Tehdään tästä jankkauksella pilattu ketju.
Kirjoitetaan tänne kivaa sisältöä ja pilataan se jankkauksella, niinkuin täällä on näköjään tapana. Kiistellään nyt kunnolla oikein luvan kanssa.
Kommentit (422)
Siis jankkaaminen on niin w_t. Minä sentään olen vaativassa asiantuntijatyössä!
Vierailija kirjoitti:
Koitetaas pysyä aiheessa.
Mikä sä oot meitä määräämään.
Vieläkö te jaksatte? Eikö ihmisillä ole parempaa tekemistä? Miksi vastaatte provoihin? Tyypilliset lihavat ja rumat palstamammat taas täällä loistavat tietämättömyydellään. Ette ole edes Helsingissä käyneet koskaan. Ylläpidolle ilmoitettu.
Kävin kaupassa. Oletteko te päässeet täällä sillä aikaa minkäänlaiseen lopputulokseen?
Viiltävä analyysi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miia aina jankkaa
Se on niin rankkaa
Autoa tankkaa
huudattaa mankkaa
Kenkiä lankkaa
Manaa sumua sankkaa
Mussuttaa kiinalaisessa
Corona-ankkaaMiia jankuttaa aaveilla
Tykkää laatikkoleuoista haaveillaÄlä jätä päivätyötäsi, paitsi jos olet ammatiltasi runoilija.
En jätä kun teen muutenkin iltatyötä 🤭
1/5 koska oli vähän yritystä. Kuka vielä menee tähän trolliin?
Jankkaava koira, mitä tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Koitetaas pysyä aiheessa.
Hanki elämä.
Vierailija kirjoitti:
Siis jankkaaminen on niin w_t. Minä sentään olen vaativassa asiantuntijatyössä!
Varmasti vaativaa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää pilatko hyvää jankutusta ketjulla!
Miks sä tulit tänne huutelee huutomerkeilläsi? Ei mitään tapoja.
HUUDAN kuule just niin paljon kuin huvittaa!
T. EriAINOSTAAN MINULLA ON OIKEUS SIIHEN!
Oikeus soikeus, senkin meghanhullu.
Ei susta runoilijaa tuu.
Vierailija kirjoitti:
Mä tarviin nyt sen Munsalan kansallispuvun kokoa XS tai XL. Tekijän on asuttava Vantaalla tai Helsingissä. Voin maksaa Munsalan kansallispuvusta 100 euroa. Tekijän on asuttava Vantaalla tai Helsingissä. Puku saa oltava mitä tahansa kokoa kunhan on sopiva minulle. Espoossa tai Sipoossa ei saa asua. Minulle pitää tehdä aito Munsalan kansallispuku hintaan 100 euroa. Tekijän pitää olla Helsingistä tai Vantaalta. Kuka tekisi minulle Munsalan kansallispuvun?
Kerrankin asiallinen mielipide kaiken ainaisen jankkauksen sekaan. Ihan kuin raikas tuulhdus kesäiseltä järveltä on tämä viesti. Kaiken jankkauksen ja toistelun jälkeen kiva lukea.
Vierailija kirjoitti:
Viiltävä analyysi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miia aina jankkaa
Se on niin rankkaa
Autoa tankkaa
huudattaa mankkaa
Kenkiä lankkaa
Manaa sumua sankkaa
Mussuttaa kiinalaisessa
Corona-ankkaaMiia jankuttaa aaveilla
Tykkää laatikkoleuoista haaveillaÄlä jätä päivätyötäsi, paitsi jos olet ammatiltasi runoilija.
En jätä kun teen muutenkin iltatyötä 🤭
Eikö sun pitäis sitten olla töissä? Taitaa olla mielikuvitusta koko työ...
Voisiko joku jo vastata kysymykseeni?
Olisiko halukkaita kokoontumaan av-palstan jankkaus-retriittiin?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö te jaksatte? Eikö ihmisillä ole parempaa tekemistä? Miksi vastaatte provoihin? Tyypilliset lihavat ja rumat palstamammat taas täällä loistavat tietämättömyydellään. Ette ole edes Helsingissä käyneet koskaan. Ylläpidolle ilmoitettu.
Ei se ole Helsinki vaan meille aidoille paljasjalkaisille Stadi. Heti jäi Porvoon maalainen valheesta kiinni. Liekö asut edes Porvoossa, kuitenkin olet joku työtön kynäniska Mynämäeltä mamman kammarista.
Intiassa äitisi varmaan jankkasi.
Jaetaan tähän parhaat jankkausvinkit :) Mä käyn jankkaamassa S-marketissa viimeisen aukiolotunnin aikana ja aina jankkaan töihin autoilun sijaan, jos on kaunis sää. Niin ja jankkaan myös itse aina alusta loppuun saakka, enkä sorru puolivalmisteisiin.
Olen teidän tasonne yläpuolella. Ei minun tarvitse jankata. Jankkaaminen on niin rahvaanomaista. Paitsi että minä sanon kyllä sen viimeisen sanan ja muut saa tyytyä siihen.
Ap on vailla tyydytystä. Hän nauttisi suuresti laatikkoleukaisen hopeaketun herrasmiesseurasta, illallinen kynttilän valossa. Anna minun avata ovi budoaariisi, kosketan syvältä nuori nainen.
Tämäkin sataa persujen laariin.