Tehdään tästä jankkauksella pilattu ketju.
Kirjoitetaan tänne kivaa sisältöä ja pilataan se jankkauksella, niinkuin täällä on näköjään tapana. Kiistellään nyt kunnolla oikein luvan kanssa.
Kommentit (422)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää pilatko hyvää jankutusta ketjulla!
Miks sä tulit tänne huutelee huutomerkeilläsi? Ei mitään tapoja.
HUUDAN kuule just niin paljon kuin huvittaa!
T. EriAINOSTAAN MINULLA ON OIKEUS SIIHEN!
Oikeus soikeus, senkin meghanhullu.
Ei susta runoilijaa tuu.
Mutta jankkaaja tuli.
Eikö ap osaa pilata ketjuaan itse, kun pitää pyytää muiden apua? Eikö Porvoon kouluissa opeteta jankkausta?
Olette jankanneet kohta kymmenen sivua. Yhdessäkään viestissä ei ole mitään mielenkiintoista sanottavaa. Miten te tuhlaatte aikaanne tällaiseen?
En ole lukenut koko ketjua, mutta näköjään joidenkin elämä on helppoa. Mullahan ei ole mitään mahdollisuutta päästä mihinkään juhliin, koska ei ole autoa ja mies on vuorotyössä. Lapsetkaan eivät suostu vieraille hoitoon. Kerran olisi ollut miehen työpaikan joulujuhliin linsekuljetus, mutta eihän sinnekään voinut mennä, kun ei ollut mitään päälle pantavaa. Helppohan se oli toisten täällä sanoa, että mene kirppikselle mutta kun ei täällä ole yhtään kirppistä ja naapurikunnassakin on vain yksi, mutta sinne ei pääse ilman autoa. Enkä voinut ottaa niitä lahjoituksiannekaan vastaan, joita tyrkytitte, koska olen allerginen pölylle. Joten tilanteeni on epätoivoinen.
Vegaanimiehillä ei ole testosteronia. Naapurin lapset haisee.
On tässä tullut paljon hyviä näkökulmia. Mitäs sä meille tarjoat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitetaas pysyä aiheessa.
Hanki elämä.
Ei ole hankia täällä päin Suomea.
Miksi kaiken keskustelun pitää aina olla niin Pohjois-Suomi -keskeistä? Koskaan ei Kehä I:n eteläpuolta mainita tai siitä jankata.
Vierailija kirjoitti:
Olette jankanneet kohta kymmenen sivua. Yhdessäkään viestissä ei ole mitään mielenkiintoista sanottavaa. Miten te tuhlaatte aikaanne tällaiseen?
Mikä sut sai tulemaan tähän ketjuun? Toitko jotain sanallista arvoa ketjuun?
Loppuko weeteemammalla röögit ja batteryt.
Vierailija kirjoitti:
En ole lukenut koko ketjua, mutta näköjään joidenkin elämä on helppoa. Mullahan ei ole mitään mahdollisuutta päästä mihinkään juhliin, koska ei ole autoa ja mies on vuorotyössä. Lapsetkaan eivät suostu vieraille hoitoon. Kerran olisi ollut miehen työpaikan joulujuhliin linsekuljetus, mutta eihän sinnekään voinut mennä, kun ei ollut mitään päälle pantavaa. Helppohan se oli toisten täällä sanoa, että mene kirppikselle mutta kun ei täällä ole yhtään kirppistä ja naapurikunnassakin on vain yksi, mutta sinne ei pääse ilman autoa. Enkä voinut ottaa niitä lahjoituksiannekaan vastaan, joita tyrkytitte, koska olen allerginen pölylle. Joten tilanteeni on epätoivoinen.
Linse?? Kuka sanoo linse?? HAHAHAHAAAAHHAA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää pilatko hyvää jankutusta ketjulla!
Miks sä tulit tänne huutelee huutomerkeilläsi? Ei mitään tapoja.
HUUDAN kuule just niin paljon kuin huvittaa!
T. EriAINOSTAAN MINULLA ON OIKEUS SIIHEN!
Oikeus soikeus, senkin meghanhullu.
Ei susta runoilijaa tuu.
Mutta jankkaaja tuli.
Isäs oli.
Zinccis sopisi mainiosti tällaiseen ketjuun. Hän v*ttuilisi kaikille ja lopuksi julistaisi olevansa Messias.
Mä en edes pysty vastaamaan mitään koska musta latistettiin jo lapsena kirjoittamisen ilo . Teillä on niin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sut sai tulemaan tähän ketjuun? Toitko jotain sanallista arvoa ketjuun?
Aivan varmasti enemmän kuin kukaan muu teistä.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei ole muka mielenkiintoista sanottavaa? Minä kuule työskentelen vaativassa asiantuntija tehtävässä ja ruokin kymmenhenkisen perheeni vitosella kuukaudessa niin älä tule sieltä Porvoosta huutelemaan ettei ole muka mitään sanottavaa.
en jaksanut lukea koko ketjua eli jos nyt kirjoitan tähän jonkun asian, joka on sanottu aikaisemmin jo monta kertaa, niin onko se jankkaamista?
Vierailija kirjoitti:
Zinccis sopisi mainiosti tällaiseen ketjuun. Hän v*ttuilisi kaikille ja lopuksi julistaisi olevansa Messias.
Kutsuiko joku minua?
Zinccis
Minä syön pizzaa
Vierailija kirjoitti:
Vegaanimiehillä ei ole testosteronia. Naapurin lapset haisee.
Naapurin lapsia ne on ne teidänkin lapset, toisen naapurin näkökulmasta katsottuna. Ettei haju vaan tulisi teiltä-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viiltävä analyysi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miia aina jankkaa
Se on niin rankkaa
Autoa tankkaa
huudattaa mankkaa
Kenkiä lankkaa
Manaa sumua sankkaa
Mussuttaa kiinalaisessa
Corona-ankkaaMiia jankuttaa aaveilla
Tykkää laatikkoleuoista haaveillaÄlä jätä päivätyötäsi, paitsi jos olet ammatiltasi runoilija.
En jätä kun teen muutenkin iltatyötä 🤭
Eikö sun pitäis sitten olla töissä? Taitaa olla mielikuvitusta koko työ...
Olen sairaslomalla kun pomo ja puoliso jankkasivat minulle liikaa asioita. F007 on koodi todistukselle jankkauksen aiheuttamasta ahdistuksesta. Sain ohjeet siedätyshoitaa jankkauksen aiheuttamaa ahdistusta aavee-palstalla. Lääkärini on kuulemma itse hoitanut omia ongelmiaan täällä ja suositellut sitä potilailleen. Mikä tahansa ongelma ihmisellä onkin sitä on parasta hoitaa aaveella jankkaamalla. Tietäisit tämän jos itse hoitaisit mt-ongelmiasi kun sinähän olet tässä pahin jankkaaja. Tai ehkä olet lääkärini tai jokin toinen potilas ja nyt naureskelet siellä tuolle provoilulle.
Niin varmaa. Eikö siellä tarvitse osata kirjoittaa suomea?