui suht vieraan ihmisen vatsan päälleja jonkun toisen pää tuli mun vatsalle. Siinäkin piti nauraa niin että mahaläskit hyllyi ja hyppyytti työkaverin päätä. Lisäksi tunsin sen mieshenkilön sukukalleudet kun olin hänen jalkojensa väliin kaatuneena, pää hänen vatsallaan. Yyyyyyh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1208 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkistyspäivänä hikilenkki Tampereella, missäs ne pitkät portaat nyt olikaan siellä? Pomo kova kuntoilemaan ja paineli onnessaan menemään, mutta meikäläiselle ne portaat oli täyttä painajaista. Rasitusastma iski välittömästi ja muutenkin olin ihan henkihieverissä. Ei näin.

Vierailija
324/1208 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteissaunomiset ja paljuilut - mulle ihan no go. Kouluaikojen pukuhuonekiusaamisesta johtuen en pysty menemään muiden naisten kanssa saunaan tai pukuhuoneeseen saatikka sitten paljuun.

Työkaverit ei ymmärrä tätä. Parin viikon päästä olis yhden tyypin läksiäiset, saunaa ja paljua akkaporukalla.

Ei pysty, ei kykene, anteeksi.

En ikinä menisi mihinkään lämpimään paljuun vieraiden vi...ttujen kanssa, yök!

Vierailija
325/1208 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viisas pomo, joka sanoi, että töihin ei tulla viihtymään vaan tekemään töitä. Hän ei kannattanut näitä hömppäpäiviä ja olin samaa mieltä.

Onneksi olemme molemmat eläkkeellä.

Vierailija
326/1208 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myyntialalla ja onnistuneen myyntiviikon jälkeen sain virkistäytymispäivän kylpylässä, johon kuului aromaterapia. Minua pyydettiin pukeutumaan kertakäyttöpikkareihin ja käymään lavetille vatsalleen. Näin tein. No, sitten hieroja tuli myös pikkuhousuissa huoneeseen ja hyppäsi selän päälle hivelemään, musiikin soidessa taustalla. Siinä se 70+ vuotias ruskettunut setä heilui sitten tunnin musiikin tahdissa tämän valaan selässä ja voin sanoa, että olin enemmän kauhistunut, mitä virkistynyt.

Ai hopeakettu oli valaan selässä. Piirrä paintilla kuva ja lähetä se aijaalla meille.

Ei haittaa jos et osaa piirtää.

Vierailija
327/1208 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä onneksi nuo lopetettiin. Viimeinen oli, kun talolta saatiin ihan kivasti rahaa ja ehdittiin jo suunnitella hyvää ruokailua ja vapaata jutustelua (meillä oli hyvä työporukka) ja illanviettoa. Mutta totta kai meillä oli se yksi touhutäti, jota jopa esimies pelkäsi. Hän päätti yksin, että ensin tehdään aamutyöt osastolla ja sitten kävellään 5km pakkasessa kaupunkiin (työpaikka oli aika syrjässä keskustasta) ja käydään lounaalla ja kävellään työpaikalle takaisin ja palautetaan loppurahat työnantajalle.

Hän oli itse innokas kävelyn harrastaja ja oli sitä mieltä, että kävely tekee muillekkin terää. Porukassamme oli reumaa sairastava ja pari selkävaivaista. Eli ensin aamutyöt hikisinä ja siitä toppapuvut päälle ja kävelemään ja pikainen syönti ja taas takaisin kävelemään. Kummasti oli osa porukasta saikulla virkistäytymispäivänä. No, ehdittiin onneksi vielä töihin virkistäytymisen jälkeen ja nostelemaan asukkaita päivälevolta.

Kuka niitä asukkaita vahti silloin kun se "hyvä työporukka" oli virkistäytymässä?

Vierailija
328/1208 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myyntialalla ja onnistuneen myyntiviikon jälkeen sain virkistäytymispäivän kylpylässä, johon kuului aromaterapia. Minua pyydettiin pukeutumaan kertakäyttöpikkareihin ja käymään lavetille vatsalleen. Näin tein. No, sitten hieroja tuli myös pikkuhousuissa huoneeseen ja hyppäsi selän päälle hivelemään, musiikin soidessa taustalla. Siinä se 70+ vuotias ruskettunut setä heilui sitten tunnin musiikin tahdissa tämän valaan selässä ja voin sanoa, että olin enemmän kauhistunut, mitä virkistynyt.

Ai hopeakettu oli valaan selässä. Piirrä paintilla kuva ja lähetä se aijaalla meille.

Ei haittaa jos et osaa piirtää.

En ole tuon jutun postaaja, mutta ajattelin silti piirtää kun tälläinen luova tapaus satun olemaan. 

https://aijaa.com/TvYSmW

Vierailija
329/1208 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy sanoa, että meillä oli kerran työpaikan virkistysillassa tällaista naurujoogaa.

Alkuun oli aika kiusallista, koska pelkäsin että kauheen noloo jos mua tai ketään ei naurata sitte yhtään ja se ohjaajaparka on ihan pulassa jne.

Mutta oikeasti lopulta naurettiin niin paljon, ettei siitä meinannut tulla loppua ja hirnuminen meni ihan hysteeriseksi.

Vierailija
330/1208 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen mies miesvaltaisella alalla. Tökeröiden leikkien sijaan ollaan mm. ajettu mikroautoilla tai pelattu värikuulasotaa ja sen jälkeen lähdetty mökille saunomaan ja ryyppäämään ihan heteromeiningillä. Kaikki saavat ehdottaa ohjelmaa, joten virkistyspäivä on mieluinen.

Ajattelin ihan samaa (paitsi etta olen nainen, ja ainut nainen meidan duunipaikalla). Me ollaan kayty mm. cartingia ajamassa, paintballia pelaamassa (ammuin pomoa paahan, puolivahingossa tosin), quadeilla ja moottoripyorilla ajamassa, golfaamassa, ampumassa savikiekkoja, jaakiekkoa pelaamassa ja merella kalastamassa. 

Ja sen jalkeen vakiona hyvaa ruokaa ja rajattomasti juomista. 

Naurujooga ja kaikenlaiset halailut nostivat kylmat vareet saman tien.

N44

No tällaiseen virkistystoimintaan minäkin voisin osallistua!

Mä kanssa. Miestyöpaikoilla tehdään oikeasti hauskoja juttuja ja laitetaan rahaakin näihin. Kartingia, Paintballia, Prison Islandia, purjehdus hiekkajaalalla, jousiammuntaa, mönkijäsafaria ym ja aina kunnon safkat ravintolassa.

Naisaloilla hypitään pussihyppelyä parkkipaikalla ja alepasta haetaan keksit ja pillimehut.

Vierailija
331/1208 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen mies miesvaltaisella alalla. Tökeröiden leikkien sijaan ollaan mm. ajettu mikroautoilla tai pelattu värikuulasotaa ja sen jälkeen lähdetty mökille saunomaan ja ryyppäämään ihan heteromeiningillä. Kaikki saavat ehdottaa ohjelmaa, joten virkistyspäivä on mieluinen.

Ajattelin ihan samaa (paitsi etta olen nainen, ja ainut nainen meidan duunipaikalla). Me ollaan kayty mm. cartingia ajamassa, paintballia pelaamassa (ammuin pomoa paahan, puolivahingossa tosin), quadeilla ja moottoripyorilla ajamassa, golfaamassa, ampumassa savikiekkoja, jaakiekkoa pelaamassa ja merella kalastamassa. 

N44

Mä kanssa. Miestyöpaikoilla tehdään oikeasti hauskoja juttuja ja laitetaan rahaakin näihin. Kartingia, Paintballia, Prison Islandia, purjehdus hiekkajaalalla, jousiammuntaa, mönkijäsafaria ym ja aina kunnon safkat ravintolassa.

Naisaloilla hypitään pussihyppelyä parkkipaikalla ja alepasta haetaan keksit ja pillimehut.

Varmaan tämäkin riippuu ihan siitä minkä henkinen porukka on, ei niinkään naisista tai miehistä. Itse olen koko työurani ollut akkaporukassa töissä ja  virkistyspäivinä on pelattu lasersotaa, pakohuonepeliä, ajettu karttinkia, vedetty kunnon mätöt ravintolassa ja loppuillasta saunaa ja viinaa, ehkä myös baariin. 

Onko tosiaan näin että joissain työpaikoissa vaan tietty porukka saa päättää näiden virkistyspäivien ohjelman? Meillä kuunnellaan kaikkien mielipidettä ja siltä pohjalta rakennetaan nämä päivät. Tosin meitä ei olekkaan kuin 8 henkeä, ei välttämättä isommassa paikassa onnistuisi. 

Vierailija
332/1208 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on ihan perseestä. Töissä tehdään töitä ja vapaa-ajalla ei todellakaan kiinnosta edes nähdä työkavereita. Onneksi nykyisessä työpaikassa on fiksu pomo joka ajattelee näin.

Vierailija
333/1208 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tiimiytymis-leikit on ihan peestä. Porukka teeskentelee koska pakko näyttää tiimihenkiseltä, ja samalla odottaa, että pääsisi jo lähtemään kotiin. Myöskin nää ”keskustele vieressä istuvan kanssa hetki aiheesta” on sen tason settiä, ettei niitä jaksa enää kukaan

Vierailija
334/1208 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todella kiusallista kun suuressa ringissä piti kehua vastassa seisojaa ja rinki liikkui aina uuden ihmisen kohdalle.

Ei siinä...

Mutta kun piti paniikissa keksiä jotain positiivista sanottavaa ihmisestä josta ei oikeasti ollut oikein mitään positiivista sanottavaa. Hirveä ihminen suorastaan. Kiusasi muita ja nautti kun sai käyttää valtaa. 

Mutisin jotain tehokkuudesta.. tms.. 

Vierailija
335/1208 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita päiviä luontopolut ja nuotiotulet, poikkeuksena yhtenä kertana ollut naurujooga. Ahdistava kokemus, mutta jälkeenpäin se on herättänyt kyllä hilpeyttä. Tulipa sekin koettua, toivottavasti ei enää uudelleen.

Vierailija
336/1208 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FYI kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä naurujoogassa ja pussijuoksussa nyt on oikeasti niin nöyryyttävää? Monilta ihmisiltä tuntuu kokonaan kyky heittäytyä ja hassuttella. Ei elämän oikeasti tarvitse olla aina vakavaa.

Minä ainakin tykkään heittäytyä ja hassutella, mutta haluan tehdä sen itse valitsemassani seurassa silloin kun siltä tuntuu, en siksi että esimies käskee. Ajatus siitä, että jollakin ylemmällä taholla on valta päättää, miten, missä, milloin ja kenen kanssa rentoudun ja pidän hauskaa, on aika nöyryyttävä.

Onko töissäkäyntikin niin nöyryyttävää? Työnantaja kuitenkin (useimmiten) määrittelee, mihin aikaan työt alkaa ja mihin aikaan ne loppuu. Ja mikä kamalinta, se myös määrää mitä teet. Eihän sellainen nyt käy. Parempi vastustaa sitäkin. Onhan se nöyryyttävää kun ei itse saa tehdä mitä sattuu huvittamaan, milloin sattuu.

Taitaa aika monella olla auktoriteetti-ongelma😅

Auktoriteettiongelma on yhdyssana.

Yhdyssanat ovat tähän ketjuun muuten vain kommentoiville elämäntapa-työttömille vaikea asia. 

Niin näyttävät olevan sinullekin. T. työtön

Vierailija
337/1208 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli todella kiusallista kun suuressa ringissä piti kehua vastassa seisojaa ja rinki liikkui aina uuden ihmisen kohdalle.

Ei siinä...

Mutta kun piti paniikissa keksiä jotain positiivista sanottavaa ihmisestä josta ei oikeasti ollut oikein mitään positiivista sanottavaa. Hirveä ihminen suorastaan. Kiusasi muita ja nautti kun sai käyttää valtaa. 

Mutisin jotain tehokkuudesta.. tms.. 

"Olet tavattoman tehokas ja ahkera kiusaamaan"

Tai sitten voi olla rehellinen ja sanoa ettet keksi kertakaikkiaan mitään hyvää sanottavaa.

Ei se väärin ole jos puhut totuuden.

Vierailija
338/1208 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurujooga oli muuten ihan ok, mutta se oli epämiellyttävää kun mentiin lattialle jonoon istumaan ja piti kallistua taaksepäin toisen syliin/haaroväliin niin, että oma pää laskeutui suht vieraan ihmisen vatsan päälleja jonkun toisen pää tuli mun vatsalle. Siinäkin piti nauraa niin että mahaläskit hyllyi ja hyppyytti työkaverin päätä. Lisäksi tunsin sen mieshenkilön sukukalleudet kun olin hänen jalkojensa väliin kaatuneena, pää hänen vatsallaan. Yyyyyyh.

Siis ihan kamala! Voi herr@njestas.. mahtaa olla virkistävää olla siellä pää jonkun atk-vastaavan munissa tai vastaaottovirkailijan intiimituoksuissa! Kai tuohonkin joku asetus täytyisi olla, että jokaisella on oikeus saada pitää vähintään 10 cm turvaväli työkaverin alapäähän.

Vierailija
339/1208 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Hmm no meillä naisvaltainen työpaikka ja aina on tehty just tuon ”äijä-kaavan” mukaan, on ollut tosi kivaa. Eikä kulut oo koskaan olleet mitään massiivisia yhdestä nivasta ryhmäaktiviteetista+kunnon illallisesta viineineen. Jos joskus on ollut budjetti tiukemmalla niin ollaan menty vaan syömään hyvin yhdessä. En tajua kuka edes keksii näitä pussihyppelyitä ja naurujoogia.

Vierailija
340/1208 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu mm. kuumailmapallolennolla, purjehtimassa kauniina loppukesän päivänä, pelaamassa pakohuonepeliä ja ajamassa kartingia. Ja sit ollaan syöty ja juitu hyvin ja osa lähtenyt jatkoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi