Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksitäänkö keino jolla saadaan suomalaiset...

Vierailija
12.02.2020 |

Keksitäänkö yhdessä keino miten suomalaiset puolustamaan itseään ja koko kansaa? Tällä tarkoitan sitä, että vihdoin alkaisimme osoittaa mieltä tärkeistä asioista. Miten me saadaan suomalaiset joskus kadulle vaatomaan muutoksia? Esim. Ranskassa osoitettiin mieltä eläkeiän nosto yrityksestä. Se kannatti. Eläkeikä ei noussut. Meidän pitää kansana alkaa vaatimaan asioita mm. kovempia tuomioita rikollisille. Lopetetaan yhdessä lampaana olo joka hyväksyy kaiken ja kiroilee asioita juotuaan ensin pullon koskenkorvaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mukana, jos joku vaan keksii sen keinon.

Vierailija
2/5 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko, että sellaiset rikolliset joiden tekoihin moni suomalaisista olisi tunnepitoisen ajattelun seurauksena valmiita lisäämään kovempia rangaistuksia oikeasti tehoaisi kovemmat rangaistukset. Aika usein kovempi rangaistus on vain keino kun halutaan hoitaa seurauksia ei syitä ohjata keskustelu turvallisille urille pois oikeista syistä...

Mielestäni ensin pitäisi laittaa yhteiskunta sellaiseen kuntoon, että kaikenlaisia rikoksia olis mahdollisimman vähän ja sitten ne joita silti tulee hoitaa jonkinlaisissa vankimielisaraaloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaetaan miekkareissa ilmaisia ämpäreitä?

Ei tunnu kuuluvan suomalaisen mielenlaatuun tuollainen keltaliivien tyylinen mesoaminen. Mitä ne naapuritkin ajattelee, jos mut siellä näkee...

Vierailija
4/5 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aisaa, jos siitä on jotain hyötyä, "yleensä ei ole".

Vierailija
5/5 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon mukana, jos joku vaan keksii sen keinon.

Ilmaista viinaa, kylla kansa lahtee liikkeelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme