Minkä tuloksen sait mikä euroopan maa on henkinen kotisi-testistä?
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella järkevää tehdä tällainen aloitus ilman linkkiä itse testiin.
APn henkinen koti on Hölmölässä.
Googletin itse testin samantien ja sain tulokseksi Ruotsin. Palasin ketjuun takaisin ja huomasin että siellähän jo kyseltiin että mistä testi löytyy... Oikeasti. Ottakaa itse selvää. Keskusteluketjujen linkkejä suosittelen välttämään, siellä voi olla ikäviä yllätyksiä.
No olisi vähän tyhmää, jos kaikkien pitäisi erikseen googlettaa, kun pienemmällä kokonaisvaivalla pääsee, jos yksi linkkaa. Kiitos tosiaan sille joka linkkasi.
Itävalta! Meni kyllä ihan nappiin koska rakastan Itävaltaa, ja jos johonkin pitäisi Euroopassa muuttaa, niin Itävalta tai Sveitsi.
Islanti ja miehelläni Saksa.Kummallakin kuvailut piti tosi hyvin paikkaansa.
Ruotsi. Kyllä minä sinne muuttaa voisin jos olisi pakko muuttaa Suomesta pois. Se ei ainakaan eroa liikaa Suomesta (kuten vaikka joku Intia eroaisi), osaan sen kieltä kohtalaisen hyvin ja se kieli on minulle melko helposti opittavaa, jostain syystä helpompaa kuin vaikka englanti. Mutta en minä täältä Suomesta pois muuttaisi jos ei olisi ihan pakko.
Itävalta. Juu, onhan siellä kulttuuria, kauniita maisemia ja hyviä leivonnaisia. Mutta muuten Itävalta ei todellakaan ollut henkisesti sopiva paikka. Palvelukulttuuri oli saman kaltaista kuin itänaapurissamme, oli poikkeuksellista jos joku viitsi olla siellä ystävällinen. Paremmin viihdyn pohjoismaissa. Kulttuurielämäkin on tosi kiinnostavaa pohjoismaissa, eikä ole niin historiaan jämähtänyttä.
Ärsyttäviä tällaiset testit, joissa suunnilleen 15 kysymyksellä voidaan muka tehdä johtopäätöksiä. Joukossa muutama selkeästi erotteleva kysymys, joka käytännössä ratkaisee yksin tuloksen. Tässä testissä mm. kuva merestä ja vuoristosta. Joukossa täysin testin laatijan keksimiä kysymyksiä esim. tässä täysin sekavia vaihtoehtoja euroviisuista. Joista yksikään ei olisi ollut valitsemisen arvoinen. Joka maassa löytyy ihmisiä, jotka eivät voi sietää koko prideviisuja.
Islanti
Pohjoinen luonto ja kulttuuri kiehtoo mua. Islanti on kuitenkin vähän liian erillään muusta maailmasta mun makuun. Ja liian pimeä. Norjaan menisin mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Sain Ranskan. Yök.
Ja minä olisin halunnut juuri Ranskan mutta en saanut.Yritin monta kertaa. Ranskassa tunnen olevani kotonani. Sain Itävallan ja Hollannin. Itävallassa olen ollut pari viikkoa, kiva oli käydä mutta en tunne kotimaaksi. Hollannissa en ole käynyt mutta kyllä kiinnostaa.
SUOMALAINEN HÖY HÖY HÖY HÖÖÖÖÖÖ ÖÖÖÖÖÖÖHHHH! TORILLA TAVATAAN!!! RÖYH!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itävalta. Ja pitää paikkansa, siellä elämä on mallillaan. Ei ole pääkaupungissakaan joka nurkka räitty, kuseksittu ja oksennettu täyteen ja metrokin on siisti. Sopivan konservatiivinen elämänasenne. Hieno vanha kulttuuri.
Juuri tuollaisessa maassa minäkin haluaisin asua. Helsingissä on aivan törkeän saastaista asukasmäärään verrattuna, hyi.
Sama Tampereella. Täällä vasta sottaista on, ja se ulottuu vielä ihmisiinkin. Tukat on rasvaisia kuontaloita, eikä parturissa käydä koska se on niin kallista. Vaatteetkin oli in ihan just, 90-luvun alussa.
Testistä sain vastaukseksi Espanjan. En ole siellä ikinä käynyt, mutta juon vain Riojan punkkuja, vaikka sitä ei testissä kysytty. Valkkareista ranskalaisia, vaikka sitäkään ei kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Sain Itävalta 2 x, vaikka yritin vastata eri lailla
:)
Itse sain kanssa Itävallan, vaikka en maisemankaan kohdalla laittanut vuoria suosikikseni, vaan Italian vihreät pellot. Enkä harrasta laskettelua myöskään, enkä ole ulkoilmaihminen vaan kotihiiri. Italia on oikeasti aina noista ollut suosikkini.
Testi oli mielestäni aivan epälooginen ja valheellinen. Ajanhukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itävalta. Ja pitää paikkansa, siellä elämä on mallillaan. Ei ole pääkaupungissakaan joka nurkka räitty, kuseksittu ja oksennettu täyteen ja metrokin on siisti. Sopivan konservatiivinen elämänasenne. Hieno vanha kulttuuri.
Juuri tuollaisessa maassa minäkin haluaisin asua. Helsingissä on aivan törkeän saastaista asukasmäärään verrattuna, hyi.
Sama Tampereella. Täällä vasta sottaista on, ja se ulottuu vielä ihmisiinkin. Tukat on rasvaisia kuontaloita, eikä parturissa käydä koska se on niin kallista. Vaatteetkin oli in ihan just, 90-luvun alussa.
Testistä sain vastaukseksi Espanjan. En ole siellä ikinä käynyt, mutta juon vain Riojan punkkuja, vaikka sitä ei testissä kysytty. Valkkareista ranskalaisia, vaikka sitäkään ei kysytty.
Heh asuin 13 vuotta Tampereella ja voin allekirjoittaa tuon tamperelaisten kuvauksesi 100 %:sti. Oikeasti muutenkin jotenkin lapsellisten ihmisten paikka, en viihtynyt ollenkaan.
Ranska, vaikka en kestä yhtään heikäläisten hienostelua. Irlannissa koen oloni kotoisaksi ja sinne suuntaan aina uudelleen.
Ruotsin sain. Pidän Tukholmasta ainakin kovin paljon, muissa kaupungeissa en ole käynyt. Mutta maana olen viihtynyt parhaiten Espanjassa, mutta en kyllä ole luonteenpiirteiltäni niin stereotypinen espanjalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itävalta tuli tulokseksi. Oikein tyytyväinen olisin jos saisin ja olisi varaa siellä asua.
Oman lyhyen kokemukseni mukaan siellä on edullisempaa kuin Suomessa (Wien - Helsinki).
Millaista Itävallassa asuminen on? Onko Wienissä hyvä ja turvallinen asua? Olisin kiitollinen jos voisit kertoa, olisin kiinnostunut Itävallasta mahdollisena relokaatiomaana. Kiitos jo etukäteen jos voit auttaa.
Institute for Economics and Peace-järjestön luokituksessa "Maailman rauhallisimmat maat 2019" Itävalta oli 4. ja Suomi 14.
Kreikka tuli minulle. (yhden kerran vain olen oikeasti käynyt siellä, ja muutaman päivän siellä viihtynyt )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain Itävalta 2 x, vaikka yritin vastata eri lailla
:)
Itse sain kanssa Itävallan, vaikka en maisemankaan kohdalla laittanut vuoria suosikikseni, vaan Italian vihreät pellot. Enkä harrasta laskettelua myöskään, enkä ole ulkoilmaihminen vaan kotihiiri. Italia on oikeasti aina noista ollut suosikkini.
Testi oli mielestäni aivan epälooginen ja valheellinen. Ajanhukkaa.
...muttaä: No voi, voi.!
Aika tosikko ainakin taidat olla luonteeltasi.
Andorra