Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä tuloksen sait mikä euroopan maa on henkinen kotisi-testistä?

Vierailija
13.02.2020 |

Mä sain Saksan

Kommentit (209)

Vierailija
41/209 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranska. 

Ihan ok, olen käynyt Pariisissa, Lyonissa ja Marseillessa. Mutta mielummin muuttaisin kyllä Italiaan.

Vierailija
42/209 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

DDR

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/209 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itävalta tuli tulokseksi. Oikein tyytyväinen olisin jos saisin ja olisi varaa siellä asua.

Oman lyhyen kokemukseni mukaan siellä on edullisempaa kuin Suomessa (Wien - Helsinki).

Vierailija
44/209 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toihan on ihan hupitesti, ei kannata kovin vakavasti suhtautua...😂

Vierailija
45/209 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksa

En ihmettele, sillä asuin siellä kymmenen vuotta. Yritin mielestäni kyllä vastata niin, ettei tulosta voisi ennalta arvata.

Vierailija
46/209 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itävalta. Ja pitää paikkansa, siellä elämä on mallillaan. Ei ole pääkaupungissakaan joka nurkka räitty, kuseksittu ja oksennettu täyteen ja metrokin on siisti. Sopivan konservatiivinen elämänasenne. Hieno vanha kulttuuri.

Juuri tuollaisessa maassa minäkin haluaisin asua. Helsingissä on aivan törkeän saastaista asukasmäärään verrattuna, hyi.

Vierailija
47/209 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranska. En yllättynyt.

Vierailija
48/209 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itävalta tuli tulokseksi. Oikein tyytyväinen olisin jos saisin ja olisi varaa siellä asua.

Oman lyhyen kokemukseni mukaan siellä on edullisempaa kuin Suomessa (Wien - Helsinki).

Millaista Itävallassa asuminen on? Onko Wienissä hyvä ja turvallinen asua? Olisin kiitollinen jos voisit kertoa, olisin kiinnostunut Itävallasta mahdollisena relokaatiomaana. Kiitos jo etukäteen jos voit auttaa.

Vierailija
49/209 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävalta tuli. Maisemakuvista piti kaikissa valita ns. vähiten huono, kun ei niissä ollut yhtään sellaista, mikä minun silmää miellyttäisi, ei ollut keskisuomalaista järvimaisemaa.

Vierailija
50/209 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italia

Vierailija
51/209 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri edellisenä päivänä ennen testin näkemistä sanoin puolisolleni, että muutetaanko Ruotsiin, ja sitten seuraavana päivänä näin tämän testin, ja huvin vuoksi tein sen. Vastaukseksi tuli, että henkinen kotini on Ruotsi 😃. Emme asu Suomessa.

Vierailija
52/209 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja se työkin olis tietty hyvä siellä ja osata kansainvälisiä kieliäkin pärjätäkseen.

Vierailija
53/209 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanja

Vierailija
54/209 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Saksan - voisin muuttaa vaikka heti! <3 

55/209 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävallan. Arvasinkin testin tuloksen aika pian, kun valitsin klassisen musiikin, maisemakuvan Alpeista sekä jälkiruoaksi muhkean suklaakakun.

Vierailija
56/209 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi. Olen oikein tyytyväinen tulokseen sillä Ruotsi on hyvä maa. 

Vierailija
57/209 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain Ruotsin ja sinänsä meni ihan oikein. Teininä ja nuorena aikuisena (20 vuotta sitten) haaveilin aina asuvani vielä jonain päivänä Ruotsissa, mutta nykyään minua ei saa enää oikein edes tukholman-risteilylle. Se maa on pilattu harvinaisen täydellisesti :(

Vierailija
58/209 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksa täälläkin. Osui kyllä aika nappiin, uskoisin. Minulla on ollut työkavereita aika monesta Euroopan maasta, ja saksalaisten kanssa parhaiten on kemiat kohdanneet.

Vierailija
59/209 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itävalta. Ja pitää paikkansa, siellä elämä on mallillaan. Ei ole pääkaupungissakaan joka nurkka räitty, kuseksittu ja oksennettu täyteen ja metrokin on siisti. Sopivan konservatiivinen elämänasenne. Hieno vanha kulttuuri.

Juuri tuollaisessa maassa minäkin haluaisin asua. Helsingissä on aivan törkeän saastaista asukasmäärään verrattuna, hyi.

Tuo saastaisuus on muuten jotain ihan järkyttävää koko pk-seudulla. 

Vierailija
60/209 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

palsta täynnä nat seja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme