Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyvät naiset, jotka eivät halua seksiä?

Vierailija
12.02.2020 |

Täällä olisi samanlainen mies, tuntuu, että suhdetta on mahdoton löytää jos ei halua seksiä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo, haetaan parisuhdetta ilman seksiä.

Tai haetaan sokeaa ihailemaan tähtitaivasta.

Ei haeta ilman seksiä, vaan hyvin vähäisellä seksillä. 2-4krt kuussa ja lisäksi välillä voi suudella tms.

Neljä kertaa kuussa ei ole mikään vähäinen määrä. Outo kriteeri. Mielestäni "vähän seksiä" on kerran kuussa tai harvemmin. Itse en halua ollekaan.

Vierailija
22/42 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stereotypisenä vitsinä voisi ehdottaa avioliittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stereotypisenä vitsinä voisi ehdottaa avioliittoa.

Erittäin huono vitsi - koska se on niin totta. 😅

Vierailija
24/42 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan muunlaisia löytänytkään, vaikka haluaisi edes joskus kokeilla seksiä. Nyt taas seksittämässä suhteessa, mutta muuten on kyllä tosi kivaa yhdessä. M50

Ai että muuten kivaa yhdessä?

Se on sellainen juttu että jos parisuhteesta puuttuu intohimo niin ei siinä ole mitään muutakaan.

Seksin puute jyllää mielessä koko ajan. Eikä silloin ole kivaa kummallakaan.

Vierailija
25/42 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta löytyy. Saat pois vienti hintaan!

178/90 36v. Alkuun hän painotti että seksi on hänelle tosi tärkeää. Neitsyys on mennyt 13 vuotiaana. Omien sanojensa mukaan vain 9 kumppania, tosin hänen ex kaverinsa pystyy luottelemaan yli 30 miehen luvut.

PS. Voin pitää lapset.

Vierailija
26/42 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen halut hiipuvat parisuhteessa lähes kumppanista riippumatta. Eron jälkeen halut palaavat. Sinkut ovat halukkaampia, mutta jos jo itse alunpitäen olen vähemmän seksuaalinen, niin kyllä se nainenkin siitä tasaantuu, kun hetken sinnittelette.

Vierailija
27/42 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haeta ilman seksiä, vaan hyvin vähäisellä seksillä. 2-4krt kuussa ja lisäksi välillä voi suudella tms.

Neljä kertaa kuussa ei ole mikään vähäinen määrä. Outo kriteeri. Mielestäni "vähän seksiä" on kerran kuussa tai harvemmin. Itse en halua ollekaan.

No on se vähän, kun täällä naiset kuorossa huutaa, että pitää saada monta kertaa päivässä. Minusta se seksi lauantaina saunan jälkeen 5min on juuri se mitä haluan.

Vierailija
28/42 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/42 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

👋 Over here!

Tuolle, jonka mielestä ilman seksiä voisi vain olla kämppis tai kaveri toisen kanssa: anteeksi mutta seksikö se on parisuhteen mitta? Siis että ainoa, joka määrittelee sinut ja kumppanin olevan parisuhteessa, on seksi?

On se olennainen edellytys, muiden asioiden ohessa. Ilman seksiä voidaan olla hyviä kämppiksiä,  pelkällä seksillä ei olla parisuhteessa eikä kämppiksiä.

Vierailija
30/42 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kauan sitten ihastuin tällaiseen naiseen. Ikää hänellä oli silloin 23 vuotta, itse olin viisi vuotta vanhempi. Kertakaikkisen suloinen tapaus, etenkin hymy oli ihana. Lisänä erittäin urheilullinen olemus. Monen asian suhteen tykättiin samoista asioista. Hän ei uskonut korviaan, kun sanoin tykkääväni hänestä vähän enemmän kuin ystävänä. Halasin häntä tuolloin ja kertoi jo sen tuntuneen vastenmieliseltä, mutta ei kehdannut kieltäytyä. Suutelua kokeilin hänen kanssaan joskus, mutta eihän siitä tullut mitään, kun toinen ei osannut ja ei halunnut oppia.

Eihän siitä koskaan suhdetta tullut, koska hän vältteli kaikkia intiimejä asioita. Ei halunnut edes nukkua vieressä. Yritin aina kysellä, että oliko hänellä ollut jotain karmeita kokemuksia tai traumoja lapsuudessa, mutta ei halunnut avautua. Olisin ehkä ymmärtänyt paremmin.

Platoninen suhde ei ole minua varten.

Ehkä siksi ei halunnut avautua, koska mitään avauduttavaa ei ollut. Lisäksi nainen oli nuori ja moni aseksuaali tulee kaapista vasta päälle kolmekymppisenä tai vanhempana. Aseksuaalisuus herättää monissa voimakkaita aggression tunteita ja varsinkin parikymppisten oletetaan olevan äärimmäisen seksi- ja seurustelukeskeisiä. Ehkä naisella oli aiempia huonoja kokemuksia siitä, kun oli kertonut seksuaalisesta suuntautumisestaan jollekulle kanssaan suhdettaan halunneelle. Se voisi selittää tuon epämääräiseltä vaikuttavan kiertelyn ja läheisyyden välttelyn.

Tietysti on aina olemassa se perinteinen selitys: nainen ei ollut ihastunut sinuun, ei pitänyt sinua viehättävänä eikä siksi halunnut läheisyyttä tai seksiä kanssasi.

Vierailija
31/42 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet naimisiin ja teet lapsen.

Sen jälkeen ei tarvitse huolehtia että tarvitsisi harrastaa seksiä.

Vierailija
32/42 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet naimisiin ja teet lapsen.

Sen jälkeen ei tarvitse huolehtia että tarvitsisi harrastaa seksiä.

Minun tapauksessa ei toiminut, nainen oli kiimainen kuin mikä lapsen saannin jälkeen ja halusi kokoajan seksiä ja meillä tuli kamalat riidat siitä, koska en halunnut. T. Ap

Lopulta jouduin eroamaan naisesta ja tämä oli yksi syy, hänestä tuli todella agressiivinen, jos en suostunut seksiin, jopa löi minua. Että sellainen meetoo minulla.

Vierailija
33/42 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ole. 

Kun miehenä haluat seksiä, nainen ei halua ja jos edes vihjailet seksistä, se on painostamista.

Jos et miehenä halua seksiä, nainen vaatii huomiota ja sitä seksiä vaikka kolme kertaa päivässä. Mikäli hän ei saa haluamaansa, et rakasta häntä ja olet arvoton.

Onnea matkaan.

Vierailija
34/42 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä ole. 

Jos et miehenä halua seksiä, nainen vaatii huomiota ja sitä seksiä vaikka kolme kertaa päivässä.

Hemmetti! Tuota pitää kokeilla heti!

Vierailija
35/42 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas neljä kertaa kuussa on älyttömän vähän. Tällä hetkellä saan suunnilleen ton verran ja se ottaa aivoon ja pahasti. Mies ei halua tai jos haluaakin, homma kestää just sen 5min ja tähtää miehen laukeamiseen, mun nautinnollani ei ilmeisesti ole väliä.

Vierailija
36/42 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas neljä kertaa kuussa on älyttömän vähän. Tällä hetkellä saan suunnilleen ton verran ja se ottaa aivoon ja pahasti. Mies ei halua tai jos haluaakin, homma kestää just sen 5min ja tähtää miehen laukeamiseen, mun nautinnollani ei ilmeisesti ole väliä.

Unelma tilanne tuo olisi minulle. Haluan miehesi tilalle ja 4krt ja 5min. Aivan unelma. Voin lisäksi nuolla sinua vielä 5min, jos sinulla on hyväntuoksuinen ja makuinen tuhero.

Vierailija
37/42 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap millainen olet muuten luonteeltaan arvot jne? Pidätkö yhteyttä lapseesi ja ketuttaako elarit vai oletko kunnollinen isä?

Vierailija
38/42 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap millainen olet muuten luonteeltaan arvot jne? Pidätkö yhteyttä lapseesi ja ketuttaako elarit vai oletko kunnollinen isä?

Minä olen hyvin rakastava isä ja vuoroviikoin lapsi on minun luonani. Maksan lapsen harrastukset, peli, puhelimet, tietokoneet, vesipuistot, linnanmäet ja kaikki muutkin virikkeet. Lisäksi maksan elarit, jotka hieman ketuttaa, kun maksan jo muutenkin kaiken. T.Ap

Vierailija
39/42 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen usein miettinyt, eikö heteroksi itsensä luokitteleva aseksuaali voisi aivan hyvin seurustella samaa sukupuolta olevan kumppanin kanssa? Onko sukupuolella mitään väliä, jos suhteessa ei tule olemaan seksiä? Tai miksi ei vaikka ystävystyisi läheisesti jonkun kanssa ja asuisi hänen kanssaan kämppiksinä? En oikein tajua ajatusta parisuhteesta ilman seksuaalista ulottuvuutta.

Romanttiset tunteet ja seksi on eri asia. :P Seksiähän voi harrastaa ilman romantiikkaa tai jopa pitämättä toisesta ihmisenä.

Veikkaan että ihmiset jotka ei ymmärrä näiden eroa ei oo ollu koskaan oikeasti rakastuneita.

Vierailija
40/42 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ö

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelma tilanne tuo olisi minulle. Haluan miehesi tilalle ja 4krt ja 5min. Aivan unelma. Voin lisäksi nuolla sinua vielä 5min, jos sinulla on hyväntuoksuinen ja makuinen tuhero.

Jee. Eli vaihtaisin pskan ja epätyydyttävän seksielämän toiseen samanlaiseen. Ei kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä