Naiset armeijaan kun miehet ei enää pysty?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/24ed84b7-e9ce-4728-bdd3-0653ada37…
Suomalainen "nainen ensin" yhteiskunta on pilannut suomalaiset nuoret miehet jo siinä määrin, ettei enää pysty armeijaankaan. MIeshän ei saa olla enää mies vaan sukupuoleton hyypiöoletettu. Nainen ei tarvitse enää miestä kuin kuukauden muutamina päivinä ja silloinkin sen miehen on oltava joku jännä lähi-idästä.
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä tykkää peseytyä yhteisissä tiloissa enkä siksi käy uimahalleissa. En ole saanut siitä mitään sen suurempaa ihmettelyä osakseni, mutta olenkin nainen. Ihan sosiaalinen ja normaali ihminen olen silti enkä syrjäytynyt.
Kannatan palkka-armeijaa. Kuinka moni oikeasti olisi valmis lähettämään omat poikansa ja miehensä sotaan? En ainakaan minä. Jos olisi näkyvissä minkäänlaista sodan mahdollisuutta niin häipyisin maasta mahdollisimman nopeasti. En ole niin isänmaallinen, että lähettäisin mieheni ja poikani rintamalle ja jäisin yksin odottelemaan kuolinuutisia.
Ei Suomen kokoisessa maassa mitkään palkka-armeijat auta. Mihin sinä sitten häipyisit? :D kyllä se on niin, että tosipaikan tullen Suomesta ei jää mitään jäljelle...
Mielellään jonnekin Eurooppaan, mutta riippuisi varmaan tilanteesta. Ei mua mikään isänmaallisuus kiinnosta siinä vaiheessa vaan perheeni turvallisuus, niin se vaan on. Ei taida nykyaikana löytyä kovinkaan paljon innokkaita sotilaita sotimaan ja menettämään henkensä. Toki rajat suljetaan, joten pitäisi tietää milloin lähteä. Toivottavasti sellaista tilannetta ei kuitenkaan tule.
Voi luoja tää palsta on kyllä uskomattominta kuraa ikinä. Onneks tämmöstä katkeruutta ja miesvihaa ei tapahu todellisessa maailmassa, olis nimittäin aika kamala maailma elää tämmöisten akkojen keskellä.
Sanon näin naisena, ja kyllä, käytän sanaa akka, koska tän palstan akat ansaitsee sen. Nyt kun miehet avaa suunsa ja sanoo oman mielipiteensä, ettei kiinnosta armeija niin miehet ovat "nössyköitä". Mutta kun nainen avaa suunsa ja sanoo, että elää mielummin omaa elämää kuin tekee lapsen niin se on voimaannuttavaa ja rohkeaa. Ja kun mies sanoo näin, niin mies on vässykkä ja itsekäs ikiteinisika.
Täällä on välillä hyviäkin keskusteluja, mut tää käsittämätön miesten vihaaminen menee jo niin överiksi, ettei enää pysty lukemaan tätä p*skaa.
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietityttää, minkälaisissa perheissä ovat kasvaneet nuo pojat, jotka eivät armeijaikäisinä osaa muuta kuin olla kännykän kanssa! Niin surullista.
Ekana tulee mieleen työkeskeiset perheet, joissa yhteistä aikaa ei ole ikinä ollut ja lapsi on kasvanut olemaan yksin.
Jos perhe käy yhdessä esim. uimahallissa, luontoretkillä, yleisötapahtumissa, ja jos lapsi on ollut urheiluharrastuksessa, rippileirillä tms. - jossain, missä on toisia ihmisiä eikä kännykkä koko ajan esillä - hän kestää kyllä armeija-ajan toisten seurassa.
Olisko osana meidän sairas työelämä.
Lapset laitettu kasvamaan laitteiden kanssa kun ei vanhemmat jaksa pitkän työpäivän jälkeen edes väsätä päivällistä. Syökää leipää sanotaan vaan.
Turha isältäkään on odottaa mitään retkeä luontoon kun on ihan puhki ja poikki työelämän vaatimuksista.
Eipä koskaan ennen ole ollut niin älytöntä menoa työelämässä kuin nykyään on.
On laitteet ja kaikki jotka mahdollistaisi lyhyemmät työpäivät, mut ei.
Maksaa liikaa yrityksille. Siksi riisto ja ihmisten yleinen pahoinvointi.
Suomessa tehdään Euroopan lyhyintä työpäivää, mutta sekö on liian rankkaa?
Totuus on toinen.
Tilastoissa voi näkyä, mutta paskat on.
Eihän se ole mistään kotoisin että perheellisten pitää tulla joka päivä kotiin kuuden jälkeen. Lapset onkin olleet itsekseen ilman kasvatusta ja ruokaa puoli päivää.
Mistään ei jousteta kuten Ruotsissa.
Säästöjen takia. Ei perheellisillä ole mitään oikeuksia oikeasti.
Että paskaa väännät.
Syntyvyys on vähentynyt ja syystäkin. Sinkutkin tajuaa että nämä pakolliset ylityöt ei sovi lasten hankintaan.
Minulla on tilasto, sinulla on mutu, kumpi siis vääntää paskaa?
Sää väännät. Mun vanhemmat totesi tän kun kerroin työlelämästä 2000-lvuulla. Ovat jo eläkkeellä. Isä jouti eläkkeelle jo 90-luvun lopulla ja on yrittäjä.
Mulla on monia työpaikkoja takana ja aina sama. Kolme lasta myös. Vanhin on jo 20 vuotias. Sitten on kaksi nuorempaa. Nuorin täytti juuri 4 vuotta.
Eli ei ole mutua. Myös lapsiperheitä ystävinä noin parikymmentä ja sanovat samaa.
Ei kerkeä kasvattaa ja pitämään yllä perinteistä konservatiivista perhemallia, kun työt ottaa liian ison siivun elämästä ja työpaikalla ei jousteta.
Eli ei ole työvoimaa palkattu tarpeeksi. Lapsiperheet ja etenkin lapset sitten kärsii ja sitten tapahtuu näitä oikeistovaltioiden kouluampumisia jne pahoinvointia.
Kyllä lapsiperheiden työajoissa pitäisi jo joustaa, kun ei ne lapset yksin pärjää vaan vaatii kasvatusta.
Eikä meillä ole varaa monillakaan sellaiseen että äiti jää kotiin. Ostovoima on niin heikko.
Että jumalauta. Täräytin äsken nyrkillä pöytään. Työkaverit vähän tuli kattelemaan että mitä ihmettä. Näytin sun viestin niille, niin ne nauroi, ai että ne nauroi ja totesi että ei jumalauta mikä paskapää sielä taas huuruaa netin syövereissä. Käsivät olla ruokkimatta trollia mutta sähän syöt tän nätisti lusikalta eikö?
Ohiksena, millä työpaikalla maataan mammapalstalla ja oikein porukalla vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä tykkää peseytyä yhteisissä tiloissa enkä siksi käy uimahalleissa. En ole saanut siitä mitään sen suurempaa ihmettelyä osakseni, mutta olenkin nainen. Ihan sosiaalinen ja normaali ihminen olen silti enkä syrjäytynyt.
Kannatan palkka-armeijaa. Kuinka moni oikeasti olisi valmis lähettämään omat poikansa ja miehensä sotaan? En ainakaan minä. Jos olisi näkyvissä minkäänlaista sodan mahdollisuutta niin häipyisin maasta mahdollisimman nopeasti. En ole niin isänmaallinen, että lähettäisin mieheni ja poikani rintamalle ja jäisin yksin odottelemaan kuolinuutisia.
Ei Suomen kokoisessa maassa mitkään palkka-armeijat auta. Mihin sinä sitten häipyisit? :D kyllä se on niin, että tosipaikan tullen Suomesta ei jää mitään jäljelle...
Mielellään jonnekin Eurooppaan, mutta riippuisi varmaan tilanteesta. Ei mua mikään isänmaallisuus kiinnosta siinä vaiheessa vaan perheeni turvallisuus, niin se vaan on. Ei taida nykyaikana löytyä kovinkaan paljon innokkaita sotilaita sotimaan ja menettämään henkensä. Toki rajat suljetaan, joten pitäisi tietää milloin lähteä. Toivottavasti sellaista tilannetta ei kuitenkaan tule.
Seuraava sota jos/kun syttyy, niin kyseessä on 2 ison ja muutaman pienemmän (mutta ydinohjuksin varustetun) yhteentörmäys. 3 maailmansota, kun lähtee pyörimään, niin silloin ei enää hiihdetä metsissä ja Eurooppa joutuu ikävästi väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset siis eivät mene armeijaan? Kun se on vain pientä epämukavuutta.
Naiset voi hoitaa maanpuolustuksen seuraavat sata vuotta, ihan tasa-arvon nimissä. Älkää vaan olko nössöjä
Näyttää silti että naisten pitää hoitaa aivan kaikki. Joukon "naiset" vastuulla on myös jonkun randommiesnössön halu kehittää itseään.
Kysymys kuuluukin mitä miehet enää tekee muuta kuin ruikuttaa? Ehkä ne voisi kaikki sopivassa iässä tunkea samaan tupaan nukkumaan ja kouluttautumaan kun ei niistä mihinkään ole muuten.Miksi ihmeessä vihaat miehiä noin paljon?
Mulla oli ainakin ihana isä, joka minut kasvatti. Nyt mulla on ihana mies ja lasteni isä, joka tekee pitkää päivää ja jonka palkalla elätetään suurimmaksi osaksi meidän perhe sekä illat kuskaa lapsiaan harrastuksiin ikinä valittamatta. Mulla on myös upea poikalapsi, jonka mukana olen oppinut ihan uskomattoman paljon poikien elämästä, kasvamisesta, sielunmaailmasta. Nämä miehet ovat tehneet minuun uskomattoman vaikutuksen.
Samalla tavalla elämässäni on paljon upeita naisia.
En vihaa, tein tulkinnan tämän ketjun viesteistä.
Tää on kyl niin totta, mutta ei siinä mielessä, että naisia pitäis tästä syyttää vaan miesten laiskuutta ja saamattomuutta! nuorempana seurustelin suomalaisen miehen kanssa, jonka piti 18veenä mennä armeijaan, mutta ei mennyt, kun ei ”jaksa”.. sanoin hänelle, että menis nyt, kun ei se ole, kuin n. 1 vuosi elämästä ja sitten pois tehtynä.. no, ei vissiin koskaan nyt käynyt sitä, mutta eipä ole töissäkään käynyt, kun ei ” jaksa ” :D onneks on EX ja nuorena olin tyhmä, kun seurustelin hänen kanssaan..
Ei naisista ole armeijaan, kyllä se on miesten hommaa. Tosin ehkä löydämme noille kolmannekselle miehistä korvaajat naisista, osa naisista on kuitenkin sellaisia rekkalesboja että pärjäisivät siellä.
Itse olen tyytyväisenä naisellinen nainen, mies on armeijan kapiainen. Poika menee kanssa armeijaan aikanaan, nytkin pyssyleikkejä leikkii ja pissaa reilusti pihakoivun juureen häpeilemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset voi hoitaa maanpuolustuksen seuraavat sata vuotta, ihan tasa-arvon nimissä. Älkää vaan olko nössöjä
Näyttää silti että naisten pitää hoitaa aivan kaikki. Joukon "naiset" vastuulla on myös jonkun randommiesnössön halu kehittää itseään.
Kysymys kuuluukin mitä miehet enää tekee muuta kuin ruikuttaa? Ehkä ne voisi kaikki sopivassa iässä tunkea samaan tupaan nukkumaan ja kouluttautumaan kun ei niistä mihinkään ole muuten.Katsopa tuota omaa tekstiäsi, ja puhu sen jälkeen ruikuttamisesta.
Olen reservin kersantti, mutta sotatilanteessa lähden ulkomaille. Juuri sinun ja satojentuhansien muiden suomalaisten naisten takia. Jätän teidät enemmän kuin mielelläni kaulaanne myöten kuseen.
Lue tämä keskutelu ja kommentoi sitten. Näyttää siltä että miehet ovat kaulaa myöten kusessa koska naisten pyllyjä ei saa puristella ja siksi ei sitten suostuta itseään kehittämään tai olemaan alasti muiden miesten seurassa. Kaikki on naisten syytä ja miehet syyttömiä omaan itkuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraava sota jos/kun syttyy, niin kyseessä on 2 ison ja muutaman pienemmän (mutta ydinohjuksin varustetun) yhteentörmäys. 3 maailmansota, kun lähtee pyörimään, niin silloin ei enää hiihdetä metsissä ja Eurooppa joutuu ikävästi väliin.
Taikka Krimin sodan tapainen pienempi selkkaus, jossa Suomi joutuu Venäjän alle.
Ihan oikein. Telaketjulesbot ja natsifeministit varsinkin nummille möyrimään.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisista ole armeijaan, kyllä se on miesten hommaa. Tosin ehkä löydämme noille kolmannekselle miehistä korvaajat naisista, osa naisista on kuitenkin sellaisia rekkalesboja että pärjäisivät siellä.
Itse olen tyytyväisenä naisellinen nainen, mies on armeijan kapiainen. Poika menee kanssa armeijaan aikanaan, nytkin pyssyleikkejä leikkii ja pissaa reilusti pihakoivun juureen häpeilemättä.
Poika ei saa itse päättää, että meneekö armeijaan?
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja tää palsta on kyllä uskomattominta kuraa ikinä. Onneks tämmöstä katkeruutta ja miesvihaa ei tapahu todellisessa maailmassa, olis nimittäin aika kamala maailma elää tämmöisten akkojen keskellä.
Sanon näin naisena, ja kyllä, käytän sanaa akka, koska tän palstan akat ansaitsee sen. Nyt kun miehet avaa suunsa ja sanoo oman mielipiteensä, ettei kiinnosta armeija niin miehet ovat "nössyköitä". Mutta kun nainen avaa suunsa ja sanoo, että elää mielummin omaa elämää kuin tekee lapsen niin se on voimaannuttavaa ja rohkeaa. Ja kun mies sanoo näin, niin mies on vässykkä ja itsekäs ikiteinisika.
Täällä on välillä hyviäkin keskusteluja, mut tää käsittämätön miesten vihaaminen menee jo niin överiksi, ettei enää pysty lukemaan tätä p*skaa.N32
Naisvihaa et osaa nähdä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_tunnetuista_siviilipalveluksen_k…
Tuolta löytyy miehiä, jotka ovat näyttäneet huonoa mallia suomalaisille nuorille.
Paavo Arhinmäki, Pekka Haavisto, Jussi Halla-aho, Antero Laukkanen, Reijo Paananen, Pekka Sauri ja Sebastian Tynkkynen esimerkiksi. Valtaapitävät eivät näytä kovin hyvää esimerkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluukin mitä miehet enää tekee muuta kuin ruikuttaa? Ehkä ne voisi kaikki sopivassa iässä tunkea samaan tupaan nukkumaan ja kouluttautumaan kun ei niistä mihinkään ole muuten.Katsopa tuota omaa tekstiäsi, ja puhu sen jälkeen ruikuttamisesta.
Olen reservin kersantti, mutta sotatilanteessa lähden ulkomaille. Juuri sinun ja satojentuhansien muiden suomalaisten naisten takia. Jätän teidät enemmän kuin mielelläni kaulaanne myöten kuseen.
Lue tämä keskutelu ja kommentoi sitten. Näyttää siltä että miehet ovat kaulaa myöten kusessa koska naisten pyllyjä ei saa puristella ja siksi ei sitten suostuta itseään kehittämään tai olemaan alasti muiden miesten seurassa. Kaikki on naisten syytä ja miehet syyttömiä omaan itkuunsa.
yksi trollikommentti on taas kaikki miehet.
ihan kaikki miehet. öliööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö.
mitä sinä olet ikinä tehnyt yhteiskunnan hyväksi?
MIkähän tässä nyt on ongelma. Naiset hoitakoot maanpuollustuksen seuraavat 100 vuotta. Eiköhän miehet ole jo osansa tehneet. Katotaan uudestaan sitten sadan vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika ei saa itse päättää, että meneekö armeijaan?
Saa, luotan että tekee hyvän päätöksen. Jos ei mene, niin ei me katkaista välejä kuitenkaan. Ei edes vaikka ryhtyisi kasvissyöjäksi
Kun katsoo nykyajan nuorukaisia, niin uutiset kyvyttömyydestä olla
armeijassa ei yllätyksellisiä. Hirveitä ämmiä, heikkoja kitisöijöitä.
Meillä pojat menossa armeijaan ja tyttökin. Vaikka olen yrittänyt puhua totaalista ja pasifismista. Voin kuvitella että armeijamyönteistenkin lapset valitsevat samalla tavalla sivarin tai totaalin.
Tosin nämä puheena olevat ovat sellaisia että eivät kestä armeijaa vaan saavat vapautuksen. Se onkin hieman eri asia. Vakaumuksen takia voi hieman kärsiä, noista tuskin olisi totaaliin.
elboot kirjoitti:
Kun katsoo nykyajan nuorukaisia, niin uutiset kyvyttömyydestä olla
armeijassa ei yllätyksellisiä. Hirveitä ämmiä, heikkoja kitisöijöitä.
Oletko itse käynyt armeijan? Jos et, niin olet heikko ämmmä , heikko kitisijä.
Katsopa tuota omaa tekstiäsi, ja puhu sen jälkeen ruikuttamisesta.