Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyvät naiset, jotka eivät halua seksiä?

Vierailija
12.02.2020 |

Täällä olisi samanlainen mies, tuntuu, että suhdetta on mahdoton löytää jos ei halua seksiä.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ö

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo, haetaan parisuhdetta ilman seksiä.

Tai haetaan sokeaa ihailemaan tähtitaivasta.

Ei haeta ilman seksiä, vaan hyvin vähäisellä seksillä. 2-4krt kuussa ja lisäksi välillä voi suudella tms.

Neljä kertaa kuussa ei ole mikään vähäinen määrä. Outo kriteeri. Mielestäni "vähän seksiä" on kerran kuussa tai harvemmin. Itse en halua ollekaan.

Minusta taas neljä kertaa kuussa on älyttömän vähän. Tällä hetkellä saan suunnilleen ton verran ja se ottaa aivoon ja pahasti. Mies ei halua tai jos haluaakin, homma kestää just sen 5min ja tähtää miehen laukeamiseen, mun nautinnollani ei ilmeisesti ole väliä.

Unelma tilanne tuo olisi minulle. Haluan miehesi tilalle ja 4krt ja 5min. Aivan unelma. Voin lisäksi nuolla sinua vielä 5min, jos sinulla on hyväntuoksuinen ja makuinen tuhero.

Jee. Eli vaihtaisin pskan ja epätyydyttävän seksielämän toiseen samanlaiseen. Ei kiitos.

Tyhmä nainen, onko seksi nyt kaikki kaikessa? Minä olen muuten unelmamies. Hae sitten panokone jostain Afrikasta, niin saat kyllä melaa mekkoon kokoajan.

Vierailija
42/42 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus kauan sitten ihastuin tällaiseen naiseen. Ikää hänellä oli silloin 23 vuotta, itse olin viisi vuotta vanhempi. Kertakaikkisen suloinen tapaus, etenkin hymy oli ihana. Lisänä erittäin urheilullinen olemus. Monen asian suhteen tykättiin samoista asioista. Hän ei uskonut korviaan, kun sanoin tykkääväni hänestä vähän enemmän kuin ystävänä. Halasin häntä tuolloin ja kertoi jo sen tuntuneen vastenmieliseltä, mutta ei kehdannut kieltäytyä. Suutelua kokeilin hänen kanssaan joskus, mutta eihän siitä tullut mitään, kun toinen ei osannut ja ei halunnut oppia.

Eihän siitä koskaan suhdetta tullut, koska hän vältteli kaikkia intiimejä asioita. Ei halunnut edes nukkua vieressä. Yritin aina kysellä, että oliko hänellä ollut jotain karmeita kokemuksia tai traumoja lapsuudessa, mutta ei halunnut avautua. Olisin ehkä ymmärtänyt paremmin.

Platoninen suhde ei ole minua varten.

Ehkä siksi ei halunnut avautua, koska mitään avauduttavaa ei ollut. Lisäksi nainen oli nuori ja moni aseksuaali tulee kaapista vasta päälle kolmekymppisenä tai vanhempana. Aseksuaalisuus herättää monissa voimakkaita aggression tunteita ja varsinkin parikymppisten oletetaan olevan äärimmäisen seksi- ja seurustelukeskeisiä. Ehkä naisella oli aiempia huonoja kokemuksia siitä, kun oli kertonut seksuaalisesta suuntautumisestaan jollekulle kanssaan suhdettaan halunneelle. Se voisi selittää tuon epämääräiseltä vaikuttavan kiertelyn ja läheisyyden välttelyn.

Tietysti on aina olemassa se perinteinen selitys: nainen ei ollut ihastunut sinuun, ei pitänyt sinua viehättävänä eikä siksi halunnut läheisyyttä tai seksiä kanssasi.

Liian tarkkaan ei voi kertoa, ettei tunnisteta, mutta jos ei savuton, raitis, töissäkäyvä ja urheilullinen mies kelvannut, niin se on hänen asiansa. Kyseessä oli niin sulkeutunut tapaus, että en yhtään ihmettelisi jos siellä lapsuudessa tai varhaisaikuisena olisi jotain oikeasti tapahtunut. Hän käänsi heti aiheen muualle jos edes yritin puhua menneistä ajoista.

Ja kyllä siinä jo kerran melkein lähti housut jalasta, mutta sitten hän sanoi, ettei halua, joten jätin lähentelyn siihen. Lisätään nyt vielä se, että hän laittoi sitten joskus tekstarilla, että seurusteluasiat eivät ole häntä varten.

Ulkonäköasiat toki makuasioita, itse olen kuitenkin sinut itseni kanssa sen asian suhteen. Sen kuitenkin myönnän, että aikaisemmat suhteeni ovat olleet liiankin seksiin keskittyviä, kaipaan sen tuomaa nautintoa aina. En kuitenkaan irtosuhteina, mutta tapailun/parisuhteen aikana. Ilman tunteita toista kohtaan se ei onnistuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän