Minkä tuloksen sait mikä euroopan maa on henkinen kotisi-testistä?
Kommentit (209)
Sain Kreikan, mutta ei paljoa mennyt metsään, sillä asun Turkissa ja viihdyn :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itävalta. Ja pitää paikkansa, siellä elämä on mallillaan. Ei ole pääkaupungissakaan joka nurkka räitty, kuseksittu ja oksennettu täyteen ja metrokin on siisti. Sopivan konservatiivinen elämänasenne. Hieno vanha kulttuuri.
Juuri tuollaisessa maassa minäkin haluaisin asua. Helsingissä on aivan törkeän saastaista asukasmäärään verrattuna, hyi.
Tuo saastaisuus on muuten jotain ihan järkyttävää koko pk-seudulla.
Totta, olen havainnut saman.
Valko-Venäjä.
No ei ku Kreikka. En ole ikinä käynyt.
Kreikka <3 kreikkafanina en yllättynyt :)
Omituinen testi. Vastasin kaikkiin että tykkään lekotella auringossa rannalla ja syödä tyyliin churroja.
No Alankomaissahan se käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itävalta tuli tulokseksi. Oikein tyytyväinen olisin jos saisin ja olisi varaa siellä asua.
Oman lyhyen kokemukseni mukaan siellä on edullisempaa kuin Suomessa (Wien - Helsinki).
Millaista Itävallassa asuminen on? Onko Wienissä hyvä ja turvallinen asua? Olisin kiitollinen jos voisit kertoa, olisin kiinnostunut Itävallasta mahdollisena relokaatiomaana. Kiitos jo etukäteen jos voit auttaa.
Kyllä on, viehättävä ja turvallinen sekä mielestäni varsin edullinen kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi, en kyllä yhtään tajua miten?
koska olet suomalainen, ja ruotsalainen on vähän paranneltu versio suomalaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itävalta tuli tulokseksi. Oikein tyytyväinen olisin jos saisin ja olisi varaa siellä asua.
Oman lyhyen kokemukseni mukaan siellä on edullisempaa kuin Suomessa (Wien - Helsinki).
Niin ja se työkin olis tietty hyvä siellä ja osata kansainvälisiä kieliäkin pärjätäkseen.
Tuo ei ole minun eli tuon Wien -Helsinki -kommentin kirjoittama.
Päivänselvää on, että on osattava saksaa. Englannilla pärjää turistina hyvin, mutta ei pääse maahan pintaa syvemmälle.
Englanti, enkä ihmettele. Henkinen kotimaani!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista Itävallassa asuminen on? Onko Wienissä hyvä ja turvallinen asua? Olisin kiitollinen jos voisit kertoa, olisin kiinnostunut Itävallasta mahdollisena relokaatiomaana. Kiitos jo etukäteen jos voit auttaa.
Kyllä on, viehättävä ja turvallinen sekä mielestäni varsin edullinen kaupunki.
Kiitos! Minun pitää kyllä parantaa kielitaitoani saksan osalta jos Wieniin mielin. Pärjääkö englannilla ja auttavalla saksalla edes jonkin aikaa?
Italia. Ei yllättänyt. Sinne voisin oikeastikin muuttaa jos Suomesta lähtisin. Vähintään kerran vuodessa käyn siellä nytkin.
Itävalta, ja osui aika kohdalleen. Kerran olen käynyt ja ehdottomasti haluan käydä toisenkin kerran.
Islanti. Yllätti. Rakastan luontoa ja Islannissa on varmasti upeat maisemat, mutta metsää pitää olla. Ja lempijälkiruokani ovat raikkaat hedelmät.
Islanti. Lempijuomani on vesi ja rakastan merta.
Itävalta. Viime kesänä kävin siellä toisen kerran. Vaikuttikohan se lopputulokseen.
Islanti
Oikein osuva tulos, sillä oon aina halunnut käydä Islannissa ja oon Lappi-fani, rakastan tuntureita, arktisia maisemia ja patikointia erämaissa. <3
Kreikka. Tuli siksi kun valitsin rantakuvia ja historiaa.
Täällä yksi itävaltalainen lisää, ja miksikäs ei. Talvella en muuta tekisikään kuin olisin suksilla, ladulla ja etenkin rinteessä. Saksan kieli tosin ruosteessa...