Mistä löytyvät naiset, jotka eivät halua seksiä?
Täällä olisi samanlainen mies, tuntuu, että suhdetta on mahdoton löytää jos ei halua seksiä.
Kommentit (42)
Meiltä joutaisi emäntä. Se täyttää tuon vaatimuksen.
En ole koskaan muunlaisia löytänytkään, vaikka haluaisi edes joskus kokeilla seksiä. Nyt taas seksittämässä suhteessa, mutta muuten on kyllä tosi kivaa yhdessä. M50
Valitettavasti suurinta osaa naisista pitää alkuun vähän puksutella, ennenkuin kyllästyvät ja tykästyvät viettämään kämppiselämää enemmän.
Täällä on yksi, mutta en halua myöskään suhdetta. Olen aseksuaalin lisäksi erakkoluonne.
Olen usein miettinyt, eikö heteroksi itsensä luokitteleva aseksuaali voisi aivan hyvin seurustella samaa sukupuolta olevan kumppanin kanssa? Onko sukupuolella mitään väliä, jos suhteessa ei tule olemaan seksiä? Tai miksi ei vaikka ystävystyisi läheisesti jonkun kanssa ja asuisi hänen kanssaan kämppiksinä? En oikein tajua ajatusta parisuhteesta ilman seksuaalista ulottuvuutta.
Vierailija kirjoitti:
Olen usein miettinyt, eikö heteroksi itsensä luokitteleva aseksuaali voisi aivan hyvin seurustella samaa sukupuolta olevan kumppanin kanssa? Onko sukupuolella mitään väliä, jos suhteessa ei tule olemaan seksiä? Tai miksi ei vaikka ystävystyisi läheisesti jonkun kanssa ja asuisi hänen kanssaan kämppiksinä? En oikein tajua ajatusta parisuhteesta ilman seksuaalista ulottuvuutta.
Ne aseksuaalit jotka ei ole myös aromantikkoja saattavat kuitenkin kaivata hellyyttä ja romantiikkaa. Se taas voi tuntua vieraalta samaa sukupuolta olevan kanssa, mahdollisesti johtuen kulttuurisista ehdollistamisista. Kun ei seksuaalisuus vedä kumpaakaan suuntaan, on helpompi valita se yleisesti hyväksytty suhdemuoto.
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaalinen ihminen voi olla silti kiinnostunut rakkaudesta ja romantiikasta. Aseksuaalisuus tarkoittaa vain, ettei pidä ketään seksuaalisesti haluttavana eikä (yleensä) halua seksiä.
Myös romanttisuuden suhteen on heteroja, homoja ja biseksuaaleja. Eli heteroromanttinen voi olla vain mies-nainen suhteessa, homoromanttinen vain mies-mies ja nainen-nainen, ja biromanttinen kummassa vain.
Tässä. Minulle sopisi kämppissuhde: voisimme jakaa arjen ilot ja surut.
Seksiä silloin, kun kumpaakin haluttaa. Eli tosi harvoin. Se olisi ikäänkuin kirsikkana kakun päällä.
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan kujalla - ei se, että on aseksuaali tarkoita, etteikö olisi silti hetero täysin.
Siihen siis kuuluu myös se, ettei todellakaan halua pusutella ja hyväillä samaa sukupuolta olevan kanssa, vaikkei varsinaista seksiä olisikaan.
Vinkkinä Ap:lle, OkCupid-sivustolla voi määritellä seksuaalisuutensa tarkemmin, jotta onko aseksuaali, demiseksuaali tms. Sitä kautta voisit löytääkin itsellesi kumppanin?
En ole aseksuaali, mutta omaan hyvin matalan libidon, joten seksitouhut kiinnostavat erittäin vähän ja muutenkin sellainen lyhyt muutaman minuutin sessio olisi hyvä, koska jos se jatkuu pidempään, niin katoaa kokonaan into siihen, en tiedä mistä johtuu. Kiihotus ei kestä kuin pari minuuttia. Nuoruudessani minulla oli suhde, jossa nainen ei oikein halunnut koskaan ja se oli todella hyvä suhde, jouduin jopa tinkaamaan välillä. Nykyään tuntuu, että naiset ovat aivan seksihulluja ja sellainen ei minulle kyllä sovi.
Provo, haetaan parisuhdetta ilman seksiä.
Tai haetaan sokeaa ihailemaan tähtitaivasta.
👋 Over here!
Tuolle, jonka mielestä ilman seksiä voisi vain olla kämppis tai kaveri toisen kanssa: anteeksi mutta seksikö se on parisuhteen mitta? Siis että ainoa, joka määrittelee sinut ja kumppanin olevan parisuhteessa, on seksi? Kaikki muut parisuhteeseen liittyvät asiat jaat muidenkin ihmisten kanssa? Kerrot rahatilanteesi, huolesi, ne nolotkin vaivat, vietät perheillallista jne jne kenen vaan kaverin kanssa?
Itse olen ollut parisuhteessa, pitkässä sellaisessa, jossa myös kaksi lasta siunaantui. Mitenkö niitä lapsia tuli? No aseksuaalina olen voinut tehdä kompromissejakin, ja lapsia olen halunnut. Suhde kuitenkin päättyi muista syistä.
Olen nyt ollut melkein kaksi vuotta lasten kanssa, lapset isällään toki joskus. Välillä kaipaisin tähän miestä kanssani arkea jakamaan ja harrastamaan kanssani. Aikuista keskusteluseuraa päivän tapahtumista illalla viereeni. Kun olen surullinen, haluaisin jonkun kainaloon käpertyä.
Ja ennenkuin joku naisvihaaja tähän ehtii huutaa "haluat elättäjän! -! 1!" niin turha vaiva, tienaan aika mukavasti joten..
Joskus kauan sitten ihastuin tällaiseen naiseen. Ikää hänellä oli silloin 23 vuotta, itse olin viisi vuotta vanhempi. Kertakaikkisen suloinen tapaus, etenkin hymy oli ihana. Lisänä erittäin urheilullinen olemus. Monen asian suhteen tykättiin samoista asioista. Hän ei uskonut korviaan, kun sanoin tykkääväni hänestä vähän enemmän kuin ystävänä. Halasin häntä tuolloin ja kertoi jo sen tuntuneen vastenmieliseltä, mutta ei kehdannut kieltäytyä. Suutelua kokeilin hänen kanssaan joskus, mutta eihän siitä tullut mitään, kun toinen ei osannut ja ei halunnut oppia.
Eihän siitä koskaan suhdetta tullut, koska hän vältteli kaikkia intiimejä asioita. Ei halunnut edes nukkua vieressä. Yritin aina kysellä, että oliko hänellä ollut jotain karmeita kokemuksia tai traumoja lapsuudessa, mutta ei halunnut avautua. Olisin ehkä ymmärtänyt paremmin.
Platoninen suhde ei ole minua varten.
Vierailija kirjoitti:
Tässä. Minulle sopisi kämppissuhde: voisimme jakaa arjen ilot ja surut.
Seksiä silloin, kun kumpaakin haluttaa. Eli tosi harvoin. Se olisi ikäänkuin kirsikkana kakun päällä.
Paska kakku.
Vierailija kirjoitti:
Provo, haetaan parisuhdetta ilman seksiä.
Tai haetaan sokeaa ihailemaan tähtitaivasta.
Ei haeta ilman seksiä, vaan hyvin vähäisellä seksillä. 2-4krt kuussa ja lisäksi välillä voi suudella tms.
Syöpäklinikalta