Tehdään tästä jankkauksella pilattu ketju.
Kirjoitetaan tänne kivaa sisältöä ja pilataan se jankkauksella, niinkuin täällä on näköjään tapana. Kiistellään nyt kunnolla oikein luvan kanssa.
Kommentit (422)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap huhuu, avaa vähän tätä juttuasi. Ja ap häipyi niinpä niin.
Mistä sä voit tietää onko ap täällä vai ei? Ootko joku selvännäkijä mukamas?
No mä nyt oon vaan aika hyvä huomaamaan sen pienistä vinkeistä ja periaatteessa kuka tahansa joka on päässyt peruskoulusta pystyy päättelee tällaisia juttuja ett ei siihen mitään mensan jäseyyttä tarvita. Mutta ap mammat ei ehkä tajuu.
Tiesitsä että vinkkejä jaellaan Pirkka-lehdessä, ei tää oo mikään Pirkka-niksiketju. Mä luulen että sä et oo nukkunut hyvin ja sä kuvittelet jotain olemattomia juttuja niinku vinkeiks. Mitä jos menisit vaan nukkumaan jo.
En kyllä lue mitään pirkka-lehteä, pitäiskö se tietää jostain?? Joo mun täytyykin mennä nukkumaan, koska huomenna on työpäivä. Katsos, jotkut käyvät töissäkin.
"En lue Pirkka-lehteä." Joopa joo :).
Sä oot niitä, jotka väittää, ettei kukaan kuuntele Mattia ja Teppoakaan, ja silti ne myy tuplajuustoplatinalevyjä mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Ap hävisi eli provo taas, kaikki menee halpaan. Älkää ruokkiko provoa vastaamalla. Lopetetaan tämä tähän.
Ai nyt se hävisi. Äsken väitit, että ap kirjoittaa kaikki viestit. Yritä nyt päättää.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tätä sanottu aiemmin, mutta en jaksanut lukea ketjua kokonaan.
Huoh, montako kertaa tää täytyy vielä todeta. Lukisitte vastaukset ennenkuin kirjoitatte!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap huhuu, avaa vähän tätä juttuasi. Ja ap häipyi niinpä niin.
Mistä sä voit tietää onko ap täällä vai ei? Ootko joku selvännäkijä mukamas?
No mä nyt oon vaan aika hyvä huomaamaan sen pienistä vinkeistä ja periaatteessa kuka tahansa joka on päässyt peruskoulusta pystyy päättelee tällaisia juttuja ett ei siihen mitään mensan jäseyyttä tarvita. Mutta ap mammat ei ehkä tajuu.
Tiesitsä että vinkkejä jaellaan Pirkka-lehdessä, ei tää oo mikään Pirkka-niksiketju. Mä luulen että sä et oo nukkunut hyvin ja sä kuvittelet jotain olemattomia juttuja niinku vinkeiks. Mitä jos menisit vaan nukkumaan jo.
En kyllä lue mitään pirkka-lehteä, pitäiskö se tietää jostain?? Joo mun täytyykin mennä nukkumaan, koska huomenna on työpäivä. Katsos, jotkut käyvät töissäkin.
Ketään ei kiinnosta sun työs. Alun perin täällä oli jollakin vakava äitiongelma ja saat väännettyä sinun työstäsi tärkeän aiheen. Olet selvästi narsku.
Mt-asiantuntijan vuosikymmenten kokemuksella voin sanoa, että narsistit yleensä näkevät kaikki muut narsisteina. Ohis
Miia aina jankkaa
Se on niin rankkaa
Autoa tankkaa
huudattaa mankkaa
Kenkiä lankkaa
Manaa sumua sankkaa
Mussuttaa kiinalaisessa
Corona-ankkaa
Miia jankuttaa aaveilla
Tykkää laatikkoleuoista haaveilla
Av-mammat näyttävät tasonsa. Ei ihme että suomalaiset miehet hakevat puolisonsa ulkomailta.
Kuka on Matti tai Teppo?? Pitäiskö ne tuntea?
Vierailija kirjoitti:
Av-mammat näyttävät tasonsa. Ei ihme että suomalaiset miehet hakevat puolisonsa ulkomailta.
No minä olen per su ja hain mieheni ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
Miia aina jankkaa
Se on niin rankkaa
Autoa tankkaa
huudattaa mankkaa
Kenkiä lankkaa
Manaa sumua sankkaa
Mussuttaa kiinalaisessa
Corona-ankkaaMiia jankuttaa aaveilla
Tykkää laatikkoleuoista haaveilla
Älä jätä päivätyötäsi, paitsi jos olet ammatiltasi runoilija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää pilatko hyvää jankutusta ketjulla!
Miks sä tulit tänne huutelee huutomerkeilläsi? Ei mitään tapoja.
HUUDAN kuule just niin paljon kuin huvittaa!
T. Eri
Ei minunkaan tarttis käydä töissä kun mulla on noita sijoituksia, mutta haluan näyttää esimerkkiä muille. Sitäpaitsi mua olis tosi vaikee korvata koska muut ei vaan osaa.
Huoh. Ettehän te osaa edes jankata käskystä. Varmaan jotain elämänkoululaisia kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Av-mammat haluaa laatua ja ulkolaisille naisille nyt kelpaa kuka tasoton mies vaan. Eikö ärasytäkin kun mä oon NIIN oikeassa taas.
Vierailija kirjoitti:
Joo ketkä ne on, jotka hakee, just. En tiedä yhtäkään. Mun isossa tuttavapiirissä ei ole ainoatakaan miestä, joka olisi hakenut ulkomailta puolison. Ei naapureissa, työkavereissa, sukulaisissa. Missähän ne väitetyt miehet oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää pilatko hyvää jankutusta ketjulla!
HUUDAN kuule just niin paljon kuin huvittaa!
T. Eri
AINOSTAAN MINULLA ON OIKEUS SIIHEN!
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Matti tai Teppo?? Pitäiskö ne tuntea?
Mitä sä sekoilet? Kukaan puhunut mitään Matista ja Teposta tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Ei minunkaan tarttis käydä töissä kun mulla on noita sijoituksia, mutta haluan näyttää esimerkkiä muille. Sitäpaitsi mua olis tosi vaikee korvata koska muut ei vaan osaa.
Helppo se on rikkaana käydä töissä silloin kun huvittaa ja viedä työpaikat niitä tarvitsevilta!