Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehdään tästä jankkauksella pilattu ketju.

Vierailija
12.02.2020 |

Kirjoitetaan tänne kivaa sisältöä ja pilataan se jankkauksella, niinkuin täällä on näköjään tapana. Kiistellään nyt kunnolla oikein luvan kanssa.

Kommentit (422)

Vierailija
201/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun kukaan teistä jankkaajista ei ollut vielä syntynytkään, täällä oli mielettömän hauskoja ketjuja. Nauran vieläkin päivittäin vedet silmissä sille älykkäälle huumorille. Palsta on mennyt ihan pilalle, kun täällä vain jankataan. Voi niitä aikoja, kun oli vielä Leppäkerttu62 ja DoingDoing laukomassa. Ihan hillittömän hauskaa oli. Työkoneella tuntikausia minäkin kirjoittelin. Oijoi, ihan maha kipeänä sai nauraa aina. Oltiin kuin ystäviä. Jotkut ovat jo siirtyneet ajasta ikuisuuteen, joku siirtyi homma forumille, joku kuoli sodassa ja joku espanjantautiin. Mutta oli ne vaan hienoja kokemuksia. Modeemi oli kotona ja niin hidasta oli se kirjoittelu, mutta ei jankattu. Vieläkö on vanhaa kaartia linjoilla? On teitä niin ikävä. Miun vauvanikin on jo 46-vuotias. Niin se aika kuluu. Oijoi. Ohis

Vierailija
202/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä sanotaan linse. Olen siis täältä Selko-Suomen alueelta. Miten sä sitten sanoisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette jankanneet kohta kymmenen sivua. Yhdessäkään viestissä ei ole mitään mielenkiintoista sanottavaa. Miten te tuhlaatte aikaanne tällaiseen?

Mikä sut sai tulemaan tähän ketjuun? Toitko jotain sanallista arvoa ketjuun?

Aivan varmasti enemmän kuin kukaan muu teistä.

Onko sulla linkkiä tälle arvollesi? Muuten ei uskota.

Vierailija
204/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää pilatko hyvää jankutusta ketjulla!

Miks sä tulit tänne huutelee huutomerkeilläsi? Ei mitään tapoja.

HUUDAN kuule just niin paljon kuin huvittaa!

T. Eri

AINOSTAAN MINULLA ON OIKEUS SIIHEN!

Oikeus soikeus, senkin meghanhullu. 

Ei susta runoilijaa tuu.

Mutta jankkaaja tuli.

Isäs oli.

Ei!!! Ei se jankkaaja ollut mun isä vaan mun oma ÄITI!!!

Vierailija
205/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette jankanneet kohta kymmenen sivua. Yhdessäkään viestissä ei ole mitään mielenkiintoista sanottavaa. Miten te tuhlaatte aikaanne tällaiseen?

Miten niin ei ole muka mielenkiintoista sanottavaa? Minä kuule työskentelen vaativassa asiantuntija tehtävässä ja ruokin kymmenhenkisen perheeni vitosella kuukaudessa niin älä tule sieltä Porvoosta huutelemaan ettei ole muka mitään sanottavaa.

Voithan sinä noin itsellesi uskotella. Todellisuudessa olet kuitenkin yhtä mielenkiintoinen kuin kuka tahansa köyhä kymmenhenkisen perheen työssäkäyvä äiti. Eli et juuri lainkaan.

Vierailija
206/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinccis sopisi mainiosti tällaiseen ketjuun. Hän v*ttuilisi kaikille ja lopuksi julistaisi olevansa Messias.

Kutsuiko joku minua?

Zinccis

Minä syön pizzaa

Ananas KUULUU pizzaan

Vierailija
207/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koitetaas pysyä aiheessa.

Hanki elämä.

Ei ole hankia täällä päin Suomea. 

Miksi kaiken keskustelun pitää aina olla niin Pohjois-Suomi -keskeistä? Koskaan ei Kehä I:n eteläpuolta mainita tai siitä jankata. 

teiltä Kallion fillarikommareilta pitäisi viedä äänioikeus ja lattekahvilat, luuseri hesalaiset. Imppaajia ja anarkisteja olette kaikki, menkää töihin!

Vierailija
208/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi kyllä kuulla myös se toisen osapuolen näkökulma.

Vierailija
209/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut koko ketjua, mutta näköjään joidenkin elämä on helppoa. Mullahan ei ole mitään mahdollisuutta päästä mihinkään juhliin, koska ei ole autoa ja mies on vuorotyössä. Lapsetkaan eivät suostu vieraille hoitoon. Kerran olisi ollut miehen työpaikan joulujuhliin linsekuljetus, mutta eihän sinnekään voinut mennä, kun ei ollut mitään päälle pantavaa. Helppohan se oli toisten täällä sanoa, että mene kirppikselle mutta kun ei täällä ole yhtään kirppistä ja naapurikunnassakin on vain yksi, mutta sinne ei pääse ilman autoa. Enkä voinut ottaa niitä lahjoituksiannekaan vastaan, joita tyrkytitte, koska olen allerginen pölylle. Joten tilanteeni on epätoivoinen.

Linse?? Kuka sanoo linse?? HAHAHAHAAAAHHAA

Varmaan se yksi joka aina kirjoitti muutenkin hassusti. Ja missäs Muru on? Onko Muru vielä sen yhden miehen kanssa? Oliko se jääkiekkoilija se sen eka mies? Vai joku Henkka?

Vierailija
210/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK boomer 0/5

Vierailija
211/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut koko ketjua, mutta näköjään joidenkin elämä on helppoa. Mullahan ei ole mitään mahdollisuutta päästä mihinkään juhliin, koska ei ole autoa ja mies on vuorotyössä. Lapsetkaan eivät suostu vieraille hoitoon. Kerran olisi ollut miehen työpaikan joulujuhliin linsekuljetus, mutta eihän sinnekään voinut mennä, kun ei ollut mitään päälle pantavaa. Helppohan se oli toisten täällä sanoa, että mene kirppikselle mutta kun ei täällä ole yhtään kirppistä ja naapurikunnassakin on vain yksi, mutta sinne ei pääse ilman autoa. Enkä voinut ottaa niitä lahjoituksiannekaan vastaan, joita tyrkytitte, koska olen allerginen pölylle. Joten tilanteeni on epätoivoinen.

Ja sä kirjoitit tuon tänne, koska ---?

Vierailija
212/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aukaisetko vähän.

Vierailija
213/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sut sai tulemaan tähän ketjuun? Toitko jotain sanallista arvoa ketjuun?

Aivan varmasti enemmän kuin kukaan muu teistä.

Onko sulla linkkiä tälle arvollesi? Muuten ei uskota.

Kyllä. Minä olen virallisesti palstan viisain. Linkki on tämän kommentin oikeassa ylänurkassa oleva luku.

Vierailija
214/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin läpinäkyvää

Vierailija
215/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa metsään.

Vierailija
216/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on ilmiselvä narsisti

Vierailija
217/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjuun eksyi joku muumio. Saako noin vanhat olla vapaana?

Vierailija
218/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä kirjoitit tuon tänne, koska ---?

Eikö tämä ole keskustelupalsta? Jonnet voivat mennä laudalleen.

Vierailija
219/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjuun eksyi joku muumio. Saako noin vanhat olla vapaana?

Ilmoitus vihapuheesta nettipoliisille tehty.

Vierailija
220/422 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin läpinäkyvää

Oisko linkkiä vai jauhstko paskaa vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi