Minkä tuloksen sait mikä euroopan maa on henkinen kotisi-testistä?
Kommentit (209)
Mulle tuli Ruotsi :)
Sopisi, jos se olisi oikeasti vielä ruotsalaisten hallussa...
Itävalta, ihan ok. Muistuttavat käytökseltään muutenkin suomalaisia, asiallisia.
Tein testin niin, että valitsin aina mahdollisemman väärän vaihtoehdon ja tuli Alankomaat. Olen samaa mieltä ja minusta ei kyllä sen maan kansalaista saisi. Islanti tuli, kun tein kaiken oikein.
Espanja. Sinne muutto onkin pitkän ajan unelma.
Islanti. Olen tyytyväinen tulokseen, Islanti on aina kiehtonut minua vaikken ole päässyt siellä vielä käymään.
Saksa. En nyt kyllä ihan allekirjoita että viihtyisin suurkaupungeissa, en voi sietää moisia :D
Vierailija kirjoitti:
Todella järkevää tehdä tällainen aloitus ilman linkkiä itse testiin.
APn henkinen koti on Hölmölässä.
Googletin itse testin samantien ja sain tulokseksi Ruotsin. Palasin ketjuun takaisin ja huomasin että siellähän jo kyseltiin että mistä testi löytyy... Oikeasti. Ottakaa itse selvää. Keskusteluketjujen linkkejä suosittelen välttämään, siellä voi olla ikäviä yllätyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itävalta tuli tulokseksi. Oikein tyytyväinen olisin jos saisin ja olisi varaa siellä asua.
Oman lyhyen kokemukseni mukaan siellä on edullisempaa kuin Suomessa (Wien - Helsinki).
Millaista Itävallassa asuminen on? Onko Wienissä hyvä ja turvallinen asua? Olisin kiitollinen jos voisit kertoa, olisin kiinnostunut Itävallasta mahdollisena relokaatiomaana. Kiitos jo etukäteen jos voit auttaa.
Olet siis kiinnostunut maasta, josta et mitään tiedä. Heh.
Vierailija kirjoitti:
Itävalta tuli tulokseksi. Oikein tyytyväinen olisin jos saisin ja olisi varaa siellä asua.
Miksi ei olisi varaa? Kysymys on enemmänkin siitä, puhutko saksaa. Eikä Itävallassa asuminen kallista ole, tai varsinkaan Etelä-Saksassa.
Vierailija kirjoitti:
Saksa. En nyt kyllä ihan allekirjoita että viihtyisin suurkaupungeissa, en voi sietää moisia :D
Miksi suurkaupungeissa, onhan Saksassa muutakin, esim. ihania alppimaisemia, kauniita kyliä jne.
Itävalta ja sopisi minulle todella hyvin. Pidän komeista maisemista ja vuorista. Nauttisin monenlaisesta liikunnasta siellä sekä kulttuurista. Ihmiset siellä ovat rauhallisia, sivistyneitä, asiallisia ja hyväkäytöksisiä, ainakin minun kokemukseni mukaan. Muutaman kerran olemme siellä käyneet laskettelemassa Alpeilla sekä pari kertaa olen ollut Wienissä. Salzburg on myös upea kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suurkaupungeissa, onhan Saksassa muutakin, esim. ihania alppimaisemia, kauniita kyliä jne.
Onhan siellä suuressa maassa kaikenlaista, mutta en kestä saksalaisia. Olen asunut siellä jonkin aikaa. Vaikka olen suomalaiseksi melko täsmällinen, niin Saksassa ärsytti se älytön tarkkuus ja nipotus pikkuasioissa. Esimerkiksi koulumaailmassa meni vähintään puolet tunnista siihen, kun saatiin tehtävänanto ja saksalaiset tekivät älyttömän määrän minun mielestäni joutavia kysymyksiä. Itse olisin jo ryhtynyt toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman lyhyen kokemukseni mukaan siellä on edullisempaa kuin Suomessa (Wien - Helsinki).
Millaista Itävallassa asuminen on? Onko Wienissä hyvä ja turvallinen asua? Olisin kiitollinen jos voisit kertoa, olisin kiinnostunut Itävallasta mahdollisena relokaatiomaana. Kiitos jo etukäteen jos voit auttaa.
Kyllä on, viehättävä ja turvallinen sekä mielestäni varsin edullinen kaupunki.
Kiitos! Minun pitää kyllä parantaa kielitaitoani saksan osalta jos Wieniin mielin. Pärjääkö englannilla ja auttavalla saksalla edes jonkin aikaa?
Sorry, en lukenut aiempia kommentteja. Riippuu työstä, mitä teet , että miten hyvin sinun pitäisi puhua saksaa. Mutta rehellisesti sanottuna, en pitäisi kielitaitoa tai sen puutetta esteenä jos todella haluaisin ko. maahan. Tee ekana sellaisia töitä, joissa kieltä ei niin tarvita. Ja jos jonkin verran osaat niin lähtökohta on jo hyvin. Asun itse tällä hetkellä naapurimaassa mutta Itävaltakin on ihana ja turvallinen.
Ruotsi, kuten oletinkin. Jos noista huonoista jälkiruokavaihtoehdoista vähiten huono on korvapuusti ja euroviisuissa tai jalkapallossa ei ole vaihtoehtoa ei kiinnosta, niin pakko valita se vaihtoehto minkä arvaa jo etukäteen edustavan Ruotsia.